-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz volvoguy #61079 üzenetére
Az 1.6 Z16XE általában eszi az olajat, de ha veszel 5 liter olajat, abból beleöntesz 3,5 litert, a maradék másfél elég 10k km-re, tehát ezen nem érdemes lovagolni. Az EGR szelep szokott problémát okozni, de ha vásárláskor jó állapotban van, akkor ebay-en veszel bagóért egy lezárót és onnantól ez is megoldódott. Amit még márkaszervizesek mondtak, az a gyújtósor hibája, de ez legtöbbször kint tárolt autóknál jön elő és a párásodás okozza, a javítása 30k, tehát nem vészes.
-
AMD Power
titán
válasz volvoguy #61056 üzenetére
Toyota 2.2 D4-D/D-CAT (2009-ig)
Motorkódok: 2AD-FHV, 2AD-FTV
Gyártásban: 2005-től napjainkig, kockázatos 2009-ig
Típusok: Toyota Avensis 2.2 D4-D/ D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D/D-CAT, Lexus IS 220d
Indok: A maga idejében a Toyota négyhengeres dízelmotorja az abszolút csúcs volt kategóriájában. 177 lóerejével és 400 Nm nyomatékával mindenre elég volt, ráadásul úttörőként használtak benne részecskeszűrőt (DPF) kombinálva katalizátorral és szelektív katalitikus redukció (SCR) rendszerrel, a káros nitrogén-oxid csapdába ejtésére. Az első gondok a meglehetősen komoly füstöléssel járó részecskeszűrő-tisztulással adódtak, majd csatlakozott az EGR-szelep, végül a vízkör nyomásproblémái. Ezt leginkább a hengerfej túl kemény anyagból készült tömítése okozza, amely szó szerint nyomot hagy magán a hengerfejen és a blokkon is. Ha időben észleljük a problémát, még síkba lehet hozni mindkettőt, de kicsivel később már csak a motor teljes cseréjével orvosolható a gond, ami többmilliós tétel. A probléma nem csak a legerősebb 2.2 D-CAT-ra jellemző, hanem a hasonló évjáratú (2005-2009) kisebb teljesítményű 2.2 D4-D-motorokra is. -
F_Gergely
őstag
válasz volvoguy #61056 üzenetére
Egyszer minden elromlik, nem orok eletuek. Dizelnel ezt a kettot bele kell kalkulalni. Persze van szivo dizel ott ugye nincs turbo bar en nem vennek turbo nelkulit.
PD dizelnel nem adagolo van hanem PD elemek, tokmindegy minek nevezzuk mindegyik ugyan azt a feladatot latja el : uzemanyag ellatas.
En is ugy vettem az autot hogy turbo es adagolo csere benne volt. Elojele nem nagyon van, egyszer csak rossz lesz. De ma mar a PD elem se draga.
Uj dizeleknel mar sok szarsag ami nem kene de most nem "uj" dizelrol beszelunk. Turbo/adagolo kb 300 ezer kmt elfut ezert irtam ha egyszer kicsereled boven ki fog szolgalni. -
F_Gergely
őstag
válasz volvoguy #61051 üzenetére
Ha dizel autot veszel (tokmindegy milyen marka tokmindegy milyen tipus) elobb vagy utobb (de inkabb elobb) fel kell ujitani a turbot es az adagolot. Ezt nem tudod el kerulni, aki nem dizel parti ezt a kettot hozza fel legtobbszor. Egy uj turbo kb 80 ezer huf az adagolo felujitasa pedig 100-150 ezer kozott hibatol fuggoen. Turbot fel lehet ujitani de kb a felujitas annyi mint egy uj ezert abbol erdemes ujat venni. Ezt egyszer kifizeted es utana elobb fog az auto szetesni mint hogy ujra ezekre kene koltened. Ez egy egyszeri tetel amivel minden dizelesnek szamolnia kell.
-
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #61031 üzenetére
ha jól rémlik, akkor valahol szivárog a gázolaj és a gyorscsatis kábelek vezetik évek alatt a vezérlőbe a cuccost. tervezési hiba, vagyis nem gondoltak rá, hogy útba is lehet. meg a hőt sem bírják a forrasztások, az is a gond!
nálam is a lagunában a motortérben van, be kint elől a jobb szélen a sárvédőn, ott sem gázolaj, sem motor olaj nem jár!így néz ki az ecu elázva, 120 ezerbe fájt a tulajnak a javítás.....
mennyit számít a fotó? mert a pár képről simán jó állapotú g-nek tűnik a vas, a videót megnézve nagyban meg látszik, hogy 2 hátsó ív kuka, rücsök rozsda, meg is van húzgálva a kasztni, közben meg a képeken semmi sem látszott. annyiból fer a kereskedő, hogy a videóban beslideshow-szta a sérüléseket, rohadásokat, más kereskedők meg rozsdamentesként hirdetnék, csak a helyszínen esne le az ember álla....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz volvoguy #61031 üzenetére
Lezart doboz, de a gazolaj es olajgoz kikezd mindent, kicsapodik es elkezdi feloldani. En itt a forumban talalkoztam a C corsa kapcsan eloszor olyannal, ahol az ECU a motornal van. Sose oda szoktak tenni hanem az utasterbe, szerintem igy is lenne evidens. En mondjuk elvezetnem, gyari kabelkotegre ratoldanek es behuznam az utasterbe, biztos hogy nem hagynam ott a motorterben.
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #61026 üzenetére
jó kérdés, a kopasz motoron lehet látni, ha azon van c corsa is g astrás időkből van, így elképzelhető, hogy a motoron.
ez alapján a hírdetés alapján a blokkon, ott figyel a szelepfedél mögött, az a bordázott alu akármi a gyorscsatis kábelköteggel!amúgy a classic isuzu dízel motor az [ez a féle] isuzu dízel menne, az f astrás időkben így nézett ki a motor, nincs is ott az elektronika....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #60961 üzenetére
Szabad tudni, hogy mièrt lèpsz vissza a laguna2ről? Mert az maga az extratenger, modern forma, míg a g astrák többsège ebben az ársávban lovasszekèr egyszerűsègű, sivár règimódi belsejű, a külseje sem èppen a teremtès koronája, de az a legpozitívabb ezen tulajdonságai közül.
A laguna2 tud szivatni, abba beletoltak minden elektronikát ami akkor lètezett(mègha kiforratlan is volt), kènyelmes foteleket, egy akkori astrába mèg rendelni sem lehetett ennyi extrát.
Kíváncsi vagyok mi törtènhetett....
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer headsetek a felsőkategóriából
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Óra topik
- Suzuki topik
- Path of Exile 2
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest