- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
Dual sim? Arra tudok még esetleg gondolni.
Most tényleg nem azért mert védeni akarom Netfone, elhiszem hogy amúgy is voltak problémák, de most józan paraszti ésszel, maga a "térerő" annyi hogy cella hatósugarán belül készülék kapcsolatba lép a hálózattal amíg van rádiójel. Szerinted képes lenne egy antenna olyan utasítást adni a rádióhullámoknak hogy ezt meg ezt a simet kerülje ki? :) Fizikai képtelenség.
Hiába hiszitek azt hogy üzlet mindenek felett, nagyon nem így működik nálam, több ügyfelet tereltem át már Telekom csomag felé, vagy ha sokallta akkor lebeszeltem Netfone-ról, mert tudom hogy ahol él milyen. Pedig ez aztán teljes mértékben tiltott lenne. Ha tudtam volna hogy ED300 forumtárs környezetében ilyen gáz, vele se szerződök le, de ilyen mértékű hulladék hálózattal eddig még nem találkoztam mint ami nála van.
Szóval összességében lehetek én a szemét üzletkötő, ettől függetlenül nem vágnak át senkit, csak a saját és a meglévő ügyfeleim tapasztalatára építkezek.
-
MadMancs
veterán
Az a baj, hogy sebességet tudja priorizálni Voda (ahogy látjuk sajnos még is teszi). De a térerőt nem. Vagy szerinted azoknak a rádióhullámoknak megmondja a torony hogy azt a simet kerüld ki? Na erre mondtam hogy helikopter.
Persze sim lehet hibás, de míg E300TD esetében tudok segíteni SIM cserében, addig neked nem tudtam volna, mert nem nálam kötötted a szerződést.
-
Akelaus
senior tag
Igen, igen a sima Voda.
Nem véletlenül léptem le én sem, és ha nincs a netes dolog, hogy egyik APN-el jó, a másikkal nem talán maradok is.
Viszont azokat az égéseket nem kívánom újra és újra amiket a BudapestGo jegybemutatáskor éltem át (oké vegyek papíron bérletet) , Lidl kuponok stb.. illetve mikor ugyanott többször nemhogy net de hálózat sem volt.
Hozzáteszem, megkérdezett ismerős hogy nem-e tudok neki ajánlani...és a Netfone-t ajánlottam ennek ellenére, de felhívtam a figyelmét az APN beállítás anomáliájára.
(persze kíváncsi lennék mi lesz jövő januártól, amikor a Voda One lesz, a Digiseknek valamit vagy beajánl, vagy sem. Na meg mi lehet a terv a másik 2 nagy szolgáltatóval "szemben". Azt látom most mindenki vadul az 5G felé megy el, miközben sztem a mobilok többsége ami az emberek kezében van, inkább egy stabil 4G-4G+t kívánna.)
-
Akelaus
senior tag
Tőlem is kérdezték.
Nem mondtam semmit, hogy mit tapasztaltam, csak hogy ÁSZF változás miatt lépek.
De úgyis képben vannak, nemrég láttam egy itteni hozzászólást kepernyoképen a Küf csoportban.
Madmancs Yettel dicsérő írását.Pedig...jelenleg mind a három szolgáltató kártyája rendelkezésemre áll, és Vodafone dupláját préseli ki magából a legrosszabb helyen ahol kb egész nap tartózkodom.
Ott a Netfone kártyával, Voda apn-el sem mértem olyanokat.
És a jelenleg legrosszabb: (lehet képernyőképet csinálni KÜF), a Yettel. 🤷♂️Ja és ha már ügyfélszolgálat, a Yettel ügyfélszolgálata is megér egy misét. 🤣
-
qltsar
veterán
Tárgytalan, benéztem
.
Felhívtam őket, hát...érdekes volt az ügyfélszolgálat, kérdezte, hogy miért akarok elmenni, mert, hogy "feljegyzi" a profilomhoz, meg, hogy akkor kötbért kell fizetnem...
Mondom, hogy nem, mert ÁSZF változás volt, de, ha ennyire kell akkor azért, mert elégedetlen vagyok a szolgáltatásukkal, ha ennyire fel akarja jegyezni, amiből az jött le a hölgynek, hogy az EU adatkeret csökkentés miatt akarok elmenni...de már inkább hagytam az egészet, mondtam, hogy igen, persze...Nem irigylem őket, biztos sok problémás ügyfél hívja fel őket nap mint nap, de a stíluson lehetne még bőven csiszolni.
-
Nem. Mivel lakcím változásom volt bementem az üzletbe és lemódosítattam. Aztán kértem küfes nyilatkozatot és bementem a yettelbe tegnap este, ma délután meg már hívtak is hogy mötbéres lesz a dolog. Én meg mondtam hogy a jogszabály miatt nem. Kicsit kötekedett, de gyorsan végeztünk. 24.-én hordozás lesz. Aztán majd meglátjuk. Nekem is most kezdtek a 10.000-es kaukció levonását, szóval még van bent pénzem.
-
Akelaus
senior tag
Bárnem nekem szántad, de ha jól értem a 45 nap onnantól él amikor értesített a szolgáltató. Ez elvben az előző számla lehet, annak a végén ott az ÁSZF változás.
Megkerestem, hogy nekem mikor küldték el az e-mailt a számlával, és ha így van az jövő hét, hétfő amikor a 45 napos határidő letelt. (már ha jól értem ezt a 45 napos dolgot).
Így akkor kifutsz te is a hatéridőből, ha kivárod mi lesz a vége Ingjoke történetének.
Én imént kértem ki a hordozáshoz a papírt, pénteken tudom bevinni leghamarabb a Yettelhez. Esélyes, hogy én is bukom a 45 napot így. -
csaszi75
senior tag
Látom.. akkor a MadMancs usernek protekciós kártyája van
Amúgy próbálj meg lecsattanni a mobilnetről, repülőgép mód, több mint 5 percig, aztán újra vissza, hogy teljesen másik IP-t kapj.. s akkor hátha látni különbséget.
Más és más IP tartomány mondjuk az más sebességet tud, ilyenre gondolok.
Amúgy biztosan valami kapacitás probléma lehet valahol.
Telekomos-Netfone kártya jobb mindig? -
elekresz
tag
"Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 132. § (5) bekezdésében írottak szerint,
amennyiben a módosítás az Előfizető számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz -
így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik - az Előfizető az értesítéstől számított 45 napon
belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott
időtartamú előfizetői szerződést."
[Forrás: Netfone weboldal - ÁSZF - Aktuális - Egyéni előfizetők - 2023. 08. 22. - Közlemény rész] -
csaszi75
senior tag
Nem felesleges, tapasztalatból mondom.
A Netfone kártya MCC/MNC 216/70.
Azonban a készülékek típustól/firmware-től függően beolvassák ezt a SIM kártyáról..
S a készülék okos akar lenni, hogy beálíltja az internet.vodafone.net APN-t.. ami a Vodafone alapértelmezett APN-je..
De nem erre van szükség.
Aztán jön a 4G.. az meg akar egy alapértelemezettet..
Erre a készülék FW kicsit összeesik..
Hiába írod, hogy felesleges, csak ez fog segíteni + utána a helyes beállítás. -
Tiédetis
senior tag
Van igazság ebben is. Tegnap Kismarosnál voltunk, vonatoztunk kicsit és hát elég gyorsan halott lett a voda hálózat (voda és netfone se), ellenben raktam netet a dominora és száguldott, szó szerint.
Szóval ha az országod járja valaki, lehet nem dual simes, hanem tree kell. Ez is gáz így. (yeti már nincs, így nem tudom ott mit csinált volna) -
Cs1csó
titán
Az appban? A kollegámnak sem megy (ami nem lenne gond korlátlan netnél de mivel nem az zavaró a bizonytalanság) ezért tepeítettem a Net Usage Monitor appot neki ami az értesítősávon mutatja a fogyasztást (havi keret van megadva és értelemszerűen mutatja a felhasznált és a hétralévő adatkeretet)
-
AnonymusX
őstag
30 napjuk van válaszolni, felesleges hetente írni, lehet emiatt visszacsúsztál a lista végére. Nyugodtan meg kellett volna várnod a 30 nap leteltét.
Vagy vársz tovább míg reagálnak, vagy már most hatósághoz fordulsz. Bízom benne, hogy nem a kivárásra játszanak, és nem a fejvakarás megy náluk, hogy mit kezdjenek a leveleddel. Viszont amilyen ÁSZF-jük van, és amennyi késedelmes/nem jogszabály szerinti számhordozás volt itt a topikban, nem lepődnék meg. Ugyanis az nem szabályos számhordozás, hogy az előfizető majd valamikor kap egy SIM-et postán és majd valamikor megtörténik a hordozás. A Netfone-nak pontosan meg kell tudni mondani a legkorábbi lehetséges időpontot az igénybejelentés után 5 munkanapon belül.
-
qltsar
veterán
@Madmancs: Továbbra sem válaszoltak a levelemre az ügyfélnek (családtag), akinek a késedelmes számhordozása volt.
Május 4-én küldtem az email-t nekik eredetileg, több follow up reply-al, hogy mégis mi a helyzet hetente, eléggé unalmas, és vicckategória ez már, illetve elfogadhatatlan, hogy egy ~60 napos számhorozásra még rálimbóznak egy 40+ napos nem válaszoltást folyamatos noszogatásra sem.
Nevetséges...
-
-
BaLee
addikt
Semmi köze a vodához, mert még fel sem hívtak azaz el sem indult semmiféle folyamat. Még a megadott számom sem 70-es hanem 30-as volt mivel a Vodához is úgy vittem anno szóval még azért sem pakolhattak hátrébb a sorban, mert látták volna, hogy 70-es.
Megírtam a megrendelás visszaigazoló e-mailre válaszként, hogy részemről tárgytalan, ha nem megy, ne erőltessük. Elnézést kértek, írták, hogy napi több 1000 megrendelést kell feldolgozniuk és hétfőn hívnak majd a szerződéskötés miatt.
Késő bánat részükről, már elindítottam a folyamatot máshol. -
AnonymusX
őstag
Nem tér ki erre, így gondolom lehet szóbeli és írásbeli is. Aminek a ténye valahol végül rögzítésre is kerül a szolgáltató rendszerében (és gondolom aztán a központi referencia adatbázisban).
A lényeg ott van, hogy miután bejelentetted az igényed mobil szolgáltatásra a Netfone-hoz, 5 munkanapon belül értesíteniük kellett volna arról, hogy legkorábban mikor lehetséges a számhordozás. Mindig a legközelebbi lehetséges dátumot kötelesek felajánlani, de te kérhetsz más időpontot is. Ha ilyen nem volt, akkor a Netfone nem szabályosan járt elSzóval mindenképp érdemes reklamálni a Netfone-nál.
-
AnonymusX
őstag
A linkelt oldalon van további link a rendeletre, ott ki van fejtve.
Amikor szerződést kötöttél a Netfone-nal, akkor ennek része kellett legyen a számhordozási megállapodás, vagyis megegyeztetek abban, hogy mikor legyen a számhordozás. Ehhez a dátumhoz képest minden megkezdett nap beleszámít a késésbe.
-
AnonymusX
őstag
Netfone-nál kopogtatnék a leírás miatt:
Ha a számhordozás elmaradt, vagy – a megállapodásban foglaltakhoz képest – késedelmesen valósult meg, illetve a szolgáltatáskiesés az egy munkanapot meghaladta, az átvevő szolgáltató kompenzációt nyújt az előfizetőnek. Ennek összegét a jogszabály az alábbiak szerint határozza meg:
- szolgáltatáskiesés esetén az egy munkanapot meghaladó minden további napra 10.000 Ft, de legfeljebb 50.000 Ft;
- késedelmes számhordozás esetén 5.000 Ft naponként, de legfeljebb 25.000 Ft.
Még szerencse, hogy maximalizálva van az összeg
-
qltsar
veterán
Hihetetlen, de ma elvileg elküldték a SIM kártyát, tehát így ~50 nap után meglesz a SIM kártya, pár nap múlva pedig az átállás.
Többen említettétek a kötbér fizetést, ennek, hogy lehet, vagy érdemes e utána menni?
Elég erős, hogy közel 2 hónap alatt sikerül(t) egy számhordozás.
-
MadMancs
veterán
Ez így van. Viszont lekapcsolt 3G területeken ha nem is azonnal de pár héten belül megjelent 4G (ha előtte nem volt). Telekomnál viszont ez nem történik meg, van ahol hónapok óta, marad a 2G.
Persze előbb utóbb biztos fejlesztenek Telekomnál is, addig viszont marad a szívás. 2G telefonálás, hát nem a legjobb, de működik, mobilnet viszont teljesen off, ez nagyobb baj. -
MadMancs
veterán
Minden hónap 14.-16. között érkezik a számla. Hónap utolsó napján éjfélkor van számlazárás, 11.-12 körül én már látom belső felületen kinek mennyi, és 14-16 mire pdf ek is legenerálásra kerülnek, ekkor jelenik meg ügyfélnél is.
Te most másfél havit fogsz kapni amin szerepelni fog március 16-tól március 31 ig havidíj plusz egyéb forgalom ha volt, és április 1 től április 30-ig a havidíj.
-
-
-
MadMancs
veterán
Nem normális de sajnos a Vodafone rendszerében olyan káosz van hogy egyszerűen nem tudják elengedni a számokat (pontosabban nem mindegyiket). Nekem is van olyan ügyfelem akinek március 3.-án indult vodárol hordozás, március 6.-án Voda fogadta a kérelmet, és azóta nem sikerült kiadnia.
A tavalyelőtt és a tavaly nyáron végbement Voda ügyviteli rendszer csere ilyen szinten hazavágott egy elég nagy ügyfélcsoportot.
trec12 , hotspot nem tiltott.
-
AnonymusX
őstag
Szia!
Hol nincs opciód bekapcsolni, a készülékben? Ha igen, akkor ennek 2 oka lehet:
1) A készüléked nem ismeri jól a Netfone SIM kártyáját, azaz nem tudja róla, hogy VoLTE képesség is megvan a Netfone SIM-mel.2) A Netfone SIM esetén olyan konfigot alkalmaz, hogy a telefonban a felhasználó nem állíthatja a VoLTE állapotát.
Telefonhívás esetén megszűnik a 4G jelzés a térerő mellett?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Lenovo Legion Go 512GB + rengeteg extra!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- HP EliteBook x360 830 G8 Stílus, Erő, Rugalmasság egyben!
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest