- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz
Hieronymus #204 üzenetére
"Egy egység a kormányzás és a meghajtás. De ezen nincs mit vitatkozni."
Dehogyis. Nem az.
Külön a féltengely, (meghajtás) , külön a kormánymű.(kormányzás). Nem egy egység.
Lehet vitatkozni, bármiről. De ettől még nem egy egység.
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #204 üzenetére
"Egy egység a kormányzás és a meghajtás. De ezen nincs mit vitatkozni. Nincs autószerelői végzettséged.
Ha lenne akkor nem kezdtél volna el vitatkozni."Ha te viszont az vagy, akkor tényleg nem vitatkozom, legyen úgy.
-
Az erősebb kormánymű a te kitalálásod. Nem ezt írtam.
Kis helyre van összezsúfolva a meghajtás és a kormányzás. Ha valaminek erősebbnek kell lennie az a kerék felfüggesztés. De nem ez a probléma.
Egy egység a kormányzás és a meghajtás. De ezen nincs mit vitatkozni. Nincs autószerelői végzettséged.
Ha lenne akkor nem kezdtél volna el vitatkozni. -
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #201 üzenetére
Még mindig az adott futóműalkatrész cseréjének nehézségeire. Meg arra, hogy a villanyautó, csakis a motor "üzemanyaga" miatt optimálisabb egy belsőégésűnél. De, persze a célcsoportnak ez biztosan elég.
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #198 üzenetére
"Első kerék hajtásnál ehhez jön még a kormánymű. Egészen kis helyre bezsúfolva, a hajtás miatt megerősítve."
Szerintem te is rossz nyomon jársz, ugyanis egy elsőkerekes autónak sincs erősebb kormányműve mint egy hátsókerekesnek. A többi alkatrésszel kapcsolatban meg csupán egy kardántengellyel van több a hátsókerekesben. Ebből adódóan csak a differenciálmű/féltengelyek távolságában van eltérés
-
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #194 üzenetére
"Szóval a hátsókerék hajtás kivitelezése sokkal egyszerűbb mint a fronthajtásé."
Nem feltétlenül egyszerűbb, csak az elsőhajtás más féltengelycsuklót igényel, mint a hátsóhajtás.
"Annak idején a Lada azért volt hátsókerék hajtású, mert nem sikerült megoldani a fronthajtás gyártását."
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az olaszok számára volt egyszerűbb (Fiat 124licensz). Ugyanis, a Dacia 1300/1310 (Renault R12 licensz) is orrmotor elsőkerék meghajtású volt.
-
Szóval a hátsókerék hajtás kivitelezése sokkal egyszerűbb mint a fronthajtásé.
Annak idején a Lada azért volt hátsókerék hajtású, mert nem sikerült megoldani a fronthajtás gyártását.
Habár a fronthajtás mindenben előnyösebb lett volna.Kezdetben a Tesla is hasonló problémákkal küszködött. A DUAL motor bejelentésekor sikerült a problémát megoldani.
-
Tasunkó
őstag
válasz
#54625216 #185 üzenetére
A tervezésnél a szempont a bevételek maximalizálása. Hogy a legolcsóbban lehessen legyártani, összeszerelni, és a leggyorsabban. A szakszerviz bevételei, kiadásai a garanciaidő lejárta után is inkább rácsatlakoznak az olcsó gyártásra, a maguk profitéhségével. Az amit a vásárló felhasználó képzel, olyan univerzum nem létezik, senkinek nem érdeke támogatni az egyszerű javítás, logikus szétszedés/összeszerelést, leginkább a fizika és a körülmények véletlen egybeesése okozza ha mégis így alakul Ehhez nem kell mérnöknek lenni(nem beszélve arról hogy milyen mérnökök vannak)kb. még egy kínai pólón is látni, hogy egyenes szabású, mert az kevesebb vágással jár, gyakran a használati érték sem szempont ,a prioritás az eladhatóság.
Mint amiért begyújtották Musk széke alatt a mikrohullámú párologtatót, így eladhatóbb az imidzs, a bankár gangszta, autista exhibicionista. -
Attila0
őstag
válasz
Synthwave #191 üzenetére
kpbendeguz szerint ezt a kérdést csak ÉN ítélem meg szubjektíven.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #189 üzenetére
Ok, akkor kétmotoros, vagy csak far?
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #185 üzenetére
"Mond azt, hogy a Tesla egy másik X autó brandhez képest nehezebben karbantartható és akkor mindenki össze tudja hasonlítani, hogy van-e a Tesla-nak olyan egyéb tulajdonsága, ami ahhoz a brandhez képest kompenzálja a karbantarthatóság béli hiányosságait, vagy sem."
Igen lényegében azzal kezdtem a beszélgetést, hogy más nem orrmotoros brabnél, nem kell kivenni semmit a csomagtérből egy lengőkarcseréhez. Az hogy ezt egyéb tulajdonsága kompenzálja-e? Nos ha hirtelen elkellene utaznom, akkor nem biztos hogy örülnék, hogy tovább áll a szükségesnél. (Tudom, akkor a javítás idejére kérjek CSEREAUTÓT
)
-
válasz
#54625216 #173 üzenetére
"Ami egyben előny is, mert nem köti őket a már kiépült gyártási infrastruktúra.
Azaz a termékhez tudják igazítani a gyártést és nem a gyártáshoz a terméket."
Nem!
Illetve azok a gyártók, akik ragaszkodnak meglévő technikákhoz hamar kiesnek a versenyből. Az új technológiát zöldmezős beruházásként szokták megvalósítani. Az üzemcsarnokot bontani kell, hogy optimális elrendezésben lehessen használni az új gyártósort."A legtöbb autógyártó beszállítók ezreivel dolgozik, így egy paradigmaváltás az egész infrastruktúrájukat fenekestül felforgatná."
Gondoltam már erre. Gyárthatnák a csavarokat is saját eszközökkel.
Vajon mennyivel lenne olcsóbb, mint a külső partner terméke.A saját gyártás csak akkor pálya, ha nem gyártatható le olcsóbban más gyártóval.
Persze a csipeket is lehet saját gyártásban megoldani. Ja nem.A saját gyártásnak van előnye. Minél több modellben fel tudják használni ugyan azt az alkatrészt vagy részegységet, annál olcsóbb lesz az adott alkatrész
A BMW, nincs rossz helyzetben. A saját modelljei mellet a MIni és a Rolls-Royce termékebe is betervezhető az alkatrész.
A Volkswagen még jobb helyzetben van.
A saját modelljei mellett, Audi, Scout, Seat/Cupra, Škoda, Bentley, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Rimac modelljeiben használhatják fel az alkatrészeket és részegységeket.
Nyilván a karosszéria külső része mindig egyedi marad.
Várjunk csak, a Tesla lehetőségei mennyire tágasak."Csak akkor, ha az árcsökkenésnek nincs mozgástere. A Tesla esetében viszont bőven van még tartalék."
Nincs.
Az árcsökkentés a kereslet növelésére, áttételesen a bevétel növelésére van bevetve.
Nem a hasznot akarják növelni, hanem a bevételt. Ez felemészti azt a tartalékot, amire te gondolsz."pl. NASA által végzett rendszeres drogtesztek"
Ennek van egy szépséghibája. Nem a NASA mondja, hanem hanem Musk. Annyi bizonyos, hogy Musk hozzáféréssel rendelkezik az alkalmazottai teszt eredményéhez.
De azt, hogy őt is tesztelik, a NASA nyilatkozata nélkül kétségbe lehet vonni.
A drog teszt eredményeiről csak felhatalmazással nyilatkozhatna a NASA, ha valóban tesztelik, -
#54625216
törölt tag
Ki beszélt itt bonyolultságról? Egy termék tervezésekor N+1 tényező szerepet játszik, hogy éppen milyen kompromisszum mellett döntenek, abba eleve nehéz belelátni, mert marketing szempontoktól kezdve az anyagbeszerzésig bármi közbeszólhat.
Én mindössze azt próbálom elmagyarázni, hogy egyetlen terméktől sem várhatsz el tökéletességet, legfeljebb azt, hogy megfeleljen a Te igényeidnek.
Ha nem felel meg, nem kell megvenni, de semmi értelme valami idealizált megoldáshoz hasonlítani.
Mond azt, hogy a Tesla egy másik X autó brandhez képest nehezebben karbantartható és akkor mindenki össze tudja hasonlítani, hogy van-e a Tesla-nak olyan egyéb tulajdonsága, ami ahhoz a brandhez képest kompenzálja a karbantarthatóság beli hiányosságait, vagy sem.
Ha számodra csak a tökéletes az egyedül elfogadható, akkor vagy kettős mércét használsz, vagy sose veszel semmit. -
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #183 üzenetére
Végzettség szerint továbbra sem vagyok az, de van némi rálátásom az autók mechanikus részére.
-
#54625216
törölt tag
Pontosan, mivel nem a mérnök dolga felmérni, hogy a termék célközönségének milyenek az igényei vagy hogy milyen vásárlóerővel rendelkezik.
Ha pl. a 80-as évek 8bites mikrogépeit nézzük, akkor azoknál kompromisszumosabb termékeket keresve sem találnánk: a kor informatikai lehetőségeinek a töredékét sem tudták, de - először a történelem során - a nagy tömegek számára megfizethetőek voltak. Ezeket a - főleg technikai - kompromisszumokat pedig nem mérnökök hozták, hanem cégvezetők és marketingesek: ők mérték fel a piacot, hogy mekkora játékteret szabad engedni a mérnökök számára.
Végeredményében a 80-as évek marketingeseinek köszönhetjük a consumer informatika exponenciális fejlődését, ami aztán az egész iparág jövőjét megváltoztatta. -
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #175 üzenetére
"Hogy a fejlesztők ne valami elérhetetlen álmot hajszoljanak a végtelenségig, egy ponton minden terméknél kompromisszumot kell kötni."
Akkor már csak az a kérdés, hogy hol van az a bizonyos pont. Ugyanis az ilyen tervek álltalában nem a mérnök tervezőasztalán, hanem a marketingosztályon szoktak megvalósulni.
-
#54625216
törölt tag
Ha nincs tökéletes termék, akkor a tökéletességre való törekvés sosem sikeres.
Hogy a fejlesztők ne valami elérhetetlen álmot hajszoljanak a végtelenségig, egy ponton minden terméknél kompromisszumot kell kötni.
Hogy ez a kompromisszum kinek felel meg, az szubjektív kérdés, ezért nincs értelme egy terméket valamiféle idealizált, kompromisszum mentes megoldáshoz viszonyítani. -
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #172 üzenetére
"Ha problémád van egy adott elemével, akkor ne vedd meg, de semmi értelme azzal kampányolni ellene, hogy "nem tökéletes", mert semmi sem az és soha nem is lesz."
Tökéletes termék nyilvánvalóan nincsen, de TÖKÉLETESSÉGRE való TÖREKVÉS viszont igen. Ami ugye vagy sikerül vagy nem.
-
#54625216
törölt tag
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
"Ebben nyilvánvalóan hátrányban vannak a hagyománnyal rendelkező gyártókkal szemben."
Ami egyben előny is, mert nem köti őket a már kiépült gyártási infrastruktúra.
Azaz a termékhez tudják igazítani a gyártést és nem a gyártáshoz a terméket.
A legtöbb autógyártó beszállítók ezreivel dolgozik, így egy paradigmaváltás az egész infrastruktúrájukat fenekestül felforgatná.
Így amolyan "tyúk vagy tojás" dilemmába kerülnek, mert amíg a bevételeik nagy részét az ICE autók adják, addig nem tudják a gyártást az EV-khez optimalizálni, mivel szükségük van a gyártókapacitásra olyan állapotban, amilyenben most van, amíg viszont a gyártás nem optimális az EV-khez, addig nem tudnak versenyképes minőségben és/vagy áron EV-ket piacra dobni, így viszont nem éri meg átállítani a gyárakat.
Tehát azt a tanulási folyamatot, amin a Tesla már nagyjából keresztül ment valójában nem 0-ról, hanem -10-ről kell kezdeniük.
"Ami aggasztó lehet az, hogy az árcsökkentés vonzata a takarékosság."Csak akkor, ha az árcsökkenésnek nincs mozgástere. A Tesla esetében viszont bőven van még tartalék.
"Korábban írta valaki. Musk személyes dolga a droghasználat.
Nagyon nem személyes ügy. Sok emberért felelős. Azokért, akik neki dolgoznak és azokért, akik a vásárolnak cégei termékeiből.
Egy hibás, tudat módosult állapotban hozott döntés, szó szerint embereket tehet tönkre."Pontosan ezért nem szabadna érdemi bizonyítékok nélkül, sőt a hiteles cáfolatok ellenére (pl. NASA által végzett rendszeres drogtesztek), ilyesmivel rágalmazni egy vállalatvezetőt.
-
#54625216
törölt tag
Én úgy értettem, hogy minden terméken lehet valamilyen tervezési hibát találni, főleg ha keresed.
Nézz meg egy akármilyen szoftvert. Szoftver fejlesztésnél ugyebár nincs anyagköltség, nem kell gyárakat átalakítani egy módosításhoz, stb. mégis ha javítanak egy bugot, akkor száz másik lép a helyébe.
Azaz a fejlesztés már csak ilyen, ezért nincs értelme valamiféle absztrakt tökéletességhez viszonyítani egy konkrét, létező terméket.
Ha problémád van egy adott elemével, akkor ne vedd meg, de semmi értelme azzal kampányolni ellene, hogy "nem tökéletes", mert semmi sem az és soha nem is lesz. -
ballazol
senior tag
válasz
Döglött Róka #120 üzenetére
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
"Ezt folyamatot járta végig az Opel. A nyolcvanas években piacvezető gyártó volt Németországban. Nagyon jó piaci pozíciót értek el.
Utána beindult a lejtőmenet. Amerikai kézbe került a cég."A 80-a években már régen GM kezében volt az Opel, tehát nem feltétlenül az okozta a lejtmenetét.
-
mjani1172
addikt
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
Az Opelnél szvsz több tévedés is van.
-
Alusky
senior tag
Am ja, ki gondolta volna, hogy Musk kaliberű emberek nem fognak egy kis pszichedelikát nyomni. Egy dmt partyba én is beszállnék mondjuk, kivi lennék milyen egy Musk által elérhető legtisztább és drágább cucc. Életet teremtenék egy párhuzamos univerzumban ge. : D
-
"Ráadásul a villanyautók a hagyományok benzin/dizel/hibrid autókhoz képest viszonylag fiatalok, így várhatóan méginkább "fel fognak zárkózni" a hibalistát tekintve. "
Ez csak a Tesla autóira igaz. Ennek több oka van.
Az egyik nyilvánvalóan az, hogy nincs autótervezési gyakorlata a gyártónak. Ebben nyilvánvalóan hátrányban vannak a hagyománnyal rendelkező gyártókkal szemben.
A járművekbe sikerült néhány nagyon exkluzív dolgot beépíteni. Például az ajtónyitás kapott új megoldást. Ezek általában bonyolultabbak a meglévőknél. Ezért problémásabbak is lehetnek.
A tesla meghajtása innovatív egy egység végzi a meghajtást és a rekuperációt. A forgórészhez állandó mágnest alkalmaznak. Ezért hűteni kell, a meghajtó tengelyen áramlik át folyadék.
A többi gyártónak nincs ilyen hűtés problémája. A visszatöltéshez egy második egységet használnak.Ami aggasztó lehet az, hogy az árcsökkentés vonzata a takarékosság. Ha átcsap a minőség romlásába, komoly problémák jelentkezhetnek az eladásba. Ami piac és bevétel vesztés. Lemaradás a fejlesztésben.
Ezt folyamatot járta végig az Opel. A nyolcvanas években piacvezető gyártó volt Németországban. Nagyon jó piaci pozíciót értek el.
Utána beindult a lejtőmenet. Amerikai kézbe került a cég. De nem segített a helyzeten. Végül a PSA vásárolta fel az Opelt. Megtolták friss technológiákkal. Néhány éve lettek képesek valóban piacképes autókat gyártani újra.Korábban írta valaki. Musk személyes dolga a droghasználat.
Nagyon nem személyes ügy. Sok emberért felelős. Azokért, akik neki dolgoznak és azokért, akik a vásárolnak cégei termékeiből.
Egy hibás, tudat módosult állapotban hozott döntés, szó szerint embereket tehet tönkre. -
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #163 üzenetére
Valóban nem vagyok gépészmérnök, de annyit azért értek hozzá, hogy megítélésem szerint ennek az egésznek a költségoptimalizálás volt az oka.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Döglött Róka #163 üzenetére
Persze, hogy volt.
Szépen le lehet húzni a hivatalos márkaszervízzel, és esélyed se legyen megoldani ötödköltségből, ha netán amúgy egész jól értenél hozzá. -
mjani1172
addikt
Nem arról van szó hogy zavar vagy nem zavar.
Ez egy szerencsétlen dolog. Nem is vita, el van rontva.... De egy autó, az autózás nem csak ebből áll, hogy szeded ki a lengőkart.
Nekem akkor volt több alfám,amikor itthon nagyon nem volt divat.Sokan kérdezték nem zavar, hogy csöpög az olaj vagy ez az világít a műszerfalon? De zavart, viszont úgy gondoltam más kárpótolt ezért.
Más autónál szerinted nincs elrontva semmi? -
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #153 üzenetére
"Mit értesz "minél könnyebb" alatt? Mihez képest?"
Ezalatt azt értem, hogy már a kerék(dob) leszerelése után is könnyen hozzáférhetővé váljon a lengőkar felfogatócsavarja.
Amit természetesen a világ összes egyedi szempontnak megfelelő, újfejlesztésű járműtől maximálisan elvárnám. Ugyanis, az idő még mindig pénz
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #152 üzenetére
"Nagyon akarsz ebbe az érvelésbe kapaszkodni. Ha téged kielégít a lengőkaron lovaglás akkor hajrá."
Figyelj, ha téged nem zavar hogy egy ilyen "jelentéktelen apróság" miatt tovább áll az autód mint illene, akkor vedd úgy hogy nem írtam semmit.
-
#54625216
törölt tag
Mit értesz "minél könnyebb" alatt? Mihez képest?
Egyébként meg N+1 egyéb dolgot is bele vehettek volna.
És?
A Tesla termékeket gyárt, ami vagy megfelel valaki igényeinek, vagy nem.
Ha számodra a könnyű karbantarthatóság az elsődleges prioritás, akkor nyilván találsz majd olyan autót a piacon, ami a leginkább megfelel az elvárásaidnak.
Az viszont jó eséllyel mások, más prioritásainak nem fog megfelelni.
Akkor onnantól jogos fikázni a Te választásodat arra fel, hogy az nem a "legjobb autó a világon"? -
Döglött Róka
veterán
Nagyon akarsz ebbe az érvelésbe kapaszkodni. Ha téged kielégít a lengőkaron lovaglás akkor hajrá. Ettől függetlenül még mindig kevésbé karbantartásigényes mint bármilyen hagyományos autó.
Hogy felfogd (bár nagy valószínűséggel érted, csak belehalnál ha nem lenne igazad, elvégre az interneten egyetérteni egy különböző állásponton főbenjáró bűn), az autó egészére gondolok itt, nem egy kimondott alkatrészre.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #150 üzenetére
Ez akkor lenne igaz ha nem egy olyan alkatrészről lenne szó, ami egy Teslán is pontosan ugyanakkora eséllyel mehet tönkre, mint pl. egy Opel Astrán.
-
#54625216
törölt tag
A szalmabáb érv jelen esetben az, hogy a Tesla egy tökéletes autó lenne.
Nyilván nem az, de ilyet senki sem állított.
Viszont lehet egy jó autó még akár annak ellenére is, hogy valakik N dolgot nem szeretnek benne, vagy létezik N szempont, aminek valaki szerint nem felel meg.Az egész Tesla jelenség eleve onnan indult, hogy korábban az volt az iparági konszenzus, hogy az ICE autókkal versenyképes tudású és árú tisztán elektromos autót készíteni lehetetlenség, de ha mégis, akkor tutira nem lehet rá hosszabb távon is működő üzleti modellt alapozni.
A Tesla ezekre a feltételezésekre fényesen rácáfolt.
Tehát a Tesla sosem arra pályázott, hogy megalkossák a világ legjobb autóját, hanem hogy bebizonyítsa a világnak, hogy lehetséges elég jó elektromos autókat gyártani, amelyek képesek mind technikai, mind gazdasági szempontból kiváltani az ICE járműveket. -
Döglött Róka
veterán
Car - Wikipedia
"A car, or an automobile, is a motor vehicle with wheels. Most definitions of cars state that they run primarily on roads, seat one to eight people, have four wheels, and mainly transport people, not cargo"A definíció szerint a tesla autó.
-
Shyciii
veterán
Itt ebben a videóban jól elmondja a Tesla tulaj, hogy milyen nevetségesen gyermeteg hibák fordulnak elő, és milyen a frissítési mechanizmus. És tele van a net ilyen fórumokkal: Link
De vannak akiknek hiába mondják, hogy a Tesla nem autót gyárt, hanem egy informatikai guruló eszközt. Dehát divat Teslát venni, nagy menőségEgészségükre. Sokan azért maradnak az autóknál.
-
mjani1172
addikt
válasz
Döglött Róka #137 üzenetére
Szerintem nem.
Kína fog győzni, az európai ipar, az európai vezetéssel együtt, már gyorsul lefelé a lejtőn...
Nem jó és nem is örülök neki , de ez a realitás.
Számomra az európaiak közül talán a BMW üdítő kivétel,(nem vagyok tulajdonos, sőt nem is kedvelem, nem is vennék,....) de látszik, hogy az autói népszerűek, eladhatóak, és nagyon sok változatban nagy választékban, gyorsan jelennek meg. Ahhoz képest, hogy sokan pont a BMW halálát jósolták, nem is olyan rég.....Most a pénzügyi helyzetüket nem ismerem, csak a modellekről beszélek. -
mjani1172
addikt
válasz
Döglött Róka #135 üzenetére
Én a Teslat nem bántanám, a X-et kivéve az autói nem rosszak, gazdaságosak és lehet hogy zöldek is, a maguk kategóriájában.
De nagyon hülyének kell ahhoz lenni, hogy a naponta megjelenő ilyen olyan himi humi kínai szarokra azt higgye valaki, hogy kap hosszú távon támogatást (akatrész, tudás,) és a gyártó majd helytáll bármiben.
Nem. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Döglött Róka #132 üzenetére
Ahogy ez sem annyira a környezetvédelemé.
-
#54625216
törölt tag
-
Attila0
őstag
-
arnyekxxx
veterán
én, és szerintem a nagytöbbség ezzel így van, az autót közlekedési eszköznek tekinti, a vezetést meg letudandó feladatnak. Érzelmekre ott a család, meg a hobbi, az autó meg juttasson el A-ból B-be költséghatékonyan. Felőlem hajthatná villany is, csak jelenleg az a költséghatékonysági részt nem tudja teljesíteni. Ha lesz mai áron egymilláért jóállapotu delejes amibe befér a család és még hátulra egy heti cucc (jelenleg ezt tudja csofi meriva) akkor olyat veszek.
-
dnelb
veterán
válasz
Döglött Róka #124 üzenetére
nyilván a német autopalyan
-
dnelb
veterán
válasz
Döglött Róka #122 üzenetére
400 lovas 7r golf. Havernak 2020as perf3 van, így sokat megyünk vele, meg látom. Jó a model3 perf nem mondom, de pl 100-200ba kap 2-3 másodpercet, 200 felett meg mintha falba állna. Engem nem győzött meg, hiába erős, semmi érzelmet nem vált ki az emberből. De nyilván nekem csak hobbi az autózás, nem a közlekedés miatt kell, így más a prio.
A legélvezetesebb autóm egyébként egy 300 lovas fwd volt, na azzal kell küzdeni, izzadni -
dnelb
veterán
válasz
Synthwave #119 üzenetére
+1, marha unalmas az elektromos nekem, hiába 300+ le. Minden gyorsítás ugyanolyan, semmi hang, 5-10x megnézed milyen aztán nem is kívánod egyszerűen. Valszeg ezért sem mennek gyorsan a teslások
Az erős összkerekes benzines is unalmas lesz 1-2 hónap után, de ezek még jobban, amikor se küzdés nincs vele, se hang, semmi. Csak megy, mindig, ugyanúgy.
Nyilván ez rétegigény, csak ha már emlegettük az 500 lovakat.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Döglött Róka #116 üzenetére
De, van.
Vagy csak én díjazom a lehető leganalógabb járműveket a lelketlen számítógépek helyett? -
#54625216
törölt tag
válasz
bytesizelife #113 üzenetére
Valami egészen extrém amúgy, amit a mainstream média művel ezzel az "üggyel".
Pl. CNBC-n előveszik a WSJ cikket, hogy az egész csak feltételezés mivel ellenőrizetlen anonim forrásokra alapul, ráadásul a NASA szerződések miatt Muskot folyamatosan drogtesztelik. Majd megszólaltatnak egy noname szakértőt, aki hosszan ecseteli, hogy a befektetők joggal aggódnak Musk drogozása miatt. Amikor a műsorvezető rákérdez, hogy ezek szerint ő biztos-e benne, hogy Musk drogozik, akkor bemondja, hogy ő személy szerint nem biztos semmiben, de ő megérti a befektetőket ha aggódnak amiatt, hogy Musk drogozik. Abszurd.
És az a legdurvább, hogy akármennyi légből kapott ordenáré hazugsággal is áll elő a WSJ, akármennyire is elvesztette mára már a minimális hitelességét is, ugyanúgy végigturnézza a hír a mainstream médiát anélkül, hogy bárki legalább alapszinten utána járt volna az állításaik igazságtartalmának. -
dnelb
veterán
válasz
Döglött Róka #116 üzenetére
persze, csak mindig röhögök mikor a teslások arcolnak hogy mennyi a 0-100, meg 500le, de gyorsan menni meg egyet sem látsz
-
Fú, de jókat nevettem!
Először ezen a pocskondiázós, de elérhetetlen forrásból származó cikken, aztán a mégszínesebb fórumon!
Köszönöm mindenkinek! -
Papp G
újonc
válasz
Döglött Róka #109 üzenetére
Egyetértek !
-
ballazol
senior tag
válasz
Döglött Róka #109 üzenetére
mármint melyik?
-
Döglött Róka
veterán
South Park - Season 10, Ep. 2 - Smug Alert! - Full Episode | South Park Studios Global
Röviden összefoglalva.
Amúgy tényleg jó gép a tesla, és tényleg nagyon kicsinyes tud lenni a hater. Igaz díjazott userunk tett érte hogy kapja az ívet, innen is látszik, hogy átlagember. Azok kommunikálnak így -
Papp G
újonc
hehe
-
Degeczi
nagyúr
válasz
arnyekxxx #101 üzenetére
Ennek a szamárkerülgetős játéknak valóban ő volt a feltalálója
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xbox tulajok OFF topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Revolut
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060/3070/3080 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G - 8/256 - Media Markt garancia
- Xiaomi Redmi 9at - 2/32 - szürke
- Xiaomi Mi8 - 6/128 - fekete
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! ASRock H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB AeroCool Strike-X 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Apple Mac Studio M2 MAX 2023 32GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged