- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- VoLTE/VoWiFi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Yettel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
A T-től egy dolgozóval beszéltem az ügyfélszolgálaton (rögzített vonal), azt mondta, hogy a samsung telefonja 3. szervizelés alkalmával cserélték. A telefonom cseréjét a T megtagadja, mondván javítható, így javítják. A szervizelések száma már meghaladta a 6. alkalmat. Mikor fogják már végre feladni a szervizelés próbálkozásokat és cserélni a telefonomat? Tudom mit nyom a jogszabály, de az egy baromság, élethelyzetekre nem jó alkalmazni... A szervizeléseket augusztus óta próbálják...
-
ANDROID???
addikt
Egyetértek a meglátással. Az is igaz, hogy nem kell rinyálni stb., ezért lehetne pl. adam részéről egy jó ötletet adni, hogy ha személyesen sem sikerül szép szóval/pattogva elintézni a szitut, akkor mi lenne a legjobb lépés. Mert a Békéltető testület részére is ment már a tájékoztatás, és a Fogy.véd. részére is. Azonban az hogy a hónapok telnek és a T csak ilyen-olyan süket szövegekkel és hivatkozásokkal leszerel az már nem mehet tovább ki..szott aug óta.
Adam, cseréljük el a te készülékedet az enyémmel és intézd el, meglátjuk Te sikerrel jársz e az ügyben, mert eddig nekem nem sikerült.
-
ANDROID???
addikt
NA igen, ez benne a hatalmas nagy röhej, hogy ezt sem tudják/akarják megoldani, így csak a nyamvadt sms-t várhatod ha bármi ügyed van, hogy értesítsenek, vagy rohangálhatsz személyesen befelé feleslegesen.
Nekem volt rá példa már hogy a telefonom a "zservizből" visszatérve a T-be az sms még sehol és mivel bementem ott kiderült, hogy a telefonom már ott volt az azt megelőző nap óta, így lehet hogy ott lapult volna még 1-2 napot is míg küldik a szutykos sms-t. Amikor leadtam, olyan is volt, hogy aki korábban átvette, arról tájékoztatott, hogy a telefon még el sem indult a külső szervizhez pedig 4 munkanap már akkor eltelt. Szerintem ez szánalmas, de nem kicsit. Ráadásnak amikor egy ottani dolgozó számon kér, hogy miért nem viszem ki magam budaörsre, na az kissé felháborító hogy elvárja tőlem a tömegközlekedés adta lehetőséget (csak oda 1,5 óra az út ) kihasználjam, de ilyenkor én vagyok a jó fej, hogy nem közlöm vele, hogy vigye ki ő maga... Én is boltban dolgozom, de nem csinálok ilyen köcsögölődést ha valaki visszajön, hogy a termék rossz vagy hibás amit vett tőlünk, hanem cserélem segítek minél egyszerűbben gyorsabban intézni amit csak lehet az ügyben, vagy visszaadom neki a pénzét... Pedig megtehetném én is hogy lesz@rom a baját, de az az üzletnek nem jó, csak ezt a "nagy" cég nem is akarja látni...
A sablonos szöveg meg aztán tényleg fájó, "nekünk fontos az Ön elégedettsége....", na ja, akkor miért hangzik el a sajnos és a de és egyéb felesleges szavak használata... -
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz djculture #23068 üzenetére
Lehet ezt jelenti a T-nek a fejlesztés
Az együttérzés és a jó vélemény megtartása meg annyi -> letojják az ember fejét.
Kb...
Az elnézést kérés az sokszor sikeresen megy, de a kötbérek és egyéb kötelezettségek sok esetben a határokat súrolva nem kerülnek a felhasználó/fogyasztó felé.....
Mindegy ez már más téma...http://mobilarena.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/hsz_23076-23076.html
Be ne csődöljön a kárpótlástól a T.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz erdoke #22720 üzenetére
Bocs mellé nyúltam 10.29-e volt a léeadás, abban bíztam, hogy el fogjuk érni az 1 egész hónapot, de természetesen erre azért "vigyáztak"...
Már mindenképpen a cserét fogadom csak el, mert ez már sok volt már nincs erőm foglalkozni azzal a készülékkel.
4 sikertelen javításon túl...
Tettem is panaszt ma 1430-ra, de szintén 30 napjuk van választ adni erre az egészre.
Ki kell vizsgálják stb., hát mit is mondjak, ilyenkor már nem illene, ezt feszegetniük..Hát szerintem megint csak le fognak rázni jogszabály stbre való hivatkozással, meg hogy megértenek, de ha megértenek akkor kicserélik és nem csak mondogatják hogy megértenek...
-
ANDROID???
addikt
Na szépen alakulnak a dolgok...
A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.
Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #22260 üzenetére
A készülékem szervizes papírján a visszajuttatás dátuma 11.13., azóta sem sms sem telefon nem jött a készülékemről, ilyenkor mi a helyzet? (lehet hogy a csere igény papírjait tart ilyen sokáig kitölteni és adnak egy új készüléket ?)
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
A T-nél olyan nagyszerű amikor a telefonos ügyfélszolgálaton mondanak egy szimkártya cserére 0 forintos díjat és a T-ben személyesen már 4500-at, ezzel okozva felesleges uti költséget valamint egyéb bosszankodásra okot adó kellemetlenséget.
-
ANDROID???
addikt
Domino SIM kártya csere megoldható meghatalmazással?
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #21458 üzenetére
További események az ügyben:
Bevittem a T szervizbe, de most nem a westendbe ugyanis a 1430-on egy segítőkész kollégájuk említette nekem, hogy korábban is volt már több panasz a Westend T szervizre!!! A javaslatára a Petőfi utcai T-pont szervizét kerestem fel (érdekes módon ott is mondták, hogy a Westend szervizből már többen mentek hozzájuk a Petőfibe, mert a westend szervizében gond volt), a szervizessel konzultáltam nem csapkodtam az asztalt pedig már nagyon nem ártana, ott elhangzott hogy a Telemaxhoz tudják küldeni a telefont és a telemaxnak kell azt mondani, hogy a telefont cserélje a T. Azt mondta, hogy a helyi vezető sem teheti meg, hogy cseréli a készüléket, csak ha a Telemax szerviz vagy az Alcatel azt mondja. Igazából ez nekem elég furcsa, hogy a T értékesíti mégis ilyenektől függ a készülékem. Azt mondtam, hogy a fogyasztóvédelmet fogom felkeresni ez ügyben, amit a szervizes szervizes nem javasol, mert a fogyasztóvédelemnél az esetleges bevizsgálás nem olcsó, és ha a fogyasztóvédelem nekem is ad igazat az még nem kötelezi a T-t, hogy cserélje a készüléket. Vagyis a jogszabályok nagyon nem a fogyasztónak kedveznek, még ha a készülék hibái a Telemax szervizelése miatt szükségesek (már 4. alkalommal), kb 3 éve sokkal könnyebb lett volna a dolog, mert akkor még a jogszabályok jobban védték az ügyfeleket (ezt mondta a szervizes).
A szervizes teljesen megértő és együtt érző volt, de ettől a telefonnal (vagyis a szervizeléssel hogy már sokadjára szerelgetik) nem leszek előrébb.Nekem az egészből az jön le, hogy a szolgáltató és a szerviz is azt várja el tőlem, hogy fogadjam el ezt a helyzetet és még örüljek is neki. Ezek a jogszabályok nagyon sz@rok, igaz hogy a visszaélésekre is ki vannak találva, de mi van akkor ha valaki nem visszaélni akar vele?
Szóval a megértés jele a T-től elég kevés, igazából a felhasználónak kell utánajárni sorban állni és hosszú heteket várni "TREHÁNY TELEMAX szerviz" hanyag """"munkája"""" miatt és idegeskedni, de a végén örülni is, ha sikerül helyrehozatni velük amit ők b@sztak el.
Ilyen esetben azért az ember elvárhat egy csekély hozzájárulást, pl új fólia vagy tudom is én, ez lenne a minimum...
Azzal nem is foglalkoznak, hogy hány éve fizetem nekik az időnként karcsú szolgáltatásukat...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
a panaszlevélre írtak választ:
Tisztelt ... Úr!Ügyfeleink elégedettsége számunkra fontos, ezért szüntelenül arra törekszünk, hogy a legkiválóbb kiszolgálást és szolgáltatást nyújtsuk. Megkereséseiből sajnálattal értesültünk róla, hogy Alcatel
OT-995 típusú készülékével ismét probléma adódott és ezért kellemetlenségek érték!A jótállási feltételek alapján visszavásárlást nem nyújtunk. A készülékek cseréjére van mód abban az esetben, ha a telefonnal a vásárlástól számított 72 órán belül keresi fel üzletünket és munkatársaink tapasztalják annak meghibásodását. Ezt követően garanciális időn belül javítást biztosítunk. Új telefont, az említett 72 óra eltelte után már csak akkor nyújtunk, ha a gyártó a rendellenességet nem tudja megszüntetni azon, vagy a javítás költsége aránytalanul nagyobb, mint az új telefon ára.
A garanciális javítások idejére lehetőség szerint mindig biztosítunk kölcsönkészüléket, annak ellenére, hogy ezt jogszabály nem írja elő. Típus azonosat azonban nem minden esetben tudunk ügyfeleink rendelkezésére bocsájtani. Megértését köszönjük!
Panasza alapján nyilvántartásunkat ellenőriztük, amely szerint a 2012. szeptember 24-én, kijelző problémával leadott mobiltelefonját alkatrész cserét követően 2012. október 2-án átadtuk Önnek. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerez vele!
Tekintettel arra, hogy elégedettsége számunkra fontos, méltányosságból ECO díjcsomagjának egy havi díját, bruttó 1920 Ft-ot jóváírunk egyenlegén. Mindezt a 2012. november elején elkészülő havi számlájában találja meg �Távközlési korrekció� címen.
Reméljük, hogy levelünkben leírtakkal segítségére lehettünk és a továbbiakban is bizalommal fordul hozzánk!
Üdvözlettel:
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Az volna a kérdésem:
Ha a telefon készülékemet a T hivatalos partner szervize 3 szervizelés után is hibásan adja vissza, és a T nem hajlandó cserélni a készüléket és a szerviz is csak újabb szervizre hajlandó, nemhogy cserére kihez forduljak?
Ugyanis a szervizelés 2. és 3. alkalommal a szervizelés közben okozott hiba miatt kellett megtörténjen. Ez az állapot már hetek óta folyik, a T a panaszlevelemre elutasító választ írt azzal, hogy ők csak 72 órán belül cserélnek készüléket, vagy ha nincs arányban a szervizelés ktg-e a telefon árával, mert akkor cserélik.
Ez mind szép meg jó, hogy őket védi a jogszabály, de ha "leamortizálták" a telefonomat a szervizelésekkel, akkor nekem csak annyi a teendőm, hogy örülök a ténynek????
Kérlek segítsetek, mert már nagyon unom a helyzetemet. A telefonom plexije mozog, és eddig is elég sok időmet vették el ezzel mind a T-ben a várakozással, mind pedig a szervizelési időre várva. A telefont pedig nem így adtam le és nem is így vettem meg, ezáltal miért kellene elfogadnom a helyzetet amit nem is én okoztam magamnak? Szerencsére, azt még nem mondták, hogy "így jártál"...
Ja persze a panaszlevelekre van 30 napjuk, hogy válaszoljanak, és azalatt az idő telik amit majd jól ki is tudnak használni, hogy használatból eredő a hiba... Na akkor aztán nem fogok magamért jótállni...
Valaki adjon ötletet.. -
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Ide szabad bemásolni levelet?
Panaszlevél és választ?
Csak, hogy más ne járjon úgy mint én, hátha tapasztalatot másnak is... -
ANDROID???
addikt
[Ebben a hsz-ben kicsit több info van. ]
Összesen 3alkalommal volt a telefon a szervizben utolsó alkalommal a kijelzon található szemcsek+kijelzo mozgás miatt. A kijelzo mozgása nem szunt meg, de roszabb lett...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Tök jó ez a szabály a T-nél, hogy a panaszlevelekre van 30 napjuk választ adni, az időhúzás legprofibb lehetősége ez...
Telefonon meg tök suta volt a csaj (1430-on), csak kinyomta a mikrofont és nem szólt bele...
közben ahogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, azalatt hívtak 30/9303100-ról tök jó, ugyan mit akartak... persze most vacakoljam végig a süket szöveget lenyomó hanggal....Tele van vele a hócipőm...
Ha leadtam panaszt telefon készülékkel kapcsolatban (szervizelés, 3 szervizelés már volt (ebből 1 volt hiba a többi s a szervizelés hanyagsága mint a mostani is) de ismét be kellene küldeni szervizbe, de már a 1,5 hónap várakozás után nincs kedvem többet várni) emailben mikorra fogok választ kapni? már nagyon unom ezt az ügyintézési módszert...
Nem azért vettem a készüléket, hogy a szerviz elkúrja... -
ANDROID???
addikt
T-nél lesz alca 997?
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Tudja valaki, hogy a Westendből T pont mikor kerülhet egy telefon a TELEMAX-hoz Budaörsre, ha tegnap 10:10-kor lett leadva?
-
ANDROID???
addikt
Ott mondtad ki a dolgot az ügyfelek kezelésével kapcsolatban: "azzal nem foglalkoznak, hogy te...".
Amikor venni készülsz valamit kinyalják az ember fenekét jó mélyen, de ha már valami az ügyfélnek kell, akkor természetesen várjál, ha már visszakérdezel, hogy mi tart eddig akkor jön az hogy elnézést kérünk, de ez van...
Ez szerintem valahol azért nem egy ügyfélbarát hozzáállás, meg azért sokszor amit látunk a T-ben hogy mint aki valami lassítót vett be éppen , kb úgy mozog 1-2 ügyintéző, NEM mindegyik!, de nagyobb százalék aki nem "pörög" és ez sem egy előnyös dolog... -
ANDROID???
addikt
válasz blueye #20253 üzenetére
Nagyon bízom benne, mert a T szerviz azt mondta, hogy visszaküldik az alcatelnek (elvileg budaörs) és kb jövő hét vége felé fogják küldeni az sms-t hogy mehetek érte...
Viszont a leírtakat meg fogják szegni, vagyis a 15 napot túl fogják így lépni, ami a papíron 2012.09.08 volt feltüntetve, mivel egy samsung corby-t kaptam cserekészüléknek, amivel netezni sem tudtam, mert mint a lajhár vagy a csiga olyan lassú volt az egész így azt is ott hagytam, hogy ha valakinek kell cserekészülék tudjanak adni, inkább használom az ezerszer jobb D750i régi telefonomat...
Szerintem a jövő hét vége felé nem számít túl gyorsnak...
Azért az sem állapot, hogy a telefonom miatt sorban kell állnom órákat...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Mi a helyzet akkor, ha a T-nél leadtam egy készüléket garanciába és sérült kerettel érkezett vissza a telefon a szervizből? Nem vettem át a készüléket, vissza is küldték a szervizbe, hogy ott majd utánanéznek a leadáskor készült képeknek és majd intézkednek.
Mi van, ha a képeken a keret hibátlan, akkor a telefon keretét cserélik újra és kapom vissza a készülékemet, vagy adnak egy új készüléket vagy mi van ilyenkor?
Ja a 15 nap az 8-án járt volna le, de én szerdán kaptam az sms-t a készülék átvételi lehetőségéről, viszont a gyors szerviz ügyintézés miatt 56 perc után meguntam a várakozást (volt előttem olyan is aki több mint 1,5 órája ott várt a szervizre) és csütörtökön mentem csak el a telefonért, ilyenkor a 15 nap is újra indul? Amennyiben újra indul, az azért már nem korrekt eljárás velem szemben, mert nem én tehetek róla hogy a készülék nem olyan állapotban került vissza mint ahogyan én azt leadtam, hanem "gratis" külsérelmi nyomokkal. Remélem a szerviz nem fogja a fotóit "visszadátumozva" frissíteni, mert nekem nincsenek fotóim a leadás előtti állapotról, csak kis naivan leadtam a a telt... -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #19979 üzenetére
Valaki a 19979re?
-
ANDROID???
addikt
Valaki tudja esetleg, hogy a szervizelt készülékeket a westen.be mikor hozzák?
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19895 üzenetére
Tegnap a westen-ben láttam egy csajszit aki "őfonja" miatt volt a szerviznél....
Kapott egy szép újat... -
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19884 üzenetére
hol cserélték, westen?
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19837 üzenetére
Azért ez is milyen franko, hogy várni kell xy dolgok miatt..
Nekem az alca ment a szervizbe és kaptam addig egy samu Corby-t, de hogy miért nem tudtak legalább egy Ace-t adni... -
ANDROID???
addikt
válasz Varszegig #19202 üzenetére
Így van, de mit lehet tenni ilyenek az emberek...
Nekem is titkos a számom, még is megtaláltak már telemarketing megkereséssel, amikor megkérdeztem, hogy honnan a f.szból jutott a számomhoz, rögtön ment a nyögés, és a gyors elköszönés...
Azzal lehet őket legegyszerűbben a sarokba szorítani...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #51736960 #19198 üzenetére
Nem akarok csúnyát mondani, mert azt nem szabad. Pár éve tapasztaltam olyat , hogy az egyik volt munkahelyemen az egyik drága kollegina férje T dolgozó volt, és ő hozta a köteg A4 lapot tele nevekkel számokkal, mert a drága kollegina, hideg hívásokkal kereste akkor a kenyerét...
Ez most hogy van nem tudom, de ez több mint 4 éve volt... -
ANDROID???
addikt
válasz Repsol600 #18827 üzenetére
Olvasva a "kisregényedet", most felhívtam a T-mobile 14340-at, hogy tiltsák ezeket az sms és mms-ket melyek számla összeget generálhatnak, le is tiltotta a kimenőt, közben azt az infót kaptam, hogy a T Július 1. -től tiltotta a bejövő emelt díjas mms és sms-ket így emiatt nem generálódhat számlám. Valamilyen "szűrő rendszert" állítottak be ezekre a számla generáló tényezőkre.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz hackeeeee #18674 üzenetére
Valószínű az van sok felhasználónál (sat), ha van olyanra lehetősége, hogy ip tvre Váltson az előfizető az is csak drágább lesz neki...
(lehet butaság: )
Talán ha most azt mondja, hogy nem emel díjakat 1 évig akkor gyűjthetett volna új ügyfeleket magának a cég, bár "tudjuk" mi a helyzet a piacon...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz andrás47 #18634 üzenetére
Vennék egy új készüléket, de mindenképpen bemennénk egy T-pontba és ott megnézetném a készüléket, ha nem a készülékedben van a hiba, akkor pedig több embernek kellene a településről jeleznie a T felé, hogy nincs térerő, ahogy egy öreg nénitől hallottam "nincsen háttér"
-
ANDROID???
addikt
Mikor kellene egy levélnek megérkeznie T mobiletől, ha elvileg postára adták Jún.6. (akkor érkezett értesítő sms a levél postázásáról)?
-
ANDROID???
addikt
válasz oosaki_nana #17829 üzenetére
Amennyiben dominóra váltod az előfizt, annak lehet lesz költsége.
Már elérhető a távszla szolgáltatás, és azzal nincs olyan gond, hogy nem érkezik meg a "csekk"... -
ANDROID???
addikt
Azt hiszem szervusz volt... (nem most volt)
Panasz "leadás" T pontban személyesen 06.04. (délelőtt) történt.
Távszámla van beállítva, és a netes felületen lehetne látni a korrekciót?(Különben 100mb ingyen netezés lett választva a készülékcseréhez...)
SN Bíztatókat ír. Remélem igaza lesz...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Nietzsche_ #17757 üzenetére
Ebben bízom én is(ha nekem szántad a választ) , mert nem most kezdtem a T-nél, és a számláim sorra rendezve vannak, és terveztem újabb készülék vásárlását és ezzel szerződésem meghosszabítását, ill. több szerződés meghosszabbítását..
-
ANDROID???
addikt
válasz Sn[4k3] #17755 üzenetére
Csak ezen az egyen van jelenleg hűség, de ha kötbérrel otthagyom őket, akkor is anyagilag a T jön ki rosszabbul mintha 2 évig használnám normálisan az előfizt...
Aza ügyfélszolgálatossal amikor beszéltem, direkt mondtam neki, hogy ezen a számon veszem a telt de a másikon fogom használni, így neki kellett volna jelezni, hogy valamit válasszak mert alap esetben drága lesz a dolog, és nem ajánlgatni hogy ha hűséget vállalok a csomagok közül valamelyikre, akkor még 10-15-el olcsóbb lesz a tel mint most... Ezt nem tette meg... Így félre tájékoztatott, lehet nekem nem jutott eszembe, de annyi mindenről dumált, hogy el is felejtkezik az ember róla, az a szitu hogy az összes lehetőséget elmondják mellé mert ez van nekik kiadva... -
ANDROID???
addikt
válasz Sn[4k3] #17741 üzenetére
Ja nem arról tájékoztattak, hogy ha felmegyek netre x összeg lesz, hanem arról mennyi a már felhasznált forgalom, és akkor havtak amikor már meghaladta a 10000-et a netforgalom, de 2012-ben hogy a fszba lehetnek ilyen prasztok az ügyfelekkel, pléáne, hogy ott a thome is meg a net is tőlük, bár ezek is megszüntethetőek az összes tmobile számommal együtt, ha ezt ki kell jattolnom és majd más szolgáltató kapja a havidíjakat helyettük, ez alatt értek még legalább 7-8 előfizut, ami a közeli rokonságnál van, és meg lesz oldva a nem engedik el kérdés....
Mert amikor annó a díjcsomagomat átváltották flottásról (céges) magánra, akkor is elfelejtettek szólni, hogy lökött ügyfél az 5 előfizetését (akkor annyi volt) áttettük 130HUF/perc díjas díjcsomagba a tudtán kívül, és pár ezerrel megugrott a szla, akkor is csak azért vettem észre mert épp felnéztem a honlapra, hol is tarthat a számlaegyenlegem, ha akkor azt nem teszem meg akkor nem váltottam volna díjcsomagot csak 2-3héttel később a telefonokon és akkor is ki tudja hány tízezerrel vettek volna még le...
De persze én vagyojk a pcs, ha nem figyelek a részletekre... -
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
T webshopon vásároltam egy alcatlet, az egyik előfizetésemre 05.25. Tegnap hívtak, hogy a szla net szempontjából 10E felett van, holott kaptam 100MB adatforgalmat ingyen. A rendeléssel kapcsolatban volt egy kis kavarás is, végül is 2 sikeres rendelés törlését követően sikerült a rendelést leadni, egyiket elszúrtam a másikat meg az ügyfélszolgálatos készítette , aki szépen át is akart vágni mert állította hogy annyiba fog kerülni mintha én állítanám be a weben, holott a bolti áron jutottam volna hozzá...
Lényeg hogy megjött a tel és használgattam is, amíg fel nem hívtak a beszélgetés alatt kiderült, hogy elfelejtették mondani, hogy arra a számomra használhatom a 100MB amire a telt vettem és a másikra ez nem használható fel. Bementem egy T pontba panasszal éltem, amire most várok hogy elengedik e az adott összeget.
Kb 25E ről szól a panasz és utólag a netes felületen szembesültem, hogy a nethasználat miatt az egyik számlám 16000 (előző havi) és az e havi nettó 25E nél tart.
Szerintetek, van rá esély hogy az említett tételeket elengedjék, mert nem kaptam kellő tájékoztatást és ha el engedik az mind a két hó nethasználatára érvényes lehet?Ez előtt még nem voltam mobil neten, és most van először okos telefonom...
Kezdő vagyok és beleszaladtam a szolgáltató csapdájába...Korábban már volt 2 hasonló eset, amit nehezen de orvosoltak...
Bízom a legjobbakban.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Gyúrósok ide!
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Milyen egeret válasszak?
- BestBuy ruhás topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX SCAR III makulátlan állapotban, 1650, 16Gb Ram, 512SSD, i5 9300H, 120hz, AuraSync
- VADI új MacBook Air M3 15" 8/10/16 16GB 256GB 3év gar, MAGYAR BILLENTYŰZET!
- Akció! Dell Latitude E6420 laptop (14/i5-G2/8GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép játékra! I7 13700K / RTX 3090 / 32GB DDR4
- Vadonatúj Barrow external cooling box
- Seagate Barracuda 500GB 7200rpm SATA 3.5" 16MB HDD
- LENOVO (Hitachi-LG GP60NB60 író) külső USB DVD RW.
- Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34 GL / BHR5133GL --- pontosan ilyen monitort keresek, több darabot
- Külső kijelzős Samsung Z Fold3 mobil eladó! ( 12GB+8GB RAM/256GB Tárhely )
- 1,5 TB 60 napot futott 100/100 as HDD eladó!