Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz koviandri76 #9359 üzenetére

    a panaszlevél - némi módosítással/kiegészítéssel - hasznos lehet, és mint írtam, bizonyos esetekben esetlegesen segíthet - legalább is részint - szerintem is, de azért "erőlködök" továbbra is, mert részben az ügyfél is bűnös, tehát olyan hivatalos egységes ítélet biztosan nem fog születni, hogy akkor most a szolgáltató minden net start szolgáltatással csapdába esett ügyfelének - kivétel nélkül - ahogy te fogalmaztál; csak szépen adja vissza a kicsalt pénzeket!
    sok más fórumon, sokkal szélsőségesebb írások is megfogalmazódtak a problémával kapcsolatban, vannak felesleges erőlködések, és hasznosnak tűnő megnyilvánulások/érvelések is, idővel majd kiderül, hogy minek mennyire lesz foganatja...
    a szolgáltató illetékesei is tévedhetnek, még a jogászok..stb is, ezért sokaknál nyitott még a kérdés, de egyrészt csak a töredék "károsult" próbálja visszaszerezni a pénzét, másrészt a próbálkozók nagyobb hányadánál szerinem már most halott a dolog!

  • club1

    veterán

    válasz koviandri76 #9359 üzenetére

    Gyorsan azért le kell írjam, hogy a mi Telenor-os flottánkban is alapból bekapcsolva volt a start szolgáltatás, és fillérre ugyanannyiba kerül, mint a T-nél. És ha jól sejtem ugyanígy van a Vízfonnál is.
    Az meg, hogy csak a jogainkat hangoztatjuk, de a kötelességeinkről (minimum a szerződés és a készülék használati utasításának elolvasása) nem akarunk tudomást szerezni, nem is tudom, honnan ismerős tulajdonság...

Új hozzászólás Aktív témák