Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dißnäëß

    veterán

    válasz focvis #9041 üzenetére

    Második úgy gondolom, elsô következménye is lehet, de - talán értem a kérdést - arra próbálsz választ keresni, hogy VAN elég olaj, de mégsincs olajnyomás megfelelô.

    Erre vonatkozóan sem találtam e motorra infót, ami jó jel. Ad-hoc egyszeri hibáról olvastam, de az tömítés miatti kóros olajfogyás volt, egyszeri eset, illetve itt is mint sok motornál, ha a szelepszár szimeringek öregek, elég az olaj, ez lassú és sunyibb fogyás, mert nem csak annyi hogy fogy és utántöltöget az ember (bizonyos határokon belül), de talán még kokszol is belül az autó.

    Szóval egyértelmûen, több, egymással korreláló esetet, ami szériahibára utalna, NEM találtam e motorhoz, épp ellenkezôleg, stabilnak mondják - míg át nem szakad a hengerfej alatt a legfelsôbb ponton 2 hüvely között a fal. Ez általában hôre és extra terhelésre teheti meg, van rá megoldás, de normális használat mellett nem téma, csak "legyen gazdája", szokták mondani.. illetve pont emiatt, hogy a hôre érzékeny, LPG-hez emiatt sem ajánlott, meg amiatt sem, hogy nem hidrotôkés,.. LPG mellett magasabb égéshô van + 20000-enként szelephézag ellenôrzés kell + a felsôkenôk használata kellhet (ez a másik megosztó téma szakik között), úgyhogy .... Alapvetôen stabil mocik, nincs min parázni. Ha RS-em lenne, ami amúgy sosem kellene, újrahüvelyeztetném helybôl.

    Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

Új hozzászólás Aktív témák