- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Netfone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
En ugy vagyok vele (es igy is voltam mar a megjelenes elotti hype idejen is), hogy kivarom, hogy igaz legyen az, hogy:
- Van rendes, nativ nextgen verzio
- A jatek, mint olyan, hasznalhatora van patch-elve (legalabb olyan szintre, mint amilyennek akkor kellett volna lennie, amikor megjelent).Mert amugy nagyon tetszik az otleg meg a grafika hangulata meg minden, de egy bugos foshalomert nem vagyok hajlando penzt adni. Eredetileg azt hittem, hogy megjelenes+1ev eleg lesz neki, de ez nagyon nem igy lett. Aztan egy ideig kovettem, figyeltem, neztem, hogy amikor eppen jott nagyobb patch, az milyen lett, aztan meguntam az egeszet es hagytam azota a francba. Most ugy vagyok vele, hogy majd ha lesz valami mindenegyben-uberkiralyokvagyunk edition ~5000ft korul, akkor majd megnezem.
-
ρσгτσ
addikt
"Update vom 27. Oktober 2022 (16:30 Uhr): Electronic Arts hat vor wenigen Minuten eine Stellungnahme veröffentlicht. Demnach sei der Vertrieb physischer Spiele in Deutschland, Österreich und in der Schweiz nicht gestoppt worden – die Spieler könnten auch künftig EA-Produkte bei den Händlern erwerben.
Der Zweizeiler geht nicht darauf ein, wer künftig den Vertrieb von EA-Spielen auf Datenträgern im deutschsprachigen Raum übernimmt. Auch die diesbezüglichen Fragen wurden bislang nicht beantwortet."
-
Wesder
titán
-
Wesder
titán
Jelenleg 148€ egy Elite S2 a Microsoft Store-ban, ebben benne van minden.
Az új Core-hoz kell ugye megvenni külön a kiegeket, csak így nem értem annak mi értelme van, mert az ugye alapból 130€ meg 70€ a tartozékos csomag. Lehet a régi S2-t kivezetik, és ezzel a 148€-s árral akarják kiszórni a maradékot? -
Bad Pritt
félisten
Én a 40 fps-sel amúgy kiegyeznék a Requiem alapján, abszolút játszható és lekopogom, de egyáltalán nem ugrált össze-vissza, ráadásul nagyobb hiba nélkül végig tudtam tolni kétszer is. Az egyetlen komolyabb bugom az volt, mikor Lucas dehoppanált az egyik pályán és nem tudtam továbbmenni, mert ugye az ajtónyitás animációhoz minden jelenlévő karakter szükséges, szóval ott újra kellett tölteni.
De ez tényleg a szélesebb játékostársadalomtól függ. Ha elfogadják és veszik a 30 fps játékokat, akkor az marad, felesleges lenne többet vesződnie a fejlesztőknek. Mondjuk arra régóta kíváncsi lennék, hogy egy olyan játéknál, ahol választható a quality vagy performance mód, milyen arányban oszlik meg a kettő egymáshoz képest. Lehet meglepő lenne az eredmény.
-
Bad Pritt
félisten
A konzolokhoz adott kontrollerek alapvetően nem a csúcsminőségbe tartoznak.
Én ezt azzal egészíteném ki, hogy nagyjából egyik kontroller sem tartozik csúcsminőségbe.
Ha azt nézzük, milyen anyagokból dolgozhatnának, milyen belső komponenseket tehetnének bele nagyon ergya minőségű és megbízhatatlan és egyértelműen túlárazott az összes kontroller a piac sajátosságai miatt.
-
Bogyi007
veterán
Azért az vicces hogy az a Bloober Team készíti a játékot aki a The Mediumot csinálta korábban ami elsőként szintén limitált ideig csak a Microsoft gépein jelent meg. Most meg a SH2R a Sonynál lesz minimum 1 évig elérhető konzolon kizárólagosan.
De ez persze nem baj.
Mondjuk engem sem a Cod sorozat, a SH meg aztán végképp nem izgat...
-
Bad Pritt
félisten
Nem hiszem, hogy annyira szép lesz a játék, szimplán nem volt idejük/pénzük/energiájuk tovább optimalizálni. A Series S csak egy púp a hátukon ezen felül, amire rá lehet fogni akár a problémákat.
A Series S azért is fogja vissza, mert arra is kell fejleszteni, ami időt vesz el a többi verziótól.
-
opr
nagyúr
Pontosan. Mert most mi az, amivel többet tydna egy pro vas? Megkapná az új zen-t, és... Ennyi. Semmi értelme szívni vele, annyira minimális plusz, hogy tényleg szóra se érdemes. Így hirtelen nem is tudom, hogy van - e konkrétan fejlettebb amd grafikus architektúra, mint ami a mostani konzolokban van, vagy van - e akkora fejlődés gyártástechnológiában, hogy konzolos keretek (tehát max 300-400W mindennel együtt) tudjon számottevően többet. Szvsz nincs, tehát nincs is mire építeni a pro gépeket, tehát kb kizártnak tartok bármilyen devkitet. Majd talán egy év múlva, de inkább kettő.
-
Bad Pritt
félisten
Előző genben sem tudta mindenki megoldani, baromi széles skálán mozgott a különböző változatok minősége egymáshoz képest is, már ha volt egyáltalán. Rögtön ott a Rocksteady előző játéka, ugyanaz a verzió fut az Arkham Knightból mindegyik gépen, csak a One X mindenhol tartja a 30 fps-t.
-
ρσгτσ
addikt
Amúgy itt lehet még azzal játszani, hogy alacsonyabb csíkszélességre kerül a gyártás, amivel lehet fogyasztást csökkenteni, illetve nem szükséges akkora hűtés sem hozzá. Nem tudom hogy ezzel együtt mennyivel lehetne több erőt kisajtolni belőle.
Viszont ezzel együtt valószínű lényegi különbséget így sem okozna teljesítményben.
Tehát én azt gondolom, hogy valódi hardveres fejlődés lenne szükséges egy újabb modellhez, ami nem hiszem, hogy mostanában meg fog történni.
-
ρσгτσ
addikt
-
ρσгτσ
addikt
Lejárt közben a szerkesztésim...
A V2 előnye egyébként még az is, hogy sokkal több eszközzel kompatibilis. Amíg V1 -nél körülöleli a készüléket a két végén, addig a V2 -nél már annyira nem meghatározó, hogy mit teszel bele.
V1 -nél konkrétan belecsúszik az eszköz a két oldalán:
V2 -nél már ki is lóghat belőle. Mint ezen a képen a Fold:
-
opr
nagyúr
Igen, a hw választás is teljesen fura, semmi értelme. Azon felül már a marketingszöveg is erősen félrevezető, hogy aszongya hogy "android pc xbox AND cloud gaming"... Ami a valóságban igazából android and cloud. Se box, se pc címeket nem tud natívan futtatni.
A kontroller része biztos tényleg fasza lesz. Ha adni fogják külön, nagyon maximum 100usd körüli áron, annak még akár so-so lehet is értelme.
-
Bad Pritt
félisten
Meg szegregált volt a piac és iszonyatos avulás jellemezte még a konzolokat is, nemhogy a PC-t. Minden konzol egyedi chipsetet kapott, abszolút máshogy kellett fejleszteni mindenre, és emiatt volt sokkal mélyebb az exkluzivitás is akkoriban, párhuzamosan futó projekteket kellett volna folytatnia a fejlesztőknek, ha több platformra is meg akarták jelentetni a játékaikat, annyira eltértek egymástól a hardverek.
Erre jött a PC piacon az általad is említett folyamatos fejlődés szoftveres meg hardveres fronton is. Egyáltalán nem az volt jellemző, mint most, hogy akkor van a Win 10-11 meg hozzá a DirectX12 és ezt használja mindenki, volt MS-DOS, Win 3, Win 95-98-Millenium-XP, aztán hozzájuk DirectX 6-7-8-9. Az id Tech 4 motort meg a Doom 3-at tudom most példának hozni és az már bőven 2000-es évek közepe, ahol minimum DirectX8-as vga kellett hozzá, mikor a piac nagyrészét még DX6-7-es kártyák uralták és ugyanez volt az Unreal Engine-nel is akkoriban, teljesen fordítva működött a piac.
Szóval na, drága időszak ez a mostani, de békebeli a régi szép időkhöz képest.
Én úgy fogom fel, hogy sokkal kevesebb befektetéssel lehet sokkal nagyobb játékmennyiséget elérni, mint régen.
-
_drk
addikt
Amúgy én attól félek, hogy vissza köszön a 80-as 90-es évek, hogy nagyon nagyon drága lesz a gaming.
Ami a mai viszonyokra lefordítva, azt jelenti, hogy csak a sok ingyenes szemét fog jönni rengeteg lehúzási szándékkal.
Tegnap este PS-en megnéztem a Store-t. Hát 1-2 játéknál nagyon kikerekedett a szemem. Alien:Isolation 10 000ft.
A Last of us 2 még mindig 15 ezer 2 év után.
A Régi 1-2 ezer ft-os játékok most 4-5 ezer mint pl GoW 3 Remastered.
Meg volt pár 10 ezres cím amit így néztem, hogy ezt így miért? -
negyven2
veterán
Valóban nem. De az azért eléggé valószínű, hogy a a 3 év alatt elért 2 milliós eladás tetemes része nem a nyitó £299-es áron alapján jött össze. Főleg, hogy már 6 hónap után lecsökkentették az árát £159-re, majd újabb 6 hónap után £129-re. És az eladások igazából akkor lőttek ki (Halo 2 megjelenése környékén) amikor már £99-es áron dobták az emberek után.
-
Bad Pritt
félisten
Hát nem tudom, de nem ez az első gameindustrybiz cikk, aminél elég hihetetlen számokat kukáznak a múltból. Az Xbox mellett a PS1-ben sem vagyok biztos, hogy helyes.
Amúgy az érdekesség még, hogy hiába jelent meg később és érte el a kétmilliót mégis előbb a PS3, a 360-ból végül több ment el ott is, ha minden igaz. -
Bad Pritt
félisten
Az életciklus végén, ez meg az első három év. Ami eszembe jutott, hogy lehet valami előfizu mellé adták, aztán az torzítja, mindenesetre az biztos, hogy nem 140 font volt a 300 fonton nyitó konzol átlagára.
A szerkesztésekre: szerintem te most valami nagyon másról beszélsz. Én az első Xbox átlagárát szúrtam ki, hogy 140 font, míg a PS1 179, a PS2 meg 234. Ez szimplán nem lehetséges, nem adták harmadáron azt a konzolt sehol.
-
Bad Pritt
félisten
Hibás adat, ki van csukva, hogy annyiért ment volna.
Amúgy ebből a chartból is látszik, hogy a Nintendo korántsem olyan tévedhetetlen tényező az iparágban, mint azt sokan hiszik, 5 generációból vannak itt eszközök ők meg kettőt adnak a tízes listához. Ötödik, hatodik generációban szinte nem is volt tényező a cég, nyolcadiknak is csak a második felében a Wii U blama után.
-
ρσгτσ
addikt
-
Bad Pritt
félisten
A mobilos CoD-ot akár portolhatják is, csak az meg na... kicsit degradáló szerintem.
Amúgy a Modern Warfare első részénél csinálták azt, hogy mivel egy teljesen különálló játék lett végül, ezért kapott egy alcímet is Wii-n (Reflex Edition). Na ez amúgy működhetne akár most is, hogy ugyanúgy pl. a Modern Warfare vagy a Black Ops családba tartozna a játék, csak külön entry-ként kezelnék és aztán ezt jól szénné promózhatnák. Csak hát ugye irdatlan pénz lenne.
-
Bad Pritt
félisten
Amiről én olvastam az a Wii éra, iszonyat nehéz volt a fejlesztés és fokozatosan egyre nagyobb lett a gap a nagy konzolok és a Wii között a játékok minőségében, rengeteg feature kimaradt a Nintendo konzolján, cserébe sok pénzt és erőforrást emésztett fel.
Most csak egy tök egyszerű példa, azért lehettek egyre nagyobbak, nyíltabbak és kidolgozottabbak a pályák a játékokban, mert a teljesítmény és felbontás növekedés miatt "messzebb látott" a játékos, azaz több pixelből állhatott egy távolabb lévő bármi, na most a Wii ha szarásig erőltette magát akkor tudott 480p felbontást. Egy Wii portnál nem csak annyi történt, mint egy klasszikus portolás során, hogy van egy játékunk PC-re és megpróbáljuk lefordítani valamelyik konzolra 1:1-ben, a Treyarch-nak alapjaiban kellett újraírni a játékokat és az Infinity Wardtól teljesen külön dolgoztak, arról nem is beszélve, hogy third party stúdióknak nagyon kevés tapasztalata volt a nunchukhoz, ami meg az egész irányítás alapját jelentette.
Szóval drága volt, cserébe kevesebbet adott, mint a nagy konzolokon és nem is érdekelte az embereket, ilyesmi híreket lehet találni itt-ott, hogy az akkor még meg sem jelent PS4-re több Ghosts példányt adtak el, mint Wii U-ra, a multit is sokkal előbb lelőtték mindig, ráadásul csak a PS, Xbox, PC eladásokat arányosították egymáshoz, úgyhogy még azt a thresholdot sem ütötték meg az eladási számok, hogy egy chartra felférjenek.Na most a Switch ugyanúgy gyenge, mint a Wii volt, ugyanúgy nincs a CoD-ot fejlesztőknek tapasztalata vele és ugyanúgy figyelembe kell venni bizonyos megkötéseket és még mindig nem látni, hogy lenne-e egy ilyen fps-nek piaca ott, Apex, Overwatch 2 ingyenes, Doom, Doom Eternal, Crysis single player inkább, szóval nehéz bármiből is kiindulni.
Szóval jó ilyesmire vágyni a MS részéről, csak a valóság az, hogy valszeg nem éri meg. -
Bad Pritt
félisten
Azért remélem érzékeled a bullshitet ebben a szövegben: We’d like to bring the other popular titles that Activision has.
A Blizzard minden konzolra megjelent játéka ott van Switchen is most már az Overwatchot is beleértve, a Diablo Immortalt meg a Hearthstone-t dobhatnák még ki a kurrens játékaik közül, ha akarnák és az Activision saját játékai is rendre megjelennek a platformon.
CoD mehetne Nintendóra persze, más kérdés, hogy évekig volt CoD Nintendón és nem véletlen engedték el, szóval ez max ötletnek jó jelenleg. -
ρσгτσ
addikt
Csak közben nem nagyon értem rá...:
"One of the things we’re being very clear about as we move forward with the regulatory review of this acquisition is that great titles like Call of Duty from Activision Blizzard today, will continue to be available on the Sony PlayStation.
We’d like to bring it to Nintendo devices. We’d like to bring the other popular titles that Activision has, and ensure that they continue to be available on PlayStation, [and] that they become available on Nintendo."
A Microsoft kommunikációja és stratégiája elég tudatos. Nintendo tekintetében egyáltalán nem zárkóznak el a kapcsolat mélyítésétől. Az hogy ezzel mennyire akarnak élni már más kérdés, de gondolom volt már téma közöttük. Így tehát nem mondanám, hogy a Nintendo -t negatívan érinti az üzlet.
Sőt, ez pozitívnak is mondható. Így nem kifejezetten semleges fél a Nintendo.
-
.LnB
titán
De ezek csak feltételezések. Pont úgy, ahogy az is, hogy a CoD Xbox exkluzív lesz. Most ezeknek semmi jelentősége, engedjük el.
Maradjuk a tényeknél. A CADE kimondta, hogy a Sony pattogása felesleges, mert ott a Nintendo is, akiknek egy szavuk sincs az egészről. Ez a fontos. Mert vélhetően a maradék felügyeleti szervnek is ilyen alapon kell majd mérlegelnie a felvásárlást. És ha így tesznek, és nem érvényesül a Sony lobbija, akkor ez az üzlet meg fog valósulni. -
.LnB
titán
De én erre reagáltam:
"CADE then claimed that even if the deal eventually resulted in PlayStation losing access to Activision Blizzard content including Call of Duty, Sony would still have the means to remain competitive – as Nintendo has managed to do without having the blockbuster FPS series on its consoles." -
.LnB
titán
Ez a piac három szereplős. Nem számít, hogy a Nintendo más vonalon mozog. Másrészt, egyértelműen jól csináljak. Ennyi erővel az Xbox, és a Playstation is teljesen különböző elveket vall. Szóval mindhárom konzol más, sok tekintetben. A Sony is erősen épített az exkluzív tartalmakra.
-
ProEvoFan
nagyúr
More games on more devices including Xbox,
PlayStation, phones and online.
Így már elhiszem.Benefits for the gaming industry
Greater competition in traditional gaming, where Sony and Nintendo will remain the biggest....Ezen jót nevettem. Mintha egy aktuálpolitikai propagandát olvasnék egy vidéki "Lőlö" lapban ..
-
opr
nagyúr
Jah, abszolut. Sot... Igazabol mar ezerszer bebizonyosodott, hogy a masolasnak nincs jo vege. Valami teljesen uj univerzum, lovoldebe eleg jo sztorival, legyen jo a gunplay stb, fuggjon ra a nep, fontos, hogy mindez legyen teljesen multiplatform, aztan johet a Live service varians mindenfele online modokkal. Nem feltetlen kell itt CoD-os lovolde, siman lehet kb elso vilaghaborutol urpancelos scifis akarmi is, nem az a lenyeg.
Hulyen hangzik, de a fontos dolog tenyleg az lenne, hogy jo legyen az univerzum meg a gunplay, es minel tobb platformon elerheto legyen. A tobbi mar-mar trivialis. De ez viszont pont eleg nehez. -
Bad Pritt
félisten
Egyetértek amúgy, hogy ez már rövidtávon sem fog működni, csak jelenleg a számok még őket igazolják. A konzoljukból elég fogy, megúszták a launchot komoly problémák nélkül, az exkluzívok jól fogynak akár újak, akár feldolgozások, jön a VR2 és elindították a saját előfizetéses szolgáltatásukat, szóval nincs jelenleg olyan indikátor a kezükben, ami alapján azt mondhatnák, hogy itt bajok vannak és változtatni kéne, maximum a community managerektől jöhet input, hogy a felhasználók problémáznak, csak az úgy nem elég.
Vagy akár építhetne platformon belül egy CoD alternatívát is.
A Bungie-t pont ezért vették meg, nem volt náluk know how, hogyan kell sikeres live service játékot menedzselni és fps-t fejleszteni, úgyhogy most már van.
Partijátékokat viszont szvsz nem fognak fejleszteni a közeljövőben, nem illik a PS képébe sem és nincs jelenleg stúdiójuk, aki képes lenne összerakni egy értelmes programot. Talán az egyik legnehezebb meló olyan játékot csinálni, ami mindenkinek szól a gyerektől az anyján át a nagyanyjáig és mindenki egyaránt élvezheti akár egyedül, akár többedmagával, Nintendónak is közel négy évtizedes tapasztalata van már ilyenekkel, azért ennyire jók a játékaik.Microsoft nagyon agresszív stratégiába fogott, és ezt nem csak a felvásárlások miatt írom, hanem a PR -ra, marketingre is.
Jaja, a Microsoft jelenleg tanár, ha a marketinget nézzük, nevetségesen más szint, mint a másik kettő. -
Bad Pritt
félisten
Szerintem elég jól monitorozzák a piacot és tudnak kalkulálni az alapján, hogy a third party partijátékok milyen eladásokat produkálnak a PS platformon és amint az látszik, hogy érdemes lehet fektetni egy ilyenbe, akkor megtennék. De magát a brandet már generációk óta a cinematic adventure zsáner reprezentálja és az elvárás is az egy Playstation-től, hogy látványos, jól összerakott narratív kalandjátékokkal legyen tele. Ha nem tudnak ilyenekből újakat gyártani, akkor a régieket dobálják ki újra.
Cáfoljanak meg a longtime Playstation játékosok, de ha az exkluzívok eladásait nézem generációról generációra, akkor egyértelműen az látszik, hogy a közösségi élmény sosem volt elsődleges szempont talán az egy szem GT sorozaton kívül, míg azért a Nintendo meg az Xbox erősen épített rá.Amúgy pont most kezdtem el gondolkozni egy használt One+Kinect pároson, mert hiányzik.
-
Bad Pritt
félisten
Mit értesz populáris játékok alatt? A Sony pont ezt csinálta az előző generációban, ügyesen ráéreztek, hogy az open world kalandjátékok trendik lesznek és minden stúdiójukat ráállították, Guerrilla fps-ről vedlett át, Sucker Punch a korábbi formulájukat fejlesztette tovább, Insomniac (bár akkoriban nem volt még first party) egy teljesen generic gyűjtögetős rendszert rakott a Spider-Manbe és még az alapvetően lineáris, cinematic játékokat fejlesztő stúdióik (Naughty Dog, Santa Monica) is felduzzasztották a játékaikat nyílt területekkel és limitált sandbox lehetőségekkel.
Én az Xboxot kevésbé értem amúgy, a 360 érát úgy fejezték be, hogy minden létező zsánerben sikerük volt, Halo (Halo Wars), Gears of War, Forza kolosszális sikerek, Fable, Lost Odyssey, de még az idióta Crackdown is jó számokat hozott, a Kinect is egy jó alapot jelentett a partijátékok számára... Nem igazán értem, hogy lehetett ezt így szétbombázni, pedig végig követtem az eseményeket.
-
NyMRooD
őstag
Egyik cég sem adja el magát az aktuális értéken, semmi értelme, annyit a tőzsdén is megér, szerintem ezek közül a Konami és Embracer jöhet szóba, mivel a utóbbi pénzmosásról szól ha jól tudom én rájuk tippelek. Japánok amúgy sem szeretik a külföldi felvásárlásokat. Egyébként a T2 értékéről csak annyit, hogy ők kb ennyiért vitték el a zyngat, szóval nem jöhetnek szóba.
U. I. Felvásárlások ha jól figyeltem meg piaci ár +40% - ért szoktak végbe menni, a szaudiak nyilván hajlandóak ettől többet adni, de a 3x-os árat kétlem, a 2x még csak-csak, ha Embracer meg tényleg pénzmosásról szól hülyék lennének nem eladni magukat ennyiért.
-
Bad Pritt
félisten
Én is úgy értelmezem, hogy ez Verizon eszköz Razer bérgyártásban Qualcomm csipszettel. Az mondjuk tuti, hogy egy az Android alapú handheldek jellemzően az alcsóbb árszegmensben léteznek, amint kilép egy ilyen a 400 dolláros sávból rögtön jöhet a kérdés, hogy mit tud, ha ott a Steam Deck. Azért a Valve gépe sem tökéletes, kijelzőben pl. már tavaly jobbakat hoztak a kínaiak és üzemidőben sem a legjobb, szóval lehet rajta fogást találni.
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
Jó, most direkt végigolvastam az összes kommentet a témában.
És ha már a #5586-ben kérdezted, én válaszolok. Én nem értem. Nem látom a gondolatmenetet, hogy hogyan jutottál el, az egyik kommentedből egy következőben lévő témáig.Szó sincs az elején még olyasmiről, hogy AAA exkluzívok hiánya Switch-en..
De nekem mind1 is. Én elengedtem, bocsi, hogy közbe kommenteltem. -
Bad Pritt
félisten
Hát az a hardver már a konzol megjelenésekor se volt nemhogy jövő-, de még jelenálló sem. Baromira kíváncsi lennék, milyen árréssel dolgoznak a valóságban (becslések vannak), mert gyanítom, hogy a másik két gyártó a közelében nincs annak, amit a Nintendo nyer minden eladott konzoljával.
Egy Steam Deck mellett különösen filléres eszköznek tűnik egy V2, persze nem is egy árkategória a kettő. -
.LnB
titán
Én már azt se értem, hogy hogyan jutottunk ide.
Fizzie kommentjére válaszoltam. Ez a dolog amit te írsz, ez hol kezdődött? Bad Pritt-tel való kommentváltásoddal?
Szóval én jelenleg nem is merek válaszolni, mert nem tudom mire kellene. Fizzie és az én kommentváltásom nem erről szólt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Drón topik
- E-roller topik
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- OpenWRT topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest