Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
félisten
A küldetések több kategóriába vannak sorolva. Van olyan (azt hiszem) assignment, amikor annyi a küldetés, hogy xy kalózt öld meg vagy xy bolygót fedezd fel. Van olyan is, amikor egy npc bedobja, hogy de inna egy kávét xy bolygóról és ha megcsinálod, kapsz egy kis bónuszt, de ezeket nem kötelező megcsinálni, a futottak még kategória.
Ellenben van 4 frakció, akiknek a mellék küldetései egy-egy nagy történeti szállá állnak össze. Mind a 4 szál remek. Aztán vannak olyan több részes mellék küldetések, amik random helyen megtalálnak. (pl. segély hívás, titkosított üzenetet találsz stb-stb.) ezek is mind érdekesek.
A társaidnak van saját sztorija és ott is vannak ezekhez melléküldetések.És van úgy, hogy ügyvéddel beszélgetsz egy ügyről, van úgy hogy kalóznak állsz és van úgy, hogy besurranó tolvajnak, akinek rendszereket kell hackelnie.
Az elmúlt 20-30 évből elég sok sci-fi és egyéb történeti elemet összeszedtek, kevés olyan dolog van, ami nem emlékeztet valamire, de mégis annyira egyedi és újragondolt, hogy nem volt unalmas nekem. Pedig én 25 éve tolom a számítógépes játékokat és falom a filmeket, sorozatokat és könyveket.
Persze ez is csak egy játék. A helyén kell kezelni, de ha nem futsz bele bugba, akkor elég korrekt. Illetve a játéknak szerintem jó humora is van. A legtöbb küldetés annyira összetett, hogy elsőre nem érdemes a legegyszerűbb megoldást választani, mert pörög a történet. És van úgy, hogy egy npc-nek hozol egy kávét és nem lesz belőle semmi. Pedig nagyon vártad a csavart...
Amúgy ennek is szerintem a hype lett a veszte, mint a CP-nek. Az emberek mindent is vártak tőle, aztán kiderült, hogy csak egy játék lett.
-
zozika84
őstag
A Starfield esetében pont az a fura, hogy a mellékküldetések jobbak, mint a fő sztori
Nekem 3 végigjátszás után kezdett unalmas lenni, de a MOD támogatás után tuti visszanézek még
Hatalmas kihagyott ziccer a játék, mert tömve van olyan dolgokkal és apróságokkal, hogy csak pislog sokszor az ember....máskor meg PS3 szint...
De esetemben sokat könnyített a játék fogyasztahatóságán az, hogy űrbolond vagyok, úgyhogy Interstellar OST be, és mentem bolygóról bolygóra felfedezni. -
Polllen
félisten
"Üres"... Megmondom őszintén értem, hogy mire gondolnak, de ha csak a fő és mellék küldetéseket csinálod meg, akkor az is vagy 70-80 óra. És akkor igazából ki sem próbáltad az integrált no man sky scannelgetős, építgetős dolgokat és nem nézted meg az NG+-t, ami itt legalább egyedi.
A mellék küldetések is igényesek és remek történeteket mesélnek egy játékhoz képest. Az, hogy a városokban nem tolonganak az emberek, nem akkora minden város, mint a Cyberpunkban vagy hogy a bolygók zöme lakatlan, teljesen elfogadható kompromisszum nekem. Ahová küldetés visz, ott zajlik az élet. Az űr meg úgy, hogy egyetlen értelmes faj van, az is majdnem kihalt, rendben van, hogy üres. Logikusan felépített lore van. Szerintem.
Egyszer próbaképpen én is felfedeztem egy bolygót kíváncsiságból teljesen, de nekem ez unalmas. Tényleg alig van valami, hiába a random generált helyszínek. Jó pofa, de a No man sky sem kötött le csak addig, amíg coopban bohóckodtunk a haverokkal.
Én sem adnék érte teljes árat, vga mellé kaptam ajándékba és majdnem eladtam a kódot. Utólag azt gondolom, hogy nagy hiba lett volna.
A döntések tekintetében én vitatkoznék Bad Pritt-tel. Hozzáállás kérdése, hogy a döntéseidnek milyen súlyt tulajdonítasz és a játék maga is utal erre elég egyértelműen. A döntések súlya hasonló, mint az ME-ben.
Viszont itt lehetsz olyan karakter, aki a szívén visel mindent és szép világot épít és lehetsz olyan is, aki letarol mindent. Én szeretem az olyan fokú szabadságot, amit a Starfield ad. Fő karaktereket nem lehet megölni, de "downolni" igen. Gyakorlatilag az egész galaxist rommá lőheted, ha úgy akarsz haladni. Minden küldetésnél van több lehetőséged megoldani. Sőt olyan opciók is vannak, amit a játék nem tol a képedbe, neked kell kitalálni...(Persze ez lehet csak bug)
És olyan opció is van, hogy nem döntesz, nem választasz oldalt, annak is lesz következménye.Lerí róla, hogy Bethesda játék és hogy a Fallout szellemi örököse, de jó játék. Sok patch után, főleg ha még tartalmat is tesznek bele, lehet nálam kiüti a Witcher szériát és a Cyberpunk-t.
-
Bad Pritt
félisten
-
Farkassacred
őstag
Az a játék sose lesz egy szinten a Cp 77-el. Lehet élvezni nem arról van szó, de minden szempontból egy csalódás lett a Starfield, főleg a beígért dolgok alapján. Egy közepes játékról van szó, lelketlen világgal, na a cp pont pont nem ilyen, max csak atom bugos még mindig.
Semmilyen díjat nem szabadott volna kapnia ennek a Bethesda játéknak, tiszta fanság szerintem nem észrevenni a hibáit.
Ha választani kell, inkább előveszem még egy körre Night city világát.. -
F-ECT$
titán
Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy 1 lemez átlagosan hány accounton fordul meg. A Sony biztosan tudja ezt, de sosem láttam még ezzel kapcsolatos infót. Szerintem az érték alig nagyobb 1-nél, de ez tényleg csak tipp. Ha olyan nagy veszteséget okozna a használt piac, mint itt páran emlegetik, akkor már rég tettek volna ellene a cégek.
-
_drk
addikt
+Wesder: mindig jó + erő, 4k 60fps!
A pirítóssütőre mai napig jönnek játékok és még tavaly a 2 exkluzív is játszható volt. Én se értem hogy, de csinálják...
Simán lenne felvevő bázis, alap gépet is vették a scalperektől 3-400 ezerért is, így simán elkérhetik az árát.
20-30 milliót szerintem simán eladnak, de ezzel együtt 20-30 millió régi gép is menne másodkézbe ezzel növelve a piacot és elérhetőséget.
24 év végére amúgy is mindenkinek lesz már aki akar PS-t, ezzel kicsit felrázzák újra a piacot.
Ők reklámozni és megmutatni is megtudják a plusz erőt a saját stúdiókkal akiknek már a zsebében van a skálázás.
Hogwartsban is van 6 mód, pedig ők külsősök.Meg egy jó ütés lenne az Xbox-nak akik most felvették a kesztyűt. De most vagy gyengébb konzoluk lesz vagy 3ra is ki kell adni a játékot ami a legtöbb eladott SS-nek rossz lesz.
Szerintem alapból hosszabb generáció is lesz ez, mert a covid és chiphiány nagyon betett az elején. Most van elég eladott gép és már játékok is jönnek csak az új gépekre szebben.
De ezeket nyilván szarrá elemzik megéri-e, veszik-e, mennyi lesz gyártani, milyen hatása lesz PS6ra.
Külső stúdiók mennyire tudnának arra úgy fejleszteni hogy az látszódjon is szerintem ez a legnagyobb kérdés.Meg a Sony azért még mindig nagy hardver gyártó, bennük szerintem meg van az is, hogy gyártani is szeretnének valamit folyamatosan.
-
negyven2
veterán
Lényegében igen, bár ez elvileg az aki még az első "pletykákat" indította el. Mármint, hogy lesz PS5 Pro, sokkal erősebb lesz a PS5 Pro és 2024-ben... lesz PS5 Pro
Vagyis az aki kb. egy évvel ezelőtt szivárogtatta ki, hogy már a fejlesztőknél vannak a devkit-ek (ugye most meg az jön ki, hogy majd most küldik ki)...
-
_drk
addikt
Ez az egész multis project kezd nagyon bedőlni.
Valószínű az ND első körben csak valami egyszerű multit akart, majd jött Jimbo hogy itt sokkal nagyobb cucc kell, jött a Bungie hogy ez nagy cuccnak nagyon kevés.
Aztán 3 év után sehol nem tartanak és ez ami a legszánalmasabb, hogy a nagy 12 játékból már tán csak 6 maradt de egyikből se láttunk még semmit.
Nem csodalkoznék ha Jimbo távozásával az egész menne a kukába. -
NyMRooD
őstag
Az Andorral egyetértünk, Disney alatt az a legjobb dolog ami az SW-vel történt (különálló sztoriként is megállja a helyét). Nekem az Ashoka és Obi-wan kólával elmegy. A Boba fett már azért hagyott kívánnivalót. A Mandalorit viszont meg kell védenem, ha másban nem akkor abban, hogy Grogu nem 0-ról használja az erőt mint Rey, őt már a Sithek bosszúja előtt elkezdték kiképezni, majd Luke is képezte (igaz csak a Mandalori 2. évada után és a Boba fett között), de időben szerintem neki is volt annyi kiképzése mint Luke-nak.
Az új trilógia meh-volt (de azt a szintet is csak a nosztalgia, meg 1-2 jobb jelenet miatt érte el), kivéve a 2. részt az egyenesen katasztrofális, én majdnem kisétáltam a moziból. A Zsivány egyes egész jó volt, szerintem nincs Andor szint, de kb utána ez a film jön, csak ugye megint halálcsillag. A Solo, na az meg egy külön szint, nekem az SW hangulat úgy ahogy átjött belőle (sőt mivel a régi szinészek ellenére mindent kiöltek az új trilógiából ami SW, még talán jobban mint azokban), szépen bele lett kötve a SW:CW és az SW:R sorozatok sztorijába, de ugye a túlnyomó részt vacak casting, meg az olyan baromságok, hogy Lando mindenbe is beleteszi amin van egy lyuk, teljesen elcseszték.
A rajzfilmek / animációk nekem tetszettek, azt talán sikerült nem elszúrniúk.
Döglött Róka: Pedig baromira számít a lore, ha nem számítana akkor egy külön álló sztori lenne, de ez teljesen beékelődik az eredeti és az új trilógia közzé, konkrétan azt vezeti fel a Mandalori.
-
Bad Pritt
félisten
A Star Wars 20-25 nem igazán ismer értelmes karaktereket még csak hírből sem. Van néhány kivétel, ami inkább csak erősíti a szabályt, de olyan buta dolgokkal van tele, amit nehezen lehet azzal magyarázni, hogy gyerekek újabb generációinak szól, szóval koherenciát nem is lehet elvárni tőle.
Igazából nem érdemes ezen meglepődni, egy általános trend, hogy klasszikusokat próbálnak amodern audience
(bármit is jelentsen ez) számára frissíteni és értékelhetetlen abomináció lesz a végeredmény, amin aztán lehet nagyokat kamillázni, miért lesz sikertelen.
Annyi előnye mondjuk van pl. a Star Wars esetében a dolognak, hogy annyi minden készül a cím alatt, hogy valamit azért csak talál magának az ember, vannak jó könyvek, van egy-két jobb sorozat, az Old Republic, Jedi Survivor korrekt játékok. Ez máris több, mint amit szerencsétlen LotR tudhat magáénak a Rings of Powerrel meg Gollum játékkal. -
Döglött Róka
veterán
"Nekem nem a sztori-konzisztenciaval van bajom, hanem azzal, hogy Yoda nem azert volt eros az eroben, mert kicsi, zold, hulyen beszel es fura fulei vannak, hanem mert tobb szaz eve medital a dolgokon."
Mint mondtam, nem érdekel a lore. Nem érdekel, hogy 40 éve egy zöld gumifigura mennyit meditált egy teljesen más író elképzelése szerint egyszerűen irreleváns. Adott művet önmagában értékelek és a Mandalorian működik, egy nagyon jó történet a férfi sztereotípiákról. Grog és az ő gügyögése csak narratív eszköz ami a főszereplő felelősségérzetét és apa szerepét fejleszti.
UI.: A Jedi vs Sith a legunalmasabb és legbutább ellentét a filmvilágban, semmivel nem több mint egy red vs blue (és véletlenül a bicska színe is erre reflektál).
-
-
_drk
addikt
Azért annyira nem könnyű ez. Nincs meg a know-how.
Most a Sony is esik-kel a multis játékokkal mert az ott sincs meg és erre még a Bungie is kevés lesz szerintem mert a Destiny se volt soha az a nagy szám a régi Halok meg már nagyon régen voltak ( bocsi Skywalker)
és a megnövekedett fejlesztési idővel se lehet mit kezdeni.A Halo-val a Micro megpróbálta, de láttuk mi lett belőle. Annál kevesebb drágább játék van szerintem és valószínű kudarc is lett, ezért ott is van hagyva.
Majd a következő hátha!
Így vannak a Gears-szel is szerintem. Abból is sok mindent ki lehetne még hozni és a lövöldözős scifi FPS-Tps meg is vannak.Fable mondjuk milyen lesz egy autós játék készítő stúdiótól arra kíváncsi vagyok...
Bethesdánál is sok minden van.
Mondjuk Starfieldnél nem látom hogy mit akartak ezen annyira elkészíteni? Mi van benne olyan amire azt hitték hogy az most nagyon jó?
Az űr kalandozás ami végül fast travel lett mert nem sikerült megcsinálni amit akartak?
Mindegy legalább a többi stúdió képes villanni ott, csak egy új Doom megint mennyire fog kelleni? -
negyven2
veterán
Szerintem ők értik, hogy hogyan működik, ahogy azt is, hogy hogyan működik a Nintendo pénznyomdája, de valószínűleg egy olyan üzleti modellel még annyira se menne mint most. Ezért próbálnak valami mást adni. Ami meg szintén nem működik. Meg kéne találni azt, hogy ők miben jók. Ahogy a Nintendo is tette, hogy a Switch esetében egysítették a nagyon sikeres handheld üzletágukat, a bukdácsoló asztali konzoljukkal.
A Sony ugye egyrészt magára a PS lassan 30 éves márkájára, és az erősen narratív TPS család szimulátorára építi az egészet.
Ugye alapvetően az Xbox-ok sikerét a co-op/multiplayer konzolos meghonosításával érte el a Microsoft. Csak ez sajnos olyan dolog volt, amit könnyedén lemásolt más is (főleg third party multiplatform stúdiók). Nem arról van szó, hogy nem lenne igény egy jó Halo/Gears-re, csak ez mára már nem elég. Narratív játékok esetében meg sokkal könnyben fel lehet sülni mint egy PvP multi játék esetében. Illetve azért a PS esetében ott van hazán belül a Sony Pictures, ami azért be tud segíteni a Cinematic Experience-ek létrehozásába. Az MS esetében nincs ilyenre lehetőség. De még a Sony esetében se mindig működik ez. Lásd Days Gone vagy az Order 1886 kvázi "bukása".
Én azon vagyok, hogy az MS-nek meg kéne találni azt amiben jó és tud olyat nyújtani amire a másik kettő konzol nem. Mert szerintem mind a Sony mind a Nintendo filozófiájának a lemásolása nem működne (A Sony se másolja ezért a Nintendo-t, és a Nintendo se másolja a Sony-t). -
Bad Pritt
félisten
Megpróbálták, Halo 5. Istentelen méretű marketingkampány, cross-media megjelenések, úgy mint képregény, könyv, sorozat, virális tartalmak, nem mellesleg ugye maga a játék is megjelent végül és egy totális szakmai bukás volt, ráadásul a legpozitívabb becslések szerint is csak a korábbi részek szintjén volt bevételben, miközben többszörösét költötték rá.
De amúgy igazad van, alig jelennek meg exkluzívok, ami megjelenik annak is negatív a visszhangja (idén: Redfall 30 fps és hulladék, Starfield 30 fps és miért nincs PS-re, Forza félkész), nincs mascot, nincs nagyon közösség. Halo Infinite-ben a lobbi egy teljesen lecsupaszított menü lett, nincs lehetőséged megnézni a többi játékost, esetleg írni nekik, beszélgetni velük, ezek tök alap dolgok voltak a 360 idején, volt akivel végig játszogattunk a Halo 3 és 4 közötti években.
Meg ilyenekbe gondoljunk bele, hogy tavaly a Ragnarökkel szénné volt plakátolva a főváros, launch partit szerveztek neki, megvan az emberekben az az érzés, hogy jó, hogy van PS-em, mert a PS-hez ez is hozzátartozik, a MS meg valahogy nem akar ilyesmikre költeni, Game Pass-en kívül szinte semmit nem promóznak manapság.
Az pl. mekkora fegyvertény már az Xbox mellett, hogy van egy egyértelmű, könnyen kezelhető refund rendszer, PS-en csak álmodhatsz ilyenről. -
negyven2
veterán
Én inkább azt vallom kicsit pesszimistán, hogy jelenleg az Xbox mint konzol csak úgy tudna elérni nagyobb sikereket, ha a Sony valamit nagyon elb*szna... bár látva, hogy soha nem látott sikereket érnek el úgy, hogy egyrészt alig hozzák azt a formát amit a PS4-es korszakban, másrészt meg mindent amit csak lehet még meg is drágítottak... és akkor még ott van a PSVR2 és a Portal, aminek a sikere azért meglepő.
Szerintem simán árulhatnának ezek után egy PS5 logós 100db-os papírzsebkendőt is $69.99, mert az is hatalmas siker lehet (gonosz reklámszöveg... és még azmellet a dolog mellett még az orrodat is bele tudod fújni!).
-
negyven2
veterán
Igazából ott van, hogy akkor azt mondja a Sony, hogy Ok nem kérünk 30%-ot és kinyitjuk a rendszerünket más store-ok felé is, de akkor egy PS5/6 ára $2000-3000 lesz egy kontroller ára meg pl. $400.
Szerintem se lesz belőle semmi... bár ami a brit versenyhivatal leművelt az MS/ABK ügyben azért még lehetnek meglepetések. Viszont ha jól tudom a precedens jog miatt ez tényleg kinyírná a jelenlegi konzolos üzleti modellt. -
negyven2
veterán
Alapvetően amit most találtam ott amiatt támadják ezt a 30%-os "sarcot", mert szerintük emiatt drágábbak a játékok UK-ben. Vegyük példának pl a MWIII-at. Ugye US-ben $69.99, míg UK-ben £69.99 az ára a digitális példánynak (EU-ban ez €79.99). Ez kb $87.4-nak felel meg (az €-os ár is). Ez ugye még a tax-al terhelt US árnál is több (Alabamában van a legmagasabb, de ott is $80-ra jön ki). Persze ott van az árfolyam változás is. De ugye ettől még ha nagyon ezt akarjuk okként felhozni ott van az is, amit írtunk már, hogy mindenhol ennyi. Még ha jól tudom, akkor a fizikai példányok esetében is megvan ez az arány (és ott még kevesebbet kap a kiadó, mert a 30%-on felül még a a gyártás, logisztika, bolt haszna, meg mindegy egyéb is lejön az árból.
De ez csak az egyik része ennek a pernek, mert a másik az, hogy te a PS-en, csak a PS Store-ból tudsz játékot venni (amiből ugye leveszi a Sony a 30%-ot), és szerintük ez is rossz dolog, mert be kéne engedni más store felületeket is. Vagyis legyen pl. Ubi store, ahol te közvetlenül az Ubisoft-nak fizeted ki az AC-t. Így ott lehetne 30%-al kevesebb is a játékok ára. -
negyven2
veterán
Én amúgy azt veszem észre, hogy console war-ban sokak a X360/PS3-as korszakra tekintenek úgy, mintha az lett volna a valódi "console war", ahol majdnem fej-fej mellett haladt mindhárom gyártó. Pedig valójában az volt, hogy egy kivétel volt (a Sony belépése a konzolpiacra óta biztosan), mert asztali fronton a PS1 és PS2 is leuralta a piacot... és a PS3 is simán leuralta volna, ha nem szálnak el maguktól a PS2 sikere után. Persze ott az MS is odatette magát, de a 360 sikernek a nagy része a Sony nagyképűsége is sokban hozzájárult.
Ott van az amit Wesder is márt párszor, hogy a világ nagy, főleg USA-n kívüli részén a konzol az Nintendo (gyerek konzol), vagy PlayStaion (mint "hardcore" konzol).
De hogy válaszoljak is konkrétabban, az, hogy MS oldalon mindent is beleszámolnak, a végeredményt tekintve nem sokat változtat talán, hiszen ilyen cégek esetében azért már annyi is elég, hogy bőségesen termelje a pénzt... amit meg is tesz. Ugye van a részben tévhit, hogy a konzolhardver eladása veszteséges... ami igazából veszteséges az elején (illetve ha Nintendo vagy akkor már Day 1 óta nyereséges az is). Az MS ugye nyilatkozta, hogy nekik Xbox hardver még önmagában hasznot nem hozott sose. A Sony esetében ez csak a PS3-ra igaz (de az talán minden idők legdrágább hardver fejlesztése volt).
De van még egy érdekes dolog amibe múltkor futottam bele. Az ilyen dologról beszéltek, az egyik Checkpoint podcast-ban is, hogy igazából a HD-DVD nem volt bukás, mert a Sony-nak sokkal többe került a Blu-Ray technológia kifejlesztése és piacon tartása. Termesztésen tudjuk, hogy a HD-DVD megbukott, de ott ugye az volt, hogy míg a HD-DVD támogatáson vesztett az MS mondjuk 1,5 milliárdot, addig a Sony 2 milliárdot (nem emlékszem a pontos számokra), így igazából azon időszak alatt az MS jobban járt.
És ezt igazából át lehet ültetni a mostani konzol piacra is, mert szerintem az tény, hogy a Sony arányaiban sokkal többet költ a konzolpiacon ahhoz, hogy megtartsa vezetői pozícióját, mint amit az MS (persze ezt torzítja a Bethesda és az ABK felvásárlása, de azokat ugye készpénzből vették meg, tehát egyszeri kiadás volt). -
ldave
félisten
Hát igen, a Bungie megvétele egyértelmű, hogy a Sony akkori vezetése által kijelölt live service út miatt történt meg. Azóta tudjuk, hogy kezdik megkérdőjelezni ezt az egészet, nem hiába a sok Sony fejes lemondása, elküldése. Úgy látszik Jim még takarít egy nagyot, mielőtt végleg lelép, így az utódját megkíméli ettől a feladattól.
-
l.skywalker
titán
Én kicsit mélyebben benne vagyok a játékban (5ezer+ óra) és ha vannak is bugok és hibák, azért még mindig ez az egyik legjobb FPS a piacon. Minden tekintetben. Ráadásul a multiplayer élmény is kiváló. Van egy olyan pletyka a háttérben, hogy a projektek azért csúsznak, mert a Bungie erőforrásai a Sony készülő multiplayer projekteiben szagértenek, amire a múltban volt már utalás (Bungie Reportedly Reviewed ‘The Last Of Us Factions’ And Found It Lacking (forbes.com)) és ez bontotta meg a projektek határidejét, ami miatt azok akiknél épp kifutott valami "munka nélkül maradtak" volna egy időre. A Sony főleg a multiplayer játékok fejlesztéséhez vette meg a Bungie-t, valszeg le sem szarja mit csinálnak a Destiny-vel vagy sem.
-
Bogyi007
veterán
Ez a videochates opció egész jó ötlet.
Eddig én mondjuk a személyes találkát favorizáltam vagy a csomagautomatákat, vétel esetében természetesen csakis pozitív értékelés jöhet szóba aztán a részleteket megbeszéljük hogy miként intézzük el a "boltot" ( Series X konzolomért anno személyesen kocsikáztam el és egy jó kis út és beszélgetés keveredett ki belőle a gép tulajdonosával a Covid ideje alatt) ha eladok akkor meg hagyom hogy az eddigi értékeléseim beszéljenek magukért.
Ez az ötlet új opciókat hozhat képbe. Köszi az ötletet!
-
ρσгτσ
addikt
Eleve a játékkal kapcsolatos problémáknak nem sok súlya van a pontozásoknál. Csak ha nagyon tróger...de van hogy akkor sem. Bugok, FPS problémák, egyebek.
Ami részben jogos, mert több játéknál is megjelenés előtti állapotot tesztelnek. Viszont én nem csípem, hogy erre a részére nincs külön pontrendszer. Mert számomra például nulla pontos egy olyan játék, aminél az FPS a földig esik. Hiába jó amúgy minden más szempontból, ha mondjuk 2 fától már 15-20 környékére zuhan. Vagy mondjuk 2 méterrel előttem tölti be/újra a textúrákat.
-
ρσгτσ
addikt
Az az igazság, hogy erre van igény. Olyan játékokban van nagy pénz, ahol hangsúlyos a közösségi élmény, és állandóan friss tartalmak érkeznek.
Ehhez pedig folyamatos szolgáltatás értékesítés szükséges.
Egy fix. áras játék ezzel baromi ritkán (vagy sehogy...) nem tud versenyezni. Ezekre is szükség van, de szerintem nem ilyen mennyiségben. Ráadásul sok esetben a pixeleken kívül nem is nagyon fejlődnek a folytatások.
-
F-ECT$
titán
Én annyit csinálnék, hogy 2 dolgot kötelezővé tennék az összes ingame tranzakcióval kapcsolatban (mobil és nem mobil játékok esetén is):
-legyen egy "Buy all" lehetőség, amit ha megveszel, akkor minden tartalmat el kell érned
-ha egyéb kisebb tranzakciókból elérted azt az összeget, amennyibe a "Buy all" kerül, akkor automatikusan megkapsz mindentA "Buy all"-t árazhatják, ahogy akarják, de ha kiindulok a mobilos Diablo árakból, akkor kötve hiszem, hogy ki mernék írni rá, hogy $110.000.
-
Degu82
kezdő
Hát nem hiszem,hogy annyira meghatná ami történik a játékban. Már rakás horror filmet megnézett. Az anyja megengedi és az övé csak igazából. 😅 Én csak próbálok neki segíteni a választásban és jó döntést hozni,tájékozódni mi merre. A döntés az övék. De így legalább tiszta mik a kompromisszumok és lehetőségek. Én ha magamnak venném nyilván Seriest vennék. Ha Pst akkor vennék egy 4et mivel kimaradt az 1 után a ps korszak ellennék 1-2 évet a 4el is bőven aztán eladnám és vennék egy 5öt akkor már fele ennyiért szerintem. De én most rendeltem meg a gamer laptopom szval konzolban nem gondolkodom. A 10en pár év alatt már annyira megszoktam az egér,billt,hogy nagyon nem tudok már kontrollerrel célozni,irányítani. Szval az kínszenvedés lenne megtanulni újra. 😅 Pedig amúgy lehet költséghatékonyabb lenne nekem is egy series mint gamer laptop. 😆 Ja néztem a sorozatot onnan vágom a jelenetet a Last of Us-ból.
-
Degu82
kezdő
Köszi ez elég részletes így már nagyjából értem mi a helyzet. 😅
13 éves egyébként. Próbálom rábeszélni a Series S-re,mert az nekem jobban hangzik,hogy támogatva lesz még évekig és minden jön rá,gyorsabb,szebb,stb. Arról nem beszélve,hogy használtan olyan 70 körül mozog míg egy Ps4 is van 50 kb. Csak ugye ő azt mondja amiket kinézett játékokat az Ps-re van. Xbox honlapján majd megnézetem vele mik vannak hátha elcsábul de nem hiszem. Egyik osztálytárs most kapott Ps5öt onnan a nagy fellángolás. 1 éve kapta a switchet akkor próbáltam rábeszélni konzolra,de akkor épp switch volt valakinek és az kell nem érdekli a konzol. Most a konzol kell,mert az lett egyiknek. Ps5 használan is 150 és gondolom ott bagóért játek sincs ahogy azt mondod 4hez 5000ért kapni. Így az tuti nem lesz szerintem. Hacsak el nem adja a switchet és abból. De én inkább a 4et gondolom jobb költségbarát megoldásnak ha a seriesre nem hajlik. Gondolom amúgy a Serieshez sincsennek 5000ért játékok. -
negyven2
veterán
Azért vannak olyan gyerkőcök, akikkel ha szembe kerülnél akkor lehet összevissza vernek touchcontrol irányítással. De pl. Xbox Cloud Gaming esetében a legtöbb touch által is irányítható játéknál, egyedi megoldások vannak (nem csak egy virtuális Xbox kontroller van ott).
pl. Yakuza: Like a Dragon esetében így néz ki:
míg Sea of Thieves esetében meg így:
azért ekkorák az ikonok, mert ez egy 720p 5,5"-os telefonon készületek, mert valamiért a Poco M3 Pro-n nem tudok bejelentkezni a Game Pass app-ba (talán újra kéne tenni, de annyira nem igazán használom).
-
negyven2
veterán
Én se ajánlom arra a Cloud Gaming-et, hogy kiváltson egy jelen generációs konzolt. Én csak leírtam, hogy számomra jelenleg ez egy jó megoldás, mert én még One X-et használok, és ott azért sok esetben jobb nekem, hogy tudom Cloud-ból is játszani. Én késleltetést se nagyon vettem még észre a játékok nagy részénél, vagyis minden akkor történik amikor lenyomom a gombot. Lehet műszeres méréssel kimutatható, hogy valójában hatalmas az input lag-om a natív futáshoz képest, de én úgy vettem észre, hogy nem ez a hátrányom. Hanem a kontroller (SoT-ban azért a PC-s szerveren a legtöbb közvetlen PvP csatában nincs sok esélyem, de nem a Cloud miatt).
Viszont ezt már párszor írtam, mert bár a legtöbb játékban nem látom a késést, azért van olyan ahol igen, és ahol nagyon is látható. Pl. ilyen a No Men's Sky, ahol pl. akár fél mp-es csuszást is vettem már észre. De pl. egy Forza Horizon 5/GTA V X|S 60fps-es mód-ban (vagy az említett SoT-ban) meg semmit.
De ahogy kezdtem, egy Series S+Game Pass. Akár a is Core, mert abból 20k egy év (vagy akár kevesebb), és a multi mellé jár még 36 játék.
-
negyven2
veterán
Én nem mint konzol alternatívaként hoztam szóba, hanem mint kiegészítő opció. És bár valóban nem biztos, hogy a legjobb kompetitív játékokra használni a Cloud-ot, azért saját tapasztalataim alapján nincs vele gond ekkor se. Van amikor igen, de általában semmivel se rosszabb a helyzet, mint ha pl. egy gyengébb panellal rendelkező TV-n játszik az illető (vagy bekapcsolva van a csoda képjavító funkciók egy része). Illetve azért ott van az is, hogy a Fortnite egy cross-platform játék, ahol együtt játszik a FAT One/PS4-es, a Switch-es a jelen generációs konzolosok és a 15-1500fps-t tudó PC közösség is (meg talán a mobilosok is).
-
negyven2
veterán
Pluszban a Fortnite, Cloud Gaming-en keresztül böngészőből, ingyen játszható (nem kell hozzá még GPU előfizetés se)! Ráadásul mobilon/tableten van touchscreen kontroller is hozzá.
-
_drk
addikt
A Diablo 4 azért nem lett olyan kaka.
Vannak bajok, de az alapok jók és ők is ugyan ezt mondják, ez még csak a kezdet.
Az más kérdés, hogy nekünk meg irreális elvárásaink vannak, egy új liveservice játékban nem lesz több 100 óra tartalom egyből, annak idő kell.
Máshol már vannak bajok, de én meg azt az Activision-nak tudom be hogy csak Fejős tehén lett a franchisejaik nagy része.
De amikor ennyire ledominálsz egy piacot ennek ez az eredménye és ez megint a játékosok hibája. Wow-ot meg a COD-ot már 10 éve ott kellett volna hagyni. -
ldave
félisten
Azért ez egy ekkora cégnél (remélem) nem ilyen egyszerűen működik. Persze, a személyes tapasztalat mindenek felett áll, de lennie kell sok-sok dizájn dokumentumnak, lessons learned összefoglalásoknak, stb. Attól, hogy elmennek a cégtől, a tudás nagy része még ott kell hogy maradjon valamilyen formában. Az már más kérdés, hogy az új menedzsment mit kezd ezekkel vagy majd az én jobban tudom elven viszi tovább a dolgokat.
-
F-ECT$
titán
Én még gyerekként olvastam sok gamer újságot '94 és '00 között, főleg 576, PC Guru, de szinte mindenbe beleolvastam, ami megjelent. Az biztos, hogy akkor nekem nagyon tetszettek, de igazából minden tetszett volna, ami a játékokról szól. Szerencsés időszak volt: a játékok is fejlődtek, és az újságírás is, és volt kellő fizetőképes piac is hozzájuk.
Sajnos az online újságírás messze nem olyan színvonalú a legtöbb téren, mint az offline volt, de azért mindig lehet találni 1-1 kiemelkedő újságírót.
Mostanában én is inkább podcastokat hallgatok (főleg Checkpoint), és mióta van a Now sorozatuk, azóta legalább a friss hírekről se maradok le.
-
.LnB
titán
Nem, ez nem azon múlik, hogy régen minden jobb volt. Mert itt van például Grath, aki a GP-re ír teszteket, és alap tagja volt annak a PC GURU-nak. Elég elolvasni azokat is, hogy mennyivel színvonalasabban ír, mint mások. Vagy elég meghallgatni őket Podcast-ben Sasa-val és Stöki-vel. Az színvonal még mindig.
(Tegnap meglepődtem, hogy a Telex-en milyen jó Baldur's Gate 3 bemutató jelent meg. Amikor megláttam, hogy a Sajó írta, akkor nem volt sok bizodalmam. Mert ő nem az a kimondott gamer újságíró. A Telex-en hancu, és Stöki szokott írogatni a témában. Viszont végigolvasva, nagyon kellemes meglepetés ért. )
-
_drk
addikt
Úgy tudom, hogy nyílt titok jövő karácsonyra a PS5 pro és Xbox erősebb verziója is. Rengeteg helyen beszéltek és írtak róla, persze semmi hivatalos
.
Már csak azért is mert előző generációban is bejött, senkinek nem volt vele gondja akkor most miért ne.Hapticot meg mindenki kikapcsolja mert zavaró tud lenni és még a joy is elromlik.
-
Wesder
titán
Persze.
Mondjuk azt nem èrtem hogy a rezgőmotorok normális használatához mièrt kell az MS-re várni. A touchpadot mèg megèrtettem hogy senki sem akarta használni a fejlesztők közül, de hogy már a controller rezgèsèt sem akarják rendesen megcsinálni, az gáz.
Vagy mi a gond a haptic-kel amièrt nincs rendesen kihasználva?
-
_drk
addikt
Pár éve ez megy már, nyilván valóan teljesen elítélendő de ez az internet és ebből rengetegen profitálnak.
Ha te kilépsz a nyilvánosság elé és szembe köpsz akár egy kis szeletét bármilyen kis szubkultúrának fel kell készülni a támadásra.
Ezek általában szeretett, imádott, bálványozott termékek akiknek fanatista rajongóik vannak, közel állnak már a vallási gyakorlatokhoz.
Le lehetne vezetni, hogy ezek általában nagyon mély társadalmi és szociológiai problémák, de ezt senki nem fogja megoldani.
Ha a termék milliókhoz jut el,.biztos lesznek benne gyökerek... -
F-ECT$
titán
Most én nem értek valamit, vagy tényleg arról beszélünk, hogy felinstallált copynként max $0.15 lesz az ár? Ebben mi is a sok? 100.000 db install esetén ez $15.000, ez kb 1 fejlesztő pár havi bére. (Azt nem tudom, hogy eddig milyen díjak voltak még, de ez nem tűnik vészesnek.)
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk ezek általában platform követelmények hibája miatt szoktak elbukni. Pl. barátlista, eredmények problémák. Vagy az achi/trófea részével van gond.
Szóval a játékok hulladék szinten is át tudnak menni egy ilyenen, de ez talán nem nagy meglepetés az elmúlt éveket elnézve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Bittorrent topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Mozilla Firefox
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- Sony PlayStation 5 (PS5) Pro Játékkonzol
- PS5 Slim Disc 1TB 2026.10.08 GARANCIA
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Új, bontatlan dobozos XBOX Series X gép 2 év gyári Microsoft garanciával
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest