- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - A héten újabb részleteket kapunk a játékról
gp A csütörtöki napon a készítők egy hat perces bemutatót osztanak meg velünk.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Egy hét múlva mutatkozik be a Moto Razr 50 széria
ma A hivatalos előzetes a dátumot és a színpalettát is felfedte, összesen hét árnyalatban érkeznek az új Motorola kagylók.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
anonymus89 #59313 üzenetére
szia,
... az időtartam lejártával a legalacsonyabb havidíjú, számára elérhető, mindenkor hatályos díjszabásban szereplő díjcsomagba kerül átváltásra.
forrás; link
ahogy nézem a leírást, abban a move xs van preferálva.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
deedee #59320 üzenetére
szia,
kérd el a további oldalakat is, mert ez a készülék részletre lett vásárolva, olvashatod is a számlán, hogy az csak a részletfizetési melléklettel érvényes.
igaz, akkor is tiltható lenne a készülék, ha nem részletre lett volna vásárolva, vagy azóta előre kifizették minden részletét - erről is kellene lenni papírnak -, mert elég csak a kapcsolódó előfizetés számlájával meghatározott szinten elmaradni. -
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
jozsi252 #59332 üzenetére
a papírforma az, hogy ha 2013. november 1. előtt lett aktiválva a díjcsomag, úgy a leírás szerint is engedélyezett a voip, de én is tapasztaltam már az írt időpont után aktivált és a szabályozás szerint nem voip képes move xs díjcsomagnál, hogy megy néha a voip, viszont az is random, hogy egy adott előfizetésen mikor megy és mikor nem, ráadásul platform függő is, volt olyan, hogy ios alatt engedett működni kapcsolódó funkciót és android alatt nem, máskor meg fordítva, szóval folyamatos használatra nem lehet alapozni. (még szerencse, hogy nincs szükségem/igényem voip kapcsolatra, csak próbálgatom néha, ha valami oknál fogva szóba kerül, vagy tesztelve van egy alkalmazás.)
-
kali
legenda
válasz
dokee78 #59335 üzenetére
lásd; link
fontos szempont viszont, hogy az olcsóbb bővítős szekció (Még több netre van szükséged?) csak a surf esetén érvényesül, mivel az tartalmaz alapban benne foglalt adatkeretet, amit bővíteni lehet, más domino díjcsomagokhoz a drágább (Nincs még net a díjcsomagodban?) adatcsomagokat kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
dokee78 #59339 üzenetére
az olcsóbb 1290 ft-os bővítő csak a surf esetén adott, mert abban van alapban benne foglalt adatkeret (150 MB), ha ahhoz minden feltétel adott.
a net tekintetében a domino aktív sem az igazi, ahhoz is a drágább adatcsomagos árakat kell nézni.
igen, mivel a mozaik xs már tartalmaz alapban adatkeretet (200 MB), így ahhoz csak 1290 ft a netplusz l az olcsóbbik bővítő formájában.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
szia,
valamilyen komplex hiba lehetett tegnap a szolgáltatói oldalon, mert két eltérő bank útján sem működött a fizetés, illetve a mastercard mobile alkalmazás regisztrációját sem igazolta vissza a telefonszámhoz, ma pedig működött már minden.
Dj.Kütyü; szia, alapesetben csak azt az egyet, aminél meghatározott elmaradás keletkezeik.
-
kali
legenda
válasz
dedike #59371 üzenetére
azért írtam úgy, hogy alapesetben, mert;
5.2.4. A korlátozás a megtévesztés esetét kivéve, valamint – amennyiben az előfizető több előfizetői szolgáltatást egy egyedi előfizetői szerződés keretében vesz igénybe az 5.2.1. c) pontban szabályozott díjtartozás esetét kivéve - a műszakilag kivitelezhető mértékben, csak az előfizetői szerződésszegéssel érintett szolgáltatásra terjed ki. (Eht. 137. § (2a))
forrás; link
minden hívószámhoz külön előfizetői szerződés tartozik - akkor is, ha azonos az előfizető -, de ha a fenti kivétel megvalósul, akkor persze más a helyzet.
-
kali
legenda
válasz
Puma K #59380 üzenetére
szia,
nem valószínű, illetve ha a samsung szervizbe kerülne, ott sem jellemző, sőt, ha javításra leadásra kerül régebbi firmware verzióval és a szoftvert is újrahúzzák, akkor nem kimondottan nézik, hogy esetlegesen régebbi firmware verzió volt rajta, hanem az utolsó hivatalosat telepítik.
az automatikus frissítés kikapcsolható (lett volna) az eszköz névjegyén belül; szoftverfrissítések -> automatikus frissítés; pipa ki! - de ez utólag nem sok vigasz, gondolom...
nem tudom, hogy milyen jellegű negatívumokkal tapasztalsz az újabb firmware verzió alatt, de lehet, hogy csak egy gyári visszaállítás kell a rendszernek és újra belakni a rendszer, sok esetben orvosolja a frissítés után jelentkező szoftveres problémákat.senzaj; szia, igen, a sim kártya cseréjére lesz szükség, ami ilyen módon is kivitelezhető; link (üzletben is, ahol van már/épp készleten)
domino esetén minden módozatban 10 Mbps a maximum sebesség; link - 3g esetén is van/volt ilyen korlát, az 7.2 Mbps -, mert nem a sebességen van a hangsúly, hanem a 4g/lte hálózat használhatóságán, mivel sokkal jobb az országos lefedettsége, mint adott az a 3g esetén, bár így is szólnak más előnyök is a 4g/lte hálózat mellett domino konstrukcióban is, mint például a jobb válaszidő és a maximum vagy közelibb sebesség.
havidíjas konstrukcióban is díjcsomag függvénye, hogy milyen sebesség adott, ott is vannak 10 Mbps sebességűek, feljebb pedig 30 és 150 Mbps adott; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
anonymus89 #59385 üzenetére
az lg általában igen, de a samsung nem feltétlenül így áll hozzá. (a samsung esetén vannak olyan telefonok és firmware verziók, ahol a knox miatt a gyakorlatban sem lehetséges, vagy csak a számláló ugrasztásával, ami nem nullázható és bukható miatta a jótállás.)
-
kali
legenda
ennyi problémát taglaló hozzászólás láttán, mondhatni félve nyúltam hozzá az új regisztrációhoz, de csak megadtam a t-email címemet, hozzá a jelszót, a megerősítő levélben kapott linkre kattintva aktiváltam a fiókot, hozzáadtam az egyik (legrégebbi) előfizetésemet, utána pedig azt látom a profilban, hogy a rendszer a többi előfizetésemet automatikusan hozzácsapta, szóval azokat külön már nem is kellett.
soha rosszabbat! -
kali
legenda
válasz
Blackmirror #59519 üzenetére
szerencsére nem volt probléma, de azért előrelátó voltam, direkt a t-email címemet adtam meg, hogy egy esetleges probléma esetén ne hivatkozhassanak arra, miszerint biztos az e-mail szolgáltatómmal van a baj és amiatt nem kapom meg az aktivációs levelet, mert akkor azonnal mondtam volna, hogy házon belül keressék a hibát!
-
kali
legenda
válasz
dedike #59523 üzenetére
a második lépés után - amikor a kedvezményes domino sim igényelhető az előfizetés mellé - kifehéredik minden - többszöri nekifutásra is - és sehova tovább, csak vissza.
érdekesség, hogy utána üres kosarat mutat bármilyen művelet után, de ha előfizetést váltok bármelyik másikra, akkor viszont már jelzi, hogy van egy tétel a kosárban és meg is jeleníthető, onnan pedig már enged tovább az utolsó lépésig, a véglegesítést viszont már nem próbáltam ki, hiszen nem szeretnék rendelni.zoli62; a flottás előfizetés egy külön kategória - az általad leírtak mellett/ellenére is -, így ez nem olyan különös dolog.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
lugosi #59530 üzenetére
a belépésen - és az új (összevont) regisztráción - problémáztak sokan, de nekem azzal semmi gond azóta sem, holott korábban volt, szóval ilyen tekitetben továbbra is tartom, a webshop rendelési folyamatot rázzák még gatyába, bár ha van/volt is azzal sok hiba, amikor épp rendeltem valamit, akkor mindig működött, szóval ilyen tekintetben is szerencsésnek mondhatom magam - más kérdés, hogy általánosságban kellene/illene mindig jól működnie...
-
kali
legenda
válasz
lugosi #59533 üzenetére
nem vagyok t-s illetékes, így akár írhatnék is véleményt, de inkább nem teszem, mert él még bennem a szolgáltatós illetékes káromkodása - tudni kell, hogy nem szokása, csak ha erősen problémás dologról van szó -, amikor erről kérdeztem.
tudnak a hibákról, próbálnak is tenni ellene, de biztos nem adott minden szükséges feltétel.
mellesleg jegyzem csak meg, hogy eleve rosszat sejtek adott szempontból, ha egy általam ismert és nagyon hozzáértőnek tartott szakember levelet ír és az aláírásában már más céget látok, mert olcsóbbat biztos találhattak a helyére, de jobbat nem feltétlenül... -
kali
legenda
válasz
Vangelis #59545 üzenetére
nem küldték el, de valahol jobban megfizetik a hozzáértést, marasztalni meg nem nagyon akarták, legalábbis többlet árán nem?
nem mindegy, hogy egy cég min/hol spórol, tudniuk kell és figyelembe is kell(ene) venni, ha van olyan specifikus terület/feladat, ahol nem csak a végzettség számít - jó lesz oda szinte bárki, majd megtanulja alapon -, ellenkező esetben problémák adódhatnak.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
krisz4b70 #59551 üzenetére
próbáld meg így;
név: tetszőleges
hozzáférési pont neve: internet.telekom
poxy: nincs megadva
port: nincs megadva
felhasználónév: nincs megadva
jelszó: nincs megadva
kiszolgáló: nincs megadva
MMSC: nincs megadva
MMS-proxy: nincs megadva
MMS-port: nincs megadva
MCC: 216
MNC: 30
hitelesítés típusa: PAP
hozzáférési pont-név típusa: default,supl
APN protokoll: IPv4
hozzáférési pont nevének barangolási protokollja: IPv4
hozzáférési pont nevének engedélyezése: ✓ -
kali
legenda
válasz
krisz4b70 #59556 üzenetére
nem arra gondoltam, hanem az alábbi képen a zöld pöttyre, amit jellemzően akkor is engedélyezni kell, ha csak egy hozzáférési pont került beállításra, több esetén meg azzal választandó ki az aktív;
(ezt képet találtam csak hirtelenjében, de szemléltetésre alkalmas.)
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
erdoke #59590 üzenetére
regisztráláskor megadtad az e-mail címet és hozzá a jelszót, utána kaptál megerősítő levelet, benne az aktivációs linkkel? arra rákattintva aktiváltad a fiókot? utána hozzáadtad az előfizetéseket? (nem feltétlenül kell külön mindegyiket, nekem az első után a többit automatikusan hozzácsapta a rendszer)
lugosi; sokkal jobb lett pedig az új verzió, végre nem kell visszalépegetnem, ha a különböző előfizetéseimmel akarok egy bizonyos készüléket meghatározott konstrukció(k)ban megnézni, mert immár ott is tudom változtatni az előfizetéseimhez tartozó telefonszámaimat, mindenhol szépen együtt kezeli a rendszer és opciókon belül is felkínálja a kiválaszthatóságot.
a facebook fiókommal nem szándékozom összekapcsolni, az nem ilyesmire való, máshol sem teszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
cris78 #59606 üzenetére
ott még nem látok összevonást, külön lehet csak a telefonszámokkal belépni.
Akt@; a szolgáltatón keresztül is lehet, de egyszerűbb és gyorsabb direktben intézni, iphone esetén apr, samsung esetén a s4 pedig prémium kategóriás, szóval azt korábban sem volt érdemes a szolgáltatónál leadni, hanem hívni hozzá házhoz a szervizest, aki ott javít gyorsban, csak asztal és áram kell neki, a my samsung regisztráció a feltétele a szolgáltatásnak.
icecave; szia, vannak bizonyos típusok, amik csak üzletben vagy csak kiszállítással vásárolhatók meg, bár miként írod is utólag, bizonyos esetekben akár konstrukció függvénye is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz
#21715712 #59613 üzenetére
akkor marad a szolgáltatón keresztüli ügyintézés.
nézem közben az istyle...stb. szervizes leírását, de személyes leadást írnak mindenhol.icecave; lezongoráztam végig, a házhozszállítást nem kínálja fel, jelenleg csak telekom üzletben vehető át. a házhozszállítást reklámozó felirat lehet, hogy csak sablonosan maradt ott, amilyen káosz most van, még csodálkozni sem tudok, bár az már jó jel, hogy most elsőre engedte a rendelést az utolsó lépésig...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
kelekyle #59684 üzenetére
nem találkoztam még ilyennel, pedig nem kevés telefont rendeltem már - iphone esetén az előrehozott különbözetet sem kérték be -, de csúnyán is néznék, ha drágábban adnák, mint egy új előfizetőnek...
elírást vagy rendszerhibát elképzelhetőnek tartok persze, de alapesetben nem tartanám elfogadhatónak. -
kali
legenda
válasz
Richard! #59727 üzenetére
szia,
kérdés, hogy ki viszi el, mert a samsung által küldött futár ad cserekészüléket, lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják és viszik is vissza, de még ettől is jobb a samsung szervizes kihívása házhoz, aki el sem viszi, hanem ott helyben intézi.
a szolgáltatón keresztül lassú és bonyolultabb, a 15 napra pedig csak törekedni kell a jogszabály szerint, szóval több is lehet, így ez csak akkor kell muszájból, ha kimondottan biztosításos esetről van szó, amit alapban nem javítanak jótállás keretében.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
minek?:S #59788 üzenetére
úgy elfogadták a személyazonosító igazolványt, hogy az a személy nem volt ott, akinek a nevére és adataira az okmány kiállításra került?
az úgy szép, konkrétan bűncselekmény (közokirat-hamisítás) elkövetése történt annak a személynek a részéről, aki a más nevére szóló valódi közokiratot felhasználta, a szolgáltatós illetékes ténykedését meg nem is minősítem inkább, ha tényleg így történt... -
kali
legenda
válasz
Mr. Teddy #60096 üzenetére
szia,
várni kell még néhány napot, a hónap első napjaiban zárják a számlákat és csak kicsivel később jelenik meg a tételes (megtekinthető/letölthető) számla, de ez jóval a befizetési határidő előtt megtörténik, illetve attól, hogy a telekom alkalmazás vagy az online felület írja, hogy van befizetésre váró számla, még nem kell azonnal befizetni, hiszen jelzik a befizetési határidőt is, az a mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
dobostorta #60111 üzenetére
szia,
a mastercard mobile alkalmazás jöhet még szóba.
-
kali
legenda
nem, mert a társkártyák nem léteznek "főkártyás" előfizetés nélkül, ahhoz kapcsolódnak.
kell valamilyen "főkártyás" előfizetés, amihez kapcsolni lehet a meglévőket, feltételes módban írva - mert több tényező függvénye; megfelelő otthoni előfizetés mellé, vagy a két megmaradó előfizetés egyikéből "főkártyás" előfizetést csinálni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
kisbrekes100 #60240 üzenetére
szia,
a kapcsolódó témában volt már róla szó, illetve ott tudnak inkább segíteni; link
-
kali
legenda
válasz
anonymus89 #60255 üzenetére
szia,
írja pedig a számlán, de a telekom alkalmazás is kijelzi.
személyes ügyfélszolgálaton lehet kérni, fizikálisan nem törlődik, de inaktív lesz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
prannk #60400 üzenetére
nem 2 hónapig, hanem az aktiválás hónapjában és az azt követő teljes hónapban, esetedben februárban és márciusban, az április már nem kedvezményes árazású.
amennyiben március 1-jén aktiváltad volna, úgy a teljes március és április kedvezményes áron került volna kiszámlázásra.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Thinkpad e14 gen2 Intel 1135G7 16GB RAM 512 SSD M2.2280 Full HD, TOUCH, Thunderbolt
- BONTATLAN! Samsung HW-Q990D 2024-es hangprojektor! (Soundbar)
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS i7-10510U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost