Új hozzászólás Aktív témák
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #204 üzenetére
"Egy egység a kormányzás és a meghajtás. De ezen nincs mit vitatkozni. Nincs autószerelői végzettséged.
Ha lenne akkor nem kezdtél volna el vitatkozni."Ha te viszont az vagy, akkor tényleg nem vitatkozom, legyen úgy.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #201 üzenetére
Még mindig az adott futóműalkatrész cseréjének nehézségeire. Meg arra, hogy a villanyautó, csakis a motor "üzemanyaga" miatt optimálisabb egy belsőégésűnél. De, persze a célcsoportnak ez biztosan elég.
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #198 üzenetére
"Első kerék hajtásnál ehhez jön még a kormánymű. Egészen kis helyre bezsúfolva, a hajtás miatt megerősítve."
Szerintem te is rossz nyomon jársz, ugyanis egy elsőkerekes autónak sincs erősebb kormányműve mint egy hátsókerekesnek. A többi alkatrésszel kapcsolatban meg csupán egy kardántengellyel van több a hátsókerekesben. Ebből adódóan csak a differenciálmű/féltengelyek távolságában van eltérés
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #194 üzenetére
"Szóval a hátsókerék hajtás kivitelezése sokkal egyszerűbb mint a fronthajtásé."
Nem feltétlenül egyszerűbb, csak az elsőhajtás más féltengelycsuklót igényel, mint a hátsóhajtás.
"Annak idején a Lada azért volt hátsókerék hajtású, mert nem sikerült megoldani a fronthajtás gyártását."
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az olaszok számára volt egyszerűbb (Fiat 124licensz). Ugyanis, a Dacia 1300/1310 (Renault R12 licensz) is orrmotor elsőkerék meghajtású volt.
-
Attila0
őstag
válasz
Synthwave #191 üzenetére
kpbendeguz szerint ezt a kérdést csak ÉN ítélem meg szubjektíven.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #189 üzenetére
Ok, akkor kétmotoros, vagy csak far?
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #185 üzenetére
"Mond azt, hogy a Tesla egy másik X autó brandhez képest nehezebben karbantartható és akkor mindenki össze tudja hasonlítani, hogy van-e a Tesla-nak olyan egyéb tulajdonsága, ami ahhoz a brandhez képest kompenzálja a karbantarthatóság béli hiányosságait, vagy sem."
Igen lényegében azzal kezdtem a beszélgetést, hogy más nem orrmotoros brabnél, nem kell kivenni semmit a csomagtérből egy lengőkarcseréhez. Az hogy ezt egyéb tulajdonsága kompenzálja-e? Nos ha hirtelen elkellene utaznom, akkor nem biztos hogy örülnék, hogy tovább áll a szükségesnél. (Tudom, akkor a javítás idejére kérjek CSEREAUTÓT
)
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #183 üzenetére
Végzettség szerint továbbra sem vagyok az, de van némi rálátásom az autók mechanikus részére.
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #175 üzenetére
"Hogy a fejlesztők ne valami elérhetetlen álmot hajszoljanak a végtelenségig, egy ponton minden terméknél kompromisszumot kell kötni."
Akkor már csak az a kérdés, hogy hol van az a bizonyos pont. Ugyanis az ilyen tervek álltalában nem a mérnök tervezőasztalán, hanem a marketingosztályon szoktak megvalósulni.
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #172 üzenetére
"Ha problémád van egy adott elemével, akkor ne vedd meg, de semmi értelme azzal kampányolni ellene, hogy "nem tökéletes", mert semmi sem az és soha nem is lesz."
Tökéletes termék nyilvánvalóan nincsen, de TÖKÉLETESSÉGRE való TÖREKVÉS viszont igen. Ami ugye vagy sikerül vagy nem.
-
Attila0
őstag
válasz
Hieronymus #167 üzenetére
"Ezt folyamatot járta végig az Opel. A nyolcvanas években piacvezető gyártó volt Németországban. Nagyon jó piaci pozíciót értek el.
Utána beindult a lejtőmenet. Amerikai kézbe került a cég."A 80-a években már régen GM kezében volt az Opel, tehát nem feltétlenül az okozta a lejtmenetét.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #163 üzenetére
Valóban nem vagyok gépészmérnök, de annyit azért értek hozzá, hogy megítélésem szerint ennek az egésznek a költségoptimalizálás volt az oka.
-
Attila0
őstag
válasz
#54625216 #153 üzenetére
"Mit értesz "minél könnyebb" alatt? Mihez képest?"
Ezalatt azt értem, hogy már a kerék(dob) leszerelése után is könnyen hozzáférhetővé váljon a lengőkar felfogatócsavarja.
Amit természetesen a világ összes egyedi szempontnak megfelelő, újfejlesztésű járműtől maximálisan elvárnám. Ugyanis, az idő még mindig pénz
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #152 üzenetére
"Nagyon akarsz ebbe az érvelésbe kapaszkodni. Ha téged kielégít a lengőkaron lovaglás akkor hajrá."
Figyelj, ha téged nem zavar hogy egy ilyen "jelentéktelen apróság" miatt tovább áll az autód mint illene, akkor vedd úgy hogy nem írtam semmit.
-
Attila0
őstag
válasz
Döglött Róka #150 üzenetére
Ez akkor lenne igaz ha nem egy olyan alkatrészről lenne szó, ami egy Teslán is pontosan ugyanakkora eséllyel mehet tönkre, mint pl. egy Opel Astrán.
-
Attila0
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- MÁV topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SkyShowtime
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch
- Black Myth: Wukong
- Autós topik
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest