Új hozzászólás Aktív témák

  • FraFer82

    tag

    válasz Gebriel #57765 üzenetére

    Előbb kicsinyes voltam, amikor a rossz marketingpolitikát említettem, most meg mellébeszélek, amikor kifejtem elég részletesen, hogy mi a problémám a vodás hozzáállással. Tényleg nincs értelme folytatnunk, mert valamiért jól érezhetően elfogult vagy a céggel szemben. Ezt te tudod, hogy miért, de az arrogáns viselkedés pont valami ilyesmi, amire utaltam a Vodafone-nál. :U Sok jó dolog van a Vodafone-nal kapcsolatban, de ezek a szolgáltatások oldalán vannak, az emberi oldalon van bőven még dolguk. Igazából ebből a szempontból irreleváns, hogy mi folyik a másik országos, nagy otthoni és mobil szolgáltatást nyújtó cég oldalán, mert a lőtéri kutyát nem érdekli, ha ő nem vesz tőlük igénybe szolgáltatást, de ami az elmúlt 1-2 hónapban zajlott a Vodafone FB-oldalán, az gyakorlatilag egy virtuális lincshangulat volt (sokszor talán nem joggal, de pont ezt írtam, hogy a vevő/fogyasztó mikor és miért elnézőbb egy céggel szemben, abban szerepe van a gesztusoknak és a jó kommunikációnak), amiről több cikk is megjelent különben. Bátran keress rá, ha nekem nem hisze! Ennyi, ehhez a témához többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni, kitárgyaltuk. ;)

Új hozzászólás Aktív témák