- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
Pisszty2 #67422 üzenetére
A biztosítás ugy szól, hogy elsősorban javítás, másodsorban tipusazonos csere, és legvégső esetben más típusra csere van. Ha beázott, akkor szinte biztos, hogy nem javítanak, akkor csere lesz. De a szerviz fog ajánlani készüléket, a te készülékedhez hasonló paraméterekkel rendelkező, hasonló áru készülékek közül választhatsz, amiket ajánlanak. Ha nem lesz benne S6 (szerintem esélytelen), akkor nem lehet S6-od. A Telekom üzletben nem fogjak kicserélni, nekik nincs semmi beleszólásuk a biztositasos ügyintézésbe. Ráfizetni sem lehet.
-
válasz
Pisszty2 #67422 üzenetére
a biztosító szerződéses szervizén múlik elsődlegesen, ők mondják meg, hogy javítható vagy sem, ha igen akkor mennyiért, a biztosító pedig az alapján dönti el, miszerint akarja javíttatni, vagy érdemesebb adni helyette másik készüléket, a cserélt készülék pedig elsődlegesen a biztosító szervizpartnerénél aktuálisan rendelkezésre álló készülékek függvényében és a biztosító döntése alapján kerül eszközlésre, tehát ha tudnak adni új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket, akkor csak az önrészt kérik be és adják a cserés telefont.
az eltérő készüléket - adott esetben s6-ot - a szolgáltatótól vennéd, de ő nem a biztosító, ezért nem egyszerű az eltérő megoldás, akkor is csak közvetve lehet egyezkedni, ha azonos típusú, vagy más, megfelelő paraméterekkel rendelkező készüléket nem tud a szerviz biztosítani, mert olyankor is többnyire ők mondják meg, hogy milyen eltérő típusok közül lehet választani, meghatározott kategória van erre.
nem mondom, hogy lehetetlen átvinni bizonyos dolgokat, de a tapasztalatok alapján az illetékes jóindulatára és rugalmasságára van bízva a dolog.Fancy-boy; 14 napon belül kellene, adott esetben posta útján.
-
válasz
Pisszty2 #67416 üzenetére
szia,
a szerződéses feltételekben minden szükséges infót megtalálsz; link
a lényeg;
1. A biztosítási díj a Szolgáltató általi megfizetése ellenében a Biztosító az alábbi feltételek szerint megtéríti a Biztosított helyett a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék jelen Szerződés szerint elvégzett javításának, illetve azonos, vagy hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében – új, felújított vagy egyéb hibátlan készülékre történő cseréjének Önrésszel csökkentett költségét a Biztosítási időszak alatt bekövetkezett Biztosítási Esemény esetén.
nincs hűség, bármikor felmondható a biztosítás.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- PlayStation Plus Premium előfizetés 3291 Ft / hó áron!
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged