- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57765 üzenetére
Előbb kicsinyes voltam, amikor a rossz marketingpolitikát említettem, most meg mellébeszélek, amikor kifejtem elég részletesen, hogy mi a problémám a vodás hozzáállással. Tényleg nincs értelme folytatnunk, mert valamiért jól érezhetően elfogult vagy a céggel szemben. Ezt te tudod, hogy miért, de az arrogáns viselkedés pont valami ilyesmi, amire utaltam a Vodafone-nál. Sok jó dolog van a Vodafone-nal kapcsolatban, de ezek a szolgáltatások oldalán vannak, az emberi oldalon van bőven még dolguk. Igazából ebből a szempontból irreleváns, hogy mi folyik a másik országos, nagy otthoni és mobil szolgáltatást nyújtó cég oldalán, mert a lőtéri kutyát nem érdekli, ha ő nem vesz tőlük igénybe szolgáltatást, de ami az elmúlt 1-2 hónapban zajlott a Vodafone FB-oldalán, az gyakorlatilag egy virtuális lincshangulat volt (sokszor talán nem joggal, de pont ezt írtam, hogy a vevő/fogyasztó mikor és miért elnézőbb egy céggel szemben, abban szerepe van a gesztusoknak és a jó kommunikációnak), amiről több cikk is megjelent különben. Bátran keress rá, ha nekem nem hisze! Ennyi, ehhez a témához többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni, kitárgyaltuk.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57756 üzenetére
Nagyobb segítség? A boltban a kenyér, a kocsiba benzin, a borbély vagy a masszázs olcsóbb annak, aki kevesebbet keres? Ez ugyanúgy egy szolgáltatás. Ráadásul itt egyáltalán nem biztos, hogy arról van szó, hogy a tehetősebbek fizetnek drágább csomagokat.
Az kicsinyes, hogyha számomra nem tudnak adni semmit, míg másoknak igen, a vírushelyzetre hivatkozva, akkor az általam befizetett összeg egy kis részéből támogassak a valóban rászorulókat? Ennél nagyvonalúbb nem tudok hogy lehetnék a Vodával szemben.
Valószínűleg nem tanultál sem marketinget, sem pszichológiát, nem írtál reklámokat stb., különben tudnád, hogy mennyire rossz ez, ahogy csinálják és ahogy kommunikálják. Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük. A szolgáltatásaik pedig jók, és mivel külföldön jó tapasztalatim voltak velük (meg más okokból, amit nem részleteznék), így egyértelmű, hogy őket választottam itthon mobil és otthoni szolgáltatások terén is, de ettől még látom, hogy mennyi hibát követnek el főleg kommunikáció területén, amiben más országokban nagyon profik különben, ezért sem értem az itthoni bénázásukat. -
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57751 üzenetére
Szerintem nem érted a problémám. Nem az alapvető kedvezményekkel van bajom, ami nem is kedvezmény, ugye, mert erre szerződsz, szóval ajánlat. A problémát abban látom, hogy a vírushelyzet miatt, mind az otthoni (például kódolatvlanná tették azokat a csatornákat, amik a TV Prémiumban vannak, de annak, aki eleve abban volt, ez nem jelentett nyilván semmit), mind a mobil (például plusz adatmennyiség, ami szintén nem jelent semmit annak, aki a korlátlanságért fizet) szolgáltatásban azoknak kedveztek, akik kevesebbet fizetnek. Nem jó az üzenete ennek, ugyanis ugyanazt/hasonló szolgáltatást kapnak így lényegesen kevesebbért. De oké, akkor ne adjanak semmit (egy mozijegyet vagy szalmakalapot se), mondják azt mondjuk, hogy "Figyelj, mindenből legdrágábbat fizetőm, a havi díjad 10 %-át nem megtartjuk, hanem létrehozunk egy alapot ebből azok számára, akik elvesztették a munkájukat!", szóval sok mindent lehetne, egyet nem: ne kapjak +500 MB-ot, mert az trigger nyilván, és ezt több embertől is hallom vissza.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57741 üzenetére
Igen, ez továbbra is rossz így. Ha adsz minden előfizetői csoportodnak valamilyen kedvezményt, akkor nem teheted meg, hogy pont a legtöbbet költőt hagyod ki. Ugyanez igaz arra is, aki az otthoni szolgáltatásait is a Vodától veszi igénybe. Kevesebb pénzért, több szolgáltatást kaptak az elmúlt időszakban azok, akik kisebb díjcsomagra fizettek elő. Jó ötlet például a JóDolgok, de megint csak azoknak nyújt bármit is, akik kevesebbet fizetnek. Én jobban figyelnék azokra, akik évek óta a legmagasabb díjcsomagjaimat veszik igénybe, ennyi.
-
veterán
válasz Gebriel #55724 üzenetére
Persze. Az azt írja számla nem található, ha a probléma sokáig fennál hívjam 1270. 1270 azt mondta nyugi majd lesz. App csak annyit hogy nem sikerült letölteni, próbáljam újra.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz Gebriel #55717 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy zavar, mert így is egyik legjobb áru csomag a magyar ( publikus) piacon. Viszont ebből a szemszögből nézve aki vesz egy telefont is ebbe a csomagba kap egy többlet szolgáltatást is ( telefon ára vagy a telefon részlet már egy külön történet).
Úgy lenne korrekt a megfogalmazás hogy red live csomag esetén az alap készülékbiztosítas árából 50% engedményt kapsz, nem úgy hogy az 50% a csomagba van építve.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz Gebriel #55712 üzenetére
Szerződésemben van " havidíj tartalmazza az alap készülék biztosítás 50% át" Red Live. Na de készülékek sincs tőlük. Illetve ba készülékkel ha készülék nélkül veszem ez a csomag 9900Ft.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
válasz Gebriel #55708 üzenetére
Ergo ha lejár a hűség és nem hosszabbít ugrik a kedvezmény így emelkedik a díj, de ezzel a szolgáltató nem emelt havidíjat.
Ez így bizony nem felel meg az aktuális eht-nak, ui. így (a kedvezmény megszűntével) a havidíj bizony emelkedik. Ha a kedvezményt a határozott idejű szerződéshez kötötték, annak határozatlan idejűvé válásakor az nem változhat. Pont az volt a lényege a jogszabály módosításának, hogy ne legyenek az előfizetők áremeléssel újabb határozott idejű szerződés kötésére kényszerítve. -
pjen
félisten
-
asdf_
veterán
válasz Gebriel #54032 üzenetére
Azért lennének hülyék, mert egy "elavult" megoldást, amit szökőévente egy felhasználó keres nincs a kínálatukban (megmerem kockáztatni, hogy a másik háromnál sincs stick)
Rossz szinre tettel -bar a masik harom az nalam csak masik ketto a digit nem szamolom mobilszolgaltatonak egyelore, de - mindegyik masiknal van mobilstick (a diginel is).
-
Diák66
őstag
válasz Gebriel #53949 üzenetére
Még nem hívtam az ügyfélszolgálatot, de fogom. mert, hogy megvan a probléma. Az előző előfizetésemhez kapott R218Z routerben (láss csodát) működik , de a saját Tp-Link megosztómban már nem. Tehát, ahogy sejtettem, a Homenet+ csak Vodafone eszközben működik, ahogy a honlapon is van.
Valószínűleg az előző előfizetésen lévő eszközhöz "társította" a rendszer a mostani 1 éves hűséget. Hívom az ügyfélszolgálatot, aztán kiderül mi lesz.
A problémám ezzel csak az, hogy az ügyintézőnek/értékesítőnek direkt felhívtam a figyelmét arra, hogy saját routerem van, abban használtam eddig is és abban is akarom. Homenet+ pedig kivételes tarifa, mivel csak az általuk adott eszközben használható (2 éves hűség + készülék esetén). Csodálkoztam is, hogy van 1 év hűség készülék nélküli verzió is belőle.
Az eladó szerint csak annyi a lényeg, hogy mobilnet eszközben használható, másban (pl telefon) nem. Hamarosan írom, mire jutottam.
-
senior tag
-
csuf
tag
válasz Gebriel #53591 üzenetére
Üdv!
Amikor előfizetést váltottunk Red M-ről amikor az új Red csomagok megjelentek, akkor külön felhívták a figyelmünket arra a szerződéskötéskor (többször is), hogy Red Live esetén 480p, Red Live+ esetén 720p, Red Infinity esetén 1080p a korlátozás, ha más felbontásban néznéd lehetséges, de akkor az adatforgalom is fogy. Akkoriban - ami nem túl rég volt - a gyakorlati tapasztalat is ezt mutatta, rengeteg panasz volt a hamar elfogyó adatkeretek miatt, mert senki nem olvasta el az apró betűs részt.
Most ezt írja a honlap a nekem is élő Red Live-ra:
"Videó felbontás
Az EU Video Passban az Előfizető kérésére a videó tartalmakat 480p (SD) felbontásban tesszük elérhetővé. A mobilra optimalizálás igénylésére és lemondására a szerződéskötés során, illetve üzleteinkben, vagy a 1270-en van lehetőség."
Arra viszont senki nem tér ki hogy ha kérném a felbontási korlátozás - optimalizálás lemondását akkor fizetőssé válik-e az adatforgalom avagy sem... Lehet azóta ez változott, nincs kizárva. Javaslom aki konkrét választ szeretne hívja fel az ügyfélszolgálatot - 1270 :-)
Tudom a saját adatkeretem terhére próbálkozhatnék hogy megbizonyosodhassam, de nem teszem, annyira nem érdekel, nekem mobilon a 480p is megfelel.Üdv: csuf
-
#33802016
törölt tag
válasz Gebriel #53279 üzenetére
Ez már eleve nem igaz, hogy mindenhez van magyar tartalom.
2. jó ha felirat van, az elérhető dolgoknál.A miben nyilvánul meg, erre egyszerű a válasz nem csak filmek, sorozatok vannak.
Ez kb olyan dolog, mint amikor valaki, órán akarna regényt olvasni, biztos jó az is, de nem arra való.
Vannak olyan területek ahol a tv-t aligha fogja bármi más kiszorítani. Ugyan így újságok, könyvek, rádiónak is van létjogosultsága.ezen kár is vitatkozni...
[ Szerkesztve ]
-
#33802016
törölt tag
válasz Gebriel #53275 üzenetére
Az lehet, de sem a yt, sem a netflix nem fog betölteni minden szegmenst.
Ez a jaj meg fog szűnni kb olyan, mint a rádió, újságok stb bla-bla, és még mindig itt vannak velünk, sőt azóta már pl újságoknak van elektronikus változata is.
Túl van ez dramatizálva... de hogy van változás, átstrukturálódás, az tény. De ez megint olyan, hogy nem veszik el csak átalakul...
"Itthon is egy hbo+netflix már jó alternatíva"
Mire? Max pár sorozatra, azért ennél lényegesebben nagyobb spektrum van a televíziózásban. Nem beszélve arról, hogy a netflixen alig van magyar tartalom. Túl van ez dimenzionálva.a választ meg köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
simpley
őstag
válasz Gebriel #53268 üzenetére
Mármint arra gondolok, hogy mennyire fog tudni versenyben maradni így egyedül
3 néven, 2006-ig fokozatosan szálltak ki a tulajok így került 100%-os norvég Telenor tulajdonba. 2010-ben vette fel a Telenor nevet majd 2018-ban vásárolta meg a PPF cseh csoport. A legújabb hírek már arról szólnak, hogy az Antenna Hungária is részesedést szerezhet benne ebből pedig rövidesen az kövezhet, hogy az Antenna Hungária 100%-ra növelné részesedését azaz megvenné a céget a csehektől. Nehezen válnék meg tőlük így 20 év után, de ha így kell legyen akkor legyen így..[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
simpley
őstag
válasz Gebriel #53262 üzenetére
[link]
"Ami sokkal nagyobb jelentőségű változást fog eredményezni kicsit hosszabb távon – és ilyen szempontból bőven túlmutat a közelmúlt felvásárlásain – , az az a jövőbeni trend, hogy a technológiai fejlődéssel és a fogyasztói igények változásával az egyes szolgáltatások közötti határ elmosódik és a 4P fokozatosan 1P-re kell olvadjon. A vezetékes szolgáltatások egyik lába már most nélkülözhető lenne a fogyasztók nagy csoportja számára, de az OTT szolgáltatások terjedésével és az 5G nyújtotta új megoldásokkal a többi is hamar jelentőségét vesztheti. A fogyasztó számára a lényeg az lesz, hogy egy integrált hang és adat alapú szolgáltatást kapjon, mely minden igényét kielégíti (technológiától teljesen függetlenül)."[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
SV21
tag
válasz Gebriel #53124 üzenetére
Jómagam feltöltős vagyok, mert alig beszélek.
Nyugdíjas rokonomnak keresek valami olcsó, de jó lehetőséget.
Évekig 6000 Ft körül fizetett, sőt volt, hogy felette, egy olyan csomagért, amit kevesebb mint féláron is megkaphatna. Múlt hónapban váltottunk neki is feltöltősre a hűség lejártakor, mert az ügyfél megtartó csoport képtelen volt normális ajánlatot adni.
Viszont úgy vettem észre, macerás neki a jelenlegi helyzet, még úgy is, hogy én töltöm az egyenlegét online.
Kár hogy előbb nem jött a képbe ez a flotta dolog... -
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Gebriel #53036 üzenetére
Több dolog. Nem írtam, hogy ugyanazért a pénzért. Nem közvetlen csomagom van, hanem flottás. Havi 5800Ft -ot fizetek 2db kártyáért (fő+társ). Mindkettőn korlátlan hazai net (csak netes kártyák), a főkártyán 18GB roaming.
-Szóval, a Voda havi 10 rugóval lenne drágább.
-Úgy látom, hogy lenne társkártya opció, de nem használhatnám router -ben.
-Szinte biztos, hogy NAT -olt IP -m lenne, míg most símán elérem a router mögötti NAS -omat.
-Két éve használom ezt a csomagot, és a Telenor még sohasem figyelmeztetett, miközben a Vodás kollégáimnak nagyon oda kell figyelniük a "méltányos használatra", mert többen pórul jártak.
Természetesen lennének előnyei is a Vodás kártyának. A korlátlanság, és a svájci net (gyakran járok svájcba). Szóval, nem olyan egyértelmű a szitu.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Gebriel #53029 üzenetére
És akkor az emberek nem úgy vannak vele, hogy ez így rendben van, hiszen 0/0 -ra szerződtek, hanem úgy, hogy nem tudják használni a fizetett netet, és keresnek más megoldást. Ez történik most. Közben próbálnak informálódni, mert a cseberből-vederbe nem megoldás. Mi olyan érthetetlen ezen?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz Gebriel #53025 üzenetére
Nem igazán értem mire jó ezt szajkózni :F
Mert engem pl. pont nem erdekel, hogy egy adott szolgaltatast megrendeles eseten aszf szerint 72 oran belul aktivalnak, vagy pl. egyenlegfeltoltest ugyanennyi ido alatt irnak jova, engem az -tehat a gyakorlat- erdekel, hogy az estek 99%-aban ez 5 percen belul megtortenik.
Es velhetoleg o is igy van ezzel. -
Somatom
veterán
válasz Gebriel #53023 üzenetére
Mint írtam, a jogszabály nem ilyen egyszerű. Ha az EU -s rendeletet vesszük alapul, akkor lehetőségem van arra, hogy figyelmeztetés esetén az okmányaimmal, számláimmal, egyéb dokumentumokkal igazoljam a szolgáltatónál a helyi kötődésemet, ezáltal az 50% -os szabály "megsértése" ellenére is a "méltányos használatot". Ezt az opciót a szolgáltatók elfelejtik megemlíteni a saját szabályzataikban.
A 0/0 is egy érdekes dolog. Az arra jó, hogy ne reklamálhass. De, ha mindenhol 0/0, akkor sehol nem tudod használni. Akkor meg minek fizetsz? Ez pont a szabály és a gyakorlat közötti különbségre jó példa és mint írtam, engem nem a szabály, hanem a gyakorlat érdekel. Azt meg csak a többi user -től lehet megtudni. A Telenornál nincs ilyen tapasztalatom, mert egyszer sem figyelmeztetett.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Gebriel #53014 üzenetére
Igen, ez az elmélet. A gyakorlat azonban az, hogy a szolgáltatók különbözőképpen alkalmazzák. A Telenor az elmúlt két évben egyszer sem alkalmazta, pedig megtehette volna. A Voda? Telenoros kártyával az első fél évben (tavaly jan. 1 -ig) Németországban bármely szolgáltató, bármelyik hálóját lehetett használni. Ez sem volt sehol leírva. Utána már csak az O2 -n volt 4G, a Voda csak 3G -ig, a Telekom pedig egyáltalán nem engedett fel. A jelenlegi (cirka másfél hónapja kezdődött) sávszélesség zuhanás sincs sehol sem dokumentálva. Egyszer csak megtörtént és azóta a videostreameknek huss. Aztán ott a Voda svájci hálózat használata. Az él még és ha igen, akkor meddig? Ezeknek a témáknak a fele sehol sincs dokumentálva, a másik fele meg az apróbbnál is apróbetübb részekben. Viszont, aki tapasztalja, az csípőből meg tudja válaszolni. Ezért kérdezek inkább itt, minthogy a Voda teljes ÁSZF -ét átnyálazzam. Értem én, hogy szerinted lusta dög vagyok, viszont téged nem kötelez semmi sem arra, hogy fáraszd magad és érdemben válaszolj a kérdéseimre. Abban biztos, lehetsz, hogy ha ilyen jellegű Telenoros tapasztalatokra lenne szükséged, akkor én nem azt írnám, hogy bújd az ÁSZF -et, meg az ide vonatkozó jogszabályokat. A fenti példák alapján amúgy sem lennél előrébb a szabályok ismeretével.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simpley
őstag
válasz Gebriel #52967 üzenetére
Ha már hosszabbítani sem tud akkor ott komoly gondok vannak.... Ez nálam elég ok lenne a váltásra hiszen ebből az jön le, hogy nem akarják hogy az ügyfelük legyél.. Vagy, azért hívták be üzletbe, hogy rá tudjanak sózni valami olyat, amit nem is szeretett volna vásárolni..
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
-
Alister71
nagyúr
válasz Gebriel #52813 üzenetére
A Diginet aktív 50 e hónap végétől elérhető bárki számára, nem kell hozzá digi előfizetésnek lennie.
Havi 1000-ért kapsz 50 giga netet. Dual simes telefonba második kártyának kifogástalan.Nekem 8 éve van 4 előfizetésem vodafone céges flottában, de én is használom a digi netet, mert a voda nem ad 50 gigát, így rákényszerítenek, hogy másik szolgáltatót is használjak.
[ Szerkesztve ]
Alister from Hell
-
#08205312
törölt tag
válasz Gebriel #52806 üzenetére
Két ember találkozik a tescóban. Azt kérdezi az egyik a másiktól: hol a legolcsóbb most az xyz mosópor? Mire a válasz: a sparban. Odalép egy tescós és rendre utasítja őket: nem ildomos a konkurencia árait ebben a boltban megemlíteni.
A kérdés: te a jó árat kereső ügyfélnek segíteni akaró másik ember, vagy a boltos vagy? -
veterán
válasz Gebriel #52683 üzenetére
Én:
Nagyon szerettem a nagymamámat.
Gebriel:
Tudnál adni valami linket ami alátámassza az állításod
Naszóval, aki járja az országot az pontosan tudja, hogy a Voda a sűrűn lakott helyeken biztosít lefedettséget, de nem tartja feladatának, hogy eldugott helyeken is legyen térerő a hálózatában
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
radio100jozs
őstag
válasz Gebriel #52683 üzenetére
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/lefedettseg
https://www.vodafone.hu/lefedettsegi-terkep
Elég szembetűnő a pl. 2G-n az eltérés az Északi-középhegységben. Sőt pl a Zemplén közepén Vodának semmi térerő sincs, nem úgy a Telekomnak.
Sokat túrázom, járom az országot, nem viccből írtam amit írtam.
Volt fejlesztése a Vodának az Északi-középhegységben, de ez még továbbra sem akkora lefedettség, mint a Telekomnak van. -
Rick4
félisten
válasz Gebriel #52570 üzenetére
Ja, te nem érted, hogy az ott a havi kifizetett díj volt, ráadásul minden hónapban kicsúszott a határidőből, és még egy 600Ft-os felszólítót is kapott? Az nem baj, jól is van ez így, a tényeken úgyse változtat, hogy más csomagok mennyibe kerülnek, és azért mit lehet kapni.. Lehet lapozni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
eami
veterán
válasz Gebriel #52407 üzenetére
nem túl kedvező, de 1) nem kell másik telefon 2) épp most lép be a negyedik szolgálató a piacra amelyik az anya országban elég baráti feltételek mellett szolgáltat.
Igaz most még csak, teszt fázis van, de idővel várható változás. azt már láttuk netes vonalon hogy hirtelen mégis megéri kedvezőbb árakon szolgáltatni a többieknek is. ezzel sem lesz másként. szóval eszem ágában sincs ezer forint kedvezményért aláírni megint hűséget.
de elég felháborító hogy a mostani havidíjam akár többszöröséért lehetne telefonon hosszabbítani bármelyik csomagra, de hűség nélkül meg szívatnak
annyi előnye mondjuk van, hogy itt pont a vodával szemben van a digi képviselet, így ha már ott járok akkor ki is hozok 2 SIM kártyát tőlük
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen SSD-t vegyek?
- Windows 11
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Tőzsde és gazdaság
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest