- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64388 üzenetére
Nem nem a vezérlést lecseréli, csak az okoskereket nem.
De ha szakszervízben volt akkor arról van papírod és ahhoz garancia is jár, tehát elvileg neked most az lenne a legjobb, ha okoskerék lenne.
Akkor gariba cserélniük kéne.
Ha nincs a számlán az okoskerék na az a cumi.
Mert ugye akkor átvetted jó volt ahhoz nem nyúltak effektív ki is hátrálnak belőle, hogy az nem az ő saruk.
Áh nagyon komoly dolgokat éltem már át, amikor atulaj helyett mentem ütni az asztalt.
Kisebb nagyobb sikerrel, de eddig mindig valamilyen a nullához képest pozitív eredménnyel. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64386 üzenetére
Nem tudom megmondani de eddig aki ilyen hibára panaszkodott az mindenki 5w40 et használt.
Pedig és ellenben gyári ajánlásban szerepel az is.
Egy szolenoid pucolás 5w30ra csere sokat segíthet.De csak akkor ha valóban az okoskerék a baj.
Amit a szerelő majd kiszűr neked.
A vezérlésről, ha ilyen gyanú fennál érdemes levenni a fedelet, mert ha szétköpi az olajat esetleg az a vezérlés halálához vezethet.
De ennyire ne szaladjunk előre és az már extrém eset.
Előbb elkezd kerregni, kattanni. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64382 üzenetére
Az okoskerék sokmindenre képes.
Ha szakszervízben lett csináltatva, sajnos elképzelhető, hogy csak a számlán szerepel.
Ha gariidőn belül van akkor vissza kell vinni, de előbb derüljön ki, hogy valóban az-e a hibás.
Azt azért megkérdezem, hogy milyen olaj van benne?
Ha 5w40 akkor meg is van a hiba oka. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64366 üzenetére
Diagra kéne tenni.
Abból rögtön kiderülne.
De első körben ami a legolcsóbb, ha találgatós szerelésbe kell belemenni, akkor a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ahogy írtam is.
1200 körül kéne legyen indításkor az alapjárat amit 4-5 mp elteltével beejt 1000re és utána, ha a hőmérséklet eléri az első vonalat leejt rendes 750 es alapjáratra.
Nálad ez a folyamat nincs meg.Ha a benzinpumpa nem szállítana eleget akkor az hirtelen gyorsításkor jelentene kimaradást dadogást extrém esetben befulladást.
Ez vagy trafó hiba (párás hideg időben áthúz), vagy valamelyik jeladó hibája.
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64357 üzenetére
A kiegyenlítő tartály sapkája egyben egy "nyomásszelep"
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64356 üzenetére
Ha reggel sem fulladsz le vele ablakfűtéssel, akkor cseréld ki a beszívott levegő hőmérséklet jeladót
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64351 üzenetére
Müszerfal ki.
Szalavatott ember 4,5 óra alatt megcsinálja, ha szűzen állsz neki egy hétvége meg egy doboz szanax. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #64346 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64342 üzenetére
Ha hidegen "csak" ezer az alapjárat akkor ott keresném a hibát, nem emeli meg a befecskendezést valamiért.
Próbáld ki, hogy hidegen ráadod a hátsó ablak fűtést, ha kell ha nem. Menj vele és ha így nem fog befulladni, akkor megvan az irányvonal merre kell menni.De amit mágus írt az is egy csomó hibát kizár rögtön.
A benzinpumpa csatlakozóját is érdemes megnézni, az el szokott olvadni kontakthiba miatt, onnantól meg bármi lehet.
Ráadásul ezt a diag se biztos, hogy írni fogja, de reménykedjünk. Vagy ha kidiagrammozzák neked élőadatban az oké akkor egyből kiderül, hogy mi nincs üzemanyag vagy szikra. -
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64340 üzenetére
Vagy komplett lengőkar, vagy szilent csere igen, de ezt látni kéne, hogy a lengőkar milyen állapotban van.
Ha csere akkor futóműalkatrész révén csakis párban. -
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #64329 üzenetére
M II esetén a toronyszilent, stabpálca, kormányösszekötő gömbfej és axiálcsukló, valamint a gumiharangok.
M III esetén a stabpálca és a féktárcsa, kerékcsapágy.
L III esetén termosztát, gumiharangok, lengőkar.Szomorú dolgok ezek.
Ez csak ami nálam elvérzett, de sok ismerős szerelő is azt mondja, hogy elfelejtettek alkatrészt gyártani. -
rob210
Topikgazda
Uraim az összefoglalóból kikerült a FEBI.
Az utóbbi időben nagyon silány lett a minősége a FEBI alkatrészeknek.
Sajnos sok esetben a belépő szintet sem éri el a minőség, nem, hogy a jó minőséget.
Kár érte nagy cég nagy márka volt!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
BLUE TORNADO #64307 üzenetére
Az lengőkar szilent lesz, de ha nem húz az autó akkor felettéb jó futóműveshez vitted, hogy hozzá állította a geomatriát a rossz lengőkarhoz.
Ha az te már szemmel látod, hogy hátrébb van a kerék akkor ott már durván torzult a futóműgeometria. -
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #64293 üzenetére
M II nél ez a motortéri biztosíték tábla miatt van, típushiba el.aszott konstrukció.
Ki kell szedni és kiszárítani, kontaktsprayel befújni (nem wd40, hanem kontaktspray).
Ha nem akarsz sűrűn szívni vele akkor érdemes gumi szigetelővel körbenyomni a fedelet, hogy ne kapjon vizet.
Nem sziló meg nem ragasztó hanem gumi szigetelő, mert akkor szerelhető marad -
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #64292 üzenetére
Meg kéne nézni a hátsó ajtónál az átvezető kábelt.
Az gyanis tud ilyen áthúzásos hibát produkálni amikor nyirkos időben még csak ki van repedezve a kábelek szigetelése.
Aztán amikor majd összeér teljesen a kábel, mert elporlad a szigetelés akkor folyamatos hibák lesznek világít minden mindehol kinyit bezár ezt aztEgyszóval a gumi harmónikát nézd meg, hogy alatta a kábelek épek-e.
-
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #64291 üzenetére
Nézd meg az első fékeket, hogy mennyire meleg egy ilyen hajtás után. (kesztyű használata egészségemgóvás céljából ajánlott)
Olyat ugyanis már láttam akinek fogott a belső oldal, szar volt a fékkarmantyú és forró volt a felni az meg elég direlt kapcsolatban van a gumival. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64284 üzenetére
Ha nincs baja nem kell, de ha 2 hónap múlva az új kuplunggal szétszakad kétszer fizeted ki a szerelést.
-
rob210
Topikgazda
válasz
daniel2121 #64283 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64280 üzenetére
Attól függően van, hogy benne van e a készletben a lendkerék vagy nincs.
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64276 üzenetére
Érzetre is gyorsul vagy csak óra szerint?
Lehet a sebesség jeladó kezd vicceskedni. -
rob210
Topikgazda
Csak azért tettem be a videot hogy értsd miről van szó.
Illetve halkan jelzem meg, hogy ha nem a bovden rossz én ha már le van szerelve meg szétszedve lehet kicserélném a bovdent is,mert nagyon ideges leszel, ha egy hónap múlva újra le kell szedni.10 év körüli autóknál egy bovdenhiba már megbocsájtható szerintem.
Amúgy meg van olcsóbban is, ezt csak szemléltetés miatt raktam be. -
rob210
Topikgazda
válasz
daniel2121 #64266 üzenetére
Ha bixenon akkor d1s
Ha halogén akkor h7 -
rob210
Topikgazda
Laguna scenic és mindegyik renault ami elektromos kézifékes eljátsza ezt egy idő után.
Az elektromos kézifék egy motorból áll egy orsós fogaskerekes rendszerből és a kötélből.
Létezik hozzá felújító műhely és felújító szett.A javítás egyszerű gyors, de amíg az egységet leszeded addig öröm boldogság
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64260 üzenetére
A két fekete a tükörfűtés.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64237 üzenetére
No mondtam én, hogy jeresd meg mágust.
Meg, hogy nem akarlak tévútra vinni. -
rob210
Topikgazda
válasz
shifty! #64213 üzenetére
Szakaszosan lehúzod az ablakot teljesen és amikor leent van 3-4 mp ig húzod a gombot ekkor betanulja a végállást felfelé ugyan ez.
Azért van mert a feszültség bemeent 9 volt alá indítózáskor. A napi számlálót is agyonvágta szerintem majd nézd meg
Akumlátor kapacitás mérés nem tudom mikori és ha rendben van akkor, önindító kivesz takarít zsíroz, ha szerencséd van ennyi, ha nem akkor felújítás. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64212 üzenetére
Hát ezt látni hallani kéne, nem akarlak tévútra vinni kérdezd meg mágust hátha van tapasztalata vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #64210 üzenetére
Búgó inkább a csapágy.
A féltengely csukló kattog, mert bemaródás keletkezik amin a golyó megugrik.
A te féle skodát még nem javítottam, de ha van kardán csapágyazás akkor én inkább azt tartanám a ludasnak. -
rob210
Topikgazda
válasz
Xantomas #64207 üzenetére
Ez a belső amiről én beszélek nem a külső ami alászedve hangot is ad.
De azt a kormányon is érezni kéne.
Azért tippeltem erre, mert bizonyos fordulaton csinálja és csak terhelésre, ez tipikusan annak a jele.Kipufogó ilyesmi kizárva, mert az üresjárati pörgetés esetén is csinálná.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #64185 üzenetére
A hajtókarcsapágy az 1.9 nél ritka.
Az a 2006 előtti 1.5 dci 106 le - re jellemző! -
rob210
Topikgazda
válasz
dragonfx #64175 üzenetére
Ez így kevés lesz.
Le vagy motorkód kéne.
Több féle 1.5 dci van.Kilométer mennyi, mert ezeket álltalában 300.000ezer környékén adják el ahol kezdődnek az injektor izzító és nagynyomású gondok.
Előszőr is diagra kell tenni mindent átnézni injektorok értékeit etc.etc.
Érdemes hozzáértővel megnézetni, mert fel lehet ülni vele a sz.pó rollerre.
De ha valóban jó akkor szerethető takarékos fürge kis gép. -
rob210
Topikgazda
válasz
Nemo1001 #64163 üzenetére
Azt a kettőt mindenképpen le kell venned, de lesz ott még más is.
Én még a rácsot is leszoktam venni ablaktörlőkarostól, nyersz plusz 10cm ert ami rohadt sokat számít egy ilyen egr kihúzásnál.
Ne szídd a franciákat, egy vw agr sokkal rosszabb helyen tud lenni, ez még egész szerelhető, csak diesel és belesül. -
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64161 üzenetére
Igen az abs be tud ázni van pár csatlakozó a rendszerben.
-
rob210
Topikgazda
válasz
nünüke1975 #64148 üzenetére
Az a baj, hogy ilyen szutykos időben kosztól kezdve bármi lehet, ezért nem írtam rá semmit.
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64150 üzenetére
Ez ilyen van benne egy hajtás azért veszi fel a formáját.
A szint meg tök oké.
Szerintem ezzel nincs baj -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64143 üzenetére
Le se kell fotóznod ilyen van benne.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64139 üzenetére
Típus?
Mert van olyan amin gyárilag van csavarás illetve maga a nívópálca háza ferde illetve kanyar van benne.
(pl. M II 1.4 ) -
rob210
Topikgazda
Szia.
Meg kell nézni indításkor mennyire esik be az aksi.
Tipikus önindító hibára utal, amikor elkoszolódik esetleg elkopik, kiszárad benne a kenőanyag, olyankor szokta azt csinálni, hogy indításkor felvesz annyit , hogy az aksi beesik 10volt alá és már nullázza is az érzékenyebb dolgokat.
Illetve az aksit is érdemes egy kapacitás mérésre elvinni. -
rob210
Topikgazda
válasz
rayoliviero #64135 üzenetére
A nívópálca nem hazudik.
Ha magasabb szűrőt tett rá, az is többet vesz fel, nem sokkal de többet vesz fel.
Viszont érdemes lehet 1 hétig naponta ránézned a nívópálcára.
Ha max fölött van az nem jó.
Ha minimum felett és nem változik a szint akkor no problem.
Teljesen én se szoktam telitölteni. (okkal) -
rob210
Topikgazda
Egymás moderálását meg hagyjátok meg nekem
Ha valaki olyan megnyilvánulást fog tenni azt úgy is törlöm és bannoltatom.
Az egészséges vita belefér, itt egy segítőkész csapat van, ha tudod mit és hogy kérdezel.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Steven #64111 üzenetére
Az enyémet nevezhetjük átlagautónak.
Nyugodtan satuzd le pályán.
Ott nem a tárcsa fog vetemedni hanem a szemed kijönni.
A zimmermann tárcsa ha elvetemedik akkor fel is flexelem apró darabokra.
Itt azon van a hangsúly, hogy ha olcsó hulladék alkatrész van a kocsiban és még el is hanyagolja a tulaj akkor garantált a rögtönzött autós találkozó, egy komolyabb fékezésnél.Nekem már volt olyan amikor a porsches srác átszólt nyáron, hogy nem hittem volna, hogy így megáll az autód, majdnem belédálltam.
Nekem a fék az egyik legfontosabb dolog a kocsin, azzal nem szabad játszani.
De tudjuk, hogy én megszállott vagyok -
-
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64082 üzenetére
Nem, beindítod letekersz mondjuk 1 fordulatnyit a szelepen.
Hagyod járni amíg ott összefüggően ütemesen cseppek jelennek meg amikor már folyamatosan csepeg akkor lesz jó. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64080 üzenetére
Tudom milyen van benne
Azért írtam, hogy mizu.
Azt a bicikliszelepsapka szerű izét az a szelep kitekered és ha ott folyamatosan víz jön akkor ok.
Amíg buborékos addig nem lesz jó.
Nem szabad levenni a sapkát csak kitekerni!!!! -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64078 üzenetére
Fűtés legyen feltekerve de a ventillátor ne legyen bekapcsolva.
Addig kell járatni amíg be nem kapcsol a venti igen.
A temosztátházon pedig ki kell nytni a szelepet.
(szerintem ezt nem tette meg a szerelőd)
A kiegyenlítő tartályon pedig legyen rajta a kupak, különben úgy felforralod a vizet, hogy ki is lövi az egésszet. -
rob210
Topikgazda
válasz
DonThomasino #64076 üzenetére
perssze.
-
rob210
Topikgazda
válasz
sesomaru1989 #64064 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #64061 üzenetére
Ahogy írta is mágus, a kupakon keresztül, hizsen ha megnyomod a pedált és nam kapna valahonnan utánpótlást (levegőt) akkor behorpadna a tartály.
A levegőnek meg van páratartalma, de mivel nagyon kis mennyiségekről beszélünk így lassan tellik meg nedvességgel a fékfolyadék.
De volt már olyan nálam akinek miután megcsináltam a fékét kompletten megharapta a kormányt első fékezésnél, és akkor ismerte el, hogy hát igazad van valóban sz.r volt a fékem.
Addig válltig állította, hogy semmi baja a fékének. Pedig a folyadék is erősen piros volt, azaz komolyabb szerpentínen igen gyengécske lehetett már a fékhatás. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #64048 üzenetére
Tehát annyira nem ment hátul a dugattyú.
Eddigi tapasztalataim alapján fékerőmérésnél az ilyeneknél ki is derül rögtön, hogy valami nincs rendben. -
rob210
Topikgazda
válasz
#89309696 #64043 üzenetére
Kettő kérdés.
Csak a tárcsa és a betét lett cserélve vagy szakszerűen ki lett cserélve a csúszócsapok újrakenve a dugatyúk átjáratva a fékfolyadék lecserélve?
A fék kb. 1000km alatt kopik össze úgy, hogy a 100% os teljesítményét le tudja adni, addig a satufékeket kerülni kell!
A bosch jó választás volt nekem még nem volt belőle garanciális problémám.
Viszont ezt a féksimogatós dolgot ki mondta neked? Ha jól van összerakva egy fék akkor azt elég simogatni is, nem kell kinyomni a padlólemezen a pedált. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
bLaCkDoGoNe #64036 üzenetére
Üdv. a renaultos társadalomban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
orosziem81 #64034 üzenetére
Sok sikert a kocsihoz, a twingo miatt meg úgy is jössz még néha ide.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabady #64030 üzenetére
Na de mi alapján zárnád ki?
Ki van mérve , hogy amikor ráadod a gyújtást hol milyen változás lép életbe?
Nem kötözködök, csak én már jártam, úgy, hogy minden jó minden jó aztán kiderült, hogy a gyújtáskapcsolóban volt egy kis kosz és nem kapcsolt. Márpedig ha az nem adja le akkor a feszt amikor kell akkor a reelé utána már nem fog behúzni, mert az nem folyamatosan kap áramot csak egy pillanatra és utána behúzott állapotban marad a következő jelig értelemszerűen hiszen a relé feladata ez.A másik: a relé hiba kizárt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest