- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tasunkó
őstag
válasz
#54625216 #185 üzenetére
A tervezésnél a szempont a bevételek maximalizálása. Hogy a legolcsóbban lehessen legyártani, összeszerelni, és a leggyorsabban. A szakszerviz bevételei, kiadásai a garanciaidő lejárta után is inkább rácsatlakoznak az olcsó gyártásra, a maguk profitéhségével. Az amit a vásárló felhasználó képzel, olyan univerzum nem létezik, senkinek nem érdeke támogatni az egyszerű javítás, logikus szétszedés/összeszerelést, leginkább a fizika és a körülmények véletlen egybeesése okozza ha mégis így alakul Ehhez nem kell mérnöknek lenni(nem beszélve arról hogy milyen mérnökök vannak)kb. még egy kínai pólón is látni, hogy egyenes szabású, mert az kevesebb vágással jár, gyakran a használati érték sem szempont ,a prioritás az eladhatóság.
Mint amiért begyújtották Musk széke alatt a mikrohullámú párologtatót, így eladhatóbb az imidzs, a bankár gangszta, autista exhibicionista. -
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #185 üzenetére
"Mond azt, hogy a Tesla egy másik X autó brandhez képest nehezebben karbantartható és akkor mindenki össze tudja hasonlítani, hogy van-e a Tesla-nak olyan egyéb tulajdonsága, ami ahhoz a brandhez képest kompenzálja a karbantarthatóság béli hiányosságait, vagy sem."
Igen lényegében azzal kezdtem a beszélgetést, hogy más nem orrmotoros brabnél, nem kell kivenni semmit a csomagtérből egy lengőkarcseréhez. Az hogy ezt egyéb tulajdonsága kompenzálja-e? Nos ha hirtelen elkellene utaznom, akkor nem biztos hogy örülnék, hogy tovább áll a szükségesnél. (Tudom, akkor a javítás idejére kérjek CSEREAUTÓT
)
-
válasz
#54625216 #173 üzenetére
"Ami egyben előny is, mert nem köti őket a már kiépült gyártási infrastruktúra.
Azaz a termékhez tudják igazítani a gyártést és nem a gyártáshoz a terméket."
Nem!
Illetve azok a gyártók, akik ragaszkodnak meglévő technikákhoz hamar kiesnek a versenyből. Az új technológiát zöldmezős beruházásként szokták megvalósítani. Az üzemcsarnokot bontani kell, hogy optimális elrendezésben lehessen használni az új gyártósort."A legtöbb autógyártó beszállítók ezreivel dolgozik, így egy paradigmaváltás az egész infrastruktúrájukat fenekestül felforgatná."
Gondoltam már erre. Gyárthatnák a csavarokat is saját eszközökkel.
Vajon mennyivel lenne olcsóbb, mint a külső partner terméke.A saját gyártás csak akkor pálya, ha nem gyártatható le olcsóbban más gyártóval.
Persze a csipeket is lehet saját gyártásban megoldani. Ja nem.A saját gyártásnak van előnye. Minél több modellben fel tudják használni ugyan azt az alkatrészt vagy részegységet, annál olcsóbb lesz az adott alkatrész
A BMW, nincs rossz helyzetben. A saját modelljei mellet a MIni és a Rolls-Royce termékebe is betervezhető az alkatrész.
A Volkswagen még jobb helyzetben van.
A saját modelljei mellett, Audi, Scout, Seat/Cupra, Škoda, Bentley, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Rimac modelljeiben használhatják fel az alkatrészeket és részegységeket.
Nyilván a karosszéria külső része mindig egyedi marad.
Várjunk csak, a Tesla lehetőségei mennyire tágasak."Csak akkor, ha az árcsökkenésnek nincs mozgástere. A Tesla esetében viszont bőven van még tartalék."
Nincs.
Az árcsökkentés a kereslet növelésére, áttételesen a bevétel növelésére van bevetve.
Nem a hasznot akarják növelni, hanem a bevételt. Ez felemészti azt a tartalékot, amire te gondolsz."pl. NASA által végzett rendszeres drogtesztek"
Ennek van egy szépséghibája. Nem a NASA mondja, hanem hanem Musk. Annyi bizonyos, hogy Musk hozzáféréssel rendelkezik az alkalmazottai teszt eredményéhez.
De azt, hogy őt is tesztelik, a NASA nyilatkozata nélkül kétségbe lehet vonni.
A drog teszt eredményeiről csak felhatalmazással nyilatkozhatna a NASA, ha valóban tesztelik, -
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #175 üzenetére
"Hogy a fejlesztők ne valami elérhetetlen álmot hajszoljanak a végtelenségig, egy ponton minden terméknél kompromisszumot kell kötni."
Akkor már csak az a kérdés, hogy hol van az a bizonyos pont. Ugyanis az ilyen tervek álltalában nem a mérnök tervezőasztalán, hanem a marketingosztályon szoktak megvalósulni.
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #172 üzenetére
"Ha problémád van egy adott elemével, akkor ne vedd meg, de semmi értelme azzal kampányolni ellene, hogy "nem tökéletes", mert semmi sem az és soha nem is lesz."
Tökéletes termék nyilvánvalóan nincsen, de TÖKÉLETESSÉGRE való TÖREKVÉS viszont igen. Ami ugye vagy sikerül vagy nem.
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #153 üzenetére
"Mit értesz "minél könnyebb" alatt? Mihez képest?"
Ezalatt azt értem, hogy már a kerék(dob) leszerelése után is könnyen hozzáférhetővé váljon a lengőkar felfogatócsavarja.
Amit természetesen a világ összes egyedi szempontnak megfelelő, újfejlesztésű járműtől maximálisan elvárnám. Ugyanis, az idő még mindig pénz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ryzen 9 7900X /// Bontatlan // Üzletből, számlával és Garanciával!
- Ryzen 9 7900 /// Bontatlan // Üzletből, számlával és Garanciával!
- Ryzen 7 5700X3D /// Bontatlan // Üzletből, számlával és Garanciával!
- Ryzen 7 8700G /// Bontatlan // Üzletből, számlával és Garanciával!
- Ryzen 5 9600X /// Bontatlan // Üzletből, számlával és Garanciával!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2019 i9 9980HK 32GB 500GB Radeon Pro 560X hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest