- iPhone topik
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kamerahangsúlyos középkategóriásak az Oppótól
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
dances
tag
Üdv!
Egy+Egy csomag esetén mindkét fél 5 Ft -ért hívja a másikat?
Vagy csak a megrendelő kapja meg ezt a kedvezményt? -
galaxys80
veterán
válasz
bucihost #51746 üzenetére
Azért , mert rohadtul mindegy, hogy a zsebedből vagy mellőled lopnak el valamit!
A lényeg, hogy ezeknek a cégeknek addig kellesz amíg te fizetsz. Utána meg mindenféle jogi szarsággal kibújnak a kártérítés alól.
Tanulság: Hazudni kell nekik.Bozek
Mondj egy alapvető törvényt amit nem ért meg halandó ember.De nekem aztán mindegy. Védjétek csak őket. Egészen addig fogjátok, amíg nem kerültök ti a f@sz rossz oldalára.
-
bucihost
senior tag
válasz
galaxys80 #51743 üzenetére
A fenti témától elvonatkoztatva.... Ez a bicskanyitogató? Arról mi a véleményed mikor valaki aláír valamit úgy, hogy el sem olvassa majd attól fröcsög a topic, hogy mekkora sz*r a szolgáltató merthogy be meri tartani azt amit a kedves ügyfél aláírt? Ha vissza olvasol a felmerülő problémák 80%-ában erről van szó...
Tény, az ASZF nem épp emészthető dolog, de ez mindenhol így van... van egy "kötelező külalak" teli jogi hivatkozással, amit MINDEN cégnek követni kell.... Jelen esetben a készülék biztosításos ASZF / szerződés részén mi a nem értelmezhető?
Csak 1 mondat: Az Extra csomag mindezek mellett fedezetet nyújt zseblopás, rablás vagy betörés esetén is. -
#33802016
törölt tag
válasz
szabogabor10 #51742 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy erre írtam ennél sokkal kevesebb is elég, hogy külföldön elveszítsd az állásod.
Egyszerűen olyan abszurd lett a világ, hogy azt fokozni már nehezen lehet, de mégis sikerül mindig mélyebbre süllyedni.És én fentebb még csak nem is szidásról, káromkodásról, politikai nézetekről stb írtam. Hanem egyszerű evidenciákról. Normalitásról.
-
-
#33802016
törölt tag
válasz
#20221952 #51738 üzenetére
Mintha ez nem egyetemes dolog lenne "mondj igazat betörik a fejed". Külföldön már azért is kirúgnak, ha nem "piszi" szerint gondolkodsz vagy beszélsz. - Magyarul kimondasz evidenciákat, vagy csak gondolni mersz rá.
"Ezzel csak az a baj, hogy kamuzni kell a történésekről, hogy érvényesitsd a biztosítás. Ez " jó" irány..."
Egy alkalommal, volt egy biztosítással foglalkozó szakember, aki azt mondta, az illetékeseknek, akik kikérték a véleményét, hogy az a probléma, hogy az emberek az olcsót keresik, azt már nem nézik, hogy valójában mit tartalmaz a biztosítás. Magyarra lefordítva, ami a fejekben van, és ami a papíron az 2 külön dolog.
Ebből következik, nézzük meg, hogy amit kötni akarunk-e az megfelel-e nekünk tartalmazza-e azokat a garanciákat, vagy teljesen mást tartalma,z amire nekünk nem, de másnak lehet lenne szüksége, nehogy akkor lepődjünk meg amikor használni szeretnénk.
2. nekünk volt már olyan, hogy pl elrepedt az üveg, és maga a biztosítós, tanácsadó akinél kötöttük javasolta, hogy ezt vagy azt mondjuk, mert azt fedezi, de pl mást már nem fedezne.
Ezt körbe kell járni. Mondjuk nekem telefonra nincs biztosítás. Helyette figyelek rá, lehetőleg. Az adatokat amúgy sem tudnák pótolni....
-
modi
tag
válasz
Gebriel #51735 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy kamuzni kell a történésekről, hogy érvényesitsd a biztosítás. Ez " jó" irány...
A példákat azért írtam, mert effektiv abba is be le tud kötni egy biztosító,ha akkar.
Jó lecke volt.
Amit következtetés le lehet vonni: ha olyan eset történik, kamuzni, kell vagy nem kell kötni biztosítást.
Azokat az embereket akik nem kamuznak, semmibe vesznek.Egyenlőre én ott tartok, ilyen biztosításokat soha többé nem kötök, és szolgáltatónál nem vásárlok telefont.
Ez az amit elérnek.... -
Gebriel
veterán
Én a lopás fogalmát nem vitattam.
Ha nem azt, hogy nem keverendő azzal, hogy mire terjed ki a biztosítás.
Amiket példát meg felsoroltál azokra meg pont igen, de mindegy is.Van piac valóban, drágább biztosítás díjért és hasonló feltételek mellett. Biztos megéri.
OFF részre:
Kioktatástól meg igen messze volt, annyit írtam könnyebb mást.Részemről off
-
modi
tag
válasz
Gebriel #51728 üzenetére
Kicsit OFF.
Milyen jogon oktatsz ki egyébként a gyerek nevelésről?????
Meg kérdeztél,arról ,hogy a gyereket felelőségre vontam e?Közlöm,Volt felelőségre vonás az ügyben a gyereknek, és büntetés is.
De volt már több telefonja,soha nem tünt még el.
Inkább azokat a szülőket kell felelőségre vonni,akik arra tanítják a gyereket,hogy lopjon...
Vagy nem tanítják,hogy azt nem szabad. -
modi
tag
válasz
Gebriel #51730 üzenetére
Lopás fogalma:
Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el.
Nincsen külön vezetve,hogy akkor nem ha......
Lopás az lopás
Ha farzsebéből lopják ki,akkor is hibás lenne ,mert miért tette oda.
Ha táskájába,ugyan ez.
Ha elhagya,miért nem figyelt oda, ugyan ez.
Ha lakásból lopják el,miért hagyta ott ugyan ezBiztosító meg úgy forgatja,ahogy neki jó. Csak a pénzt szedi,fizetni meg nem akkar.
Ezekkel a kitételekkel a Vodafone egyik üzletében ahol lemondtuk a biztosítást, ők sem voltak tisztában.
Az autós példát én is felhoztam.
De lehetne több példát is hozzni.Egyébként van köze a szolgáltatónak,mert a panaszom kezelését már ők végezték,és utasították el.
Úgy,hogy mindig minden időre fizetünk,7 előfizetés volt 1 név alatt.
Korábban is fizettünk biztosításokat,és soha nem volt káresemény.
2x történt olyan ügyfélszolgálati ügyintézés 2016,2017-ben amível nyugodtan szaladhatam volna a felügyelethez,és akkár hűség szerződést is bonthatam volna,de úgy voltunk vele,hogy emberi tényező tévedhet. (jóváirásokat kaptunk.)Ezek után elvárnám,hogy közép utat választ a szolgáltató ,mind két fél megelégedésére.
(Akkori levelezés meg van max a 3 ügyet küldöm be egyszere a felügyeletnek)Eddigi eredmény a panasz kezelésüknek.
3 készülék biztosítást felmondtunk / Minnek ha ugyse fizetnek /
Az egyik biztosítást a panasz elutasításának közlése kor mindjárt le is mondtam /Meg is lepödött a hölgy.
Többit üzletben intéztük.
2 előfizetést megszüntetünk.Van piac,van hova menni.....
-
Gebriel
veterán
válasz
snooze #51729 üzenetére
Kicsit nem ugyan az a kettő, őrizetlenül hagyta a telefonját.
Ha kulcsot az autóba hagyom, es őrizetlenül, nem fizet a casco.
Ha a forgalmi a kocsiba marad akkor sem fizet a casco hiba jó fizető ügyfél vagyok.
Fenti két esetben igen én vagyok a felelős történtekért.
Hanyagság ra egyik biztosítása terjed ki.neked ellopják az autodat az utcárol,le van zárva,
Ha a táskájábol loptak volna ki akkor lenne kártérítés, de nem így történt. -
snooze
veterán
válasz
Gebriel #51728 üzenetére
Azért ez nem igy müködik..ha neked ellopják az autodat az utcárol,le van zárva,akkor téged is felelösségre kell vonni,hogy miért hagytad ott örizetlenül felkináltad hogy elvigyék..amugy meg pont az ilyen esetekre is kötik a biztositást,de amig fizeted nagyon jo ügyfél vagy..ha minden mindig klappolna nem kellene semmiféle biztositás..
-
Gebriel
veterán
Meg értem hogy kellemetlen a helyzet, de feketén fehéren le írták, hogy a biztosítás mire terjed ki.
Persze emberi gyarlóság, hogy ilyenkor könnyebb mást azaz szolgáltató(akinek konkrétan semmi köze a biztositás érvényesítéséhez) hibáztatni, mint a gyereket felelősségre vonni, hogy miért, hagyja felelőtlenül a telefonját? -
Daffni2
addikt
Véleményem szerint a biztosítással kapcsolatban nem a Vodafone-val állsz jogviszonyba.
"Ez a biztosítás, amelyet a Vodafone-on keresztül az Assurant General Insurance Limited nyújt, a Vodafone-tól vásárolt és nálunk regisztrált készüléket
fedezi,"Ez pont olyan mint amikor biztosítás közvetítőn keresztül szerződsz.
Jogviszonyban, a biztosítás feltételeit illetően a biztosítóval állsz.
-
snooze
veterán
-
modi
tag
válasz
Daffni2 #51721 üzenetére
Ne haragudj, de össze vissza hazudhatunk volna, a rendörségen és a biztosítónak is a történetről, és akkor nem utasithata volna el. De egyébként ha végig nézi az élet utunkat, és láthatja hogy volt több készülékre biztosításunk, és csak fizetünk és soha nem használtuk, mert nem történt káresemény. Ráadásként 5 simünk van, mindegyik elöfizetés, ezt is akkár ügyfélmegtartásból mérlegelni kellene. Meg azt is, hogy ezek alapján a Vodafone ról azt fogom mindenfelé terjeszteni, hogy egy szemét lehúzós banda, mert egyszer véletlenül segítségre lett volna szükségem akkor is hátat fordított. Mert jogviszonyban a Vodafone Vál vagyok, nem a biztosítóval. Vagyis nem érdekelte az előfizető aki ezért lehetősége lesz elhadja a hajót.
Ha áruházban vásárolsz, és hibás terméket veszel, akkor Pl szemét Tesco, nem szemét pl. Sony. -
Daffni2
addikt
Ezek a feltételek egyébként nem a Vodafone feltételei,hanem a biztosító köti ki.
nyilván lehetne litániákat írni a biztosítók disznóságairól,de az ellen oldal sem kutya.
Ha nem ilyen lenne a megfogalmazás,bármit mondhatna az ügyfél,ha megunta a telefonját és újat akar kis pénzért.Véleményem szerint elég konkrét a megfogalmazás,vigyázott e arra,hogy ne lopják el?
Hát nem vigyázott,mert akkor a táskájába tette volna és nem mellé. -
modi
tag
válasz
M@Db0Y #51719 üzenetére
Igen. Csak úgy van hirdetve, hogy lopásra is biztosított. És a lopás az lopás, a lopás mint fogalom nem terjed ki, hogy akkor nem ha.....
És az ÁSzf et is szerintem is így kellene, írni.
De mível nem szeretnék fizetni, csak kapni, ezért úgy csavarják, hogy bármely esetben megfogható legyen és ne kelljen fizetni. Vagyis fizeted a semmit.. -
M@Db0Y
senior tag
-
modi
tag
Találtam egy írást, ahol éjszaka a házból lopták el a készüléket, az ajtó be volt csukva, csak nem volt kulcsra zárva. Ott sem akjaroztak fizetni..
-
modi
tag
válasz
Gebriel #51715 üzenetére
Meg történt a rendörségi feljelentés.
Iskolaában az öltözö szekrény elött(folyosón van) a táskája mellé tette le a telefont, majd míg a szekrényből a ruhaját, cipöjét kivette felvette eltünt a telefon...
A készülék ekkor ki volt kapcsolva.De ha a bemásolt ÁSZF et vesszük alapul, akkor ha én a Vodafone boltból el tulajdonítok egy készüléket, mert ott van a minta asztalon, a dolgozók meg el vannak foglalva, az nem lopás...
Ha az autóval le parkoló a pl ház előtt, és nem állok az ablakba, ellopták, az sem lopás...
Ha lakás üres, betörnek, az sem lopás.
Ha kilopják a táskából, zsebből a készüléket, azt sem biztos, hogy észreveszi, figyeli az ember, akkor az sem lopás...
Sorolhatnánk a példákat, direkt úgy van megfogalmazás, hogy lehessen kibúvót keresni.
-
Daffni2
addikt
Kérdés,hogy mik voltak a lopás körülményei?
Idézet a biztosítás ÁSZF-ből:
NEM fedezett kockázatok
Gondoljon bele: otthagyná az adott helyen a tárcáját?
Ha bárhol ott kell hagynia a készülékét,
akkor elvárjuk, hogy ha lehet, zárja be valahová, ahol nem látható.
Ha a készülék nem zárható el, akkor olyan embernél hagyja, akiben megbízik, vagy biztonságos
helyre, nem látható módon rejtse el.
Ha olyan helyen hagyja, ahol Ön nem láthatja, de mások igen,
és a készülékét ellopják, akkor nem biztos, hogy a kárát kifizetjük.
Annak vizsgálata során, hogy Ön vigyázott-e a készülékére, mindig figyelembe vesszük, hogy Ön
hol volt, és mit csinált.
Ha úgy ítéljük meg, hogy Ön nem vigyázott a készülékére elvárható
módon, és tudatosan kockázatot vállalt, akkor elutasíthatjuk a kárigényét. Ha olyan helyen hagyja
a készülékét, ahol Ön nem láthatja, de mások igen, akkor kárigényét elutasíthatjuk azon az
alapon, hogy nem vigyázott a készülékére.
Például:
- kávézóban vagy szórakozóhelyen, amíg az italáért megy, nem viszi magával a készülékét,
hanem az asztalon hagyja;
- látható helyen az autójában hagyja a készülékét;
- nem zárja be a járművet vagy épületet, amelyben a készülékét hagyta;
- olyan embernél hagyja a készülékét, akit nem ismer jól;
- az edzőterem öltözőjében a padon hagyja a készülékét, ahelyett, hogy magával vinné, vagy
a szekrényébe zárná. -
modi
tag
Sziasztok! Másnak is meggyült már a baja Vodafone készülék biztosításal ellátott telefon lopása ügyben. A lányomnak ellopták a Huawei P20 lite telefonját, és a Vodafone biztosító azzal a szöveggel, hogy "elvárjuk, hogy a készülékre vigyázzon" dumával elutasitotta a kárrendezést, panaszt tettem, azt is elutasitották, ismét panaszt tettem. És közöltem velünk, hogy mindaddig panaszt teszek, amíg nem tudunk megegyezni. Én úgy gondolom nem vagyok köteles az ők egyoldalú döntését elfogadni, és ha szükséges tovább viszem a történetet.
-
Extremex
tag
Sziasztok!
A vodafone a p20 pro telefonokat csak készpénzes vásarlás esetén adja ki függetlenül,vagy előfizetés esetén is? -
Petrónius
aktív tag
Sziasztok
Igazítsatok már útba légy szíves. Ha telefonba való korlátlan internet kártyát (csak internet) szeretnék, melyik előfizetést érdemes most választanom? -
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Gondolom volt már szó róla, de nicns időm sajnos keresgélni.
Applikációban 1 éve és most már a weboldalon sem lehet látni az előfizetésemhez tartozó hálózaton kívüli felhasználható percek számát.
Vodafone csak hülyeségeket ír, meg türelmet kér.
Szerintem szándékosan nem engedik látni.Aki hasonló cipőben jár, hogy tudja nyomonkövetni a perceit?
Vagy esetleg vodánál van már erre megoldás?Köszönöm.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest