- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kiralylanyka #19835 üzenetére
hivatalosan is árusítanak még 3gs készüléket - adott szolgáltatónál is -, meg vélhetően raktáron is tárolnak cserére szánt refurbished készüléket - akár valamennyivel a forgalmazás befejezése után is, pont az ilyen esetek miatt -, és ez a felújított készülék szinte teljesen újnak hat, minden problémás/mozgó alkatrészt kicserélnek rajta6benne, új borítást kap...stb, és még be is vizsgálják a végén!
-
válasz
Kiralylanyka #19833 üzenetére
adott szempontból mindegy, hogy ténylegesen javítanák, vagy egy teljesen felújított és ellenőrzött készüléket kapsz, de utóbbival talán még jobban is jársz, én inkább akkor tartom fájónak az apple üzletpolitikáját, ha egy teljesen új készülék hibás/romlik el, és 3 napon belül is már csak felújított készüléket adnak - szinte minden más gyártó gyakorlatával ellentétben, akiknél is ekkor még teljesen új cserés készülék jár!
-
válasz
Kiralylanyka #19831 üzenetére
javítás nincs, csere van refurbished készülékre, amennyiben valós a probléma!
olyan helyen, ahol van raktáron adott típusból a fent említett cserés darab, ott akár azonnal cserélnek, egyéb esetben kicsit várós a dolog!
lehetőség esetén, érdemes szervizes t-pont megkeresése, ott nagyobb valószínűséggel van raktáron cserés készülék! -
válasz
szabogabor10 #19799 üzenetére
csak azzal az 1 év bolti + 2 év gyári garival nézed el, nem?
vagy előbbi - úgy elképzelhető adott ár, de úgy meg nem ajánlott vásárolni -, vagy utóbbi, de úgy - szerintem - drágább lesz az a telefon... -
válasz
Lacika2332 #19782 üzenetére
nem!
-
-
nem véletlen, nem nagyon vásárolnak az emberek ilyen üzletben, pláne drága készüléket nem!
a szolgáltatós telefon megvásárlása ott is rizikó, ráadásul úgy 0% áfa, tehát "használt" készüléket veszel - amúgy kíváncsi lennék rá, hogy a szolgáltatós jótállási jegy mellé, miként passzol a bolti 0% áfás számlájuk -, és sufnis gsm bolti garanciával szintén nem javasolt telefont venni! -
persze, írnak egy papírt, hogy garantáltan nem lesz letiltva, aztán azzal majd lehet menni bíróságra, ha mégis... jobb esetben valós adatok szerepelnek majd a szerződésen, és valóban azon személyé, aki eladja a telefont, így aztán a mai gyors ítélkezési gyakorlat mellett, talán csak egy évig megy majd a "pereskedés"...
-
röviden; szerintem felejtős a vásárlás!
amennyiben igaz a történet, úgy egy már meglévő előfizetésre írtak alá további hűséget, és úgy vették a telefont, amit egyben kifizettek, vagy részletre vásárolták! amennyiben nincs fizetve a részlet/számla, úgy esetlegesen a telefon is letiltásra kerülhet!
cifrázni is lehet, mutassák meg neked a számlát, abból egyrészt kiderül, hogy milyen feltételekkel vették meg, másrészt látod majd a hajlandóságot a kérés esetleges teljesítésére, és abból levonhatsz némi következtetést!
azt kell mondani, hogy a szolgáltató a számlát és a jótállási jegyet is kéri a gariztatáshoz - ami részint igaz is!
egyáltalán nem csodálkoznék rajta, ha már eleve nem lenne hozzá számla...
illetve a szolgáltatós telefonnál fontos, hogy iphone esetében (is) a vásárlás napjától ketyeg a jótállási jegy - ezt is külön ad hozzá a szolgáltató, azt is kérni kell a vásárlótól a telefon mellé, ez fontosabb, mint a számla! -, tehát hiába a 0 km, ha már nem mostanság lett véve! -
válasz
gekkoman #19674 üzenetére
A működés is gáz, sokszor ki-be kell lépni, hogy a változtatások után korrekt legyen a megjelenés. Hagytad már magára egy időre? Elkezdi újra és újra befelé megnyitni önmagát. - ezekkel a jelenségekkel én még nem találkoztam! idővel kilép, ha letelik a biztonsági időkorlát, ennyi!
iphone 4s telefonom van, annak elég kicsi a kijelzője? mert nyitottam már meg azzal a web felületet, és - szerintem - nincs vele probléma! mondjuk ha adott a korrekt kliens, akkor használom azzal, minek nyitogassam a web felületet?
nekem tényleg a megbízhatóság és a megfelelő működés az elsődleges szempont, minden más sokadlagos! -
válasz
St3ven #19672 üzenetére
nem kell, de ha valaminek nem tudod az okát, nem ismered, attól - funkcionálisan - még ne igénytelenezd le...
mondjuk amúgy sem kötelező használni, biztos van szebb kinézetű is, ha olyat szeretsz/szeretnél!
én csak azt írtam, hogy szerintem teljesen rendben van, megbízható és stabil, engem a kinézete nem különösebben érdekel! lehet szép a freemail - és társai -, ha gyakran behal... -
válasz
St3ven #19668 üzenetére
ez nem igénytelenség, csak érteni is kellene hozzá valamilyen szinten! nem félreérteni, ezt nem rosszindulatból vagy nagyképűségből írom, de ha nem tudod, hogy milyen szereppel bírnak, akkor ne szidd, hanem töröld azokat a mappákat, esetlegesen nem hiányoznak majd a későbbiekben...
én - mint már korábban is írtam - más rendszerekből is használom adott levelezőt, azokat a mappákat is használom, és nem védeni akarom a szolgáltatót, de szerintem nem véletlenül adott a nevük, külső - a szolgáltatótól független - kliensek esetlegesen csak így tudják megfelelően és probléma nélkül használni! amennyiben van/lesz rá lehetőség, kíváncsiságból kipróbálom majd magyarítva is, aztán majd szidom a külső klienseket, ha nem megy megfelelően! -
válasz
St3ven #19666 üzenetére
nekem eddig minden mellékletet megfelelően kezelt, pedig küldözgetek bőven, főként különböző formátumú dokumentumokat!
az még szép, hogy a teljes e-mail cím kell a belépshez, ez biztonsági tényező (is)!
küldjenek neked korrekt formátumú levelet, és a tárgy is megfelelő lesz! -
válasz
St3ven #19663 üzenetére
a felület kinézete/milyensége legyen a legnagyobb probléma, az a fontos, hogy minden szükséges funkciót tud, amellett stabil, nincsenek kimaradások vagy leállások, nem késnek a levelek, továbbá korábban nekem az android és most az ios alatt is remekül működik!
cseszhetném én a cicomásabb felületet, ha olyan megbízhatatlan lenne, mint sok más szolgáltatóé... -
válasz
dReFiX #19605 üzenetére
több tényező függvénye, például készüléket is vettél, díjcsomagra is írtál alá hűséget, de egyrészt rengetegszer kitárgyalva már itt is, másrészt kevés infót adtál meg, találgatni meg felesleges!
javaslom, keress rá 1430 hozzászólásaira, többször részletezte már a dolgot, és a saját előfizetésedre és hűsége(i)dre levetítve, választ kapsz! -
válasz
Next Win ® #19547 üzenetére
15 évig lett volna lehetőségem élni különböző olcsó bm flottás csomagokkal, de köszöntem szépen, nem kértem belőle! nem mindegy, hogy milyen feltételekkel kapod azt a kedvezmény!
inkább nem részletezem, vagy érted, hogy mire gondolok, vagy nem...
-
válasz
Amoonre1717 #19469 üzenetére
csere lesz, vélhetően refurbished készülékre!
-
válasz
r3dsnake #19425 üzenetére
odaát már válaszoltam, de; szerintem semennyire, letilthatják, és utána esetleg "pereskedhetsz" sokáig...
Daffni2; én több, mint 15 éve használom adott telefonszámomat, sok olyan ember ismeri, akiknek a telefonszáma már nincs meg, nem aktualizálódott különböző okokból, de néha azért érkezik olyan személytől hívás, akinél például hasznos volt, hogy felhívhatott, de én nem tudtam volna vele tudatni, ha változik a számom! (sajnos?) a facebook és társai sem mindenkinél használatos, illetve nálam például úgy van beállítva, hogy csak ismerős tud üzenetet küldeni, szóval ha nem ismerősöm, vagy nincs is regisztrálva, akkor cseszhetjük...
-
válasz
#59070464 #19364 üzenetére
szerintem az áras indoklás butaság, de írok konkétumot is; webshop útján eddig mindig csak bontatlan készüléket kaptam/vettem át a futártól, üzletben meg hoztak már ki bontottat is, de kérésemre aztán kaptam egy bontatlan, és azt hoztam el!
azt meg konkrétan kizártnak tartom, hogy egy refurbished készüléket újnak adjanak el! -
válasz
gekkoman #19243 üzenetére
ahogy én értelmezem a szerződést, az rögzített hívószámú előfizetői kártyára vonatkozik, és adott esetben ilyen módon nem látok átjárást a két - jogilag és technológiailag is - elkülönülő szolgáltatás között, de ettől függetlenül kíváncsi leszek a szolgáltató hivatalos állásfoglalására, mert ha nagyon akarnak, akkor azért eltérhetnek a szabályoktól, ha az az előfizető szempontjából kedvezményes iránya történik, és nekik jogilag és technológiailag is van rá lehetőségük - kérdés, hogy akarnak és tudnak, vagy sem...
ettől függetlenül, én továbbra is a nem mellett szavazok! -
válasz
Technocool #19232 üzenetére
szerintem (leg)jobban elnéznek, nem valószínű, hogy kérnek majd előleget!
persze nem lehetetlen, de nagyon kicsi az esélye! -
válasz
ANDROID??? #19208 üzenetére
én tudom mit tartalmaz, de könyörgöm, konkrét paragrafusokat írt!
én nem szoktam ilyesmit röviden összefoglalni, mert a szöveget értelmezni kell, és a zanzákból jönnek majd a félreértések..stb!
picivel többet bemásolok ide, mint amit ő írt, mert szerintem ilyen esetben mind fontos lehet, illetve segíthet;
14. § Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél
a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
c) személyes adatainak - a kötelező adatkezelés kivételével - törlését vagy zárolását.
17. § (2) A személyes adatot törölni kell, ha
a) kezelése jogellenes;
b) az érintett - a 14. § c) pontjában foglaltak szerint - kéri;
21. § (1) Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
b) ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik
tájékoztatást azért kérek, mert szeretném tudni, hogy miként került a birtokukba a személyes adatom, hogy visszafelé is elvarrjam a szálakat! -
válasz
ANDROID??? #19205 üzenetére
nincs interneted?
kell, hogy legyen, hiszen fórumozol!
-
válasz
GeneraL_XTX #19082 üzenetére
#17285 és itt a No-kia részére szóló résztől!
-
válasz
Something_ #19073 üzenetére
nálad nem, nálam - más díjcsomagoknál - sem, sokaknál nem, valakiknél meg igen, bár úgy érzem, hogy sokan csak az emelés ténye ellen hadakoznak, még akkor is, ha amúgy ők sem veszik észre, mert még eztán is többet forgalmaznak, mint a havidíj...
meg ugye a jó magyar leleményesség, hogy így bújjanak ki ezáltal a hűség alól, hogy ne egy év - vagy több - múlva, hanem már szeptemberben vehessenek új telefont azonos előfizetésre újabb hűséggel, vagy így kaparinthassák meg olcsón az amúgy drágább telefont - eldobva a korábban vállalt kötelezettségeket... de - szerintem - utóbbiak közül, sokan csalódni fognak!
persze nem általánosítok, nem mindenki ilyen, akik korrekt szemszögből nézik, és valóságnak megfelelően mérlegelnek, azokkal semmi gond - és ilyenek is vannak bőven -, nekik fájhat becsülettel az a kis emelés is! -
válasz
Something_ #19068 üzenetére
attól, hogy te leforgalmazhatod azt a kis emelést, a cégnek az még többletbevételt jelent, hiszen a saját szolgáltatásából ad el az emelés által többet, amin pedig keres x%-ot!
-
válasz
Nietzsche_ #19034 üzenetére
okés na, csak vicceltem, de mint írtam is, nincs jelentősége, azt dobta akkor a rendszer, és kész...
másik csomagba lépni amúgy sem szeretnék, felfelé már túl nagy lenne, lefelé meg túl kicsi - és ezen még némi kedvezmény sem változtat, korábban sem azért léptem adott csomagokba! -
válasz
Nietzsche_ #19031 üzenetére
akkor az egyik esetben, automata rendszer bírált el hátrányosan?
ok!dedike; nem! mondjuk tényleg nincs jelentősége, csak érdekes...
-
nem tájékoztatott (félre) senki, csak mint korábban is írtam, amit 01-én aktiváltam, arra (csak) két egész hónap kedvezményt kaptam, amit meg a hónap közepén, arra a fél és további két teljes hónapot!
előbbinél biztos nem nézte az illetékes az apróbetűs részt, csak a két hónapot a nagybetűs leírásban... -
válasz
cris78 #19022 üzenetére
bár ha később aktiválod, akkor okés lehet, mert nekem az egyik előfizetésen a hónap első napján lett aktiválva, és csak az a hónap és a következő hónap volt akciós, de a másik előfizetésemen valamikor a hónap közepén került aktiválásra, és az a maradék fél hónap, illetve a következő két teljes hónap akciósan ment!
-
-
válasz
csemberlen #18949 üzenetére
szerinted miért 1430 a neve?
-
attól függ, hogy melyik külföldi szolgáltató hálózatán használod majd, de nem, hogy nem lesz ingyenes, nagyon félek a gatyád (elnézést, a bugyid?
) is rámegy majd, ha csak úgy akarsz magyar t-s kártyával kinti hálózaton 50 megabyte adatmennyiséget leforgalmazni!
amennyiben feltétlenül magyar t-s kártyáról akarsz külföldi hálózaton netezni, úgy legalább ezek nézd meg, ha eu (+ néhány ország) az érintett térség; link
a helyi (mobil)internet általában jóval olcsóbb!
közben meg is előztek... -
válasz
Cilindrik #18918 üzenetére
devizahitelnél van is olyan, akinek a duplájára emelték a törlesztőt, ezt bár nem gondolták volna, de benne volt a pakliban!
mobilszolgáltatós előfizetésnél is benne van/lehetne, de itt azért még nem hallottam olyanról....
nekem sem tetszik az emelés - más területen/terméknél sem -, de sokan néhány százalék, havi 100 - 200 ft többletért cirkuszolnak, de a drágább telefon olcsóbban, az okés volt...
előkerestem a legutóbbi előfizetői szerződésemet, és abban szerepel, hogy a szolgáltató kedvezmény(eke)t nyújt nekem, mint előfizetőnek, majd taglalja, hogy mik az igénybevétel feltételei...stb! nincs mindenhol számszerűsítve a kedvezmény, de adott a szolgáltató honlapján a készülékek árlistája, ahol külön leírják, hogy akciós árakról (is) van szó!cris78; pedig bizony azt is felkínálja, nem kötelező a hűség semmilyen szempontból;
-
válasz
csemberlen #18914 üzenetére
1 éves hűséges előfizetés mellé, miként lehet 2 éves díjcsomagos hűség?
cris78; szerintem jelen állapotban buktad a kedvezményt, hiszen egyik go!net csomagból akarsz a másikba lépni, tehát már most is van valamilyen aktív go!net csomagod, a feltétel pedig azt mondja, hogy go!net csomag nem lehet 3 hónapon belül aktiválva, és nem írja, hogy melyik go!net, tehát mindegyikre vonatkozik!
amennyiben van lehetőséged 3 hónapra kikapcsol(tat)ni a jelenlegit - nincs hűség, nem kell addig a mobilinternet, vagy megoldod nem go!net csomaggal -, és utána kapcsol(tat)od be a kívánt go!net csomagot, akkor adott lesz a kedvezmény! -
válasz
csemberlen #18911 üzenetére
a díjcsomagra még van hűséged, az előfizetésre viszont már nincs? az úgy érdekes lenne...
-
válasz
Cilindrik #18905 üzenetére
szerintem inkább az a botrány, hogy sokan úgy vannak felháborodva, hogy azt sem tudják, korábban milyen szerződést írtak alá - talán el sem olvasták? -, továbbá nem nézik meg az üzletszabályzatot, vagy nem tudják értelmezni azt...
korábban linkeltem az üzletszabályzatot, abban - jogilag - szépen leírták a nekik megfelelő feltételeket, nem buták, hogy egy drágább telefont úgy adjanak oda az előfizetőnek jóval olcsóbban, hogy közben semmi biztosítékuk ne legyen a megtérülésre vonatkozóan! -
válasz
szabogabor10 #18888 üzenetére
abban az üzenetben konkrét üzletszabályzati pont(ok)ra hivatkoznak, esetleg azt kellene megnézned, hogy az rád mennyiben vonatkozik...
segítek; általános üzletszabályzat (9.2.3 ->)
vélhetően csak a kötelező tájékoztatási kötelezettségüknek tesznek eleget ilyen módon, nem feltétlenül érdekük minden előfizetőjük aktuális előfizetéses hűségét külön vizsgálgatni, hogy kit mennyiben érint a dolog, felmondhatja azt vagy sem, és mindenki számára személyre szabott üzenetet küldeni. -
válasz
csemberlen #18899 üzenetére
a szolgáltató tudja;
- az előfizetésre írhatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
- adott díjcsomagra íthatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
- netcsomagra írhatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
az első önmagában is működik, a másik kettő nem, illetve az elsőhöz párosulhat a második vagy a harmadik lehetőség, de úgy azonos időintervallum adódik, tehát 1 - 1 vagy 2 - 2 év!
régebben volt például olyan (is), hogy az előfzetésre 2 év hűség, és mellé egy netcsomagra 1 év hűség - én írtam alá ilyet ~ 3 éve -, de már/most nem látok ilyen lehetőséget, viszont fordítva - az előfizetésre 1 év hűség, adott díj-, vagy netcsomagra pedig 2 év hűség - nem emlékszem, és nem is látom egyik párosításban sem! -
válasz
Vangelis #18691 üzenetére
neked ezt mondták - ami akkor lesz majd biztos abban a formában -, ha már megtörtént -, másnak meg mást, mert nála más feltételek adottak - ezért is írtam, hogy közel sem biztos, hogy rá is az érvényes, ami rád!
sokan azt sem tudják, hogy pontosan mit is írtak alá korábban adott szerződés kapcsán, továbbá azzal sincsenek tisztában, hogy mi számít egyoldalú szerződésmódosításnak, illetve néha még azt sem látják át, hogy milyen szinten érinti adott változás az ő szerződésüket...stb - azt pláne nem, hogy másét mennyire -, így meg kár vagdalkozni! -
válasz
zoli62 #18656 üzenetére
nem azért írtam a 15 évet, minden ügyfélnek kijár(na) a gyors és rugalmas ügyintézés, függetlenül attól, hogy 1 vagy 15 éve előfizetője egy szolgáltatónak!
sokszor inkább azon múlik a dolog, hogy milyen problémáról van szó, mit kell(ene) tenniük ahhoz, hogy ovosolva legyen a hiba, érdemes foglalkozni nekik vele, vagy jobban megéri - szinte bármilyen áron - félretenni azt a panaszt, és nem foglalkozni vele, vagy egyszerűen csak érdekek ütköznek, netán technikai akadálya van...stb, és másként kell dönteni - érdekes sztorikat hallani, legyen igaz csak azok töredéke, akkor is történnek olyan esetek, amik külső szemlélő számára erősen furcsán hathat(ná)nak... -
válasz
andrás47 #18632 üzenetére
(szerintem) ilyenkor nem az a módja, hogy az osztályvezetőt - vagy magasabb beosztású személyt - keresel, hanem a megfelelő szinten indítod a panaszáradatot!
amennyiben találnál is magasabb beosztású illetékest, ha meg is hallgatná a panaszodat, maximum ígéretet tenne rá, hogy utánanéz, és nagyjából ennyi...
amúgy ilyen cégeknél nem szokás a vezetők telefonszámát kiírni, főként ilyen okok miatt, szép is lenne, ha minden panasz miatt őket hívogatnák az ügyfelek - függetlenül attól, hogy a panasz jogos, vagy sem...
fórumozik itt több t-s illetékes is, de ők sem feltétlenül tudnak/fognak segíteni, hivatalos menete van mindennek, esetleg tippet tudnának adni, hogy mit és hogyan érdemes még tenni.
a helyzetedbe képzelve magam, én ezt tenném;
van a nevemen több t-s előfizetés is, ezeken adott - legalább 500 megabyte keretes - mobilinternetes csomag is, minden ilyen kombón hűség! régóta előfizető vagyok, adott helyen régóta használom az előfizetéseket, mobilinternetezek is sokat, ennek tudatában úgy veszek mindig új mobiltelefonokat, hogy adott előfizetésekre hosszabbítgatom a hűséget. hirtelen eltűnik a térerő ott, ahol régóta adott volt, így sem telefonálni, sem mobilinternetezni nem tudok! bejelentem a problémát a telefonos ügyfélszolgálaton - a hívást rögzítik -, majd e-mail útján is továbbítom az észrevételemet.
amennyiben 30 nap elteltével sem méltatnak válaszra, úgy azzal keresném meg a t-t, hogy minden előfizetésemmel kapcsolatban számhordozással kívánok élni egy másik szolgáltatóhoz, mindezt úgy, hogy kérelmezem minden előfizetésemre a hűségidő letelte előtt felmondott szerződés miatt megállapított kötbér elengedését!
így sem lenne egyszerű menet, de szerintem eredményesen végig lehet vinni a dolgot, de legalább is megindulna a szolgáltatónál néhány fogaskerék, ami már önmagában is jót jelentene!
jómagam bő 15 éve vagyok t-s (korábban jogelődök; westel900 és westel) előfizető, mint fent is írtam, több előfizetéssel, több mobilinternetes csomaggal, és semmi panaszom sem lehet a szolgáltatóra, de ettől még roppantul zokon venném, ha hirtelen eltűnne a térerő a lakhelyemen, ahol eddig okés volt, és pláne nem esne jól, ha az ezirányú bejelentésemet válaszra sem méltatnák! ilyen szempontból makacs ember vagyok, ezért így vagy úgy, de simán lelépnék a szolgáltatótól, ha nem lehetne velük zöld ágra vergődni!
még 2 éve sem vagyok t-home előfizető, de már 1 év után hülyére próbáltak venni, sokak szerint nehéz menetnek nézett ki, hogy meggyőzzem a szolgáltató illetékeseit az igazamról, de csak sikerült! hiába mormolta az ügyfélszolgálatos a betanult szöveget (ráutaló magatartás...stb), mindenre volt magyarázatom - 15 évig törvényekkel dolgoztam, nem okoz különösebb gondot az értelmezés...stb -, hogy miért nem okés az állásfoglalásuk, és a végén elismerték az igazamat! -
válasz
cris78 #18614 üzenetére
az aranytárskártya relaxnet akármi csak különálló új sim kártyával kérhető, szóval az eco mellé, azonos sim kártyára nem!
annak viszont vélhetően nincs akadálya, hogy a go!net m hűség alatt attól felfelé lépj, akár relaxnet m csomagra is, csak nem aranytárskártyás verzióban!
vagy marad a go!net m, és mellé külön sim kártyán az aranytárskártya relaxnet m! -
válasz
Daffni2 #18599 üzenetére
még jó is, hogy rákerestem, mert közben már 125 ft;
A mobilinternet csomagokhoz kapcsolódóan mobiltelefon-szolgáltatás is igénybe vehető, a beszélgetési díj minden belföldi hálózaton belüli, vezetékes és más mobil előfizetői irányban és minden időszakban 125 Ft/perc. Minden egyéb szolgáltatás díja a Partner 1 díjcsomagra érvényes díjakkal egyezik meg. A forgalmi díjak mérése másodperces egységekben történik, a 30 másodperces vagy annál rövidebb hívások esetében 30 másodperc díját kell fizetni, minden megkezdett egység – tehát a hívások első három másodperce is – díjköteles.
forrás; link
-
válasz
Nietzsche_ #18494 üzenetére
*.pdf formátumban néztem meg, illetve mentettem le, a lényeg, hogy adott a részletes számla elektronikus formában is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Update 07.18. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Acer Predator Helios 300 - 17,3"FHD IPS 144Hz - i7-9750H - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1660 Ti - Win11
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest