- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gumesz
csendes tag
Köszi szépen a lehetőséget!
Ahol vettem: Netsys kft. profilváltás miatt megszűnt a webshop és az üzlet is. Csak azért, hogy ne legyen minden olyan egyszerű.
Mindenképpen felkeresem őket, mert korrektül azért van még telefonszámuk és e-mail címük.
Én is Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok nektek! -
gumesz
csendes tag
válasz
v iktor007 #1627 üzenetére
Én pontosan ugyanezt szeretném elérni, mert az 1 éve 200 ezerért vásárolt számítógép szerintem még nem kidobandó. Nevetséges, hogy 70 ezer ft-ot ki akarnak fizettetni, amikor egy kicsit hozzátéve egy átlagos notebookot lehet venni.
-
gumesz
csendes tag
válasz
v iktor007 #1625 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat!
Amint visszakapom már viszem is az üzletbe ahol vettem. Kár, hogy nem ott kezdtem, de nem nagyon volt rá idő, mert igencsak a gariidő végén füstölgött (mint a legendákban, az utolsó napon). Azt nem írtam, hogy egyébként működik a gép, csak amikor állítgatom a kijelző dőlését akkor szikrázik (az átvezető kábel szerintem - ennek ellenére alaplapot akarnak cserélni benne).
Az lesz a legszebb, ha megjön és se kép se hang....Az asus-al mi lett? A fogyasztóvédelem kiállt melletted?
-
gumesz
csendes tag
Üdv Mindenki !
Segítséget szeretnék kérni, mivel számomra új garanciális-javítási problémával küzdök.
Adott egy notebook (acer azért fontos mert nincs Mo.-n szakszervize csak Csehországban).
Az ügyfélszolgálatukon telefonon bejelentettem, hogy elromlott. Ezt abból ítéltem meg (nem volt nehéz), hogy az egyik bekapcsoláskor az lcd kijelző és az alaplap bal oldali csatlakozási zsanérjánál előbb FÜST, majd fölé nézve láttam, hogy LÁNG tör elő.
Garanciális javítást kért a magyarországi ügyfélszolgálat a cseh szerviztől.
A készülék szervizbe történő beérkezését követően 14 nap telt el tétlen, majd küldtek 1 e-mailt, miszerint "a bejelentett hibát a készülékbe került folyadék okozta".
EZ KIZÁRT ! Nálam nem került folyadék a gépbe.
Csatolva kaptam egy fényképet, amelyen valóban látható egy nyomtatott áramkör a szokásos dolgokkal rajta (nem értek hozzá), valamint egy folyadéknak látszó anyag.
Átverés szagú nekem ez! Már küldték is a közel 70.000 Ft-os javítási ajánlatot. Természetesen az igazságérzetemet ez nagy mértékben sérti ezért ezt elutasítottam, és a gép azonnali visszaküldését kértem. (azóta sem érkezett meg 5 napja)Nagyon kérem, hogy ha valaki jó tanáccsal el tud látni az segítsen mert nem akarom, hogy egy nagy cég átverjen, megkárosítson!
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Yoga Slim 7i Pro 14" 16/512 GB QHD+ 2.8K laptop díszdobozban eladó!
- Apple Macbook Air M4 15 2025 16GB 256GB
- Garanciális ASUS Zenbook 14 OLED - i7 1260P 12 magos processzorral
- Apple MacBook Pro 14" - M3 Pro - 18GB/512GB
- Dell Latitude 7420, 14" 4K IPS, I7-1185G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia ( ol
- Microsoft Surface Pro 6 fekete
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest