- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Honor 400 Pro - gép a képben
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szia,
nincs semmi extra díj, 190 ft lesz 30 napig, ha korábban nem volt aktiválva adott opció.
djculture; szívesen megfutnék egy panaszos kört a szolgáltatóval, ha eltűnne egy rögzített beszélgetésem, mert az előfizetői oldalon is van néhány bizonyíték annak megtörténtére, amik miatt nem tüntetget(het)nek el csak úgy bizonyítékot; az ügyintézővel történt beszélgetést követően kapom az sms-t, hogy kivel beszéltem, később kapom a további üzeneteket, hogy értékeljem az ügyintézést, amikben még azt is meg kell adnom, hogy ki miatt...stb eszközöltem a telefonos ügyintézést.
az sms-ek nélkül is érdekes, ha csak úgy eltüntetnek bármit is a zárt rendszerből, amihez nem férhet hozzá bárki csak úgy, pláne nem dokumentálatlanul... -
válasz
pepe091 #47288 üzenetére
nem olvastam el, viszont a hivatalos menetét ismerem;
a rendőrségi bejelentés/feljelentés nem csak papíron létezik, hanem felviszik a kapcsolódó számítógépes rendszerbe is, kiadják az okmányokra a körözést, és ezek bizony nem évülnek el csak úgy - a nyomozást függeszthetik fel -, illetve megfelelő jogosultsággal az ország bármelyik pontján hozzáférhető és látható minden információ a későbbiekben is.
régen nem volt ilyen, akkor inkább voltak problémák a hatósági oldalon is nyilvántartások ellenőrzésével - bár a körözött okmányoknál már akkor is kibukott a dolog -, de elég régóta működik már a robotzsaru.
az egy dolog, hogy ha megy valaki egy körözött okmánnyal vásárolni, az nem feltétlenül fog kiderülni, hiszen nem illetékes személyek/szervek nem kapnak hozzáférést ilyen információkhoz, meg rendszerük sincs hozzá.
az megint más kérdés, ha a másik fél vagy üzlet nem tartja be a vonatkozó szabályozást, és lejárt okmányt is elfogad, a telekomnál például szoktak erre figyelni, ez sok éves tapasztalatom.
arról nem is beszélve, hogy mindennek két oldala van, valaki stiklizik, aztán úgy akar kibújni a felelősség alól, hogy bejelenti az okmányai elvesztését/eltulajdonítását, ezért nyilván vizsgálni fogják a körülményeket, ha szélsőséges esetről van szó.
elolvasom majd a linkelt cikket, de tapasztalatom, hogy mindig van bennük valami kanyar, ami a hivatalos oldalról nem stimmel, mert elhallgatnak vagy eltúloznak valami lényegi infót/részletet... -
válasz
Millerchris #47284 üzenetére
hiába történt régebben az elvesztés, amennyiben még nem járt le az okmány érvényessége, úgy sajnos hibalehetőség, mert illetéktelen is felhasználhatja vásárláskor.
pepe091; elvesztés esetén is alap (lenne) az azonnali bejelentés, legyen róla jegyzőkönyv, azzal később kivédhető sok probléma.
-
válasz
Millerchris #47282 üzenetére
szia,
nem biztos, hogy a szolgáltató a hibás...
veszítetted/tulajdonították el korábban a személyes irataidat, vagy esetleg hozzáférhet(ett) valaki akár ideiglenes jelleggel azokhoz a tudtodon kívül? -
válasz
Mr. Teddy #47180 üzenetére
szia,
a bővítő törthavi számlázású, tehát 26-tól 31-ig kell időarányosan kifizetni, viszont a bővítés adatkerete nem időarányos elosztású, így a fordulónapig a teljes 500 megabyte adatforgalmat megkaptad, ami a netplusz m által adott.
a számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, tehát nem függ a fordulónaptól, utóbbi csak az adatkeretre vonatkozik.
esetedben jólius 26-tól 31-ig is jár a kedvezményes 190 ft-os (havi)díj - persze csak az időarányos részét kell kifizetned -, illetve teljes augusztus hónapra is csak 190 ft lesz, és csak utána emelkedik 990 ft-ra. -
-
-
válasz
ubyegon2 #47028 üzenetére
amennyiben a díjcsomagod nem tartalmaz benne foglalt adatforgalmat, úgy 1790 ft, de az akciós időszakban - az aktiválás hónapjában, és azt azt követő hónapban - 190 ft.
akkor olcsóbb bővítő, ha van mit bővíteni, mert már van valamennyi adatforgalom az előfizetésben, csak az kevés, de ha nincs, akkor nincs is mit bővíteni, tehát az önnálló adatcsomag lép életbe, és a drágább áron - de ezt a honlapon is leírják, hogy; még több nerte van szükséged? kontra nincs még net a díjcsomagodban? - neked csak a megfelelőre kell kattintani, és úgy a rád vonatkozó árakat látod majd. -
válasz
#99546112 #47013 üzenetére
dehogy elég, itt is érvényesül a gyengébb hardver, na meg az üzletpolitika, a 4s már most is necces ios 7 alatt, ha az 5s-em mellett veszem kézbe, ios 8 lesz rá az utolsó verzió, de sok 4s tulaj már most mondja, hogy nem fogja feltenni, mert lomhább és röcögősebb lesz, mint most ios 7 alatt a sima 4.
amikor 4s-em volt, az repült ios 5 és 6 alatt, a mostani ios 7-hez képest.
nekem az 5s előtt két 5" kijelzős telefonom volt (xperia z és s4), arra meg a kis 3.5" 4s után ugrottam, és bár 4" alá már én sem mennék, de ez még okés, ahogy 5" fölé sem szívesen.tylerddd; az 5s-t sem azonnal vettem meg a megjelenéskor, szépen kivártam, mert féltem a sima 5 házkopásos mizériája miatt, de mivel az 5s nem volt problémás, így márciusban bebattyogtam a szolgáltatóhoz és vettem egyet.
nyárra pont jó méret az 5s, bár az s4 sem volt vészesen nagy, bizonyos helyzetekben meg használhatóbb volt a nagyobb kijelző, de a hordozhatóság és az egyszerűbb használat most az 5s mellett szól. -
válasz
r3dsnake #46999 üzenetére
- igen, de fontos szempont, hogy a forgalmi díjból írják jóvá, és az 1990 ft leforgalmazható, tehát felette kell még bruttó 500 ft forgalom, hogy teljesen okés legyen
- nincs, és e-pack esetén akkor is 1990 ftCrytec210; maradhat a jelenlegi díjcsomag és bővítés, csak olyan konstrukcióban kell vásárolni, ahol például azt látod; 1/2 év hűség az előfizetésre, nincs hűség a díjcsomagra
-
válasz
erdoke #46989 üzenetére
néhány gsm üzletnem már most előrendelhető a 6-os, 300 e ft induló árral - kiírtak hozzá különböző specifikációkat, aminek egy része talán fedi majd a valóságot -, a szolgáltatónál biztos nem lesz ilyen drága, de én magasabb árra tippelek, mint amennyibe most az 5s kerül, és kérdés - már amiből az alap indult -, hogy milyen konstrukciókban adják majd részletre.
lugosi; nyilván, bár az is inkább a későbbi firmware verziók alatt mutatkozott meg.
amellett jobb bluetooth, kamera, 3g modul, gpu...stb. -
válasz
erdoke #46986 üzenetére
azért is írtam javítást, hogy a hibákat küszöbölik ki az "s" verziókban; az i4 antennás és home gomb problémája javítva a 4s-ben - hogy tényleg csak a fontosabbakat említsem -, az i5 keretének kopását, illetve a főkapcsoló behalását javították az 5s-ben.
nekem például pont a keret kopása miatt nem kellett az 5 - a 4s után -, de az 5s már igen.
régebben egyszerűbb volt a gyártóknak a nagyobb lépték hardverben, azért is voltak akkora ugrások hardverben, mára már mással (is) kell próbálkozniuk, ezért sokak számára apróbb ugrásnak tűnnek a következő típusok, hacsak nem lépi most meg az apple (is) a négymagos procit, 2 gigabyte ram...stb specifikációt.
egy biztos, aki most részletre tervezi venni az 5s-t a szolgáltatónál, annak nem javasolnám, hogy hónapokat várjon a bizonytalan specifikációjú és árazású 6-ra, hogy esetlegesen az újabb típust vegye majd meg, kérdéses áron, méretben...stb. -
válasz
#99546112 #46981 üzenetére
pont az apple az, akinél pláne semmi pletykára nem lehet adni, csak ha már megtörtént.
az ára is kérdéses, nem lesz olcsó, ráadásul a sima széria (i4, i5) az, ahol kidobnak valami újat, és a hibákat az "s" szériában (i4s, i5s) javítják, az eddigi tapasztalatok alapján mindg az "s" széria a jobb, de azért csak hajrá annak, aki a bizonytalan 6-os típusta vár, és addig mellőzi a frankó 5s-t, helyette meg jellemzően régebbi, gyengébb típust használ...
ja, és a majdani új iphone szolgáltatós konstrukcióira is kíváncsi leszek. -
válasz
kenny123 #46970 üzenetére
szia,
nem véletlen, hogy a legolcsóbb díjcsomagokkal nem adják részletre, és ezen az üzletben sem tudnak változtatni.
megvásárolhatod a társkártyás díjcsomagban - már ha a jelenlegi előfizetésedhez kapcsolható társkártya -, de onnantól mind a kettőt fizetned kell párhuzamosan, hiszen a társkártya feltétele, hogy egy "főkártyához" kapcsolódik, ezért is olcsóbb, hiszen úgy garantáltan fut mellette még előfizetés.
az más kérdés, hogy közben nem te használod valamelyiket, de a te neveden fut majd, és neked kell fizetni a számlá(ka)t. -
válasz
Vangelis #46969 üzenetére
nekem is jobb, ha már adnak érte kedvezményt.
van három előfizetésem, 3 * 300 = 900 ft kedvezmény havonta úgy, hogy semmivel sem teszek érte többet, mint az opció bevezetése előtt.Noá; senki sem tudja biztosan, hogy milyen 6-os típusok lesznek, milyen változásokkal például az 5s-hez képest, és a bizonytalanra várjanak még hónapokat?
-
válasz
raziel01 #46965 üzenetére
nekem - akinek a számlájára terhelték az összeget - jött az sms a sikerességről, a kérdés már csak az, hogy akinek szántam a feltöltést, arra a számra meg is történt? bízom benne, hogy igen, de most nem tudom/akarom leellenőrizni.
-=Libria=-; van olyan előfizetésed, ami már tartalmaz benne foglalt adatmennyiséget?
mert az 5 gigabyte netplusz xxl csak akkor 3090 ft, ha bővítés történik, amennyiben nincs még neted - amit bővíteni lehet -, úgy a másik kategóriára kell átkattintani, és úgy már 6190 ft a netplusz xxl. -
válasz
dedike #46961 üzenetére
több előfizetésem is van, az általam használt számmal belépve sem sms, sem pedig e-mail értesítés nincs, a másik kettőnél viszont működik. most próbáltam, mert pontokat helyeztem át a többiről az enyémre.
raziel01; a számlák kiegyenlítésekor, illetve más jellegű vásárlásnál nem tapasztaltam még ilyet, csak ennél. utána léptem tovább, legalábbis úgy rémlik.
-
-
válasz
zoetsa #46689 üzenetére
szia,
keress vissza az illetékes 1430 kapcsolódó hozzászólásaira, ő is leírta, hogy miként működik;
amennyiben egy része kerül befizetésre a törlesztőknek, úgy amíg a befizetett összeg fedezi az amúgy aktuálisan befizetendő törlesztős részleteket, addig időrendben szépen nem számláznak befizetendőt, és ha elfogyott az előre befizetett részösszeg, akkor pedig folytatják a kiszámlázást, tehát nem ér hamarabb a végére, hanem kimarad közben az a pár hónap, amit időközben előre befizetett. -
-
-
válasz
#99546112 #46609 üzenetére
cellás/hálózati hiba, vagy készülékkel kapcsolatos probléma, a túlterhelés nem valószínű, sok tartalék van az lte hálóban.
szerezz másik lte kéeps eszközt, vagy valakit, akinek van olyan, és úgy leszűkíthető a hiba oka, illetve telefonon is rákérdezhetsz az ügyfélszolgálatra. -
válasz
[P]laci #46592 üzenetére
amennyiben az mms leírásra gondolsz, ott nem véletlenül írtam úgy, hogy a régi, eredeti leírásban, mert akkor nem volt még 3g meg 4g, de még edge sem.
az elméleti maximumok meg cseszhetők, ha akkoriban a jobb telefonok is csak 24 - 36 kilobit/sec sebességet tudtak maximum, bár a háló sem volt kimondottan jobb értékkel bíró...
ejj, de szerettem a nagyobb terjedelmű mms üzenetet küldeni anno a sony ericsson t68i telefonommal 2002-ben, mert az is maximum 36 kbps sebességet tudott, persze gprs hálón.
igaz, sok szabvány megjelölt maximuma most is távol áll a gyakorlattól. -
válasz
duronx #46587 üzenetére
több tényező függvénye; milyen hálózaton lóg a telefon, és mekkora méretű melléklet van az üzenetben, de az 5 perc már nagyon soknak tűnik...
dedike; a szolgáltató régi, eredeti leírásában adatforgalomhoz (gprs) kötik, de vannak telefonok, amik ezt aljas módon nem veszik figyelembe, én az iphone 5s telefonommal simán elküldöm/letöltöm az mms üzenetet úgy, hogy a készülék közben wifi hálón lóg.
-
szia,
- lehet, üzletben legalábbis bármennyit befizethetez
- add el, ha megveszik úgy, normális esetben nem szokott problémát okozni
- alapestben elég a jótállási jegy, és a telefon gyártója/típusa válogatja, hogy csak szolgáltatónál, vagy direktben a gyártói szervizben is intézhető a garis ügy -
válasz
Lalllerrr #46493 üzenetére
szia,
hivatalosan csak olyan verzió van, amennyiben a kijavítás és a kicserélés - utóbbi esetben adottságai, tulajdonságai tekintetében a jelenlegitől nem térhet el, amennyiben igen, úgy nem vagy köteles elfogadni - nem megoldható, és az árleszállítás sem jöhet képbe, akkor elállás lesz, ami a szerződés létrejötte előtti állapot visszaállítását jelenti, tehát készülék és pénz vissza, hogy a visszakapott pénzből te már ott és akkor veszel másmilyen telefont, az más kérdés, mert megteheted, de nem kötelezhetnek a levásárlásra.
a fentiek fényében elég sok előfizetőnek sikerült már úgy dűlőre jutni, hogy végül más ilyen telefont vásárolt a szolgáltatónál, mint amiket eredetileg felkínáltak számára.
amennyiben még hűséges előfizetéshez kapcsolódik adott készülék, úgy van némi csavar a dologban, de majd a jogszabályoknak megfelelően papírozzák le. -
hűség alatt is lehetséges, csak annak húzós lesz az ára, mert az akció során kapott kedvezményeket (kötbér) is kérik szépen visszafizetni.
nem kizárt, hogy neked - mint nem eredeti tulajnak - is feloldja a szolgáltató a hálózati korlátozást, volt már rá példa, de ugye nem te állsz velük szerződésben, szóval ha esetleg nemet mondanak, akkor annyi...
15 e ft a domino csomagos készülék hálózati korlátozásának a feloldása, de annak fényében, hogy nem is olyan régen még 25 e ft volt, és csak az előfizetéses volt 15 e ft a hűség lejártát követően... -
válasz
zoetsa #46467 üzenetére
passz hirtelen, 90 napra a hívószám lekötési ideje ugrik be, ami a rendelkezésre állási idő után ketyeg.
ránéztem közben a szabályozásban;
Domino 5 Quick konstrukciók:
A SIM csomag ára tartalmaz 1 db SIM kártyát, a konstrukciótól függő mértékű mobilhasználatot, a konstrukciótól függően 90 vagy 366 napos rendelkezésre állási idővel.
forrás; link -
válasz
rayoliviero #46462 üzenetére
1500 ft = 180 nap rendelkezésre állási idő
2500 - 10000 ft = 366 nap, 15000 ft = 488 nap
*102# majd hívás indítása, és kiírja az egyenleg mellett a lejáratot is. -
válasz
leikomessi #46460 üzenetére
szia,
a használt csomag függvénye is, mert nem mindegy, hogy 32/32 vagy 128/128 kilobit/sec a lekorlátozott sebesség, előbbinél elég látványos, ha képeket...stb tartalmazó oldalakat is nézegetsz, utóbbinál viszont egész használható marad.
-
válasz
ggyula #46362 üzenetére
elállás esetén a vásárlás előtti állapot állítandó vissza, tehát készülék és pénz - a számlán szereplő, ténylegesen kifizetett vételár - vissza, és a visszakapott pénzből bármit vásárolhatsz náluk, de nem vagy köteles.
hűséges szerződés esetén nem ilyen egyszerű persze, de törvényesen kell megoldaniuk, illetve úgy papírozzák le.
kérdezz rá, hogy mi alapján akarnak kevesebb pénz visszaadni, mert ez döntő lehet!
hivatalos nagy t-pont üzletben intézted? -
válasz
ggyula #46358 üzenetére
nem életszerű, hogy minden készülék azonos hibával bír, inkább máshol keresném a probléma forrását, nem csak a sim kártya, hanem a hálózat...stb is okozhatja.
azonos sim kártya más típusú telefonokban hibátlanul működik mindig?
hivatalosan; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
sem kicserélés, sem pedig elállás során nem vagy köteles értékcsökkenést fizetni, ha az rendeltetésszerű használat következménye.
nem vagy köteles továbbá más típust elfogadni kicseréléskor, ha az amely adottságai tulajdonságai tekintetében a jelenlegitől eltér, illetve levásárolnod sem kell a készülék árát. -
válasz
vadászcsiga #46319 üzenetére
innen a neked megfelelő; link
-
válasz
PAtr0n #46298 üzenetére
amennyiben a szolgáltatónál vásárolod a kapcsolódó sim kártyához az eltérő méretű sim kártyát igénylő készüléket, úgy díjmentesen cserélik azt a szolgáltatónál, ellenkező esetben fizetős, legalábbis papíron, de a gyakorlatban ingyen is cserélhetik, ez viszont már ügyintéző kérdése, a jóindulatán múlik.
a cserélt sim kártya aktiválásakor a régit lelövik.
a kis sim kártyához vegyél egy átalakítót, hogy a nagyobb méretű simet igénylő telefonban is használni tudd. -
válasz
baloghzoli92 #46289 üzenetére
szia,
a vonatkozó jogszabályokban előírt módokon - és időben - értesítenek; számla, honlap...stb, a többi már nem az ő dolguk.
-
válasz
Varszegig #46274 üzenetére
ejj, pedig sok ilyen volt, régebben például hónapokon át nem küldte ki a rendszer a belépésről az értesítést sms és e-mail útján, ha ie alól jelentkeztem be, de chrome alól viszont igen.
azon már meg sem lepődtem, ha néha chrome alól egyáltalán nem lépett be, vagy jobb esetben sokadszori próbálkozásra talán, ugyanakkor ie alól rendben működött már elsőre. -
miskolc; lte
-
válasz
djculture #44940 üzenetére
nem is a jótállás/szavatosság szempontjából írom - bár igaz, külföldről rendelve annak az intézése is körülményesebb, illetve nem is mindig kivitelezhető -, hanem a rengeteg hamisítvánnyal van bajom, amik már eleve sebességben sem hozzák az eredeti értékeit, de az lenne az apróbb hiba, a nagyobb baj az, hogy szinte rendre megpusztulnak néhány hónap elteltével.
elég csak néhány mobiltelefon témájába benézni, ahol először a telefont szidják, aztán tesztelés után rájönnek, hogy más eszközben sem okés a memóriakártya, és végül kiderül, hogy olcsó klón...
legyen megvéve inkább kicsit drágábban, de biztos forrásból, korrekt üzletben, szolgáltatónál...stb.kokokka; nem az oldalak húzom le, sosem általánosítok, vannak ott is megbízható eladók, de attól még igaz, hogy nagyon sok hamisítványt is árulnak ott, lásd fent, olvass bele néhány mobiltelefon témájába, sokan belebuktak már.
miért kellene magamról írni? jobban szeretek más kárán tanulni, mint a sajátomén, ezért járok utána a dolgoknak. -
válasz
St3ven #44831 üzenetére
én is így voltam, amikor volna nyújtottam át, akkor nem kérte, csak a telefonszámot - mert több előfizetésem is van -, de akkor bezzeg kérte, amikor nem akartam átadni, mert ő arról akarta leolvasni a számsorocskát, utána viszont visszaadta, csak akkor már nem volt aktív.
-
válasz
dokee78 #44785 üzenetére
az egyedi fordulónap az adatforgalomra vonatkozik, és nem függ össze a számlázással.
a fordulónap ilyenkor már jellemzően nem változik, de a különböző opciók aktiválásakor küldenek róla értesítést szöveges üzenetben.
az előző opcióval elkövetett forgalmazásnak nincs köze a következőhöz, tehát amikor aktiválásra került az új opció, akkor annak teljes adatkeretét megkaptad a fordulónapig, amennyiben az a hónap 9-ik napja, úgy 8-án éjfélig, tehát most nem egy hónapra, hanem annak csak töredékére is teljes 500 megabyte adatforgalmat.
a számlázás mindig a hónap első napjától az utolsóig történik, de törthavi, tehát az előző opciót a hónap utolsó napjától a kikapcsolásig kell kifizetni, az újonnan aktiváltat pedig a bekapcsolástól a hónap utolsó napjáig. -
válasz
raziel01 #44752 üzenetére
az a baj, hogy ilyenkor van egy állítás és egy tagadás, az igazság meg odaát, vagy tényleg elszíneződött indikátort/víznyomot láttak, vagy nem, de ilyen minden gyártó szervizében előfordul, illetve a szolgáltatói szervizekben is, az iphone témában is találni olyan hozzászólást, ahol a tulaj szerint a szolgáltató szervizese nyomott bele vizet - amikor hátravitte vizsgálatra -, mert bár ő nem látott bele az indikátor tekintetében, de szerinte nem érte víz/pára a készüléket...
ebből az egy szempontból voltam nyugodt, amíg például s4 telefonom volt, kijönne házhoz s szervizes, előttem szedné szét, nem trükközne, és még látonám is, hogy milyen munkát végez, miként rakja össze...stb.
meg is ütne a guta, ha netán a jelenlegi iphone 5s meghibásodna, és a szolgáltatói szervizes ok nélkül ráfogná, hogy elszíneződött az indikátor... -
válasz
br.rak #44746 üzenetére
a nokia esetén is van negítív és pozitív tapasztalatom is.
a szolgáltatót tényleg érdemes általában kihagyni a hardveres hiba esetén, az átfutási idő gyorsabb lesz, arról nem is beszélve, ha a gyártói szerviznek van prémium szekciója, mint a samsung esetén említett házhoz kivonuló szervizes, aki általában csak 30 percet vesz el az ember életéből, nem pedig napokra/hetekre kell leadni a telefont.
a nokia sem a gyors szervizelésről híres, de más gondok is vannak néha ott is, elég beleolvasni a lumia 920...stb témákba itt a fórumon...
igaz, olyan szervizet még nem láttam, amivel mindenki maradéktalanul elégedett.premete; akkor elég kevés gyártó típusaiból válogathatsz...
-
válasz
Bazsee71 #44742 üzenetére
a telefon típusa függvényében nem mindegy, hogy prémium futár, vagy prémium szervizes - a csúcskategóriához -, utóbbi háznál javít, és ő nem az általad említett cégtől megy ki, hanem direkt samsung emberke, és ez általában meg is látszik a korrekt hozzáállásukon.
a telemax esetén is van sok pozitív tapasztalat is, így arra sem általánosítok, mindenhol embere válogatja, és több tényező függvénye.beengedett már chrome alól is a my t-mobile.
-
válasz
kokokka #44728 üzenetére
azért is írtam, hogy létezik domino, listaár, és korrekt forrású független opció is.
a támogatás a lényeg, néhány gsm üzletben is lehet korrekt gyártói jótállással venni készüléket, és ha drágább is, mint a bolti garis, akkor is érdemesebb azt venni, sok esetleges kellemetlenségtől megkímélheti magát az ember, ha meghibásodik a telefonja.
a kötöttség sem mindenkinek probléma, aki mindentől függetlenül is használja adott előfizetést, annak mindegy, tarifára meg nem muszáj hűséget aláírni, elég csak az előfizetésre, és akkor probléma nélkül lehet ugrálni az aktuálisan legolcsóbb előfizetésre is.Bazsee71; ilyen is van, de ez a sokkal ritkább, és még mindig jobban jártál, mert a bolti garival még ennyit sem szoktak csinálni, ott jellemzően nem nyelik be a kárt, hiába jársz a nyakukra, meg fenyegetőzöl, pláne ha kérdéses feltételekkel lett vásárolva a készülék...
sok "garis" ügyet intézek, természetes és jogi személyeknek egyaránt, és pont a samsung terén van a legtöbb pozitív tapasztalatom, pláne a prémium szerviz terén.
boltok - bolti gari - esetén is besegítek néha a vásárlóknak, de ott sokkal több a hibalehetőség, így kevesebb a jó eredmény is. -
válasz
kokokka #44724 üzenetére
erre inkább nem reagálok teljes részletességgel, csak néhány gondolatban, illetve maradok annyiban, hogy a bolti garancia nem ajánlott, és nem véletlenül!
a boltokban sokkal gyakrabban előfordul a bolti garinál, hogy nem tapasztalják a hibát, vagy a felhasználóra fogják, hogy ő okozta, továbbá nem szakszerűen javítanak, használt alkatrészt tesznek be a csere során, nem újra cserélnek...stb.
pont, hogy a korrekt forrásból származó, gyártói jótállás esetén lehet jobban érvényesíteni a jogszabályok adta lehetőséget, ha nem, vagy nem megfelelően szervizelik a készüléket.
aki nem akar hűséget a szolgáltatónál, az vegyen dimono csomagban, listaáron, vagy függetlenül de korrekt forrásból készüléket, a kérdéses forrásból származó, nem ebbe a régióba szánt és szürkén/feketén behozott, áfát és különböző jogdíjakat nem letudó...stb okból bolti garis készüléket csak saját felelősségre vásároljon mindenki, mert úgy gyakran többe kerül utólag a leves, mint a hús... -
persze, ha bolti "garanciával" veszed, aminek köze nincs a gyártói 2 éves teljes körűhöz, amivel a szolgáltató is adja.
érdemes elolvasni a gsm üzletek garanciális feltételeit, a linkelt üzletben nem elég, hogy csak bolti garival van, de még a drágábbik bolti is csak 1 év teljes körű + 1 év szoftveres, amiből utóbbi nem sokat ér, viszont a korrekt gyártói jótállás 2 év teljes körű, és a szolgáltató is úgy adja.
igaz, a bolti 2 év teljes körű sem érne fel - ha annyit adnának - a 2 év gyártói jótállással. -
válasz
szabonagyur #44707 üzenetére
szia,
jól képben van a tisztelt t-s ügyintéző...
- jelenleg 25.000 ft a hálózati korlátozás feloldása a domino konstrukcióban vásárolt készülék esetén; link (25. oldal), június 1-től lesz csak 15.000 ft; link
- amennyiben a szolgáltató old(at)ja fel - adott összegek befizetése ellenében - az általa forgalomba hozott készülékeken a hálózati korlátozást, úgy a művelet elvégzését követően is érvényes azokra az eredetileg biztosítottgaranciajótállás/szavatosság, nagyon érdekes lenne jogszabályilag, ha azt amiatt megvonnák...
az egy dolog, hogy nem érdekük a hálózati korlátozás feloldása, mert nyilván azért történik, miszerint más szolgáltató sim kártyájával (is) akarja használni azt a készülék tulajdonosa, de attól még nem kellene butaságokat mondaniuk/leírniuk... -
válasz
Mr.Grincs #44690 üzenetére
szia,
úgy tudod meg, ha kipróbálod, mert létezik ugyan ügyfélmegtartás, de nem szakítja meg magát egyik szolgáltató sem, sőt...
nem számolom össze, hogy a 17 éves előfizetői státuszom alatt mennyi pézt nyomtam be nekik, több előfizetés, úgy 30 darab szolgáltatós telefon, abból vagy 25 darab aktuálisan csúcskategóriás, de ezek nem nyomós érvek adott szempontból, pláne mostanság...
van előnye, például 0 ft befizetéssel is kihozható a legdrágább telefon is részletre, és nem kérnek be mobil előleget, mint az új - vagy problémás - előfizetőktől, de nagyjából ennyi...polonic; budapesten okés.
-
válasz
MaxxDamage #44565 üzenetére
egy éve még z-m volt, illetve azóta is sok volt nálam frissítésre...stb, de bárhogy töröm a fejem, nem ugrik be pontosan, talán itt nézelődj; hívásbeállítások -> hívásletiltás
-
válasz
MaxxDamage #44563 üzenetére
a legtöbb telefon szoftveresen tudja ezt, illetve sok ilyen alkalmazás is letölthető az áruházakból, díjmentesen is.
-
válasz
majestic #44547 üzenetére
egyrészt nem biztos, hogy saját (névre) vásárlás, másrészt ha most kell neki a pénzt, akkor talán nem is érdekli, hogy mi lesz belőle a későbbiekben, a végén, jövőre, vagy még később...
igaz, az sem teljesen kizárt, hogy végig fizetni fogja a részleteket és a számlát rendesen, és csak azért nem vallotta be a részlefizetéses konstrukciót, mert úgy sokkal nehezebb eladni.
a lényeg, hogy számodra duplán hibalehetőség így, és erősen meggondolandó a vásárlás. -
válasz
majestic #44537 üzenetére
az ügyfélszolgálaton nem adhatnak ki konstrukciós infót sem illetéktelennek, de egyértelműen kellett volna, hogy lássa azt, vagy látta is, csak nem akart foglalkozni vele, de sajnos az sem teljesen kizárt, hogy vakon volt az illetékes...
a kezdőrészlet 0 ft is lehet - ahogy szerepel is a számlán -, de ha már részletfizetési melléklet van, akkor az nem véletlen, kérni kell azt is, azon szerepel a lényeg!
egyben kifizetve, nem lenne részletfizetési melléklet, és az nem lenne figyelmeztetésül feltüntetve a számla első oldalán. -
válasz
majestic #44535 üzenetére
részletre lett vásárolva, ott a; a számla részletfizetési melléklettel érvényes. mondat a sorok között.
amennyiben csak ezt mutatta, és a többi oldalt nem, úgy mutassa meg azokat is, illetve ha ráfogta, hogy egyben kifizetve, akkor mutassa meg azt a számlát is, ami szerint utólag (egyben) kifizette a részleteket. -
válasz
majestic #44527 üzenetére
szia,
hiába lett egyben kifizetve, ha hűséges előfizetéshez tartozik, akkor a kapcsolódó hűség intervalluma alatt abban az esetben is tiltható, ha csak a számlával marad el az előfizető.
akkor nem tiltható, ha domino konstrukcióban, vagy listaáron lett vásárolva - ezek pedig kiderülnek a számla alapján.
amennyiben részletre történik a vásárlás, úgy ha le is hagyja "véletlenül" a részleteket tartalmazó mellékletet, a számlán szerepel a sorok között, hogy; a számla részletfizetési melléklettel érvényes.
takard ki a személyes adatokat, és úgy tedd fel vagy küldd át privátban a számlát, hátha többet is tudunk segíteni. -
válasz
djculture #44508 üzenetére
a maga kockázataival...
SzGee; tényleg az a legegyszerűbb, ha van valamilyen t-s sim kártyád - domino és havidíjas is jó - egy/a telefonban, és arra kérsz adatcsomagot, arról nem is beszélve, ha esetleg olyan előfizetésed lenne, amiben alapban van valamennyi adatkeret, mert akkor még sokkal olcsóbb is lenne azonos adatmennyiség, bővítés formájában.
a telefonok jellemzően wifi és kábel útján is képesek nyomni a netet a notinak, így a kapcsolat sem bonyolult.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- PlayStation 5
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Milyen légkondit a lakásba?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 13 mini 5G 128GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS!Samsung Galaxy Tab S10 Ultra 256GB 5G tablet extra tokkal garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5520 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest