- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tothferenc #61474 üzenetére
szia,
feltétlenül tegyél panaszt, vizsgálják ki, hogy pontosan hol, mikor és ki által - gondolok itt az ügyintézőre - lett aktiválva, az üzletekben pedig segítség lehet számodra a sorszámos rendszer és a kamerák által rögzített felvételek, ha odáig fajulna a dolog.
látatlanban nem gyanúsítgat az ember senkit, de az tényleg durva, ha a bónusz miatt önállóan, az ügyfél kérése nélkül aktiválgatnak különböző nagyobb csomagokat... -
-
válasz
mavrick #61445 üzenetére
szia,
arany/platina kiemeltség esetén, a 24 hónapból már 21 letelte után lehet a hűség meghosszabbításával, előrehozottan új készüléket vásárolni, de ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, amennyiben valamilyen díjcsomagra is aláírtál hűséget, úgy arra ez nem vonatkozik, tehát a hűség tényleges lejártáig nem, vagy csak meghatározott (ár)kategórián belül lehet azt módosítani.
maga a készülék ára lehet előrehozottan néhány ezressel drágább, kifizetendő a nem letudott maximum 3 hónap hűség, jellemzően 3 * 1000 ft, de ezt nem minden típusú készüléknél kérik be, illetve inkább régebben találkoztam ilyennel - iphone esetén például akkor sem fizettették ki, de mondjuk egy samsung csúcstelefon esetén igen -, mostanság már nem.
közben meg is válaszolták részint. -
válasz
Varszegig #61245 üzenetére
hivatalosan nem létezik/létezhet ilyen, de ha egyik sem enged jelentősen, akkor a másik kettő sem fogja meglépni, hiszen nincs rá oka, magának meg nem az ellensége.
CineDOG1; mindenkinek a saját döntése minden, nekem ha valami nem kell drágán és nem elengedhetetlen a szolgáltatás, akkor nem fizetek érte, mert nem veszem igénybe.
más kérdés, hogy az ilyen szolgáltatások árának a csökkentése ellen direktben nem is nagyon tudnak lépni az előfizetők.Sayuar; azért megnézném például a román hozzáállást és a későbbi árazásukat, ha most azt mondanák nekik, hogy na akkor x időponttól +17% speciális adó is terheli őket.
-
válasz
Sayuar #61242 üzenetére
hiába hasonlítgatod, mint korábban is írtam, ez (is) csak egy befolyásoló tényező a sok közül, több ilyen különbözetből tevődik össze az egész.
pont annyi értelme van összehasonlítgatni eltérő országokat ilyen tekintetben, mint amikor bármilyen más termékek árát, vagy a fizetéseket vetik össze... -
válasz
erdoke #61237 üzenetére
nem, nem csak egy tényező befolyásolja, hanem mindegyik/több összessége, de nem is írtam, hogy csak és kizárólag emiatt van, viszont nézz már egy aktuális listát az általam említettel kapcsolatban, árnyalja csak a képet.
él még bennem a kép - meg is keresem majd a kimutatásokat -, hogy régóta vezetjük azon listákat, ahol a legtöbb adó terheli az egy perc beszélgetést...stb. -
válasz
tzsolesz #61096 üzenetére
szia,
olyat tudok elképzelni, hogy az arany/platina jogosultságot kilőtte a rendszer a díjtartozás/korlátozás miatt, annak megléte pedig feltétele adott előrehozott, 21 letelt hónaptól kivitelezhető módozatnak.
jobb esetben csak ideiglenes a dolog, de nagyon szűken véve, akár komolyabb is lehet; link -
válasz
DeathAdder #61084 üzenetére
szia,
amennyiben a note 4, úgy; telefon -> opciók -> beállítások -> hívás -> további beállítások -> hívóazonosító; hálózati alapértelmezés/szám elrejtése/szám megjelenítése
a my telekom felületen, továbbá a my telekom alkalmazásban is módosítható, hogy alapértelmezetten küldje mindig, valamint a telefonos ügyfélszolgálat is beállítja, de fontos tudni, hogy az általad eszközölt manuális módosíthatóság feltétele az alapértelmezett tiltás.
-
válasz
Rhino666 #61071 üzenetére
mi nem világos azon, hogy a szolgáltatók egyedi szerződéseket is köthetnek a szolgáltatókkal, illetve ez fordítva is igaz, minden szolgáltatónak adott a lehetőség, hogy kivel és miként akar üzletelni, milyen módon akarja azt reklámozni, de igaz ez szintúgy fordítva is.
miért csak a telekom, meg miért csak a samsung?
a telenor vajon miért nem forgalmaz htc készüléket?
nem mellesleg, mi alapján vádolod a samsungot és a telekomot ilyesmivel, hogy a htc direkt késve érkezik a samsung miatt?
honnan tudod, hogy nem a htc miatt van így?
a hamarosan kapható készülékek listáján nagyon sok olyan készülék nem jelenik meg - gyártótól függetlenül, illetve szinte mindegyikre tekintettel -, amik aztán hirtelen megvásárolhatók lesznek, így ebben is felesleges összefüggést keresni/látni.
amikor az új iphone megjelenik, akkor annak reklámját preferálják, máskor meg mást.
más szolgáltatóknál is azt látod aktuálisan - ha több típusú csúcskészülék jelenik meg azonos időben -, amelyiket adott szolgáltató jobban preferálja valamilyen okból, aztán a többi érdekeltségi...stb. sorrendben.
egyik szolgáltató sem ad ingyenes reklámfelületet, a htc-nek meg ennyire futja adott tekintetben, ez van...
a gyártók és a szolgáltatók sem jótékonysági szervezetek, mindegyik anyagi érdekeltségű, annak megfelelő szerződésekkel, így egyik gyártónak sincs megtiltva, hogy kedvezőbb helyzetbe kerüljön egyik vagy másik szolgáltatónál, de továbbra is az a helyzet, hogy a htc ilyen téren nem domborít, erről viszont sem a szolgáltató, sem pedig a többi gyártó nem tehet! -
válasz
Rhino666 #61065 üzenetére
nézőpont kérdése, nem hiszem, hogy bárki is megtiltja a htc részére a nagyobb/jobb reklámok megfizetését, vagy a szolgáltatókkal megköthető előnyösebb szerződéseket, de ha nem hajlandók erre - ellentétben sok más gyártóval -, akkor ebben a tekintetben lemaradnak, ez van...
a telenor kínálatában egyáltalán nem látok htc készüléket.
nem etikátlan vagy diszkrimináció ez, hanem üzletpolitika, ami minden más területen is jelen van. -
válasz
cris78 #61043 üzenetére
két lehetőség szokott adódni ilyen hűséges esetekben;
- nem enged adott előfizetéshez készüléket vásárolni a rendszer, tehát muszáj a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni
- enged a fent leírtak szerint rendelni a rendszer, de a hűség miatt automatikusan nyomja a kötbért is, ezért javasolt a a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni, megelőzve a komolyabb bonyodalmakatFamalac; egy másik t-nél vagyok; teljesen szabadúszó!
-
válasz
Rhino666 #61057 üzenetére
kaptatok?
nem követed rendesen ezen témát, ellenkező esetben tudnád, hogy nem vagyok t-s illetékes, hanem csak régi előfizetője a szolgáltatónak.
a mai világban ez megy, hogy mindenki úgy szerez piacot, ahogy tud, a maerketing pedig fontos adott tekintetben - akkor is, ha ez nem mindenkinek tetszik.
amikor egy gyártó nem tud és/vagy akar (eleget) költeni a reklámozásra és lecsúszik bizonyos felületekről, mert vele ellentétben som más gyártó rászán egy adott összeget, vagy kínál olyan ellentételezést a szolgáltatóknak, ami okán jobb helyzetbe kerülnek adott tekintetben, olyankor érdemes elgondolkodni, hogy nem feltétlenül a marketingre többet költő gyártók a hibásak, hanem az az egy kilógó nem tud/akar versenyezni ezen a téren, de akkor tényleg nem az ellenkezőleg cselekvő többséggel van a gond...
a z3c megjelenését követően ömlött a reklámja a tévéből, nem is csak egy csatornán, több másik gyártó új telefonjának a reklámja összesen ha volt annyit nyomatva, akkor a sony a hibás, mert kiszorította a többi gyártót? nem! minden gyártó eldöntheti, hogy mikor, hol és mennyit szán ilyesmire. -
válasz
Rhino666 #61053 üzenetére
az új iphone...stb. is ilyen reklám tárgyát szokta képezni a megjelenéskor, ezzel semmi probléma, a htc meg köztudottan nem igazán költ marketingre, de emiatt nem a samsungot kellene okolni - nem is értem a hadjáratot, amit ellenük folytatsz -, minden gyártó maga dönti el a reklámozás mennyiségét és milyenségét, a htc előtt is adott lenne a lehetőség...
-
válasz
cris78 #61037 üzenetére
ilyenkor magyarázkodnod kell majd az ügyintézőnek és harcolni vele, hogy mit szeretnél és azt vigye át neked a rendszeren.
Tappancs2001; szia, előfizetés esetén van, de díjcsomagra aláírt hűségnél nincs (adott tekintetben) előhozott kedvezmény, így utóbbit csak kategórián belül lehet(ne) módosítani a hűség lejártáig, a korábban eszközölt lefelé módosítás kötbéres lesz, ha kilépsz a megfelelő kategóriából.
-
válasz
Lacko84 #61029 üzenetére
amennyiben adott előfizetéssel rendelted a telefont, úgy még benézni sem tudják és díjmentesen cserélik, de ha netán másik előfizetéshez kapcsolódó sim kártyáról van szó, akkor is próbáld rávenni az ügyintézőt; link (több t-s is hangoztatja, hogy díjmentes egy ideje - kivéve persze a térítéses eseteket, amikor rongált, eltűnt...stb. -, de ennek ellenére néhány ügyintéző még próbál behajtani a csere okán 4500 ft-ot)
-
válasz
cris78 #61024 üzenetére
korábban csak move xs díjcsomagot írtál, azt nem tudom/tudjuk kitalálni látatlanban, hogy milyen opciókat használsz még mellette, de nem feltétlenül amiatt, valakinek alapban is működik, ahogy igaz ez a adatkeretre is néha.
a jelenleg hatályos (publikus) díjszabásban nem találok olyan opciót/információt arra vonatkozóan, amit írsz. -
nem ismerem annyira alaposan a rendszert, szélsőséges esetben biztos megoldható, a lényegibb az, hogy jogilag megléphették, emiatt nem hinném, hogy kivételeznének bárkivel is, mert az nagyobb problémához vezethetne - ha kiderülne, márpedig sokan eldicsekednek ilyesmikkel különböző formában -, mint akár több (régi és hűséges) előfizető lelépése emiatt...
-
-
válasz
Hegasus #60975 üzenetére
szia,
a szolgáltatónál akkor lehetne élni az elállással, ha a szervizben nem tudják javítani, vagy a sok eredménytelen javítás miatt te már kicserélést kérsz, a szerviz kiállítja a csereigazolást, de a szolgáltató már nem tud azonos, vagy a tulajdonságai, adottságai tekintetben a korábbival azonost adni, úgy elállás és pénz vissza.
a következő szervizes ügyintézéskor határozottan kicserélést kérj a jegyzőkönyvön - indokold a korábbi eredménytelen javításokkal, hogy neked mennyi kellemetlenséget okozott minden korábbi ügyintézés...stb. -, ne pedig kijavítást!Lacko84, többször is módosítottam már díjcsomagot, mióta élek a családbarát opcióval, de sosem kellett még újra igényelni, mindig maradt minden a régiben a kedvezmények és bevont telefonszámok tekintetében.
-
válasz
azigazimoris #60929 üzenetére
nem, ilyet azért nem írtam, de ha aktiváltam egyet, majd még abban a hónapban egy másikat - nagyobbat, mert az előző kevésnek bizonyult -, abból én még felárat nem láttam, kiszámlázták ugyan, de azonnal jóvá is írták.
azonosat újraaktiválva is írta más is, hogy a másodikat még nem, csak a harmadikat számlázták ki; link -
válasz
dokee78 #60922 üzenetére
elképzelhető, hogy ott és akkor csak annyit dobott adott cella.
lehet, hogy rámérsz más időpontban és azonos helyen is gyorsabb lesz.
a mérésekkel viszont módjával, mert elég sok adatforgalmat megesznek a keretből!
nagyon változó a dolog, valahol én is csak 40 - 50 Mbps környékén mérek, máshol 70 Mbps, de jobb helyeken meg 100 Mbps felett, viszont több helyen is számít az időpont is, pláne ahol nagy átmenő forgalom van csúcsidőkben vagy meghatározott napszakokban.
régebben itthon is csak 40 - 50 Mbps környékén dobott, de egy ideje 70(/50) Mbps a minimum, mérjem bármilyen csúcsidőben. -
válasz
dokee78 #60916 üzenetére
a netplusz m is lte képes, csak az meghagyja az alapban használt díjcsomag lomhább sebességét, amíg a netplusz l és felette már engedi a 150/50 Mbps sebességet is.
nincs olyan, hogy lte sebesség, díjcsomag, bővítő, adott helyen elérhető sebesség (használt frekvencia...stb.), illetve a telefon lte képességének a függvénye.
díjcsomagok függvényében lehet 10/2, 30/10 és 150/50 Mbps, erről bővebben itt; link
a bővítők esetén a netplusz m még meghagyja a fenti 10/2 Mbps, vagy jobb esetben (drágább next...stb. díjcsomagok esetén) a 30/10 Mbps sebességet, a netplusz l és felette már 150/50 Mbps képesség teszi az előfizetést, akkor jön a többi tényező vizsgálata; adott helyen mennyit tud épp a cella - annak függvényében, hogy mennyien és milyen sebességgel forgalmaznak épp rajta...stb. -, aztán a telefon milyen lte modullal rendelkezik, mert ha csak cat3, akkor az 100 Mbps korlátos, tehát afölött akkor sem fog tudni, ha a hálózat akkor és ott többet is tudna. -
-
válasz
Razzul #60873 üzenetére
szia,
korábban írt itt valaki erről a problémáról, jelezte is a szolgáltatónak és azt a választ kapta, hogy javítás alatt a dolog.
feltéve, hogy valóban csak és kizárólag ez a probléma, mert más hibalehetőség is adott lehet.
a meglévő like s díjcsomagra akartál 2 év hűség aláírással készüléket vásárolni, tehát a kedvezményes készülékcsere szekción belül, a jelenlegi díjcsomag (utolsó opció) megtartásával? -
válasz
marositech #60774 üzenetére
ezt találtam a kapcsolódó díjszabásban:
A hello holnap díjcsomagokra 2013. november 1-je után történő előfizetés, vagy a díjcsomagokra ezen időpont után történő díjcsomag váltás esetén a díjcsomagok nem használhatók internet alapú hang és video hívásokra
forrás: link
-
válasz
dptrsk #60772 üzenetére
a next m díjcsomagot látom legolcsóbban, ahol alapban engedélyezett, olyat szabályozásról viszont nem tudok, hogy egy díjcsomag kivezetésekor minden tekintetben azonosat kell biztosítani, ahogy a készülék rendeltetésszerű használatához sem tartozik hozzá az, amit a szolgáltatás tekintetben a díjcsomag milyensége határoz meg.
-
válasz
lugosi #60753 üzenetére
a mobilos nézet több tekintetben is kompromisszumos, de ahogy előttem is írták, részletezték az illetékesek, hogy azzal miért nem akarnak foglalkozni, nem cél arra is kihegyezni a fórumot.
marositech; szia, itt olvashatod, hogy melyik díjcsomagokban tiltott vagy engedélyezett a voip; link
(adott kereteken belül) mindegyiknél tiltva (volt), anno a telekom vezette be utoljára a tiltást, a vodafone mostanság feloldotta bizonyos tekintetben, a másik két szolgáltatónál még nincs hír róla, hogy minden téren így akarnának tenni.KZP; nem hiszem, hogy sokra menne vele, mivel egyrészt időben és szabályosan tájékoztattak mindenkit adott díjcsomagok kivezetéséről, másrészt volt és van lehetőség olyan díjcsomagot választani, amiben engedélyezve a voip.
-
válasz
MittuDomain_ #60737 üzenetére
azt viszonylag egyszerűen tudják bizonyítani, hogy átvetted, hiszen biztos használtad azóta a hálózaton, illetve az üzletek is bekamerázva. (más kérdés, hogy intézkedniük és magyarázkodniuk kell majd, de az nem adott tekintetben lesz kihatással az ügyre.)
sok dokumentum/szerződés azt írja, hogy az aláírásoddal fogadod el, de jogilag több alternatív lehetőség is adott, írtam is rá korábban példát.
ettől persze még megpróbálhatod betámadni a dolgot, de én nem látok sok esélyt a sikerre - pedig ha csak egy hajszálba is lehet kapaszkodni, akkor élni szoktam a lehetőséggel, vezetékes fronton például megpanaszoltam valamit, amire sokan azt mondták, hogy esélytelen a sikerem, ennek ellenére sikerrel jártam.a 18 év előfizetői múlt és több előfizetés mellett összeszámolni sem merem, hogy milyen sok (csúcskategóriás) készüléket vásároltam ezen szolgáltatótól és sosem volt problémám, de mindig ellenőriztem és tudtam, hogy mit írok alá.
-
válasz
MittuDomain_ #60662 üzenetére
ja, hogy webshop rendelés volt, akkor kicsit más a helyzet, mert akkor már a megrendelés leadása során el kell fogadni a szerződési feltételeket...stb. - anélkül tovább sem enged egy ponton a rendszer -, így akár az is lehetséges, hogy utána úgy átveszed a rendelt terméket, hogy alá sem kell írni semmit.
régebben, amikor még nem volt ez az online dokumentumosdi, akkor is megoldották úgy webshop rendelésnél, hogy nem kellett külön aláírni minden dokumentumot, hanem elég volt csak az átvételi elismervényt, annak aláírása egyenértékű volt a szerződés minden iratának az aláírásával, de ez persze így szerepelt is az átvételin.
próbáltam az általad korábban írt, a szolgáltató által a vásárlás során és után eszközölt, számodra negatívumnak számító lépések oldaláról nézni és megfogni a dolgot, de amiért (szerintem) nem tudnék fogást találni a dolgon a kötbér tekintetében; a webshop rendelés során elfogadtad az általános szerződési feltételeket...stb., azokban pedig részletesen leírják a kötbér meghatározását, mértékét és módjait, illetve a honlapon elérhető hozzá a kötbér útmutató, számszerűsített példákkal, árlistákkal...stb. -
válasz
MittuDomain_ #60659 üzenetére
szia,
az akkor alárt szerződést nézted, illetve elolvastad?
abban elvileg szerepel minden kapcsolódó részlet és információ, a kötbérrel kapcsolatosak is, akkor fogadod el és nem pedig utólag.nikos21; szia, ebben minden lényegi infót megtalász; link
-
válasz
Rhino666 #60552 üzenetére
fizethetted egy összegben, de nem feltétlenül a teljes árát, megnézed, hogy mennyit fizettél ki a készülékért, azt összehasonlítod a(z akkori) előfizetés nélküli listaárral és ha lesz különbség, az az összeg a kapott kedvezmény, a mostani áremelések pedig nem érintik adott kedvezményt.
nézz majd rá az akkor aláírt szerződésre, illetve ha van külön kötbér megállapodás, akkor arra (is), sokat segítene. -
válasz
Rhino666 #60542 üzenetére
nincs külön készülékhűség, az előfizetésre ha írtál alá hűséget úgy, hogy mellé vásároltál kedvezményesen készüléket, akkor adott a dolog.
a szerződést kell elolvasni - amit személyesen vagy online kaptál meg -, ott írva vagyon minden.lugosi; igen, nem is azzal van a baj, hanem amikor megy a szitkozódás és anyázás - nem kell sokat visszaolvasni, hogy találjunk ilyet -, pedig még csak nem is teljesen jogos a dolog, az előadás módjáról nem is beszélve...
-
válasz
Rhino666 #60539 üzenetére
az előfizetésre aláírt hűség az, ha adott előfizetéshez készüléket is vásároltál és még nem telt le a bevállalt intervallum, mert a hűségért cserébe, a listaárhoz képest kedvezményesen kaptad meg a készüléket, amiatt adott a kötbér, mert azt a kedvezményt nem érinti a módosítás.
a szolgáltató szájával eszközölt cselekedetre történő utalásodra gondoltam, nem egyszer lett már ilyen törölve.
vodafone; több hónapja akadozik, belassulgat a mobilinternet, más és más helyen és eltérő készülékekkel is, több előfizetésnél is, szóval egyértelműen a szolgáltatással van gond, állítólag a 4g/lte fejlesztés az oka. -
válasz
Rhino666 #60536 üzenetére
az ászf alapján kétoldalú, illetve nem csak az elfogadás és a szerződés felbontása a két megoldás, van köztes lehetőség is.
nem feltétlenül azért, de nem is kellene a samsung tulajokat minősíteni.
nekem is mondott fel ismerősöm, illetve olyan akad, akinek felmondtak, de ettől még semmilyen hátrányom sem származik a szolgáltatás minőségének tekintetében, azzal elégedett vagyok.
akkor lesz kötbér, konkrétan a készülék tekintetében, amennyiben részletre vásároltad volna, az csak annyit változtatna, hogy a készülék kötbér mellett a fennmaradó részleteket is egyszerre kellene kifizetni.
18 éve vagyok a szolgáltatónál - több előfizetéssel és mobilinternettel -, mégsem gondolkodom rajta, hogy mit számítok, mert tudom a választ, minden előnyével és hátrányával.
kívánom, hogy vodánál találj megnyugvást, de mivel céges előfizetés szintjén van tapasztalatom velük is, így nem mernélek csak jókkal kecsegtetni.
felhúzhatod magad, akár jogos is lehet, de attól még lehet normális hangnemben fórumozni. -
válasz
raskolnikoff #60533 üzenetére
a februári számlában kellett, hogy értesítsenek;
Ezúton értesítjük, hogy az egyéni előfizetõk részére nyújtott mobil szolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételeink (ÁSZF) az egyedi előfizetői szerződésre is kiterjedő hatállyal 2015. május 1-jével a következők szerint módosulnak:
...
...
...
4. Kivezetjük a következõ, már lezárt díjcsomagokat: Next L, Ikon 200, Ikon 200 LTE, Ikon 400, Ikon 400 LTE, Ikon 600, Ikon 600 LTE, valamint a Kaméleon díjcsomagok, amelyek a továbbiakban nem vehetők igénybe. (Havi díjas díjszabás 2.5.1.2., 2.5.1.6., 2.5.1.5., 1.10., 1.17.,1.19., 2.5.1.7., 4.2.1., 5.1., 8. pont)
...levelet is küldtek, márciusban heteken át erről ment a beszélgetés ezen témában is;
Mivel 2015. május 1-jei hatállyal az Ön által jelenleg használt ikon x00 LTE díjcsomag is kivezetésre kerül - ahogy arról már februári számlájával is értesült - ezért kérjük, figyelmesen olvassa el jelen tájékoztatónkat.
Annak érdekében, hogy a jövőben is a korábbihoz hasonló feltételekkel vehesse igénybe szolgáltatásunkat, a kivezetésre kerülő díjcsomagja helyett szeretnénk most figyelmébe ajánlani Move M díjcsomagunkat.társkártyás díjcsomagba nem tehetnek át csak úgy automatán, annak külön feltételei vannak, move m az alapértelmezett, de aki időben reagált, az már akkor dönthetett másként - más kérdés, hogy nem feltétlenül van/lesz jobb díjcsomag. (megint más kérdés, hogy megszűnik az ellentábor lázongása, hogy miért van/lehet jobb díjcsomag az iphone tulajoknak, mint más előfizetőknek, akik szintén sokat fizetnek más gyártók csúcstelefonjaiért)
egy telefont megérhet, hátha rugalmasak lesznek és tudnak segíteni, akár az olcsóbb társkártyás konstrukció tekintetében is, ha adottak a feltételek, van olyan megfelelő előfizetésed, amihez kapcsolható társkártya...stb. -
válasz
Rhino666 #60530 üzenetére
- nem egy-, hanem kétoldalú
- a htc már nem preferált egy ideje, de nem véletlenül
- én csak javulást látok - lte lefedettség, sebesség...stb. -, de biztos elfogult vagyok (annak ellenére, hogy én is csak előfizetője vagyok a szolgáltatónak)
- arra azért figyelj, hogy ha van még esetlegesen olyan hűséged érvényben, amihez készüléket is vásároltál valamilyen formában, akkor az kötbéres lesz
- sok szolgáltató örülne, ha ennyire süllyedne a hajója
- javasolni ugyan lehet, de egyik szolgáltató sem jobb minden tekintetben bármelyik másiknál, így nem annyira egyértelmű a dolog
- az utolsó (off) mondatodban megfogalmazott stílus nem dívik, nem egyszer eszközöltek már ilyenért moderációt az illetékesek -
válasz
djculture #60513 üzenetére
minden havidíjra?
nem látok ilyet, sokkal több díjcsomag ára marad a régi - a lényegibb összes move, összes next, aktuális like s, fun s, -, mint amennyinél emelnek.
a három előfizetésemre összesen fogok ~700 ft többletet fizetni, de azt is csak a netplusz emelések miatt, mert két előfizetésen van 1 gigabyte, a családbarát emelésének az összegét említésre sem méltatom, a perc és sms emelés sem különösebben izgat, mert a move díjcsomagok leforgalmazhatóságát sem szoktuk általában elérni, helyette a családbarát van rendesen kihasználva minden előfizetésen.
nem mondom persze, hogy jó dolog az emelés, de várható volt - a másik két szolgáltatónál is az, illetve valamelyik meg is lépte már néhány hónapja -, hiszen ha nem tették volna meg, akkor utána akár 2 évre is jegelhették volna a dolgot, hiszen az év közepétől a hűségszerződés őket is jobban köti majd.
fontos megjegyezni, hogy lesz/lehet ennek hátránya az előfizetői oldalon is a későbbiekben, de ebbe még nem sokan gondolnak bele, egyelőre az egyik fele problémázik az emelésen, a másik része pedig örül a magasabb havidíjú díjcsomag mellett részletre és viszonylag olcsón kihozott telefonnak, amihez kapcsolódó előfizetést most kötbér és egyéb hátrányos következmény nélkül jelentősen olcsósíthat, vagy kedvezményt kérhet az előfizetésre. -
válasz
tothferenc #60509 üzenetére
pont az a lényeg!
-
válasz
Lacko84 #60506 üzenetére
ez az a ritka alkalmak egyike lenne, mivel a szolgáltató a számodra hátrányos irányban változtatja az árazást adott díjcsomagon belül is.
igen, és az általad jelenleg használt díjcsomagra nincs már hűséged, így azt bármikor módosíthatod annak megfelelően, amilyen konstrukcióban vásárolni akarsz készüléket. -
válasz
Lacko84 #60496 üzenetére
szia,
a családbarát opción kívül esedékes kevés beszélgetés esetén, a legolcsóbb move xs + netplusz akármelyik (annak függvényében, hogy mennyi adatforgalomra van szükség) éri meg leginkább.
a kedvezmény összetett dolog, de te most nem vagy hűségben, illetve akkor is tudnál olcsóbb díjcsomagra váltani, hiszen van olcsóbb a mozaik xs-től.kentucky; szia, hátha alapon rákérdezhetsz, veszteni való nincs, de nem jellemző.
-
válasz
South Velen #60493 üzenetére
pedig az sms jellemzően akkor is szokott működni - vagy végszükség esetén az önkiszolgáló -, amikor a my t-mobile nem.
vannak persze kivételes esetek, nekem is volt már olyan, hogy egy régi, a rendszerben beragadt őskori gprs opció meghiúsított egy általam elvégezni szándékozott módosítást, ilyentén csak a telefonos ügyfélszolgálat tudott segíteni, de legalább megtudtam a hiba okát, amit korrekt módon elmondtak. -
válasz
South Velen #60489 üzenetére
milyen felületen próbáltad?
legegyszerűbben; díjmentes sms a 1430-ra; -NETPLUSZL
ne gondold, az illetékesnek komolyabb lehetőségek is a rendelkezésükre állnak.
ahogy előttem is írták, régóta megoldható már az előfizető által az alapnet visszakapcsolása is. -
válasz
enginev3.0 #60414 üzenetére
az a telefon árába számít bele, azon felül ha kérnek be mobil előleget, azt írják jóvá a számláknál.
-
-
válasz
prannk #60400 üzenetére
nem 2 hónapig, hanem az aktiválás hónapjában és az azt követő teljes hónapban, esetedben februárban és márciusban, az április már nem kedvezményes árazású.
amennyiben március 1-jén aktiváltad volna, úgy a teljes március és április kedvezményes áron került volna kiszámlázásra. -
válasz
anonymus89 #60255 üzenetére
szia,
írja pedig a számlán, de a telekom alkalmazás is kijelzi.
személyes ügyfélszolgálaton lehet kérni, fizikálisan nem törlődik, de inaktív lesz. -
válasz
kisbrekes100 #60240 üzenetére
szia,
a kapcsolódó témában volt már róla szó, illetve ott tudnak inkább segíteni; link
-
nem, mert a társkártyák nem léteznek "főkártyás" előfizetés nélkül, ahhoz kapcsolódnak.
kell valamilyen "főkártyás" előfizetés, amihez kapcsolni lehet a meglévőket, feltételes módban írva - mert több tényező függvénye; megfelelő otthoni előfizetés mellé, vagy a két megmaradó előfizetés egyikéből "főkártyás" előfizetést csinálni. -
válasz
dobostorta #60111 üzenetére
szia,
a mastercard mobile alkalmazás jöhet még szóba.
-
válasz
Mr. Teddy #60096 üzenetére
szia,
várni kell még néhány napot, a hónap első napjaiban zárják a számlákat és csak kicsivel később jelenik meg a tételes (megtekinthető/letölthető) számla, de ez jóval a befizetési határidő előtt megtörténik, illetve attól, hogy a telekom alkalmazás vagy az online felület írja, hogy van befizetésre váró számla, még nem kell azonnal befizetni, hiszen jelzik a befizetési határidőt is, az a mérvadó.
-
válasz
minek?:S #59788 üzenetére
úgy elfogadták a személyazonosító igazolványt, hogy az a személy nem volt ott, akinek a nevére és adataira az okmány kiállításra került?
az úgy szép, konkrétan bűncselekmény (közokirat-hamisítás) elkövetése történt annak a személynek a részéről, aki a más nevére szóló valódi közokiratot felhasználta, a szolgáltatós illetékes ténykedését meg nem is minősítem inkább, ha tényleg így történt... -
válasz
Richard! #59727 üzenetére
szia,
kérdés, hogy ki viszi el, mert a samsung által küldött futár ad cserekészüléket, lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják és viszik is vissza, de még ettől is jobb a samsung szervizes kihívása házhoz, aki el sem viszi, hanem ott helyben intézi.
a szolgáltatón keresztül lassú és bonyolultabb, a 15 napra pedig csak törekedni kell a jogszabály szerint, szóval több is lehet, így ez csak akkor kell muszájból, ha kimondottan biztosításos esetről van szó, amit alapban nem javítanak jótállás keretében. -
válasz
kelekyle #59684 üzenetére
nem találkoztam még ilyennel, pedig nem kevés telefont rendeltem már - iphone esetén az előrehozott különbözetet sem kérték be -, de csúnyán is néznék, ha drágábban adnák, mint egy új előfizetőnek...
elírást vagy rendszerhibát elképzelhetőnek tartok persze, de alapesetben nem tartanám elfogadhatónak. -
válasz
#21715712 #59613 üzenetére
akkor marad a szolgáltatón keresztüli ügyintézés.
nézem közben az istyle...stb. szervizes leírását, de személyes leadást írnak mindenhol.icecave; lezongoráztam végig, a házhozszállítást nem kínálja fel, jelenleg csak telekom üzletben vehető át. a házhozszállítást reklámozó felirat lehet, hogy csak sablonosan maradt ott, amilyen káosz most van, még csodálkozni sem tudok, bár az már jó jel, hogy most elsőre engedte a rendelést az utolsó lépésig...
-
-
válasz
cris78 #59606 üzenetére
ott még nem látok összevonást, külön lehet csak a telefonszámokkal belépni.
Akt@; a szolgáltatón keresztül is lehet, de egyszerűbb és gyorsabb direktben intézni, iphone esetén apr, samsung esetén a s4 pedig prémium kategóriás, szóval azt korábban sem volt érdemes a szolgáltatónál leadni, hanem hívni hozzá házhoz a szervizest, aki ott javít gyorsban, csak asztal és áram kell neki, a my samsung regisztráció a feltétele a szolgáltatásnak.
icecave; szia, vannak bizonyos típusok, amik csak üzletben vagy csak kiszállítással vásárolhatók meg, bár miként írod is utólag, bizonyos esetekben akár konstrukció függvénye is lehet.
-
válasz
erdoke #59590 üzenetére
regisztráláskor megadtad az e-mail címet és hozzá a jelszót, utána kaptál megerősítő levelet, benne az aktivációs linkkel? arra rákattintva aktiváltad a fiókot? utána hozzáadtad az előfizetéseket? (nem feltétlenül kell külön mindegyiket, nekem az első után a többit automatikusan hozzácsapta a rendszer)
lugosi; sokkal jobb lett pedig az új verzió, végre nem kell visszalépegetnem, ha a különböző előfizetéseimmel akarok egy bizonyos készüléket meghatározott konstrukció(k)ban megnézni, mert immár ott is tudom változtatni az előfizetéseimhez tartozó telefonszámaimat, mindenhol szépen együtt kezeli a rendszer és opciókon belül is felkínálja a kiválaszthatóságot.
a facebook fiókommal nem szándékozom összekapcsolni, az nem ilyesmire való, máshol sem teszem meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ASUS TUF Gaming A620M-Plus + AMD Ryzen 5 8400F + 16GB 5600MHz Kingston Fury Beast + hűtő
- Eladó Erős Gamer PC - Akár Cyberpunk 2077-re Is Készen! (Ryzen 3 2200G RX 570 8GB 32GB RAM AIO
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- Honor 90 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest