Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • albi31

    senior tag

    válasz gumesz #1623 üzenetére

    Keresd meg a fogyasztóvédelmi hatóságot,és mesélj el mindent,ők szerintem segíteni fognak...de én elötte "megfenyegetném" azt a céget,megírnám,hogy hova fogom bejelenteni.....és ahol vetted,ott mit mondtak?

  • v iktor007

    csendes tag

    válasz gumesz #1623 üzenetére

    Szerintem egyszerűbb lett volna a dolgod, ha nem közvetlen a szervizzel veszed fel a kapcsolatot, hanem az üzletbe viszed vissza ahol vásároltad.
    Azért mondom ezt, mert én is hasonlóképp jártam az asus notebook-omal, akkor még nekik is csak a cseheknél volt szervizük, de én az üzletbe vittem vissza.
    Én azért még így is bevinném az üzletbe (márha visszakapod), ott közösen írjatok egy panaszvételi jegyzőkönyvet (vagy te magad is megírhatod előre), amiben leírod, hogy mi történt és, hogy mit akarsz(csere). Valamint leírod, hogy ha nem tudtok megegyezni felkeresed az ebben illetékes fogyasztóvédelmi főfelügyelete. A kereskedő nem háríthatja el a dolgot azzal, hogy vidd,és zaklasd a szervizt, mert ha te egyszer hozzá viszed, akkor az ide vonatkozó törvények szerint a teljes ügyintézés őrá hárul. Természetesen ebből a jegyzőkönyvből kettő példány készüljön, amiből egy nálad (aláírva,lepecsételve), egy a kereskedőnél marad. Amennyiben nem hajlandó a jegyzőkönyvet felvenni, kérd a vásárlók könyvét, és írd le oda. Ott is két példányban írsz, egy a tied. Ja és onnét közvetlen menj a fogyasztóvédelemhez.
    Sajnos én már túl vagyok egy hasonló eseten.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák