Hirdetés
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #73959936 #31249 üzenetére
Többször írtam már, hogy 2 szintű a kapcsolatfelvétel.
Jön az automata válasz elsőként, mert az a legtöbb problémára tartalmaz megoldást.
Ha nincs benne megoldás számodra, akkor élni kell azzal a második lépéssel, amit írnak az üzenetben: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible Ezután az ügyfélszolgálati munkatársuk fog válaszolni.
Nem szó szerint az idézett mondat: Ha szeretne több információt akkor válaszoljon erre az e-mailre a szituációra vonatkozó részletes információk leírásával.
Hiába írják ezt neked akár 10 üzenetben le, ha nem írsz, akkor nincs reakció. Persze ők a hibásak.
Próbáld meg, valószínűleg az utolsó válasz üzeneted esetén lesz reakció.
Nemrég pont limitálással kapcsolatban volt kérdésem, jött válasz tőlük.
Ebben így fogalmaztak: We hope you'll find your answer below. If we haven’t answered your question, please reply to this email and our team will answer you as soon as possible.Fizetésnél volt egy üzenetem, hogy valami limit miatt nem teljesíthető. EElküldtem az e-mailt az automata után és írt a Hakan hogy: I have reviewed your account along with your email V/..... and I can confirm that there are no receiving limits applying to your PayPal account.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz #73959936 #28576 üzenetére
Hát erre csak azt tudom írni, hogy van eladói védelem is. A szerződési feltételekben szerepel ez, így nem igazán tudok ötletet adni, amit én olvastam ilyen jellegű netes anyagokat, a tiltást nem oldották fel korábban.
Az hogy sok vagy kevés eset abban nem tudok állást foglalni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #73959936 #28572 üzenetére
Akkor a varázs szó claim Pénz visszakéréses dispute. Ez volt sok. És már előtte küldtek egy figyelmeztetést.
A nem teljesült esetén és ez is csak eladóra így nézne ki a szöveg: Your PayPal account has been limited due to an excessive number of reversed transactions.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #73959936 #28570 üzenetére
Amit írsz az még mindig nem oka ennek: Na szóval fiók letiltás 180 napra,
De az, hogy a Maestroval van amikor nem lehet fizetni az még mindig élő probléma és az sem jár letiltással.
Nem kértek tőled okmányokat?
Ha nincs PayPal számlatörténetben, akkor máshol sem tudod megtalálni a felületen, szerintem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #73959936 #28562 üzenetére
Ha volt ilyen akkor ott van.
Egy ilyen pl:A PayPal Activity-nél tudod szűrni és ezek a lehetőségek vannak, ha a múlt évben volt az a dátum állításnál a Last year-re állítani.
De a kereskedő által nem fogadott fizetésért senkit nem tiltanak le. Más az ok.
Nincs tartozásod feléjük, a fiókod és az hozzárendelt bankkártya és bankszámla hozzád kötve az okmányok bekérése és beküldése után? -
aytukabozs
addikt
válasz #73959936 #27186 üzenetére
Azért, mert a dispute az nem más mint amit szó szerint jelent, beszélgetés az eladóval.
Arra szolgál hogy megegyezzetek egymással, a PP bevonása nélkül.
(Az más kérdés hogy mindezt a PP felületén teszitek, a dokumentáltság érdekében).
Onnantól hogy eszkaláltad az ügyet, na onnan folyik bele a PP, de akkor viszont szüksége van infókra.
És mivel naponta eladások többezreit kell átnyálazniuk, ezért ez nem megy egyik napról a másikra.
[ Szerkesztve ]
Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest