- Mobil flották
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
ezért jobb a futáros kiszállítás, mutatja, hogy gyártóilag lezárt matricás a doboz, és utána veszem át!
igaz, nem jellemző, hogy a webshop bontott dobozban küldené, de eddig üzletben is mindig bontatlant kaptam, vagy előttem bontották ki!
amennyiben bontott lenne a webshop kiszállításos, elállni a szerződéstől, még indokolni sem kell! -
válasz
rayoliviero #22620 üzenetére
igen, én is így szoktam, 3 előfizetésem van, és mindig összevontan vásárolom le a pontokat, ha új telefont veszek valamelyik előfizetésre!
-
válasz
djculture #21625 üzenetére
én tudok olyanról, akinek alapban nem volt bekapcsolva, de valahogy kiügyeskedte, és csak nyomta, és nyomta a netet, aztán csak nyögte, és nyögte a számlát...
utólag mondta, hogy pedig figyelmeztető sms is volt közben, de ő nem foglalkozott vele! mondtam is neki, hogy akkor erről ennyit... -
válasz
pelenka35 #21616 üzenetére
jellemző volt régebben a net start probléma - alapban bekapcsolt állapotban volt, és húzós a forgalmazási díja, nem is javasolja a szolgáltató (sem) rendszeres mobiltelefonos böngészéshez! -, azzal kapcsolatban többször leírták az előfizetők, hogy kaptak részletfizetési lehetőséget, illetve olyan is volt, akinek elengedték az összeg egy részét!
tudni kellene, hogy esetedben miként keletkezett az adatforgalom, net start útján, vagy más módon - bár alig van már olyan díjcsomag, ahol még adott túlforgalmazási díj, meg akkor van sms értesítés, ahogy napi díj esetén is...rizso; 8 munkanap! részletesen itt; link
-
válasz
stracker06 #21604 üzenetére
jellemzően/minimum 1 év!
-
válasz
zoli62 #21586 üzenetére
a butítással nem nagyon találkoztam, pedig volt elég sok t-s android és symbian okostelefonom, mondjuk idővel gyári firmware verziót kaptak, ha késett vagy elmaradt a szolgáltatós frissítés!
amit korábban írtál, az független készüléknél is úgy van alapban!
iphone? annak használatával pont telenor sim kártyával van/volt probléma... -
válasz
ödönke #21573 üzenetére
biztos van elégedett ügyfél a többi szolgáltatónál is, de ha én ezzel a szolgáltatóval vagyok elégedett, akkor miért is probálnám ki a másik kettőt?
amúgy van némi tapasztalatom a többi szolgáltatóval is, nem csak a szomszéd által elmondottak, meg a fórumokon olvasottak alapján vélekedem úgy, ahogy!
például lett volna lehetőségem anno voda flottára beugrani a korábbi munkáltatóm által, jóval olcsóbban kijöttem volna a számlák tekintetében, mégsem léptem meg, több okból sem! nekem fontosabb a jobb minőség, mint némi spórolás, de gyengébb szolgáltatások!
neked továbbra sem kell aláírnod 2 év hűséget csak a szolgáltatós mobiltelefon megvásárlása miatt, hűség nélkül is lehet venni előfizetést, és amellé mehet a független mobiltelefon, ami nem a szolgáltatótól kerül megvételre!
én továbbra is a szolgáltatós készülékeket részesítem előnyben mindaddig, amíg 25 - 35 e ft környékén nyerek az ügyleten - a független készülékek árához képest -, hiszen az aranykártyás előfizetéseimet akkor is pont úgy használnám és fizetném tovább, ha a drágább független készüléket venném meg hozzájuk!
csak szösszenet szintjén; 1997. áprilisában vettem meg az első mobiltelefonomat, akkor még westel900 előfizetéssel, és akkoriban még szóba sem jöhetett másik szolgáltató elérhetősége az akkori lakhelyemen, de még utána is sokáig csak ezen szolgáltató hálózata volt ott elérhető, tehát egy ideig eszembe sem jutott másik szolgáltatóhoz átlépni, amikorra pedig más szolgáltatók is kiépítették ott a hálózatukat, addigra már többszörösen meggyőzött a minőségéről az aktuális szolgáltatóm! -
válasz
ödönke #21565 üzenetére
szolgáltatással veszem a szolgáltatós mobiltelefont, a szolgáltatásra írok alá további hűséget, ezért a szolgáltatás is fontos szempont!
hiába olcsóbb egy adott típusú telefon a másik szolgáltatónál, ha annak a szolgáltatási minősége nem megfelelő számomra!
kiragadtál egy szélsőséges példát, erre csak másik szélsőséget írok; amilyen telefon nekem kellett, azt a telenor kínálatában nem találtam meg!
az igaz, hogy adhatnák olcsóbban is a szolgáltatók az előfizetéses mobiltelefonokat, de adott esetben a két rossz közül ott veszem meg, ahol számomra összességében megfelelőbb! -
válasz
ödönke #21552 üzenetére
ehhez csak annyit lehet hozzászólni, hogy bizonyos telefonok meg a másik/többi szolgáltatónál drágábbak, de a telenor most kapaszkodik felfelé az emelkedőn - muszáj neki -, így még szép, hogy nem adhatja a készülékeket jelentősen drágábban - de még azonos áron sem igazán -, mint a másik két szolgáltató!
ellenben ha téged az nem érdekel, hogy nekem - vagy másoknak - miért jó a t-mobile, akkor nekem - és másoknak - miért kellene érdemben foglalkozni a te problémáddal, hogy neked miért nem tetszik?
iphone esetében tényleg nincs mit említeni a telenor szempontjából, hiszen nem tudtam volna náluk venni! miért is?ja, tudom!
-
válasz
djculture #21539 üzenetére
a telefonok egy része valóban elég drága a szolgáltató(k)nál, de lehet venni máshol is - függetlenül -, nem csak szolgáltatósat, ezt döntse el mindenki maga, elég nagy a piac!
én a bő 15 év alatt 22 telefont vásároltam, és csak 1 - azaz egy - olyan volt, amit nem a t-nél vettem, hanem függetlenül! valahogy mindig jobban megérte a szolgáltatós, pedig felsőkategóriás - tehát aránylag drága - készülékekről van/volt szó! fontos megjegyezni, hogy mindig csak az előfizetés(ek)re írok alá hűséget, a díjcsomag(ok)ra sosem! olcsóbb előfizetéseket használok/használunk, melléjük mobilinternet, és ennyi!
az előfizetéseket használjuk - aranyosak mind -, tehát nem probléma rájuk újabb és újabb 2 éves hűséget aláírni, akkor meg már okés, ha például 33 e ft-ot nyertem az utóbbi mobiltelefon szolgáltatónál történő megvásárlásakor! (iphone 4s - szolgáltatósan 160 e ft, függetlenül 193 e ft)Turbomann; nem mindig és mindennel kapcsolaban köteles - minden pontra kiterjedően - tájékoztatni az ügyintéző - pláne nem teljes részletességgel -, vannak törvényi előírások és jogi szabályozások, hogy adott dologgal kapcsolatban a szolgáltató hol, mikor, meddig, milyen módon...stb köteles tájékoztatni, annak eleget szoktak tenni!
a szándékos félrevezetés más tészta, de az nem feltétlenül kapcsolódik szorosan ahhoz, hogy nem mindent mond el részletesen!
a bkv részre inkább nem reagálok... -
válasz
Turbomann #21537 üzenetére
miért én magyarázzam el?
én csak egyszerű előfizető vagyok, semmi több!
mindenki a saját tapasztalata alapján ítél - legalábbis jobb esetben -, és én mint korábban is írtam, bő 15 év alatt nem volt problémám a t-mobile (és jogelődei) szolgáltatásával - több előfizetés ellenére sem -, ezért senki sem várhatja el tőlem, hogy szidjam adott szolgáltatót, mert másoknak van/volt vele problémája!
arról nem is beszélve, hogy a problémás(nak feltüntetett) esetek egy részében nem a szolgáltató a hibás, hanem az ügyfél - ilyenkor pláne nem illik hőbörögni a szolgáltató ellen!
persze a szolgáltatót sem kell félteni, általában él a jogszabályokban rejlő kiskapuk lehetőségével, ami egy olyan ügyfél számára akár csapda is lehet, aki kevésbé járatos a hivtalos szövegek értelmezésébben - bár fontos megjegyezni, hogy számtalan olyan eset is van, ahol a szolgáltató az ügyfél számára kedvező módon tér el a szabályozástól!
olyan szolgáltató nincs, amelyikkel minden előfizetője maradéktalanul elégedett, de ez nem csak a szolgáltatókon múlik, ehhez az előfizetők egy része is kell, hiszen mindennek - legalább - két oldala van!
sajnos az is igaz, hogy néha akár annyin múlik a dolog, milyen ügyintézőt fog ki az ügyfél, mivel szakmai tudás és emberség szempontjából sem egyforma mindenki - nem mindegyik tudja korrekt módon elmagyarázni például a feltételeket, kötelezettségeket...stb, más esetben meg képes lenne rá, mert a hozzáértő, de nem teszi - megfelelően -, mert akkor esetlegesen nem tudná értékesíteni adott szolgáltatást...
a korrekt ügyintéző tudja és akarja is, nem vezeti félre az ügyfelet, teljességgel tájékoztat a hátrányokról is, nem csak az előnyökről - de ez meg nem feltétlenül kifizetődő a szolgáltató és az ügyintéző részére - ettől függetlenül ilyen ügyintéző is van, nem is kevés!
valaki kifog egy kevésbé korrekt ügyintézőt, és hiányos tájékoztatás mellett megköt egy szerződést, aztán jönnek a problémák; az ügyintéző nem volt korrekt, az ügyfél nem volt elég alapos - előbbinél leírtam a hibalehetőséget, de utóbbinál is lehetne oldalakat írni, amikor az ügyfél el sem olvassa a szerződést, hanem látatlanban aláírja, vagy elolvassa, de nem tudja értelmezni, viszont nem kérdez rá a homályos részletekre, és csak a későbbiekben reklamál, de akkor már késő...nekem is van rossz tapasztalatom szolgáltatóval, velem is bepróbálkozott például a t-home, de mivel tudtam, hogy hibáztak, ezért megpanaszoltam a velem szemben történt inkorrekt ügyintézést!
hosszú hónapokon át ment részükről a korrekció, mindig léptek valamit az ügyben, de a mai napig sem sikerült teljesen orvosolniuk a problémát - bár ez már nem zavar engem, mivel elismerték az igazamat, ráadásul anyagilag ők buktak rajta, én pedig nyertem! -
válasz
ödönke #21529 üzenetére
te úgy vélekedsz bizonyos szolgáltatókról, ahogyan csak akarsz, de attól még lehetnek elégedett ügyfelek, én például nem tudok hibát felróni nekik, pedig bő 15 éve előfizetőjük vagyok, ráadásul több előfizetéssel is!
nekem más számít csodásnak, ezért nem is kérek másoktól olyat, ami nem az én mércémmel mérődik... -
válasz
ANDROID??? #21432 üzenetére
nem feltétlenül kizáró ok az aláírt hűség!
mint már korábban is írtam, kérdezz rá erre is a szolgáltatónál, majd mondanak rá valamit, és annak függvényében léphetsz tovább! -
válasz
ANDROID??? #21429 üzenetére
attól többet nem nagyon lehet reagálni a történetedre, mint amennyi tanácsot itt és a garis témában kaptál...
te adott szolgáltatóval állsz szerződéses viszonyban, a szerződéses és/vagy gyártói szervizzel te ne foglalkozz!
korábban linkeltem segítséget; link, ahol leírják, hogy milyen lehetőségeid vannak!
a szolgáltatónál kérted a cserét, amit a szolgáltató elutasított?
ezt követően, jelezted a szolgáltató irányába az elállási szándékodat?
amennyiben a te oldaladról mind a kettőre igen (lesz) a válasz, de mind a kettővel kapcsolatosan elutasított a szolgáltató, úgy próba;
Amennyiben a forgalmazó elzárkózik a jótállásból eredő kötelezettségei elől, eljárás lefolytatása végett forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve az illetékességgel rendelkező regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez.
nem mondom, hogy egyszerű menet lesz, de más lehetőséged nincs, vagy negyedszerre is beadod szervizbe... -
válasz
kungzi #21307 üzenetére
és valóban, de ez mikor változott? mondjuk nekem már mindegy, mióta eladtam a t-s sgs2 telefonomat...
néha benézek a my samsung fiókomba, mert van még samsung mobiltelefon a családban, és az is az én nevemre van beregisztrálva, de arra csak szervizfutár adott, ezért nem vettem észre! -
igen, csak asztalt és áramot kell biztosítani számára, egy komplett kijelzős cserét is gyorsan lezavar!
pest megyén kívül pedig a futáros megoldás szerintem gyorsabb általában, a sima szervizes megoldás nem mindig olyan gyors, valahol több napig is ülnek rajta, ráadásul akkor cserés telefon sem feltétlenül adott!
nekem nem volt problémám t-s szervizeléssel - igaz, nem is sűrűn volt hozzá szerencsém az elmúlt bő 15 év alatt -, de ilyen szinten nem szervizeltetnék személyes leadással, sem gyártói, sem pedig szolgáltatós szervizben! -
-
-
válasz
szabogabor10 #21173 üzenetére
álom, mert a két szélsőséget nem lehet arany középútra terelni, és bizony az előfizetői oldalon is akad bőven - a magyar pláne leleményes, meg háborgó típus, sokszor még olyankor is, amikor nem a szolgáltatói oldalon adott a hiba -, de a szolgáltatót sem kell félteni, ott védi le magát - néha túlzottan is -, ahol csak tudja...
csoki46; egy belsős esetlegesen segíthet, legyen az ő dolga, hogy miként papírozza le, és milyen módon védi le magát, ha esetlegesen problémája adódna belőle a későbbiekben...
jemm; itt is írták korábban t-s illetékesek, hogy 21 hónap lett, így én nem ugranék bele a rendszer csapdájába, nem bíznám magam arra! pláne nem úgy, hogy már rögzített felvétel is van arról, hogy erre felhívta a figyelmedet az illetékes!
-
válasz
csoki46 #21171 üzenetére
hivatalosan kérnek hozzá papírt (jótállási jegy vagy számla), de volt már rá példa, hogy csak a telefont kérték el - persze ez ritka, és illetékese válogatja, mert így nem köteles ügyintézni...
az eredeti tulajdonosnak biztosan pótolná a papír(oka)t a szolgáltató, mert ő ugye tudná igazolni a személyét, hogy ő vette anno a készüléket! -
válasz
Ati007 #21163 üzenetére
mérj rá a főváros több pontján is, nekem s2 anno h+ kapcsolattal is nagyot szórt a mért sebesség tekintetében, de több helyen is profitált a h+ a h sebesség maximumához képest!
szabogabor10; sok helyen hiába a h+ kapcsolat, csak a lomhább (h) sebesség valósul meg a gyakorlatban - a szolgáltatós miértre lenne tippem, de inkább nem térek ki rá -, viszont ezzel nem tudsz mit kezdeni, de még a fogyvédesek sem, papíron minden rendben van!
-
válasz
ANDROID??? #21160 üzenetére
akkor amit korábban is írtam, illetve amit a garis témában is írtak; csere vagy elállás erőltetése!
nem mondom, hogy egyszerű lesz, akár hosszú - bírósági - eljárás is lehet belőle, de ha a megfelelő hozzáállással próbálkozol a szolgáltatónál - vonatkozó jogszabályok ismerete, udvarias de határozott fellépés...stb -, akkor talán dűlőre jutsz a szolgáltatóval, és nem kell nagyobbat dobni... -
válasz
ANDROID??? #21158 üzenetére
ezt a profi időhúzási lehetőséget nem feltétlenül a szolgáltató találta ki, csak él a vonatkozó jogszabályok adta lehetőségekkel!
próbálj cserét kieszközölni, vagy kérdezz rá, hogy mennyiben van mód és lehetőség az elállásra - visszaolvastam a kapcsolódó hozzászólásaidat, de sajnos így is kevés az információ, ezért írom feltételes módban... -
válasz
Newyorker #21148 üzenetére
attól függ, hogy előfizetéses vagy domino konstrukcióban lett vásárolva?!?!
előbbinél; 15 e ft (az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül - ha még lenne rá például hűség)
utóbbinál; 25 e ft
a telefonnal irány a szolgáltató üzlete (t-pont), tulajdonjog igazol (számla/jótállási jegy), kérelmet továbbítják az apple felé, és egyszer majd érkezik egy sms, hogy dugd rá a telefont egy munkaállomásra -> itunes -> visszatöltés/restore -> eztán lesz független a készülék!
az időintervallum tekintetében elég nagy a szórás, ismerősi körben 1 - 2 - 3 hétről is beszámoltak már! -
válasz
n000rbi #21138 üzenetére
gondoltam, hogy t-s készülékről - mivel t-s témában szóltál hozzá -, de nincs jelentősége, általánosságban igaz, amit írtam!
számtalanszor igaz, hogy a szolgáltató(k) nem ad(nak) ki bizonyos firmware verzió(ka)t, amit a gyártó kiad, néha csak kihagynak bizonyos köztes verziókat, máskor korábban befejezik a támogatást, és ennek nem feltétlenül az az oka, hogy vegye az ügyfél inkább az újabb típusú telefont, hanem sok más indoka is lehet...
arra inkább nem is térek ki részletesen, hogy ezek a dolgok még gyártó, oprendszer...stb függvényében is eltérően alakulnak, és nem is mindig a szolgáltató dönt az ügyben!
anno, én sosem féltem feltenni a szolgáltatós telefonjaimra a friss független firmware verziókat - ez symbian és android alatt is igaz volt -, mert mindig tudtam a módját, hogy miként állítható vissza - nyom nélkül - a megfelelő szolgáltatós állapot, de ezt csak akkor javaslom, ha adottak a megfelelő feltételek, ellenkező esetben akár a garancia is ugorhat!
jelenleg iphone 4s telefonom van, és itt nincs ilyen probléma, ahogy megjelenik az újabb gyártói firmware verzió, már húzhatom is fel a szolgáltatós telefonra, hivatalosan sincs beleszólása a szolgáltatónak a dologba! -
válasz
n000rbi #21134 üzenetére
az csak navigációs alap, kiindulási pont, tájékoztatás, vagy nevezzük bárminek is...
a frissítési szándék során, a rendszer ellenőrzésekor product code, csc...stb alapján határolja be, hogy adott készülékre milyen firmware verzió mehet fel, független vagy szolgáltatós!?!? alapban, egyik esetben sem működik keresztirányban, tehát szolgáltatós specifikációkkal rendelkező készülékre nem megy fel a készülék gyártója által adott firmware verzió, és persze fordítva sem működik a dolog!
igaz, mostanság már nem nyúlnak bele annyira a szolgáltatók a firmware verziókba, mint tették azt régebben, de attól még tartalmaz(hat)nak olyan - szolgáltató-specifikus - módosításokat, ami miatt adott firmware verzió csak adott szolgáltató sim kártyájával és szolgáltatási technológiájával/paramétereivel működik megfelelően, ezért kell megvárni, hogy egy adott (friss) gyártói firmware verzió a szolgáltató által is testre legyen szabva, jóvá legyen hagyva, és úgy kerüljön kiadásra! -
-
válasz
macikos #20728 üzenetére
mert a nagyobb csomagok már nem csak mobilinternetezésre és levelezésre elegendőek, hanem normális - számítógépes - netezéshez is! adott címszónál a 4 gigabyte csomaggal kezdődik, azzal azért már kihozható 30 nap netezgetés, és a keret elérését követően sincs túlforgalmazási díj, hanem csak lassítás, ráadásul itt már nem 32/32 kilobit/sec - mint az apróbb csomagoknál -, hanem 128/128 kilobit/sec a lassított sebesség, amivel alapvetően még lehet levelezni, böngészgetni...stb!
amúgy, meglévő díjcsomag mellé is használható minden nagyobb csomag is!
volt már nekem aktiválva mobilra az előfizetésem mellé anno 5, majd később 3 gigabyte keretes mobilinternet, csak nem használtam ki, ezért ugrottam lefelé. -
válasz
macikos #20725 üzenetére
a napinet csomagok nem arra vannak kitalálva, hogy az ember minden áldott napon azzal mobilinternetezzen - írják is, hogy alkalomszerű netezéshez! -, arra vannak direkt 30 napra szóló csomagok!
vannak nagyobb csomagok is, mint 500 megabyte;
domino relaxnet m; 4 gigabyte / 4050 ft
domino relaxnet l; 8 gigabyte / 6500 ft -
válasz
dedike #20711 üzenetére
volt már rá példa!
én most kivárok, túl sok problémát jeleztek különböző fórumokon; kopik a keret, problémás a kijelző...stb, ezért nem ugrom rá látatlanban, meg amúgy is erősen hajaz az elődre, nekem meg ugye január óta 4s van, és idővel megunhatom!
várom a lumia 920 megjelenését, kíváncsi vagyok rá, ha nem i5, akkor vélhetően az, vagy olyasmi!
remélem, a t-mobile gyorsan és korrekt áron hozza a 920 típust és társait!ááá, nem enged be a my t-mobile, azt írja, hogy nem megfelelő adatokat adtam meg, pedig de, és ma már beléptem többször is!
-
válasz
peugeotmate #20477 üzenetére
erre tippelek;
A Kártyabirtokos Kapcsolat kártyához és annak felhasználásához fűződő joga akkor is megszűnik, ha a Kapcsolat kártya kibocsátása utáni 12. hónapban illetve azt követően 12 havonta esedékes feltételvizsgálat alkalmával az előző 6 naptári hónap során a T-Mobile előfizetői szerződéséhez vagy T-Home egyéni és Telekom üzleti előfizetéshez kapcsolódóan kibocsátott havi Kapcsolat pont értékeinek összege nem érte el a programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget.
-
válasz
peugeotmate #20475 üzenetére
itt minden szükséges információt megtalálsz; link
-
válasz
dedike #20372 üzenetére
én még elgondolkodom a dolgon, 7 hónapos a 4s, az előző telefon (sgs2) ilyenkor már repült, de most nem mozgat annyira a dolog, megvárom a szolgáltatós i5 árakat, meg kipróbálom élőben az új telefont, és majd eldöntöm!
az új ios 6 kicsit feldobta a telefonomat, elvagyok most vele még egy ideig, ha muszáj, akár hónapokig is! -
válasz
dedike #20369 üzenetére
nem sok jóra számítok, szerintem elég drága lesz, 200 e ft körül tippelem 2 év hűséggel a 16gb verziót - amelyik csomagban most 180 e ft a 4s 16gb!
az apple store is csak 179.890 ft-ra árazta le 192.990 ft-ról a 4s 16gb típust, ezért lehet, hogy a t-s ára sem csökken túlzottan!
de ne legyen igazam! -
válasz
dellfanboy #20300 üzenetére
szerintem olvasd el a vonatkozó általános szerződési feltételeket!
meglepődnék, ha találnál benne bármi olyat, ami az általad vázoltakra vonatkozik úgy, hogy a szolgáltató garanciát vállal arra vonatkozóan, hogy x vagy y helyen biztosan adott a térerő!
tehetsz észrevételt a szolgáltató irányába, ennyi...
itt egy kültéri lefedettséget mutató térkép; link -
válasz
dellfanboy #20298 üzenetére
perelni? az érdekes lesz/lenne...
információkat itt találsz; link -
válasz
csemberlen #20260 üzenetére
sajnos ilyen is előfordul(hat)...
-
válasz
ANDROID??? #20258 üzenetére
vásárláskor is vártam már én bőven több, mint egy órát, pedig a rendszer által látható, hogy ki milyen szándékkal érkezett!
nem általánosítok, szinte mindenhol - más szolgáltatóknál, de más területen is - ez van, némely ügyintéző pörög, mások meg szépen "lassan" csinálják, ez van...
korábban volt olyan, hogy amíg várakoztam egy órát - konkrétan a westend emeleti t-pont üzletben -, addig figyeltem az ügyintézést, és volt olyan ügyintéző hölgyike, akit már nagyon sajnáltam a végén, annyi problémás embert fogott ki egyhuzamban, és még a sokadiknál is próbálta türelmesen kezelni a lehetetlen panaszokat és kéréseket, pedig látszott rajta, hogy már erő felett teljesít...
persze a másik szélsőség sem ritka, aki alapban tesz a dolgokra, vagy belefásult már, úgy van vele, hogy csak legyen vége a napnak, addig is szépen lassan teszi a dolgát, de csak és kizárólag a kötelező minimumot... -
válasz
ANDROID??? #20256 üzenetére
pesze, hogy kell/lehet, csak a forgalmazó is kap törvényes lehetőséget rá, hogy indokolt esetben tovább tarthasson a folyamat.
itt összefoglalva a lényeg; link
azzal nem foglalkoznak, hogy te nem tudtad kivárni a sort, változó a várakozás időintervalluma, az alapján nem lehet előre tervezni, még munkamenetet sem. -
válasz
ANDROID??? #20252 üzenetére
a törvény szerint, csak törekednie kell a forgalmazónak a 15 napra, szóval azt nem kell annyira szűken venni!
-
válasz
sarkanyolo2 #20226 üzenetére
8 (munka)napon belül az is sima ügy!
-
válasz
Mr.Csizmás #20218 üzenetére
dedike; élesben én sem bírtam volna sokkal tovább - bár így a lassított önkínzást, csak próbának csináltam!
-
válasz
dedike #20214 üzenetére
augusztusban sikerült elérnem/átlépnem a keretet, és a hónap utolsó napjára lelassítottak, amely sebességre azt kell mondanom, hogy szinte használhatatlan, de legalább is még mobilos nézetben is nagyon lomhán töltődött be a ph, facebook...stb!
amennyiben egy napnál többről lett volna szó - vagy azt az egy napot nem itthon töltöm, ahol adott a wifi -, úgy biztos bővítés után néztem volna!
igaz, főként a lustaságom tehet róla, hogy nem volt elég a keret, mert a nyaralás alatt lusta voltam átkapcsolgatni a wifi hálózatra a mobilt - pedig adott volt a szállodában, a notin arról nyomtam -, inkább a mobilinternetet használtam mindig... -
válasz
Kiralylanyka #20197 üzenetére
szerintem nem kérdés, hogy utóbbi! pláne, ha hosszabb távra veszed!
mondjuk most elég drága, volt jóval olcsóbb is!
mondanám, hogy várd meg az új iphone megjelenését, azt követően olcsóbb lesz majd a 4 és a 4s is, de az még nem napokon belül lesz...
meg annyi ellentétes apple/új iphone kapcsolódású hír kering a neten, hogy a közeljövőben semmi sem biztos! -
válasz
Kiralylanyka #20193 üzenetére
akkor már okés!
-
válasz
Kiralylanyka #20189 üzenetére
-
válasz
Nietzsche_ #20139 üzenetére
tudom - közel hasonlót csináltam bő 15 évig, csak kicsit húzósabbat, sokkal több jogszabály közé szorítva, heti kétszer 24 - 26 órában egyhuzamban, és igen, én is hibáztam néha, főként a sokadik órában, mert én is emberből vagyok -, de attól még hibázott a szolgáltató illetékese! lehet őt védeni - akár ismeretlenül is -, de az nem hangulatkeltés, ha hivatkozok a vonatkozó jogszabályokra, amit adott szolgáltató illetékese nem tartott be!
-
válasz
Daffni2 #20135 üzenetére
baj az, mivel hibázott a szolgáltató (illetékese);
3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
alapban pont, hogy kötelező;
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
amire hivatkoztál, ott már a forgalmazó hibája miatt kell/lehet eltérni, a fogyasztó számára kedvező módon!
probléma tényleg nincs, csak ne úgy legyen már beállítva, hogy az a normális menete a dolgoknak... -
válasz
Apple-Care #20121 üzenetére
jelen van néhány t-s illetékes, szóval csak óvatosan a részletes leírásokkal!
persze inkább segíteni szoktak, mint rosszakarók lennének!
nem annyira ördögi dolog értelmezni a linkelt szöveget!
elmúltál már 18 éves? (lásd; V. KIZÁRÁSOK - A Biztosító nem tartozik felelősséggel: (vii) a Készüléket birtokló 18 éven aluli kiskorú személy tevékenysége, mulasztása vagy bármilyen egyéb magatartása, vagy olyan kár, amely az alatt következik be, amikor a Készülék 18 év alatti személy birtokában van.)
szakadó esőben, nem veszed elő és használod védelem - esernyő alatt...stb - hiányában a telefont! (lásd; V. KIZÁRÁSOK - A Biztosító nem tartozik felelősséggel: (x) a gyártó üzemeltetési vagy kezelési utasításainak be nem tartása vagy megszegése; (xii) nedvesedés vagy párásodás;)
a garancia megvonásakor, nem mondtak semmit a t-nél a biztosítással kapcsolatban? -
válasz
r3dsnake #20079 üzenetére
május óta?
az igen...
a kötelesség időpontja/intervalluma kérdéses, mivel tövényileg csak törekedniük kell arra, hogy 15 napon belül megtörténjen a javítás!
ennek többszöröse már alapos ok lenne a panaszra, viszont a szolgáltató által adott cserekészülék kicsit tompítja az aránytalan kellemetlenségre történő hivatkozást, de 3 hónapot például akkor sem nyelnék be csak úgy! -
-
gyakorta metrózom, örömmel használom, mióta adott a lehetőség! már akkor is tetszett, amikor még csak a lehel tér és a kálvin tér között ment a 3g, mivel többnyire az árpád híd és a köki között mozgok metróval, de így már teljes a boldogság a mobilinternet terén!
ez a hír sokak számára inkább elvárt dolog volt - főként, ha egy másik szolgáltatóhoz viszonyítunk -, akik meg nem metróznak, és ráadásul még kevésbé preferált helyen is laknak/mozognak, ahol (még?) nincs 3g, netán rendes térerő sem, azok számára pedig ez a hír nem örömteli, nem értik meg - vagy nem is akarják -, hogy miért adott helyen kell(ett) fejleszteni, mást várnának el, szóval ők nem fogadták örömmel ezen hírt...
jelenleg a balatonon nyaralok, és itt is egyre jobb a 3g! -
válasz
GeneraL_XTX #19923 üzenetére
igen, sajnos ilyesmi indulóra tippelek a drágább előfizetéses konstrukcióban!
-
válasz
dedike #19906 üzenetére
igen, 10 - 20 e ft drágulás előfordult, de nem egymást követően 2 * 20 e ft, az már a 4s viszonylatában is sok!
a többi iphone árváltozását nem követem, és adott típusét is csak abban a konstrukcióban, ahogy én vásárolni szoktam.
én arra tippelek, hogy a 4s (is) 20 - 40 e ft-al lesz majd olcsóbb, ha megjelenik az új iphone! -
válasz
dedike #19904 üzenetére
az iphone más árazású ilyen szempontból, a korábbi gyakorlatok is azt mutatják, hogy csökkeni fognak a régebbi típusok árai, bár amennyit a megjelenés után drágult a 4s is, már az is öröm lesz, ha a nyitós árára csökken majd...
egyik drága samsung típus sem drágult azért 40 e ft-ot (2 * 20 e ft-ot) néhány hónap alatt!mi ez az új fej?
alig ismertem rád...
-
válasz
Kiralylanyka #19895 üzenetére
nekem 4s van, ezért - kicsit elfogultan - támogatom az ötletet, de szerintem (is) várj még kicsit, az új iphone megjelenése után, vélhetően csökkenti kicsit a szolgáltató a 4s árát, mert kétszer is emeltek, mióta az megjelent! én is addig hezitáltam, hogy közben felment 20 e ft-al (140 e ft -> 160 e ft), de miután megvettem (160 e ft-ért), ismét drágult 20 e ft-al! (160 e ft -> 180 e ft)
-
válasz
Kiralylanyka #19884 üzenetére
ilyen is adódik, örülés van!
pláne, ha eredeti dobozos, és nem teljesen fehér az a doboz!?!?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest