Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #71835392

    törölt tag

    válasz kali #72290 üzenetére

    Nem igazán tudom, hogy milyen a személyes kiszolgálás a Telekomnál, évek óta nem jártam személyes ügyfélszolgálaton,
    viszont a központi telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat vetekszik a Vodáéval a "melyik a szarabb" címért.
    Többségében félretájékoztatnak, ellentmondanak egymásnak, írásban mellébeszélnek, mindenre válaszolnak csak arra nem amit kérdezek, stb.
    Pár éve ez még nem így volt (a Westeles korszakot inkább meg sem említem), volt pár oda nem való, de a többség felkészült volt, voltak számlázásra, műszaki kérdésekre specializálódott ügyintézők, aztán ez is lejtmenetbe került, ezt is sikerült tönkretenni, szétverni, mint ahogy az informatikai, számlázási, hálózati elsőségét a cégnek.

Új hozzászólás Aktív témák