Hirdetés
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez nem azt csinálja. Továbbra is vált, ha a terhelés más pénznemben történik, mint amire a kártya állítva van. Nekem az kell, hogy bármilyen pénznemre van állítva a kártya, és bármilyen pénznemben történik a terhelés, a PayPal ne váltson. Ezt nem lehet megcsinálni.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Topikgazda
De lehet.
Máshogy működik.
Lépj be a PayPal fiókodba, válaszd a kártyádat ki. A kártyánál állítható hogy mi legyen az alapértelmezett. Pl ha EUR-ban kell fizetned akkor ha EUR lesz az alapértelmezett a PayPal-on nem történik váltás, hanem egy az egyben az EUR terhelés megy a bank felé.
Ha a fentieket nem csinálod meg hagyod HUF beállításon, akkor ha más devizában kell fizetni közvetlenül a fizetéskor lehet át állítani, ha nem gyors fizetést használsz az adott helyen.
Lásd Összefoglaló, Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz a 3. pontban, a végén látható.[ Szerkesztve ]
-
Van még arra lehetőség, hogy kártyánként beállítsam, hogy ne a paypal váltsa a pénzt, ha nem a kártya pénznemében történjen a terhelés?
Pár éve még biztos volt ilyen opció, most se az appban, de a weboldalon sem találok ilyen lehetőséget. Csak közvetlen vásárlás közben lehet állítani, de ez egy havi előfizetésnél nem segít, mert ott ugye automatikus a levonás.Mod: közben olvastam az összefoglalóban, hogy már nem lehet. Szemét banda.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Topikgazda
válasz Palesztin994 #45694 üzenetére
Hova lépne le egy hivatalosan bejegyzett cég? Elég régóta működik, emlékeim szerint 5-6 éve legalább.
Mivel EU-s webshop itt érvényes az összes vásárlói védelem, még a 14 napos meggondoltam magam is. PayPal nélkül is védve vagy, de ez normális cég, még ha látsz negatív kritikát, pont az a jó ha van olyan is ahol nem minden pozitív értékelésű, ahol semmi problémát nem írnak a vásárlók az kamu.
Azok a Facebook bejegyzések meg hogy nem kapták vissza pénzüket értelmezhetetlenek.
Ha PayPal-al fizet visszakapja, ha bankkártyával vagy banki utalással fizet akkor is a bankján keresztül visszakapja és ott van a fogyasztóvédelem, az EU- s és a cseh is használható. Én nem hiszem el hogy valaki ennyire buta lenne ezt elintézni, egyszerűen csak lódít.Szállítás közben megsérül, eltörik és ezért nem ajánlja, nem a bolt vitte házig és arra is van megoldás hogy ezt le tudják rendezni. Ha eleve látta hogy sérült a csomagolás akkor úgy kell átvenni hogy a szállító jegyzőkönyvezi.
10 nap a szállítás idő, hát előfordul EU-n belüli országok közt is, az Egyesült Királyságba meg azért gondok vannak a vámolás idejével, de az is az eladó hibája?
[ Szerkesztve ]
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Palesztin994 #45694 üzenetére
Egyébként Google-n is totál vegyesek az értékelések, mintha nem is ugyanarról az üzletről írna egyik-másik vevő...
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Ettől az üzlettől szeretnék rendelni, de a facebook értékeléseik elég vegyesek.... Mindenesetre 2 üzletük van prágában, tehát létező cég, én alapvetően nem félnék tőle. Mivel paypallal lehet fizetni, ezért sok kockázatot nem látok benne, Ti mit gondoltok? Ha ne adja Isten lelépnek a pénzzel és jelentem PayPalon, akkor nem lesz gáz, ugye? Van annyira biztonságos a paypalos fizetés, hogy megkockáztassam? Egy Toslon Tf300 halradart vennék, amit már kb sehol máshol nem kapni, szóval muszáj lenne. Illetve elvétve akad 400 euroért, a tavaly itthon 75 ezer ft-ért árult radar... Ezen az oldalon 278 euro.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz narumon #45691 üzenetére
Nincs, mert forintos a magyar regisztráció alapja. Az Amazonon nem lehet PayPal-al fizetni.
A bankod mennyiért veszi az deviza EUR-t? Ha a számládra utalnak EUR-t akkor van-e lekönyvelési díj., ezek alapján lehet számolgatni hogy sok vagy kevés a veszteséged. Nekik ennyit ér a forint, nem az EUR.
Ha kevesebbet kapsz az nem rablás, lehet hogy a devizaeladási ár a rablás, nézd meg a kettő közti különbséget. Pl az OTP 409,86 Ft-ért veszi, de 418,15 Ft-ért adja, az Erste meg 395.49 Ft vétel és 419.95 Ft eladás, gondolom látod hogy azért itt is van némi rablás, 8,29 Ft és 24,46 Ft.
Vásárold el, mondjuk az EU-s eBay-ek, AliExpress és Banggood. Mindegyiknél lehet PayPal-al fizetni EUR-ban is.
És az hogy a forint és más deviza árfolyam miért annyi arról nem a PayPal tehet, van itt az országon belül felelőse. Nem kéne agyalni ilyenen árfolyam dolgokon, ha átálltunk volna az EUR-ra amikor ténylegesen meg volt rá a lehetőség pár évvel ezelőtt. Nem véletlenül forintozunk még és nem véletlenül hallgatnak € bevezetéséről, most megint nem aktuális mert úgy elb..... a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
narumon
őstag
Sziasztok!
Van egy kis EUR-om paypal számlámon. Van-e valami trükk ennek olcsóbb kivételére (vagy esetleg német amazonon elköltésre), mert jelenleg a paypal 386 EUR/HUF árfolyamon szeretné váltani, ami azért valljuk be, hogy testvérek között is rablás...
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
Topikgazda
válasz Maksifül #45689 üzenetére
Hol adod el? Mennyi idő szokott lenni? De a vásárlói védelem biztosítás is lehet oka, mert 14 napig meggondolhatja magát a vásárló. Vagy a vásárló fizetési módja is lehet ok. Rá kellene kérdezni. Egyébként változott a szerződési feltétel is mostanában, küldték az értesítőket, nem mindent olvastam át én sem, lehet hogy azért van változás.
-
Maksifül
senior tag
Sziasztok, mitől lehet az, hogy egy több éve működő Paypal üzleti fióknál, többszáz webshopos eladás után kitalálta a PayPal, hogy "on hold" -ra teszi az új eladások pénzösszegét. Mitől lehet ez? Nincs egyetlen reklamáció sem, soha nem volt ilyen, hogy "on hold"-ra rakták volna a beérkezett pénzeket.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Topikgazda
Sajnos írtam már hogy ezek áthárítják a nekik fizetendő jutalékot a vásárlókra, pofátlanul hazudva mert a vásárlóknak nem kell fizetni semmit. Eleve megsértik a PayPal erre vonatkozó szabályozását. Ezt írják Note: Checkout out with PayPal is charged with additional 3.6% transaction fee.
Az ára a kupon felhasználásával +1188,77 Ft szállítás 67678,41+2436,42 =70114,83 Ft, ha nem változtat az árfolyamon a bolt.
Ugyanez nálunk normális magyar 1 év garanciával 73599 Ft+1490 Ft száll-De ezzel egy gond van, a PayPal csak akkor számolja fel neked a fizetéskor ha te lennél az eladó, így ugye értelmezhetetlen a vásárlói védelem mert nem "vásárolsz" és ezért az nincs is.
Ha megjelenik díj azt ők állították be nem a PayPal és a 3,6 % az semmikép nem lenne igaz. Magyarként 3,4%+90 Ft a kereskedő díja.
Ha forintban fizeted és a bankkártyád a PayPal-on forintra van állítva alapértelmezettként akkor nincs semmiféle váltás. Akkor sem ha a forint egyenlegeden van pénz és az az alapértelmezett egyenleg. A bolt forintot igényel és azt kap akkor nincs mit váltani.
Vásárlóként nincs egyéb díj a PayPal-on, azt a kereskedő fizeti nekik.
Mivel cseh raktárt ír más költséged sincs.
A2. Kereskedelmi tranzakciónak számító kifizetések díjai
A2.1. Küldés (vásárlás)
Ingyenes (ha pénznemváltásra került sor, a pénznemváltást ismertető szakaszunkban foglaltak is vonatkoznak rá)
A2.2. Belföldi kifizetések fogadása (értékesítés)
A2.2.1. Szokásos díj
A PayPalnél Bulgária, Ciprus, Csehország, Észtország, Görögország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Magyarország, Málta, Románia, San Marino, Szlovákia és Szlovénia lakosaként regisztrált felhasználók számára küldött kifizetések:
3,40% + rögzített díj (90 HUF vagy ha cseh akkor 10 korona)A PayPal nem javasolja pótdíjak felszámítását, mivel ez a kereskedelmi gyakorlat a fogyasztót bünteti, és felesleges zavart, súrlódást és félbemaradt vásárlásokat eredményez.
A szolgáltatásaink használata során felszámolt pótdíjak esetében be kell tartania az Önre vonatkozó valamennyi jogszabályt, és nem számolhat fel a többi fizetési mód használatáért felszámítottnál magasabb pótdíjakat.
Amennyiben Ön egy vásárló esetében pótdíjat számol fel, akkor Ön, és nem a PayPal fogja értesíteni a vásárlót a kért díjról. A PayPal nem tartozik felelősséggel az olyan vásárlók esetében, akiket Ön nem értesített az esetleges pótdíjakról. Ön tudomásul veszi, hogy akár bűncselekményt is elkövethet azzal, ha a vásárlónak bármilyen formában pótdíjat számít fel és/vagy elmulasztja értesíteni a vásárlót a különböző formákban felszámított pótdíjakról.[ Szerkesztve ]
-
monci
csendes tag
Sziasztok!
Ha a Gshopper oldaláról akarok rendelni, paypalon keresztül, akkor mennyi lesz a végleges ár. Pl. ez a telefon: [link] 66.500 Ft. Az átváltás miatt ez nagyobb lesz? A paypal még tesz rá valamilyen díjat? Bocs a hülye kérdésért, de ez nem teljesen tiszta.
-
Topikgazda
válasz seolwon #45683 üzenetére
Nincs megoldás. USA számlára mehetne, de 3% a díja a bankközi jutalék miatt. Már a Wise-nál is ennyi a díj, szóval nem egyedi PayPal.
Biztos ez a 374?
Az OTP 398,13 Ft-ot adna 1 USD-ért. Az Erste meg 386,21-et. CIB 392 Ft,csak hogy tudd viszonyítani
Az EUR gyengült az USD-hez viszonyítva, tegnapelőtt volt hír.[ Szerkesztve ]
-
seolwon
tag
Nálatok mennyin váltaná most az USD-t HUF-ra? Nekem 374-en, ami nem kicsit pofátlan árfolyam. Nincs még mindig megoldás arra, hogy USD-ben ki lehessen utalni?
10 EUR-ért 9.95 USD-t adna. Azért ez is durva. Volt valami változás mostanában?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rico06 #45677 üzenetére
Több féle módon lehet használni a PayPal-t van amikor csak a kártyás fizetést kezeli így az is fizethet akinek nincs PayPal fiókja, vagy úgy is lehet hogy be kell lépni a PayPal fiókba és akkor a hozzárendelt bankkártyával fizetsz, de azt nem látható az eladó felé, így azt nem igazán tudja hogy fizikai vagy virtuális kártyád van, illetve mindkét variációban lehet fizetni.
Te melyiket próbáltad?[ Szerkesztve ]
-
rico06
csendes tag
-
Topikgazda
Van akit érinthet:
A CIB Bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt szolgáltatáskiesésre figyelmeztet közleményében a pénzintézet. Eszerint 2022.07.08-tól (péntektől) egészen 07.17-ig (vasárnapig) olyan területek nem fognak megfelelően működni este tíz és reggel hat óra között, mint a CIB BANK Mobilalkalmazás, CIB BANK Online, CIB Internet Bank, Business Terminal, CIB Business Online és a TPP csatorna.
Ez azt is jelenti, hogy az online (internetes) bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül sem lesz elérhető. Mindez idő alatt a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat is korlátozottan lesz elérhető. -
Topikgazda
válasz rico06 #45672 üzenetére
Tehát nem PayPal fiókba belépve, hanem bankkártya adat megadással és egy fizikai kártyát használva akartál fizetni. Ha igen, akkor a fizetéskor a bankod fizetési hitelesítésével együtt lehet fizetni, az ami be van állítva a kártyához. Amikor januárban fizettél akkor ment a banki hitelesítés is?
-
rico06
csendes tag
Fizetési módoknál ezt írják:
"Payment for in-app purchases are handled by Apple and Google and governed by their rules/polices. This is subject to their End-User Licence Agreement. Purchases for card printing are handled by PayPal and their payment methods determined by their platform only. We only accept PayPal as our payment platform for physical cards at this time."
( [link] )
( Próbáltam úgy is, hogy beléptem a Paypal appba és utána próbáltam az appban "vásárolni" de ugyanaz a hiba )
-
-
rico06
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy van egy Android alkalmazás ( Topps Total Football), ahol szeretnék fizetni Paypallal, viszont a második képen látható hibaüzenet fogad. Ilyenkor mi a teendő? ( januárban még nem volt semmi gond vele, azóta a bankszámlám és a bankkártyám nem változott)
Előre is köszi a segítséget!
-
Topikgazda
válasz magellaner #45663 üzenetére
Semennyi. Kártyás vásárlásokra nincs tranzakciós díj, ha PayPal-al fizetnél vásárlóként ott sincs díj, az eladótól vonnak jutalékot ami téged nem érint.
A bankod, a kártyakibocsájtó fogja a devizaváltást végrehajtani a napi elszámolási árfolyamán, ha a bankkártya forintos számlához tartozik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kormoskandur #45661 üzenetére
Csak akkor látja az adott egyenlegen lévő pénzt ha az az alapértelmezett, állítsd át arra amin ennél a cégnél lehet fizetni, ha az kevés lenne akkor kipótolja a bankkártyáról, viszont fizetésnél a kártyánál ha nem a fizetendő deviza az alapértelmezett akkor figyelned kell arra hogy a Revolut kártyánál állítanod kell a devizaváltást a Revolutra. Feltéve ha a Muziker elfogadja a PayPal egyenleget is fizetési eszköznek, mert van amelyik hely ragaszkodik a bankkártya pénzháttérhez.
De azt látom hogy itt forintot fogad el magyar vásárlótól, szóval forint fedezet kell. Ha az az egyenleg 0 a PayPal-on akkor azért kér kártyát.
Viszont ha csak forint lehet akkor drágán tudsz vásárolni. Mert ha van EUR pénzed akkor EUR-ban fizetve az a legjobb, nincs sehol sem devizaváltás.
Mert náluk 1 € az 414,89 Ft-ban van számolva, Revolutnál meg 1 € = 398,1763 Ft[ Szerkesztve ]
-
kormoskandur
tag
szia
a https://www.muziker.hu
akarok vásárolni pár dolgot, kevéssel több paypal egyenlegem van, kb fele USD, fele EUR.fizetésnél azonban csak a paypal mögé rakott revolut kártyát akarja csak elfogadni.
Mi a teendő?
köszi. -
vesir
tag
Osztrák üzleti fiókkal szeretnék egy olyan reportot készíteni, amiben lehetőleg csak az látszik, hogy mennyi Fee került levonásra a beérkező tranzakciókból egy adott időintervallumon belül. Ezen az oldalon találtam ehhez legközelebb álló reportot de itt nem csak a Fee látszik, hanem minden egyéb adat is, pl. Payments received, Payments sent stb. stb. Van olyan report, amiben CSAK a Fee összegeket tudom leghívni, hol található ez?
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Magánszemélytől vásároltam, de sajnos felszívódott.
Volt vásárlói védelem.Hány napnak kell eltelnie, hogy megreklamálhassam?
Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topikgazda
válasz Redneck #45654 üzenetére
Ha rendszeres fizetéseknél sincs aktívként ez az előfizetés akkor nem kell vele foglalkozni. De az számít hogy mikor volt a havi fordulónap a levonásra ha 22.-e utáni és a lemondási idő is megfelelő volt akkor rendben van a dolog, de ha 22.-e előtti a fordulónap akkor jogos lehet a levonás
-
Redneck
nagyúr
Üdv!
A Gamivo oldalán vettem pár Xbox játék kódot, és automatán bekapcsolta a havi smart szolgáltatást amit nem vettem észre, vagy elfelejtettem. Tegnap jött SMS, hogy megpróbált 1306 Ft-ot levonni a Paypal számlámról. A Gamivo oldalán belépve láttam, hogy a smart deaktivált lett, 22-én és 26-án próbálta levonni. A Paypal oldalán semmi nem látszik ebből. Ez így rendben van, és ne foglalkozzak vele? Nincs szükségem amúgy a szolgáltatásra.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45652 üzenetére
Kiírja hogy nem tudja hozzáadni.
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45650 üzenetére
Elég lett volna frissíteni. Mert néha a törlés és azután rögtön újból hozzáadás esetén a rendszer letilthatja a kártyát.
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45648 üzenetére
Nem kell megszakítanod, ez a kártya beállítás rész más.
Működnie kell. Maradj a böngészőnél. Töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Azután legyen ezen a kártyán legalább 1000 Ft, 3 € és frissítsd az adatai újból beírva a kártyaszámot a lejárati időt és a CVV kódot és ezután állítsd át.
Ha nem lehet forintra átállítani akkor hiába törlöd a rendszeres fizetés ez a kártya továbbra is EUR-ban továbbítaná a levonást.[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
veterán
Próbáltam appban és böngészőben is állítani, de miután megerősít, hogy sikerült átállítanom, a képernyőt frissítve (vagy újra be- és kijelentkezve) ismét eur-t mutat pénznemként.
Nem kell ehhez megszakítanom az automatikus kifizetéseimet (csak mert valami ilyesmiről diskuráltstok az előbb linkelt beszélgetésben)?
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45646 üzenetére
Frissítsd a képernyőt, ha HUF-ra állítod akkor azon marad. Mindig abban megy a terhelés amire állítva van. Ha HUF és más devizában kell fizetned akkor közvetlen fizetéskor kell átállítani a bankodra mert egyébként a PayPal devizaváltás az alap.
App-on nem állítgatom, de a böngészőben normálisan működik.[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
veterán
Hogyan tudom átállítani forintra?
Szerk: megtaláltam. Ilyenkor a havi levonásokat meg kell szakítani vagy innentől már mindent forintban fog vonni?
Szerk. 2: Habár egy zöld kis ablakban kiírta a pp app, hogy forintra változtatta a kártya pénznemét, lent, ahol mutatja a pénznemet, nem váltott áz az eur felirat.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Topikgazda
válasz Rigormortiis #45644 üzenetére
Azért mert PayPal-on a bankkártyádnál EUR-ra van állítva az alapértelmezett devizája, ha forintban vonná a szolgáltató a rendszeres fizetést akkor előtte állítsd át HUF-ra a kártya devizáját. Ha egy kicsit visszaolvasol akkor volt már róla szó. #45631
[ Szerkesztve ]
-
Rigormortiis
veterán
válasz Rigormortiis #45643 üzenetére
Úgy néz ki a pp a rendes árat számlázza ki, csak nem értem, miért váltja át euróba, amit aztán a bankom visszavált forintba, és szerintem itt jelentkezik a többletköltség...
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Rigormortiis
veterán
Az mitől van, hogy mostanában, ha pplaypallal fizetek külföldi szolgáltató felé (pl playstation, google play áruház), akkor a levont összeget euróban írja ki, és többet is von le, mint amennyibe forintban kerülne? Eddig nem szokott eurózni, pontosan annyit vont le, mint az adott szolgáltatás díja.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
Breki
veterán
SziasztokEzt itt is megkérdezném hátha valaki tudja.
[ Szerkesztve ]
Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
Topikgazda
válasz totyak #45639 üzenetére
A bankszámlák az azonnali utalási rendben benne vannak, szóval a pénz azonnal oda kerül a PayPal jóváírása 1-2 munkanap. Még mindig egy bankkártya csatolása adja a leggyorsabb fizetési módot és ha devizában vásárolsz azzal jársz jobban mert a banki deviza eladási árfolyamhoz viszonyítva a PayPal vásárlási árfolyama egyenlegről fizetve egy kicsit több szokott lenni. Ha nem akarod csatolni akkor az alábbiakra számolj:
Pl most PayPal USD 399,09 Ft, EUR 421,43 Ft, GBP 493,62 Ft
az OTP árfoly.a USD 383,94 Ft, EUR 404,16 Ft, GBP 470,14 Ft[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Sziasztok!
Jó ideje nem használtam a PP-om és most szeretnék rá pénzt tölteni, de nem működik a Trustly, az azonnali pénzküldési módszer. Ez miért van?
Van más módja, hogy rögtön megjelenjen a pénz a PP számlán, vagy ha simán csak belföldi Ft utalást csinálok, akkor is úgy lesz? Régebben az vagy 2 nap volt.A kártyámat nem szeretném a PP fiókomhoz csatolni, az nem opció.
Köszönöm
-
Topikgazda
Én sem értem, de nem lehet kizárni a CIB vagy a Visa háttér tevékenységét a kártyával kapcsolatban.Vagy a HBO variált a pénz lekéréssel.
Ellenőrizni esetleg a nem magyar székhelyű cégek esetén talán, de ez nem fog elállítódni, ha HUF akkor az is marad. Nekem 3 kártya van különböző alapértelmezett devizával és nem állítódnak el.
A rendszeres fizetésnél azért arra itt figyelned kell hogy a fizetési adatokat az első fizetéskor használt bankkártyához jegyzi meg, ha az közben lejár, akkor le kell állítani a rendszeres előfizetést és az új kártyával újat indítani.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Stylewars_kp #45634 üzenetére
Elküldesz egy kérést az addig függőben van amíg nem jön be rá a pénz.
Nem, az övé egy másik lenne, ha fizet akkor te a pénzt megkapod látod az Activity listában, ha azt a PP valamiért felfüggesztené azt a bejövő pénznél írja.
Ha tényleg fizetett akkor az akkor nem csak a szám áll rendelkezésre hanem ennél a fizetésnél az Activity-nél lenyitva látható minden, van ott egy olyan link Print details, az csinál egy igazolást pdf-ben és én arra gondoltam hogy küldje el a tranzakcióról az igazolást.
Ha a te számod van akkor azt ugyan elküldheted a PayPal-nak de csak arról fognak tájékoztatni amit most is látsz. Lényeg az ha kapnál pénzt arról fog a PayPal értesítőt is küldeni.
Ha PayPal egyenlegről vagy bankkártyáról fizet akkor azonnali, ha bankszámla lenne a fedezet, te akkor is kapsz azonnal egy értesítőt, azzal hogy pénzed érkezett, de majd ha ténylegesen beérkezik az utalás a PayPal-ra akkor férsz hozzá[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
Ja és ez még csak tegnap este történt meg. Gondolom kell neki 2-3 munkanap mire átér. Csak azt nem értem, hogy miért írja a pp, h kérés elküldve. Illetve ezt a tranzakciós számot sem értem.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
rob1
csendes tag
Ha tavaly történtek a változások a Paypalnál, akkor nem értem, hogy 2022. május 15-ig miért HUF-ban terhelt és miért pont most, a június 15-i terhelésnél változott.
Most átállítottam HUF-ra a kártya pénznemét, de a történtek után minden levonás előtt ezt ellenőriznem kellene. Akkor már egyszerűbb más fizetési módot választanom. Egyébként évek óta nem használtam ezen az előfizetésen kívül másra a Paypalt, ezért sem ismertem a változásokat. Viszont most már tudom, hogy a pénznemre is figyelni kell. -
Stylewars_kp
őstag
Azt nem tudom hogy elfogadta e. Szóban mondta de a pp azt írja, hogy a kérés elküldve. Nekem ez nem evidens h el is fogadta. Küldött egy kódot de az a kérésem száma. Ugyan az a tranzakció is?
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Topikgazda
válasz Stylewars_kp #45632 üzenetére
Az hogy elfogadta azt jelenti hogy azután küldenie kellene a pénzt és annak meg is kellene érkeznie. Ha már elküldte és te nem kaptál a PayPal-tól értesítést a pénz megérkezésről akkor kérd meg hogy küldje el a tranzakcióról az igazolást és azon rajta lesz a tranzakció azonosító amely alapján tudsz érdeklődni a PayPal-nál hogy hol is van ez a pénz.
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
egy ismerősöm küldene nekem pénzt. Megindítottam a kérést. Azt mondja, hogy elfogadta. Viszont nálam mégis azt jelzi, hogy függőben van (kérés elküldve) és tudok küldeni emlékeztetőt. Akkor most ez úgy van függőben, hogy kifizetés alatt vagy még el sem fogadta?
köszi!
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Topikgazda
Nem úgy lett önhatalmúlag átállítva. Múlt év elején kivezették azt a rendszert hogy te előre beállíthattad hogy a deviza váltást ők csinálják vagy a bankod, időközben a bankkártya használata is változott és behozták azt hogy te határozod meg a bankkártya "elszámolási" devizáját amikor beállítod hogy mi legyen az alapértelmezett.
Magyar bankok esetén a kártyatársaságok EUR alapú kártyákat adnak, függetlenül attól hogy forintos bankszámlához tartoznak. A PayPal a kártyatársaság információi alapján állította be az alapértelmezett devizát, de nem most, hanem tavaly.
Ez egyébként jobb, mert ha arra devizára van állítva alapértelmezettként amiben fizetsz akkor elő sem kerül a PayPal váltási téma, azt az összeget és devizát továbbítja a bankunk felé amiben történt a fizetés és majd forintos bankszámlához tartozó bankkártya esetén váltogatja az akitől kaptuk a kártyát.
Az is megmaradt hogy fizetéskor állítod át a váltást ha az alapértelmezett devizától eltérő lenne használva, illetve te is átállíthatod másikra.Ha nem a PayPal-al akarod fizetni a következő havit akkor most le kell állítanod a rendszeres levonást! Nemrég itt írtam hogy miként. De ha HUF-ra van állítva előtte akkor semmi gondod nem lesz.
Itt az Erste elszámolása példaként, CIB egy kicsit máshogy számolja, de az elv azonos:
[ Szerkesztve ]
-
rob1
csendes tag
1721 Ft van zárolva, ez még módosulhat a tényleges árfolyam szerint. Nem nagy a különbség, nem is ez a lényeg, hanem az elv. 1,5 éve minden alkalommal Ft-ban történt a terhelés, ugyanerről a HUF kártyáról, más kártya nincs beállítva és sehol semmilyen beállításon nem változtattam.
Igen, a Paypal felületen EUR volt beállítva a kártya alap devizájának. (kösz a tippet) A Paypal időnként önhatalmúlag módosítja a beállításokat? Nem túl korrekt... Mindenestere a következő havi előfizetési díjat már nem rajtuk keresztül fizetem. -
Topikgazda
Mennyi a különbség az 1590 Ft-hoz viszonyítva, a CIB mennyi forintot vont le konkrétan? Ha tegnapi volt akkor én 1672 Ft-ot látok a 4,24 EUR-hoz
Más CIB-es panaszkodott már erre. Légy szíves nézd meg hogy a kártya alap devizája mire van beállítva alapértelmezettnek a PayPal felületen, szerintem EUR.
Itt nem olyan egyszerű a dolog, mert a nem magyarországi vásárlások esetén a CIB valójában EUR elszámolású ha VISA kártyáról van szó, a PayPal rendszere EUR-osnak veheti a kártyát mert a bank ilyen információt továbbít feléjük.
Mivel te állíthatod hogy mi legyen az alap deviza, reklamálhatsz de legfeljebb a 82 Ft-ot írják jóvá.
Majd a következő levonás előtt, mivel a HBOmax ezek szerint forintban terhel, bár ezt pontosítani kellene velük, nehogy EUR-ban induljon, akkor HUF legyen a kártya alapértelmezett devizája a PayPal-on és akkor forint terhelés megy a bankhoz.[ Szerkesztve ]
-
rob1
csendes tag
Sziasztok! Kb. 1,5 éve Paypal-on keresztül fizetem az HBOmax (régebben HBOGo) előfizetésem. Minden hónap 15-én automatikusan levonásra kerül az 1590 Ft előfízetési díj. a Paypal egyenleg 0, a hozzá kapcsolt CIB Internetkártyáról vonja az összeget. A tegnapi levonás azonban 4,24 EUR volt. A Paypal kimutatása szerint a vásárlás összege 1590 HUF, a fizetés módja xxx bankkártya 4,24 EUR. Az HBOmax kimutatásában is 1590 Ft szerepel. Semmilyen beállításon nem változtattam, a kártya Ft-os és van rajta megfelelő egyenleg. Mi lehet az oka az EUR-s terhelésnek? A tapasztalatok szerint a (szerintem jogtalan és indokolatlan) átváltásból adódó veszteséget jóváírják-e, érdemes-e ezért reklamálni a Paypal-nál? Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Topikgazda
válasz adabra #45623 üzenetére
Rosszul értelmezed, a PayPal a visszaérkező információra vár, azt látod a képernyőn. És bankodnak kell jóváhagynia nem a PayPal-nak, köze nincs hozzá, a terhelést elküldi a bank (kártyatársaság felé) csak ennyit csinál, ha a bank igazolja, jóváhagyja a terhelést akkor fog a kereskedő felé a kifizetés igazolást elküldeni. Esetleg nem CIB bankkártyával fizetni?
-
adabra
senior tag
-
Topikgazda
válasz adabra #45621 üzenetére
Világos, ha az nem jelenik meg akkor nem lesz hitelesítve és így sikertelen lesz a fizetés. Mire van beállítva a CIB-nél a hitelesítés app vagy sms, pusup? Azon kellene variálni hogy az működjön. Ezt gondolom ismered Hogyan tudja bankkártyáját online fizetésre ... - CIB Bank
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Ezzel a kártyával vásároltál már online?
Nem tudom hogy ez melyik folyamat, ha már hozzáadtad akkor minek a a CVV kód?.
Töröld a kártyát. Állítsd a nyelvet angolra. Lépj ki. Szintén töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat. Várj 2 óra hosszát. A kártyán legyen elérhető 1000 Ft és ne legyen semmi vásárlási limit. Azért nézz rá a bankodra hogy lehet- kártyával fizetni, nincs karbantartásuk.
Pl nekem volt olyan problémám hogy a banki rendszerben más volt a CVV2 kód mint ami a kártyára volt ráírva.
Ezután próbáld meg hozzáadni. -
NORBl
aktív tag
Kártya már hozzá van adva, de meg kéne erősíteni.
Rámegyek megerősítésre, kéri a cvc kódot, jön appban engedélyezés, tölt meg minden, majd kiírja az asztali felület, hogy nem sikerült a megerősítés.
"Nem tudtuk megerősíteni adatait
Kártyája továbbra is társítva van PayPal-számlájához, de nem használhatja vásárlásra, amíg nem erősíti meg, hogy Ön a kártya tulajdonosa. Erősítse meg újra, vagy lépjen kapcsolatba a kártya kibocsátójával."Meglett, elírtam a kártya lejáratát...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz adabra #45616 üzenetére
Azért mert a bank nem hitelesíti a vásárlást.
De te a PayPal kártyás fizetési felületet használod vagy ez a kártya regisztrálva van a PayPal fiókhoz és ott belépve úgy akarsz fizetni? Az első esetben csak akkor fog sikerülni a fizetés ha a CIB Visa jóváhagyási módszerrel leigazolod a fizetést. -
adabra
senior tag
Sziasztok!
Az egyik szolgáltatómnál a kártyás fizetés a PayPal-en keresztül lehetséges.
Azonban a fizetés nem sikerül. Folyton ezt az üzenetet adja:
"A vásárlás befejezéséhez használjon másik fizetési módot, vagy mielőtt újra megpróbálja, ellenőrizze a számlát a kártyakibocsátónál."CIB-es vállalati Visa kártyáról van szó, amit majdnem napi szinten használok, és mindenhol máshol működik.
Tud valaki erre vonatkozóan bővebb infót adni? Miért használjak másik fizetési módot?"Természetesen" a CIB is egy elfuserált bank, az ügyfélszolgálat 10+ percen keresztül kiqrt idegesítő zenét hallgattat.
-
Topikgazda
Teljesen új kártya, nem csak frissítés? Lassú a visszajelzés.
A bankodnál működik a kártyás fizetési rendszer, nincs karbantartás, aktív és van legalább 1000 Ft elérhető, az app-os dolog az online fizetési megerősítés?
Esetleg PayPal app-on hozzáadni? Vagy próbáld holnap újra. -
NORBl
aktív tag
Sziasztok
Miért nem akarja a PayPal megerősíteni az új kártyámat ? Jön appra az értesítés, a teló azt írja sikeres a tranzakció, gépen a PayPal tölt, majd üzenetet dob, hogy nem sikerült a megerősítés.
-
tylerddd
veterán
Pár perc alatt megoldódott üzenetváltással. Érdekes, hogy én nem láttam semmit ebből, de ők meg tudták törölni percek alatt.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45607 üzenetére
Google "segítségével" sajnos lehet kettő. Csak azt tudod csinálni hogy írsz a PayPal-nak hogy van a 999999 tranzakció azonosítós automatikus fizetés de az a PayPal fiókodban sehol sem található és így nem tudod leállítani, mert nincs már rá szükséged.
Használod a PayPal mobil appot? Ha nem akkor telepítsd és abban is nézz körül.
Kicsi a valószínűsége a böngésző hibának, de törölnöd kellene a PayPla sütiket, a böngésző gyorsítótárat és nem az eltárolt adattal, hanem beírva az azonosítódat, jelszót belépni és ellenőrizni a számlatörténetet, beállításokat.
Hétvégén nem dolgoznak, szóval sürgős lenne jelezni nekik, mert közeleg a következő levonás és minél hamarabb le kéne állítani -
Topikgazda
válasz tylerddd #45605 üzenetére
Biztos hogy jó PayPal fiókot nézel? Ez lehetetlen, itt semmi nincs, pedig az igazolás az egyértelműen írja hogy lennie kell adatnak.
Amit az előbb linkeltél képet a PayPal értesítőről az egy valódi automatikus kifizetés igazolása, ami abban szerepel annak kellene majd a megjelennie a Törlesztőrészleteknél. -
tylerddd
veterán
Nincs ilyen sajnos. Ennyi van a Törlesztőrészletek-nél. Az elmúlt 90 napra nem ír tranzakciót.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45603 üzenetére
Ez nagyon nem jó, ez egy élő rendszeres fizetés.
Amit leírtam útvonalat ott ezt látnod kell és a számlatörténetben is, annyit tegyél már meg hogy erre a hónapra kérj le egy teljes forgalmi listát.
Ami alul van azt csináld meg a leállításhoz. Megnézem az ott írt lépéseket hogy nálam elmegy-e a leállításhoz.
Nincs Saját pénz, nincs Előre jóváhagyott fizetéseim szövegű menüpont. Szóval ez nem használható így.
Marad amit írtam.Fogaskerék, Kifizetések, Törlesztőrészletek, Automatikus fizetések kezelése
és az Aktív elemek megjelenítése kell hogy jelölve legyen és alatta Alfred System Inc és arra kattintva jön elő a leállítási lehetőség. Én Firefox-ot használok. Nálam a Gixen Inc. van azon a helyenEz rákattintva és ott a Megszakítás (Cancel)
Visszanézve tényleg ott a Tevékenységi listában is
[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
A service@intl.paypal.com-ról jött június 2-án, a 90 napos időszakban nincs semmi. Egyébként sem használom nagyon, gyakorlatilag semmire.
PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions. Székhely: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT001423:hu_HU(hu-HU):1.0.0:86da5fa0f2b95[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Topikgazda
válasz tylerddd #45600 üzenetére
Hogy kaptál értesítést ha nincs a számlatörténetben, ott kell lenni még az automatikus kifizetésnek is? Az értesítő biztos hogy a PayPal-tól jött?
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
És alul ez is szerepel:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions Registered Office: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg RCS Luxembourg B 118 349
PayPal RT000063:en_US(en-HU):1.4.0:32189d80d6c38Ha valódi a PayPal értesítő akkor benne van Transaction ID és az is hogy van 180 napod reklamálni. Akkor tedd meg ezt az tranzakció azonosító és az értesítőben szereplő fizetés, cég adatok alapján.
Ha az adott helyen PayPal vendég módban (csak a fizetési felületet biztosítják és nem lépsz be a fiókba) fizettél az akkor csak normál kártyás fizetés, nem PayPal-os.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- OLED TV topic
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest