- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dedike #72694 üzenetére
engedi azzal is.
Stauffenberg; a szokásos 3 - 4 pöttyös térerő (az 5-ből) lakáson belül.
aminek köze lehet hozzá; többször is volt pillanatnyi áramszünet - nem is minden eszköz vette észre, a lámpa pislant egyet, a tv és a box kikapcsolt, de a router és a hgw nem -, esetleg a szolgáltatós eszközökre is kihatással lehetett, például nem mindegyik vette észre, vagy a 4g lomhábban állt vissza. -
válasz
dedike #72688 üzenetére
move xs - ez a képen is olvasható -, aminek ténylegesen lejárt a 24 hónap hűsége.
van olyan is, aminél még nem teljesen járt le a 24 hónap, megnézem majd azzal is.goop; túl sokan éltek vpn trükközéssel - itt a fórumon is sokan írták nyilvánosan is -, így az azzal kapcsolatos (szigorító) lépés várható volt.
-
válasz
v-paci #72649 üzenetére
akkor a műszakis szintig kellene eljutni, ellenőrizzék az előfizetéshez tartozó profilt a rendszerben, mivel a készülék(ek), a sim kártya és a cella hibája kizárva.
megema; szia, munkanapokon érdemes telefonálni, úgymond hivatali munkaidőben, van olyan illetékes, aki átviheti a rendszeren a megfelelő áron a készülék online rendelését.
a kedvezmények érvényesítési sorrendje miatt adódhat esetlegesen az árazásos probléma.
korábban volt olyan akció, hogy az új, vagy domino díjcsomagból meghatározott idő után átvitt előfizetésekre next (s) társkártyára adtak kedvezményt, esetlegesen arról lehetett szó az említett előfizetőnél. -
válasz
azigazimoris #72647 üzenetére
én is így vagyok vele, ha nem is tetszik néhány apróság, nem foglalkozom vele, csak funkcionalitásban ne legyen probléma.
-
válasz
Vangelis #72644 üzenetére
én mást vártam és sok tekintetben jobb is lett, nem kell már minden infóért külön almenükben barangolni, alapban jelzi, hogy meddig értékelte ki az egyenleget...stb., ezeknek örülök.
olyanra lehetetlen megcsinálni, hogy mindenkinek tetsszen, nem beszélve arról, ha valakinek semmi sem jó. -
elvárni csak azt lehet, amire a felek által aláírt szerződés lehetőséget biztosít, abban pedig a javított, felújított...stb. készülékre történő csere is benne volt.
19 éve mobilozok, de sosem kötöttem még készülékre biztosítást, eztán sem szándékozom - pedig jellemzően a legdrágább kategóriába tartozó készülékeket vásárolom és használom -, részint az ilyen biztosítós "hibalehetőségek" miatt.
igaz, valahol a biztosítót is megértem, mert sok a trükközés is, akár ezen fórumon is többször olvasni hozzászólásokat, vagy valaki szándékosan töri össze a telefonját, amikor már cseréltetni akarja valami miatt, az olyan gyakori esetek után meg a biztosító pláne úgy áll hozzá, hogy minél kevesebbet veszítsen a dolgon, válogatni meg nem tud és nem is fog, hogy esetlegesen ki a trükközős és ki nem. -
ebben nem a telekom dönt, hanem biztosító, a szerződésben meg régóta úgy van megfogalmazva, hogy nem csak új, hanem felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket is adhatnak, így a pakliban mindig is benne volt, igazándiból a biztosító szervizpartnerén múlt, hogy mit mondott, illetve javítás hiányában tudott biztosítani megfelelő felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket - mert az lehet gazdaságosabb a biztosítónak, mint az új -, vagy sem.
a biztosító nem a maga ellensége, hogy a számára drágább lehetőséget válassza, ha a biztosított féllel kötött szerződés alapján más módozatok, illetve választási lehetőségek is adottak. -
-
válasz
Looserke #72551 üzenetére
szia,
kitételnek írják minden módozatban az új mobil előfizetést, a köztes megoldás az lehet, ha meghatározott időre domino díjcsomagba kerül adott - jelenleg havi díjas - előfizetés és onnan viszed be havidíjas díjcsomagba váltással, mert arra lehetőséget adnak;
A kedvezményt azon, fenti feltételeknek megfelelő előfizetőink is igénybe vehetik, akik Domino előfizetésüket váltják át a fenti havidíjas díjcsomagok egyikébe, és ennek bevonásával hoznak létre új Magenta 1 kedvezménycsomagot.
részletek; link -
válasz
Laca1212 #72540 üzenetére
a surf abból a szempontból jó, hogy a 150 MB mellé az olcsóbb bővítőket lehet aktiválni, amíg más domino díjcsomagok esetén csak a drágább adatcsomagokat, így a nagyobb keretű adatopcióknál már bőven megtérül a surf.
aki viszont lebeszéli a move (xs) díjcsomagban adott keretet, annak az jobban megérheti, mint a surf. -
szia,
az a gond, hogy a hátralévő törlesztőket hiába fizeti ki, bizonyos esetben elég az előfizetéshez - amihez kapcsolódóan kedvezményes árak vásárolta a készüléket - tartozó számlákkal is elmaradni a hűség intervalluma alatt és tiltható a készülék (is), ezért még úgy is rizikós a dolog.
sokan felhozzák ilyenkor, hogy adnak/írnak letiltás elleni papírt, de az is csak arra jó, hogy "pereskedhessen" az ember, szóval amennyire csak lehet ellenőrizni - mert a hibalehetőség senkinél sem zárható ki teljesen -, megbízható eladótól kell ilyen készüléket vásárolni. -
válasz
taki01 #72516 üzenetére
a telefon típusa és esete is válogathatja, hogy mennyire javítható, illetve az megéri nekik, vagy sem.
curtis2; nehéz kérdés lenne, a kevesebb ram miatt talán egyiket sem, de ha az nem gond, akkor inkább a g4c-t, főként a jobb kijelző és a dual band wifi miatt. (attól függetlenül is, hogy nem igazán vagyok lg párti...)
-
válasz
curtis2 #72514 üzenetére
valamiben jobbak, néhány dologban meg gyengébbek, de muszáj esetén felsorolható néhány paraméter, ami miatt elutasíthatóknak gondolom, legalábbis én úgy csinálnám, mert a ram értéke például számomra is fontos tényező.
4g/lte képes a grand prime is, cat 4 modul van abban és a g4c-ben is, az s4 miniben csak cat 3. -
válasz
curtis2 #72512 üzenetére
közben szerkesztettem, mert visszaolvastam, hogy biztosításos cseréről van szó.
ez a mérvadó;9. A Biztosító a fenti 8. pont alapján elsősorban típusazonos Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét téríti meg. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a fenti 5. pontban meghatározott 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül a Biztosító Szervizpartnerénél, a Biztosító megtéríti a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében és a Biztosító saját döntése alapján – új, felújított vagy egyéb hibátlan Készülékre történő csere Önrésszel csökkentett költségét. A biztosított Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező, választható készülékekről az Adminisztrátor tájékoztatja a Biztosítottat a kárrendezés során. A biztosított Készülékkel egy kategóriába tartozó, rendelkezésre álló Készülékek közül a Biztosított tetszése szerint választhat azzal, hogy a típuson belüli elérhető színválaszték a Biztosító Szervizpartnere mindenkori készletétől függ.
forrás: link -
-
válasz
taki01 #72489 üzenetére
szia,
legfeljebb 15 (munka)nap van előirányozva, ha a feltételek adottak, benyújtva minden szükséges dokumentum, megbeszélt időben átadva a futárnak...stb.
Pampers; szia, a végérvényesen alatt azt érted, hogy a +90 nap hívószám lekötési idő is letelt? mert abban van esetleg hibalehetőség, ha az még nem futott ki, hanem csak a rendelkezésre állási idő.
-
az nem, kapcsolódó kérdésre írtam is korábban.
foxymaci; a hardverazonosságot olyan tekintetben nézhetik legfeljebb (jótállás/szavatosság keretében), hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosra cserélhetnek, ha az stimmel, akkor nem kell pontosan azonos típusra.
Carline; egyre több helyen van már lte-a, először a telekom székháznál és az infoparkban volt, aztán nyíregyházát harangozták be, de várható volt, hogy sorra jelenik majd meg máshol is.
-
válasz
GeneraL_XTX #72439 üzenetére
előrehozott lehetőség van - arany/platina kiemeltséggel 21 letelt hónap a 24-ből, kiemeltség nélkül pedig legkorábban 30 nappal a húség lejárta előtt -, de ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagra aláírt hűségre nem -, ezeken is kívül vagy azzal a közel egy hónappal?
Motion_Blur; az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#) vagy a telefonos automatán (1430, de nem élő ügyintéző, hanem az automata által felkínált lehetőségekkel) próbáld meg, hátha úgy engedi.
amennyiben azon módokon sem, úgy kérdezz rá a telefonos ügyfélszolgálaton (1430), de csak nézzenek rá először, mert ha más (a korábban említett három) módon megoldható, akkor a telefonos ügyintéző által nem díjmentes. -
válasz
GeneraL_XTX #72437 üzenetére
olyanokra gondolok, ahol konkrétan csak új előfizetéssel, vagy meghatározott váltással (például a korábban írt domino -> "új" havi díjas előfizetés) engedik, bármilyen díjcsomagból átlépéssel nem, mint volt mondjuk nem olyan régen az 5490 ft helyett az olcsóbb aranytárskártyás előfizetési lehetőség.
-
válasz
tepenzed #72428 üzenetére
szia,
a készülék konkrét típusának és a díjcsomagnak a függvénye, azok alapján látod pontosan, hogy mennyi is a annyi - találgatni nincs értelme, mert változó -, az alapján pedig eldöntöd, hogy megéri vagy sem.
a legolcsóbb (~2000 ft) díjcsomagokkal, ha csak az előfizetésre ír alá valaki hűséget, akkor alig, vagy nem is olcsóbbak a telefonok, mint függetlenül, de korrekt forrásból, ilyenkor csak annak éri meg, aki például részletre vásárol.
drágább díjcsomagokban - ha valóban ki is van az használva - már inkább megérheti.GeneraL_XTX; szia, díjcsomag függvénye is, de két lehetőség van a jelenlegi hívószám megtartására, társkártyás díjcsomagba kell bevinni az otthoni alá - de így bizonyos kedvezményeket nem lehet igénybe venni, amik csak új előfizetésre érvényesek -, vagy átváltani domino díjcsomagba és meghatározott intervallum (minimum 30 nap) után "új" és kedvezményes havi díjas tárkártyás konstrukcióba lehet vinni.
-
válasz
dedike #72415 üzenetére
legalább nettó 2000 ft (bruttó 2540 ft) legyen a díjcsomag, az a biztos.
érdekesen van amúgy meghúzva a határ, mert 150 pont kell 6 hónap átlagában, ami havi 25 pontot jelent, de a legolcsóbb (1990 ft körüli) díjcsomagok nettó ~1500 ft-ja csak 24 pontot ér, így azoknál legalább időről időre muszáj hozzácsapni valamit, hogy a számításkor adott legyen a 150 pont. -
válasz
dragsterman #72412 üzenetére
Az akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes, NetPlusz és Domino NetPlusz új előfizetés és mobilinternet csomagok közötti váltás esetén. A négyszeres havi adatmennyiség az első 2 hónapban jár.
-
válasz
#23310336 #72391 üzenetére
nem mindegy, mert attól még sok tekintetben elkülönül a két hálózat.
luimapeiz; az edge lassú, annak a korlátai ilyenek, az minden szolgáltatónál lassú, kompromisszumos netezésre.
St3ven; az előző lakhelyemen volt egy ideig lakás eldugottabb helyében olyan hely, ahol két, de néha csak egy pöttyös volt a 4g, de mivel nem kapcsolgatott le másmilyen hálóra - kivéve telefonáláskor, de akkor muszáj neki -, így nem merült jobban a telefon, mint más hálózati módban, később meg kiépítették a jobbra a 4g-t és utána már közel maxos lett mindenhol az épületben is a térerő.
menyhartlevi; szia, igen, bemész üzletbe és befizeted akár az összes fennmaradó részletet.
kovlaj122; minden szolgáltatónak adott volt a lehetőség a közösködésre, de a vodafone nem tudott mire lépni, így járt.
anno a telenor és a vodafone közösködött hálózatban, most a két t-nél van ilyen, nincs ebben semmi különös, az embereket nem érdekli, hogy miként oldanak meg dolgokat, ha a javukat szolgálja.
a 4g-s 800 MHz közösködés nélkül, korábban is a telekom lépett minden tekintetben nagyobbat az lte/4g tekintetében, ez van. -
válasz
#89053952 #72389 üzenetére
komáromban és esztergomban nem tapasztalta problémát.
milyen gyártójú/típusú telefonokkal van gond?
mert olvasni ilyen 4g -> 3g/2g ugrálást (de még telefonáláskori elérhetetlenséget is, ha vegyes módban van a készülék) például a samsung galaxy s7 témákban - de más samsung típusokkal, illetve néhány más gyártós készülékkel is -, ott viszont amit legutóbb olvastam, annál vodafone előfizetéssel van gond, részint bevállalta a szolgáltató és javasolta az előfizetőnek, hogy használjon csak 3g beállítást, másrészt viszont a gyártóra mutogat, hogy túl szigorúan lőtték be a hibahatárt a hálózati módok váltása tekintetében.
telekomos előfizető meg pont azt írja ott, hogy neki nincs problémája.
több tényező befolyásolja ezt, ahol te problémákba ütközöl - akár több telefonnal is -, ott attól még másoknak azonos szolgáltató és hálózati módok esetén sem feltétlenül lesz problémája, mert eltérő készüléke van, máshol meg pont fordítva.
4g/lte 800 MHz tekintetében közösködik a telekom és a telenor. -
válasz
#23310336 #72385 üzenetére
passz, nem tudom, hogy milyen szinten vannak/lehetnek hatással egymásra ilyen tekintetben.
a telenor oldalán kellene valakinek egy ismerős illetékes, hogy miként és mennyire megvalósítható a dolog, ilyentén érdemes vele egyáltalán foglalkozni, vagy felesleges az időt és energiát ráfordítani. -
válasz
#89053952 #72380 üzenetére
"hivatali" munkaidőben most is elérhető, hogy számlázási és műszaki illetékessel beszéljen az ember.
nem tudom, hogy hol annyira problémás a net, nekem még nem sikerült olyanba belefutni, pedig mozgok az ország elég sok részén.
mondanám, hogy próbálj rá másik szolgáltatós mobilinternetre adott helyen, de mivel nekünk is van családon belül is másmilyen szolgáltatós - céges...stb. -, így csak azt tudom mondani, hogy hacsak nem szélsőséges helyzetről van szó esetetekben, nem lesz garantáltan jobb, legalábbis nem mindenhol, nekünk nem ritka, hogy a privát telekomos előfizetéssel kell dolgozni, mert a céges, másmilyen szolgáltatós nem mindig okés.
azt már nem is részletezem, amikor a céges vodás térerő hiányában felejtős és a privát telekomossal kell telefonálni (győrtől nem is olyan messze, de borsodban is több ilyen hely van), bár biztos van ilyen persze fordítva is valahol. -
válasz
#71835392 #72377 üzenetére
ahogy írtam is, sok minden változott azóta, ezért ha szeretném sem tudnám az akkori állapothoz hasonlítani a mostanit - és ez sajnos minden más tekintetben (egyéb szolgáltatók, üzletek...stb.) is igaz.
n2zoli; váltanak, akik nagyon akarnak, de ördögi kör(forgás) ez, mert közben más szolgáltatóknál is akad problémája az előfizetőknek, nekik meg abból lesz elegük és mennek át a telekomhoz.
GeneraL_XTX; szia, itt olvashatod a részleteket/feltételeket; link
-
válasz
#71835392 #72362 üzenetére
19 éve vagyok előfizető, bemutatni nem nagyon kell a westel 900 korszakot sem, viszont akkor több tekintetben is más volt minden, nem nagyon lehet a mostani állapotokhoz hasonlítani, de nem csak a szolgáltató okán, hanem külső befolyásoló tényezők miatt is.
a telefonos és e-mail útján történő tájékoztatással és ügyintézéssel nincs problémám - pont nem olyan régen volt szélsőségesen részletes panaszom, amire hasonló aprólékossággal válaszoltak, nem sablonos, semmitmondó levelet kaptam, szóval tudnak ők, ha akarnak -, egyedül az üzletekben szoktam problémába futni néha, főként a partner üzletekben - pont ezért mindent online intézek, amit csak lehet, de vannak sajnos dolgok, amik csak üzletben kivitelezhetők. (ettől még nem általánosítok, üzletben is volt már dolgom olyan ügyintézőkkel, akik előtt megemeltem kalapomat - persze csak virtuálisan, mert amúgy nincs.)
mivel gyakran besegítek más szolgáltatóknak küldött panaszok megírásába és a későbbi ügymenetbe is, így azt kell mondanom, máshol sem sokkal jobb a helyzet - és ezt nem csak a mobilos szolgáltatókra értem -, szinte mindenhol az van, hogy az ügyintézők egy része nem minden tekintetben kellően tájékozott, amire az egyikük nemet mond, arra a másikuk igent és a végén feljebb kel hivatalosan állást foglalni a szolgáltató illetékesének.
ilyen világot élünk, nem csak a szakmai tudás és gyakorlat fontos szempont, amikor kiválasztanak embereket különböző pozíciókra, hanem sok más tényező is, aminek néha az ügyfelek isszák meg a levét...
olyan szolgáltató nincs, ami minden tekintetben jobb a másiknál, emiatt egyéni preferencia kérdése, hogy kinek melyik jobb, melyiket látja a számára fontos szempontok alapján jobbnak, számomra ez a telekom, ellenkező esetben már másiknál lennék előfizető, ahogy tettem azt például a vezetékes szolgáltatások kapcsán anno. -
válasz
Motion_Blur #72346 üzenetére
megoldható, my telekom, önkiszolgáló (*111#), vagy telefonos automata (1430) útján díjmentes is.
nem probléma a befizetetlen számla, pláne ha arra gondolsz, amit most állítottak ki és még bő két hétig van lehetőség a kiegyenlítésére. -
-
válasz
Laca1212 #72327 üzenetére
válthat, ha belefér adott kategóriába.
néhol van szórás, nekem például a 7990 ft a next s esetén a szerződésben az szerepel, hogy 6300 ft-nál olcsóbb díjcsomagba nem válthatok és van azért különbség a két sösszeg között.vadászcsiga; az úgy már kötbéres lenne, mert eltérő kategória.
-
válasz
vadászcsiga #72324 üzenetére
(ár)kategóriák vannak, bizonyos esetekben akár látványosan is alá lehet menni árban, ha még adott kategóriába tartozik az olcsóbb díjcsomag.
ebelo; szia, a hálózatról le-, majd visszacsatlakozás azonnal segít általában, jó lenne tudni a tényleges/technikai okát, mert mindegyik szolgáltatónál előfordul adott probléma.
-
válasz
Motion_Blur #72321 üzenetére
többször böngésztem ma - az előző hozzászólásomnál is ott néztem a hűség nélküli árat, mert az nem ment biztosra fejből -, illetve most is jó. (upc - azért írom, mert az elmúlt napokban volt olyan, hogy az egyik szolgáltatós nettel nem ment, másikkal viszont igen.)
-
válasz
pana0017 #72318 üzenetére
a next s díjcsomag 2 év hűséggel, készülék nélküli konstrukcióban 6490 ft, hűség nélkül, de azonos módozatban pedig 9490 ft, tehát a hűséges kedvezmény 3000 ft havonta, ezt kell majd felszorozni a már letöltött hónapok számával, így ha például 12 hónap után kerül képbe a kötbér, akkor; 12 * 3000 ft = 36.000 ft
-
válasz
St3ven #72309 üzenetére
...új Fun S Aranytárskártya, Eco Surf, Domino Surf és Domino 5 előfizetők részére valamint Domino csomagokról Fun S Aranytárskártya és Eco Surf előfizetésre váltó ügyfeleink részére.
domino -> domino váltás esetén így nem, hanem csak adott új előfizetésekre, domino -> fun s aranytárskártya vagy eco surf váltáskor viszont igen. -
válasz
thebigK #72301 üzenetére
szia,
amennyiben a hűség alatt engedtek csak úgy egy kategóriával lejjebb váltani, úgy a díjcsomagra nem volt hűség, csak az előfizetésre?
akkor semmi akadálya a dolognak, mert az előrehozott kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a díjcsomagos hűségre nem.
amúgy az előrehozottra gondolsz - arany/platina esetén a 24 hónapos hűségből letelik 21, kiemeltség nélkül a hűség lejárta előtti 30 naptól -, vagy ténylegesen lejár a 24 hónap hűség?St3ven; bemásoltam korábban, itt olvasható; link
-
válasz
Daffni2 #72299 üzenetére
szerintem egyértelműen megállná.
maga az előfizetői szerződéshez tartozó hűség - amihez a készülék kedvezményesen vásárolva kapcsolódik - ugyan nem zárja ki a készülék elidegenítését, de annak megtörténtével nem szűnnek meg arra vonatkozóan a szerződéses kötelmek és korlátok, amik a szolgáltató és az előfizető közötti megállapodáson alapulnak. -
válasz
Daffni2 #72297 üzenetére
tiltható a készülék;
Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti. A kedvezmény igénybevételekor kötött megállapodás aláírásával létrejött tartozás-elismerés az esetleges behajtási eljárás során felhasználható.
forrás: link -
válasz
#73820095 #72288 üzenetére
nem személyeskedtem, tényeket írtam csak le, amit már sokan mások is megtettek a kapcsolódó témákban - bár néhányan durvábban tették, bérkommentelő...stb. jelzőkkel is illették, annyira feltűnt nekik a dolog, de az már valóban probléma, viszont én ilyet nem tettem és nem is tennék.
akinek gondja van velem - vagy bárki mással ilyen téren -, annak adott a lehetőség, hogy jelezze az illetékeseknek a megfelelő témában, kivizsgálásra kerül.
a megszokhattuk akkor lenne igaz, ha valóban személyeskedő lenne a stílusom, de nem, tőlem ilyet nem látsz; link
én is írhatnám, hogy megszoktam már tőled a topikgazda mivoltom miatti gyakori támadást, de a topikgazdák jelentős része megtapasztalta már, hogy ez a poszt ezzel is jár, ez van, helyén kell kezelni a dolgot, hiszen ezt is vállaltuk.kovlaj122; azt sokan nem vitatják - köztük én sem -, hogy a(z egy ideje) viszontos üzletek ügyintézőinek egy része problémás, nem kellően felkészült és/vagy csak az értékesítésre megy - anyagi érdekeltség okán -, ennek kapcsán sok gyakorlati tapasztalat is született már, jómagam is ezek táborát gyarapítom, én is leírtam, amikor nem megfelelően járt el az ügyemben egy partner üzlet dolgozója, de amikor panaszt tettem - nem ott, hanem direktben a központi csatorna egyikén -, akkor korrket módon és kellő részletességgel kivizsgálták, elismerték az igazamat, visszaállították a megfelelő állapotot az előfizetésen és még egy szép összegű jóváírást is kaptam, szóval magáról a cégről nem alkothatok rossz véleményt csak azért, mert egy partner üzletben dolgozó ügyintéző a saját anyagi érdekeltségét nézve járt el.
(külön történet, hogy valahol szinte rákényszerítik őket az alvállalkozók, de ez ne az ügyfelek problémája legyen.)
a 3g lefedettség sosem volt a legjobb a telekomnál, ez tiszta sor, a 4g/lte kapcsán viszont nem szoktam problémát tapasztalni, pedig nem csak budapesten mozgok, hanem szerte az országban.
holnap is megyünk a dunántúlra, konkrétan veszprémbe, de mivel többször is voltunk már arrafelé is, így nem mondom, hogy tesztelem - használni fogom persze -, mert tudom, hogy rendben van. -
válasz
pana0017 #72285 üzenetére
az illetékes (Soulfly842) is elmélkedett korábban a lezárt like átírásán, hogy elvileg nem látja akadályát; link, de a gyakorlati megvalósítás más kérdés, az csak akkor fog kiderülni - pláne így, hogy hivatalosan már lejárt a megszabott intervallum -, ha éles rápróbáltok.
kovlaj122; egy viszontos üzlet ügyintézőnek a hibájától odáig eljutni, amit te írsz, az azért erős túlzásnak tűnik...
igaz, minden ilyen alkalmat megragadsz, főként ha a műszaki részről van szó, akik olvassák a hozzászólásaidat a különböző témákban, azok megszokták már - már amennyire ez megszokható. -
szia,
nem a "méret" lehet az ok, inkább a lánc/hálózat tekintetében eszközölt változás, mert megannyi kis újságos "bódét" (inmedio...stb.) is felkínál átvételi helyszínnek.
pana0017; szia, akkor nem, ha beágyazott/behivatkozott tartalomról van szó és új, más szerveren lévő oldalt kell megnyitni hozzá, mert akkor már nem a közösségi oldalt nézed.
-
válasz
szabogabor10 #72272 üzenetére
a digis net mostanság több oldallal is problémázik, többen is írták itt a fórumon is, hogy a kephost, meg nem tudom milyen oldalak sem mennek, illetve nem mindig, más szolgáltatós nettel viszont nincs gond.
-
válasz
punky10 #72263 üzenetére
a my telekom esetén fiókos bejelentkezést használok, úgy nincs sms.
balagedebr; a flotta milyenségének a függvénye is, de ha annál a díjcsomag módosítása megoldható a my telekom felületen (a honlapon bejelentkezve), az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#), vagy a telefonos önkiszolgáló (1430) menüben, akkor nincs külön költség.
üzletben, személyes ügyintézéssel elvileg 2000 ft, telefonos ügyintéző által, vagy postai úton (levél vagy fax) pedig 1500 ft.iwroteapoem; valakinek jó az ügyfélmegtartási módi, ha nem gond a hűség.
Draken; akkor marad a sim kártya cseréje.
ahogy előttem is írták, a csere nincs kihatással a már lezárt díjcsomagra, attól az nem fog módosulni, külön kellene díjcsomagot váltanod, hogy ne léphess vissza a lezártba. -
nekem is upc net van.
punky10; lehet, de én két notit is használok párhuzamosan, még az oprendszer is eltérő és a használt wifi szabvány is, csak a szolgáltató azonos - már amikor nem telekom mobilinternettel nézem a mobilon -, de az elmúlt napokban és ma nem futottam hibára.
a ph viszont akadozik néha... -
válasz
Draken #72255 üzenetére
szia,
a netplusz l 4g/lte képessé teszi a díjcsomagot, ha az nem is lenne alapban az.
a (régi/nem megfelelő) sim kártya mellett az esetleges hibalehetőségek; 4g/lte lefedett terület kell, az ott szórt 4g/lte frekvenciát/csatornát kezelje a telefon (jelenleg ez lehet; 800 MHz/b20, 1800 MHz/b3 és 2600 MHz/b7), legyen engedélyezve a telefonon a 4g/lte hálózati mód, illetve megfelelő apn legyen beállítva (elvileg a régebbi wnw és társai is jók már egy ideje, de érdemes rápróbálni az internet.telekom értékűre, ha más adott). -
válasz
balagedebr #72238 üzenetére
szia,
a családtagod kilép adott flottából egy olyan (publikus) díjcsomagba, aminél átíratható az előfizetés a nevedre, annak megvalósulása után pedig kezdeményezed a későbbiekben a számhordozást a másik szolgáltatónál.
4500 ft az elő- /számlafizető átírás/módosítás. -
válasz
WhiteWalker #72234 üzenetére
nem lehet, mert külön hívószámot kap a duo net sim kártya, de nem lesz külön előfizetés, hanem annak az előfizetésnek a számlájára terhelődik a havi 500 ft is, amihez kapcsolódik.
sms-t is lehet róla küldeni a kapcsolódó előfizetés terhére, de a külön hívószámáról. -
válasz
vizslakutya #72229 üzenetére
én is csak saját véleményt írok, bizonyos kereteken belül megtehetem, hiszen nem vagyok telekom illetékes.
vannak olyan statisztikák is - talán több is kicsit, mint statisztika -, ahol jobban számít, illetve csak az eladott új előfizetés fontos, az pedig mondhatni mellékes, hogy mellette mennyi ment a levesbe, így végül az nem annyira érdekes, hogy az új előfizetésért egy régi kilőve akár.
én is jobban örülnék a meglévő és hűséges előfizetők jobb megbecsülésének - a westel 900 idők óta, 19 éve vagyok előfizető, azóta több előfizetéssel is -, de ez egyik szolgáltatónál sem preferált már annyira, amennyire a meglévő ügyfelek elvárnák, részint más a cégek üzletpolitikája.
van persze ügyfélmegtartási módi, de sehol sem viszik túlzásba a dolgot... -
válasz
vizslakutya #72226 üzenetére
nincs ebben semmi bujkálás, a régi előfizetőnek is lehet kötni új előfizetői szerződést - nem kell új belépőnek lennie -, a szolgáltatónak meg az új előfizetés a cél, az részint/mondhatni mindegy, hogy az új vagy régi előfizetőtől származik.
bizonyos szempontok szerint többet ér egy új előfizetés, mint a régi hurcolászása tovább, illetve arra is apellálnak, hogy a már megszokott és régóta használt hívószámot kevesen dobják el csak úgy, hogy helyette új, de kedvezményest kérjenek.
lehet ezért mérgelődni, de ez máshol is így működik, mert összességében jól bevált üzletpolitika. -
szia,
nem kell tudnod, hogy akit hívsz, az az előfizető épp külföldön tartózkodik, te csak a hazai végződtetésig fizeted - tehát beleszámít a lebeszélhetőségbe -, a hazai -> külföldi különbözet már az ő gondja, illetve fordítva is igaz, a külföldi -> hazai különbözetet is ő állja, hiszen ő utazott külföldre.
pana0017; szia, az iphone 5s-ben cat 3 4g/lte modul van, ami csak 100/50 Mbps sebességre képes.
használati mód függvénye, de jellemzően nem kimondottan érezhető a különbség, böngészésre és külön húzós sebességet nem igénylő felhasználásra a 30 Mbps is bőven elég.
nekem 6s plus van, abban cat 6 (300/50 Mbps) 4g/lte modul van, de használom néha az alap next s (500 MB - 30 Mbps) + korlátlan böngészés és e-mail opcióval, úgy is szépen pörög a böngészés...stb. is a 30 Mbps korláttal is, nem mondanám kompromisszumos ahhoz képest, amikor 150 Mbps nettel használom és a hálózat/cella tud is 100 Mbps felett akár. -
válasz
kendepepi #72184 üzenetére
az ügyfélszolgálat biztos tud még utólag is segíteni, hogy milyen hívószám volt hozzárendelve.
n@p@lm; a tematikus opció számlázása féltörthavi, jóváírás nélkül.
Féltörthavi számlázás jóváírás nélkül: a havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő. A fel nem használt kedvezmény az ügyfél számára elvész.
-
válasz
Hauptmann #72177 üzenetére
ott van mostanság, ezt írták többen is, de akadnak üzletek, ahol nincs mindig készleten megfelelő sim kártya.
St3ven; a napinet - vagy valamilyen más csomag - feltétele a 150 MB felhasználhatóságának.
kendepepi; szia, a sim kártyához van rendelve, próbáld meg a *121# és hívás módozatban kideríteni, hátha úgy is kiírja, bár a rendelkezésre állási és az azt követő lekötési idő lejárta után nem emlékszem, hogy próbáltam volna, így nem tudom, hogy akkor is működik még a kód, vagy úgy már nem.
-
válasz
Hauptmann #72174 üzenetére
szia,
nagyjából egy éve kezdték el felengedni a domino díjcsomagokat is a 4g/lte hálóra.
nem kell leadni a régit, kilövődik az, amikor az új aktiválásra kerül.
a regisztrációs adatlapon írj be eltérő átvevőt a megjegyzéshez.
személyesen nem biztos, hogy minden üzletben tudják azonnal cserélni. -
válasz
BobChemistry #72169 üzenetére
szia,
az aljzat tisztítását nem próbáltad (porszívóval például), nem csak valami kosz/szösz akadályozza a rendes érintkezést?
az egy éves jótállás után már csak a 2 éves szavatosság adott, de az már más feltételekkel, adott hiba jellege kapcsán nem sok remény fűzhető hozzá, de egy próbát megérhet persze, hátha...
érdemesebb direkt apr-be vinni, mert a szolgáltató is küldené tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, az meg csak plusz idő oda és vissza, illetve a magam részéről azt szoktam mondani ilyen esetben, hogy inkább apr, mint tmx.
megnézik, szükség/igény esetén bevizsgálják és mondanak rá valamit, hogy milyen feltételek mellett javítható, esetleges költséget...stb., aztán eldöntöd, hogy mi legyen vele. -
válasz
MaxxDamage #72165 üzenetére
a céges passz összeolvadás tekintetében, olyanról nem tudok, a feltételek itt olvashatók; link
maummamut; elvileg (csak úgy) nem, a gyakorlatban kérdéses - mert volt már rá példa -, de írjatok meghatalmazást, az a biztos.
-
válasz
#99546112 #72161 üzenetére
a jelenlegi papírforma szerint igen.
KubanitoS; szia, nézz rá a my telekom felületen az extráknál, hátha mutatja az opciót és annak állapotát. (nekem mutatja a régi mozaik előfizetés kapcsán, pedig azóta kétszer váltottam már díjcsomagot.)
luimapeiz; lemondás esetén igen.
-
válasz
Ákinard #72156 üzenetére
jobban, mert az még tört havi számlázású is.
Noá; nem csak új előfizetők.
a már meglévő előfizetők is rendelhetnek új előfizetést, de akár egy meglévő előfizetés megfelelő díjcsomagra történő módosítása is elég, ha nem olyanban van. (mobilos platformon, vezetékesnél más/jobb a helyzet, hiszen az a technológia alapja.) -
-
válasz
flegga92 #72145 üzenetére
külső tárról beágyazottak olyan tartalom a *.gif állomány, ami már nem tartozik bele az opcióba.
spici; ismerik a módszereket az illetékesek, akik követik a dolgot, azok látják, hogy néha ki is lőnek bizonyos kiskapukat, ha az úgy könnyen megoldható, hogy nem okoz problémát a szabályokat betartó felhasználóknál.
ezúton kérek mindenkit, hogy a szolgáltatások korlátainak a kijátszásához ne itt kérjetek és nyújtsatok segítséget, mert több tekintetben is problémát jelent a dolog!
köszönöm! -
válasz
smileismarci #72105 üzenetére
szombaton küldték nekem is, de nincs pofám csak úgy bemenni, legfeljebb ha vennék is valamit, bár ha már ott van az ember, akkor talán rá is segítenek némi keresztértékesítéssel.
tomibro; szia, milyen díjcsomagról van szó?
miként áll össze az az 1 + 3 GB? -
válasz
-FreaK- #72095 üzenetére
szia,
az előrehozott kedvezmény (arany/platina kiemeltségnél 21 letelt hónap a 24-ből) csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagéra nem, így utóbbit csak akkor tudod adott (ár)kategória alá módosítani, ha letelt a 24 hónap.
bármikor és bármennyit befizethetsz előre a törlesztőkből - üzletben a legegyszerűbb -, de azzal nem a futamidő végéből csípsz le, hanem amennyit befizettél, addig nem kell fizetni és amikor kifut az befizetett összeg, akkor folytatódik tovább, amennyi még hátra van a törlesztésből. -
válasz
szabogabor10 #72090 üzenetére
van még rá idejük.
-
-
akik nem olvassák el a számlában előzetesen közölt tájékoztatást, azoknak segítség lehet;
Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2016. június 1-jei hatállyal módosítjuk az egyéni előfizetők részére nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatások igénybevételére vonatkozó Általános szerződési feltételeinket (Lakossági ÁSZF), az egyedi előfizetõi szerződésre is kiterjedő hatállyal, a következők szerint:
Mobil szolgáltatásokra vonatkozó feltételek változásai:
1. A Travel & Surf roaming adat díjcsomag család lezárásra kerül, az a továbbiakban nem rendelhető meg. (ÁSZF 5/a havidíjas -értékesíthető - melléklet 7.3. pont, és 5/a Domino - értékesíthető - melléklet 7.3. pont)
2. Az EU 100 roaming opció kikerül a Díjszabásból. (ÁSZF 5/a - értékesíthetõ - melléklet 7.1. pont)
3. Kivezetésre kerül a Digitális tartalomszolgáltatás. (ÁSZF 2/a melléklet 3.1.2.12. pont, 5/a havidíjas értékesíthető - díjszabás 4.4.2. pont, 5/a Domino - értékesíthető - melléklet 4.4.2. pont)
4. Az alábbi kedvezmények lezárásra kerülnek: Családbarát kedvezmény (mobil), Te+Én kedvezmény. A kedvezménybe a továbbiakban nem vonhatóak be új hívószámok, a már bevont hívószámok vonatkozásában a kedvezmény továbbra is érvényesül. (ÁSZF 5/a havidíjas -értékesíthető - melléklet 3.3 pont, 5/a havidíjas lezárt - melléklet új 1.1.5. pont, 8. számú melléklet 3.2 pont) -
válasz
St3ven #72069 üzenetére
a turbo opciók eseti bővítők, így kell, hogy lehessen mit bővíteni, a domino 5 meg alapban nem tartalmaz adatkeretet.
volt valaki tegnap délután a telekom zártkörűn a fővárosi nagycirkuszban? (vizi cirkusz - atlantisz gyermekei)
tetszett a műsor, ezért örülök, hogy időben sikerült regisztrálni (csak a leggyorsabb 450 fő fért bele a keretbe), amikor jött az e-mail. -
válasz
St3ven #72067 üzenetére
részint külön kategóriában jegyzik, mint időszaki díj mentes szolgáltatás, de a domino turbo 100 MB esetén külön jelzik, hogy napinet mellé is okés;
Megrendelhető prepaid bennefoglalt adatot tartalmazó hang díjcsomagokhoz (NapiNet-et tartalmazókhoz is), és prepaid adatdíjcsomagokhoz azok adattartalmának eseti bővítésére.
az 1 és 3 GB opcióknál nem írják.
forrás: link -
válasz
PainKiller13 #72013 üzenetére
nem elég, hogy 4g/lte képes a készülék, minden szükséges frekvenciát kezelnie kell, de a oneplus one sem ilyen (LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 7(2600), 17(700), 38(2600), 40(2300)), pont a vidéken fontos 800 MHz 4g/lte képessége nincs meg, ezért csak ott lesz a telefonnal 4g/lte elérés, ahol 1800 vagy 2600 MHz sávon történik a szórás, márpedig vidéken leginkább 800 MHz van, kivételt csak a nagyobb városok képeznek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Dell Latitude 7410
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 7 128GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest