- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Scalar24 #61220 üzenetére
A monaco felszereltségben volt ilyesmi amit te szeretnél.
A gyári beszerelés manapság, már szinte lehetetlen.
Ha csak bontottan nem kapsz hozzá alkatrészt.
A tempomat az létezik egy vákumos rendszer, Waeco néven fut, beszerezhető, beszerelhető. (drága)
A guminyomáshoz értelemszerűen a szelepbe építettet veszed, de azok megbízhatatlanok. (lagunások is szídják, rendesen.)
A tpms es szerkezetet pedig nem tudja a miénk még. -
rob210
Topikgazda
válasz
Scalar24 #61218 üzenetére
Mindent lehet, de a kérdés az, hogy megéri-e.
Mert úgy nem megy, hogy kopásjelzős betétet veszel sity suty összedugod aztán megy.
A folyadékszintet is fel kell tanítani, be kell kötni.
Szvsz felesleges funkciónak érzem mind a kettőt, de persze az igények mások.
Nekem biztos nem érne meg sacc. kb. 50ezret ez a két funkció. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61203 üzenetére
Az ablaktörlő notor tengelye recés, azaz le kell venni és 2,3 recével arrébb (fejebb) rakni. 13 kulcs és lehúzó kell hozzá.
A fohyasztás 7 és 10 liter között normális, dugó pálya és hegymenet függvénye, meg, higy mennyire nyikkan a gumi a pirosnál
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #61197 üzenetére
Az első tárcsáknál vedd ki az abs szenzorokat csak egy egy 25ös torx tartja tisztítsd meg őket és jó lesz.
Érdemes a csatlakozókat is wd40 ezni meg párszor széthúzni. -
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #61192 üzenetére
A kárpit alatt a fenéklemezen.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lgergely88 #61190 üzenetére
A csomagtartóban nézd meg az antennát (vevő egységet) az szokot meghalni, ha kap egy kis nedvességet.
-
rob210
Topikgazda
Na aki a IIes megane pollenszűrő cseréjét szídja, annak kívánom, hogy minden nap cseréljen MK5 ös ford fiestában pollenszűrőt
Ki kell venni hozzá a gázpedált.
Nem nagy dolog, csak hát na. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61173 üzenetére
Fag a legjobb.
Moog, skf a jó és megfizethető. -
rob210
Topikgazda
válasz
tigerscorpio #61164 üzenetére
Hát azért arra a kerékcsapágy cserére kezdj el gyúrni keményen.
A csonkálványba a lengéscsillapító összehúzó csavarja rendszerint beletörik.
A csapágyat pedig csak és kizárólag préssel lehet cserélni.
Vagy csapágy ki behelyezővel, de jobb a prés. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61157 üzenetére
2.3 2.4 simán mehet, de ezek hideg értékek, azaz nem 10-20 kilométer megtétele után mérjük a kúton
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61148 üzenetére
2.0 dci
Azt ne vesd el.
Bár már látom, hogy a sötét "vag"úr oldalára álltál.Das auto, Das füst.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61144 üzenetére
1.5 dci ből mindegy miről beszélünk, 64 le a létező legkissebb motor. Ez pont thalia ha jól emlékszem.
A 103 Le egyébként kihagytad
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #61142 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek.
Egy újabb szépség.
[link]Amikor a szerelő a légszűrőházat ráerőlteti a szelepfedélre, nem ráilleszti.
Cső kidörzsölve, rendszer levegősödik, indítás nehézkes, kocsiban gázolajszag. -
rob210
Topikgazda
Pioneernek van olyan ami befér, de ott le kell két fület hajtani, mert 4 füles a gyári 2 helyett.
Ha valaki komoly átalakítás nélkül akar minőségjavulást elérni, akkor ezt csinálja.A kis lukakból az ablaküveg alján, ki kell feszíteni a patentokat, (üvegtartó fül) és felfelé kicsit forditani a b oszlop felöli végét az a oszlop felé.
-
rob210
Topikgazda
Szétszerelesnél, jobban jársz ha kibuktatod az üveget és amire nagyon figyelj!
Az a rakodózseb, azt véletlen sem szabad meghúzni a tetejénél fogva.
Alá kell nyúlni patentkiszedővel és úgy kifeszíteni nehezen jön nagyon.
A másik az a nyitásjelző lámpa, cimbora simán letépte, mert nem értette miért nem jön le a kárpit amikor már mindent kiszerelt -
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #61063 üzenetére
Újat csak szalonból arany áron.
Esetleg náluk, de hívd őket úgy fognak tudni segíteni.Egyik se olcsó sajnos.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #61052 üzenetére
Ez egy 8 szelepes 1.6 os.
Tehát én a helyedben az 5w40 es SXRt tenném bele.
A váltó kódja egy kis fém lemezen van a váltó és a motorblokk találkozásánál, ha még nem rohadt le vagy nem szedte le valaki.A 10w40 essel a téli hidegben csúnya lesz a hangja amíg fel nem kapja.
De ha csipedeti az olajat, akkor ne vegyél bele 5w-et akkor marad a 10w40.
Most mi van benne? -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61046 üzenetére
Ezen most én is meglepődtem és le a kalappal!
Igaz amit én mondtam abban a teljes klímatöltés és rendszervizsgálat plussz az ózon volt.
Amúgy az Ózonozás 6e ott is.
De valóban amit írtam az nem ezt sugalta.Meg kell kövessek mindenkit és senkit nem akartam félrevezetni.
A 4 e ettől még nagyon perfect ár. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #61036 üzenetére
Igen a megoldás csak ez lehet
A bontott mindig lutri. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61017 üzenetére
Ehh én ezért nem is írtam, de látom másnak is van tapasztalata, meg gondolkodik kicsit.
Egyébként kuponoldalakon ki lehet fogni pár ezer forintért.
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61002 üzenetére
A bomba nem fertőtlenít. Van benne egy kis teafaolaj, aztán csókolom.
Az ozon mindent kinyír.
Ezért is szokták mondani, higy pakolja ki az utasteret mielőtt nekiállnak. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #61000 üzenetére
Nem reális eszméletlen drága volt.
Bár nem tudom a tárcsából milyen márka került bele, vannak földtől elrugaszkodott árú tárcsák.
Amúgy 17e a tárcsa 19 a szíjszett, 8e a generátor szabadonfutó.
A csere max 2 óra.Habot eszedbe ne jusson használni!
Vidd el ózonoztasd ki és egy évig garantáltan levan a gond.
Én tavasszal szoktam ózonoztatni és egy évig simán bírja.
Nincs szag nincs fertőzés nincs semmi káros cucc a levegőben.
14e az ára. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #60987 üzenetére
Ha nincs diagid akkor max egy aksi saru le fel aminkedvezöbb helyzetbe hozhat.
A hibakód ami igaziból blokkol mindent.
Mérmint az, hogy a fedcomp tilt. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gaaabeeesz #60983 üzenetére
Ha kibontid a jormányzárat és leveszed a csatlakozót örökre reteszel, így ezt ne tedd!!!
Amikor oldva volt akkor kellett volna levenni az egész zárat.
Magyarán egy kormány burkolat lebontás és egy türelmes játék előtt állsz amíg nem old ki addig nem fogsz tudni mit csinálni.
Olyanhoz vidd aki látott már ilyet, különben nagyon drága lesz a javítás.
Érdemes egy diagra tenni és törölgetni a hibakódot akkor egyszerűbben lehet oldani a zárat.
Ha rákeresel rengeteg infó van a II es elektromos kormányzárról. -
rob210
Topikgazda
válasz
#29634816 #60956 üzenetére
Ne haragudj most bunkó leszek, de nem tudok így segíteni
A 3éves kisgyerek az dobálja a sarat.
Egy kocsi nem dobál semmit!
Fogalmam sincs mi az, hogy dobálja az olajat.
Egyértelműen írd le kérlek mi a hiba.Pl. A szelepfedélnél minden olajos, vagy az olajdekninél cseoeg az olaj. De pl. Azt sem tudom mi az a szelep dekni.
Fogy az olaj?
Az autó típusa? -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #60952 üzenetére
Nem olyan mint az ablaktörlő motor, talán ahhoz tudnám a legjobban hasonlítani.
Motoron belül van.
Legalábbis én egyet szétszedtem és ott volt két réz lap a szélein amihez ha tekert hozáért egy másik réz lapka.
Ebből gondolom.
Aztán az is lehet hogy az egész téveszme. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #60939 üzenetére
Végállás.
De ott a fogaskerék amit bedarál és utánna csak teker teker ls recseg kattog. -
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #60930 üzenetére
Igen a kitámasztó lemez az MII cc nél megoldás, de egyik M IIesben sincs benne a cc kivételével, gyárilag.
Az M I ben pedig egyáltalán nincs.
A porlasztót pedig csak az töri szakítja bele, aki nekiáll otthon kibarkácsolni.
Mert van hozzá célszerszám amive lehetetlen beleszakítani, hiszen kitolja, nem kihúzza.[link]
-
rob210
Topikgazda
válasz
#47205632 #60922 üzenetére
De igen ez tipushiba.
Úgy hívják, ahogy mondod hanyag gazda.Ez akkor következik be és nem csak a lagunánál, hanem minden diesel autónál, amikor nem cseréli ki a befecskendező alatt található réz tömítőgyűrűt és ott szépen a gázolajat löki ki a motorblokk tetejére.
Ennek következtében amikor a motor forró, mert a diesel is tud forró lenni, csak nyáron és sok kilométer kell hozzá, szépen begyúllad, utána már ég a szigetelés a műanyag ez az a bármi.Csak a begyulladás nehéz utána, már nincs megállás.
Megane nál a tűzfal szigetelésre kell figyelni! Ha az meghasasodik, akkor rálóg a motorra, kipufogóra, katalizátorra, ez egyik se hideg. Ha beizzik akkor ennyi. -
rob210
Topikgazda
válasz
Benir8 #60909 üzenetére
Igen van olyan amiben van és van olyan amiben nincs.
Ez csak úgy derül ki, hogy a szélvédő alatti műanyag fedelet leveszed, ha a klímával szerelt fészek van akkor tudsz rakni bele (én ajánlom is), ha a klíma nélküli akkor nem. Ez attól függ, hogy melyik vokt a polcon amikor szerelték. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60907 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60905 üzenetére
Én ott az 5 évet nem rizikóznám meg, de a 120 at sem.
Túl sok dci hengerfejet kellett már felújjtani az elszakadt szíj miatt, 90e felett
A gyári előírás szerint valóban annyi amit írt ...Tomas, de a valóság ezt erősen megkérdőjelezi. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60897 üzenetére
5 év 90 kilométer
De azt nem ártana tudni, hogy diesel vagy benzin. -
rob210
Topikgazda
Ezt a HSZT most nem törlöm, hogy ne legyenek értelmetlenek, a hszek, de kérlek nyomatékosan és nem előszőr.
Úgy, hogy egyetértek veled!!!A topik hozzászólásaiban a káromkodásnak nincs helye!!!
Kérlek a véleményedet burkoltan írd, le kultúráltan megfogalmazva.
Nekem is van, hogy elgurul a gyógyszer felvagyok dúlva, de nem káromkodok, se itt, se sehol.
Kérlek tartsd tiszteletben, hogy itt szabályok vannak, nekem pedig kötelességem ezeket betartattni!
Azaz a következő ilyenért bannoltatnom kell téged, bármennyire is nem szeretném ezt.Köszönöm, hogy odafigyelsz a HSZeidre ezentúl.
-
rob210
Topikgazda
válasz
nünüke1975 #60858 üzenetére
Facebook felni gumi adok veszek.
Annyi van, hogy még el is adnak
-
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #60851 üzenetére
Van hozzá csötoldó bilincs egy olyat ráraksz és ahhoz mér tudsz gumivakot rögzteni, nem lesz gyári, de csináltam már ilyet.
Egyébként mi a baj? Beleér valamibe? -
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #60830 üzenetére
Dönsd el te, hogy le akar-e húzni a szerelő!
Hátsó komplett féktárcsa. -
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #60825 üzenetére
Hátul csapággyal együtt cseréld/cseréltesd a tárcsát, abrembot én személy szerint nem szeretem.
Zimmermann Ate Trw
Ezek 22-27e körül mozognak csapággyal, abs gyűrűvel.
A bolt ilyennel nem hív fel senkit ez rossz duma, simán beteszik a dobozba és küldik, de rá is vernék a kezükre, ha kibontogatnák a tárcsa dobozát.Nekem furi amiket írsz erről a szerelőről.
De olcsón pl. Megoldható LPR tárcsával ez egy vállalható belépő szintű tárcsa ami ha nem rallyzni veszed, kifejezetten ár érték bajnok. Szerezd be te a tárcsát, szerintem úgy jársz a legjobban. -
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60805 üzenetére
12e től 43e ig terjed az ára.
De azért mielőtt megveszed nézd meg az állapotát.
Jobb kerék levesz, látod a tárcsát, megjelölöd egy filcel, krétával beindítod a kocsit klíma ráad, ha leállításkor a jel nincs ugyan ott, akkor ez a baj. -
rob210
Topikgazda
válasz
NdrewSunix #60803 üzenetére
Azt nem tudom, hogy benzn vagy diesel, bár ennél a hibánál végülis mindegy.
Ami téged szivat az ez:
A két fém rész közötti gumiágy, kezd szétmenni.
Amikor megterheled a klímával a hajtást, akkor el el forog a két fém rész egymáson ilyenkor nincs töltésed. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
GeRbo_92 #60775 üzenetére
Értem és az, hogy nem volt nyomatékra lehúzva megfelelően a hengerfej az az erling hibája?
A meghúzási sorrend és a megfelelő nyomaték nem véletlen van megadva.
Ha ez az erling hibája lenne, akkor az egész tömítés úgy nézne ki nem csak azon az egy részen.
De kérdezz meg mást is ha igazán szerelő akkor ugyan ezt fogja mondani.Az a hengerfej tömítés ami a gyártó hibájából megy szét nem így néz ki.
Hanem így:Netről szedett kép!
Egy biztos a cortecot ne vedd azzal rosszabbul jársz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó KTM női bicaj!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest