Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    ...csak hogy pozitív hibamegoldás is szerepeljen...

    Október 18-án hosszabbítottam, One-os lettem (azaz a mobil és vezetékes szolgáltatásokat összevonták egy ügyfélszám alá).
    Bár buktam a korábbi +2GB-ot (és a vezetékesen a vodás irányba indított ingyenes hívást) amit még a UPC felvásárlás miatt kaptam, de lett +3GB adatom, mert ugye One.

    Hogy kapjak sávos One kedvezményt is (20%) Go Midi+ lett a csomagom, viszont így összességében kevesebb lesz majd a havi számlám (mobil+net+tv+vezetékes)

    Mivel a csomagomban van görgethető adat is, így kíváncsian vártam a számlazárást ami nov 6. lett az összeborulás miatt (ha jól emlékszem a netes előfizumé volt ez a dátum)

    Tegnap, november 7-én még mindig a fel nem használt 4GB volt a 8GB (5+3) sávon, 0 nap számlazárásig megjelöléssel :)
    Gondoltam, mára csak frissül. Hát nem. November 8-án is ugyan az az állapot fogadott.

    1270 - elég hamar felvették, bár ennél hosszabb csend, míg az operátor átnézte, és visszahívást ígért egy órán belül.
    20 perc múlva vissza is hívott, és egy készülék ki-bekapcsolást javasolt.

    Megtörtént, és láss csodát, onnantól már az app is helyesen mutatta az áthozott 4GB-ot.

    Kissé hosszú lett, bocs, de úgy érzem a sok rossz tapasztalat mellett illik szerepelnie a jónak is, miszerint bár volt valami hiba, hamar felvette élő ember a telefont, megnézte, ígért, betartotta, hiba javítva.

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák