- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- One mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
BUZZLGHTYR #90841 üzenetére
Továbbra se tudom mi az az abcdefg?
1.2 es clió az vagy d4f vagy d7f
Nincs ilyen cgzzsdfegh akármi.Igen a váltóra menő testkábelt vagy magát az önindítót nem szokták jól visszavezetékelni kuplung váltó stb javításnál.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #90844 üzenetére
Szia. 1.6 16v ha a fogyasztás valóban nem érdekel.
A vezcsere drága, de nincs turbó, nincs egr, nincs nagynyomású, nincs injektor (van csak nem olyan)
Sokkal megbízhatóbb, még akkor is, ha az az 1.5 már valóban kiforrott, jó diesel motor.
Nincsenek elromló szenzorok, nincs dpf, soroljam?
6sebességes 1.6 16v-t a népnek !!! 🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
BUZZLGHTYR #90839 üzenetére
Testkábel.
Bár a bccb motor nem tudom melyik 🤣🤣🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #90825 üzenetére
Gyöngykavics.
Valaki hallott a típushibáról, hogy el tud dugulni az olajcsapdája és megszórta vele.
Csak azt nem tudta hogy azt nem így takarítjuk és, hogy illik kiszedni a felesleget ha már azzal takarította. -
rob210
Topikgazda
Erre varrjatok gombot. A képen egy szelepfedél látható.
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #90810 üzenetére
Szia.
Igen az a légtelenítője.
De ez ha ennyire bemelegedett akkor már nincs benne levegő.
5-10 km alatt kidolgozza magából, ha nem légteleníted akkor is.
Próbáld ki, hogy emelkedőn felfelé megállsz minnél meredekebben.
Feltöltöd a tartályt maximumig, ÉS elindítod a kocsit, majd adsz pár hirtelen nagy gázfröccsöt. (értelemszerűen ne hideg motorral csináld.)
Ha csobogást hallasz akkor sajnos megültek a légbuborékok a radiátorban, akkor addig kell gázfröccsözni amíg el nem kussol a csobogás.
Utána lesz fűtés újra. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90778 üzenetére
Csak vigyázz vele, nehogy meglepjen.
Sok coupé veszett már oda a nyúlmókusok miatt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #90763 üzenetére
Ez nem beléd csúszott, ez belédállt.
Csomagtartót belül fotózd le, ott van a lényeg.
A lámpa lökős filléres dolog.
De ha a hossznyúlvány elment (ne legyen igazam de képről kapott) akkor bizony zsebbenyúlós lesz, ha egyáltalán javítható.
Ezek azok a deformációk ami javítás után úgy néz ki jó lett. Aztán fogy a gumi folyamatosan hátul, mert oda a geometria. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #90758 üzenetére
Csak a dayco
-
rob210
Topikgazda
A pofám leszakad srácok.
Megane 4 azaz nem öreg autó, de már "gányék" megkaparintották.Rég láttam ilyen szemét trehány módon felrakott vezérlést.
Nem megy be a csap annyira nincs jelen.
Diag szerint vezérmű koherencia.
A végeredmény pedig sírógörcs.
Ez a cooler csöve. Igen a cooleré.
-
rob210
Topikgazda
válasz
atosan #90724 üzenetére
Túlhűt a venti.
Meg ne kérdezd miért csinálja, de nem levegő.
Ha levegős lenne akkor forrna a víz nem lefelé menne a hőfok mutató.
Valószínű a termosztát összef@sta magát és korábban nyit a kelleténél.
Vagy a hőgomba dobta be az unalmast és korábban kapcsolja a ventit mint kéne.
Ezeket meg kell vizsgálni.
-
rob210
Topikgazda
Amikor már semmi nem segít.
csak a puszta erőszak.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sirus86 #90710 üzenetére
Ez nem fedi a valóságot. Azért mert neked rossz tapasztalatod van, ez a hiba ezekből a képekből simán gyári állapotra hozható.
Ezért kár donor autót venni!
Gombokért van hozzá minden itthon.
8ezer egy lámpa 20e egy színazonos lökős meg egy sárvédő 12e.
Ha még kellenek patentok ez az akkor is bőven 100e alatt van.
De újra leírom távolabbi képek kellenének . -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90704 üzenetére
ja ok én 190/100
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90700 üzenetére
Uhh nem tudom mekkora vagy én alig bírok beszállni.
Ha már bent vagyok nincs gond.
Nagyon jópofa kis vas, de tényleg nehéz kilátni belőle! -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #90692 üzenetére
Én attól tartok, hogy kb volt egy gyertyája és berakta próbaképpen.
Az, hogy a trafó alja ki volt nyílva már nem haladta meg a képességeit.
Ez egy wind 1.2 turbó.
Motorra ugyan az mint az enyém, csak a twingó cabrió változata.
Mindegy trafó csere megvolt, gyertyacsere megvolt, most megint száguldozik a kis bunker. -
rob210
Topikgazda
No akkor a 4 es hengerben volt egy db beru a többiben 3 db ngk.
A lényeg nem ez, hanem hogy az ngk gyertyák be vannak rozsdásodva!!!
Konkrétan beszartam úgy recsegtek amikor szedtem ki.
Fel kellett menetelnem a hengerfejet, (menettisztítás) és porszívó kompresszor kombóval kitakarítani utána. -
rob210
Topikgazda
válasz
gixxergabi #90686 üzenetére
Is.
-
rob210
Topikgazda
Ezt itt hagyom gondolkozni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90682 üzenetére
Szerinted?
Ipari hulladék mind.
Most a Toyota, mert ők ezt nem engedhetik meg maguknak ezt, tervezett szíjat bele .
Módosított anyagokkal.
Kíváncsi leszek. -
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #90678 üzenetére
helyes
-
rob210
Topikgazda
Az olaj |s a vezérműszíj nem barátok.
Ezt itt hagyom nektek olvasgatni.
[link]
-
rob210
Topikgazda
válasz
sarkany01 #90673 üzenetére
Ha találsz benne ki lehet, de max. A csomagtartóban lesz.
Elektromos fojtószelep van benne, az szabályozza az alapjáratot is. Magyarán a fojtót kell kitakarítani, mert nagyon mocskos.
Utána viszont adaptálni kell (feltanítani) vagy menni vele kb. 10-50km-ert mire jó lesz. Addig magasabb lesz az alapjárat és rángatni fogja össze vissza. -
-
rob210
Topikgazda
Nem is fog csak amikor már megdöglött a töltés vezérlés.
De , ha az "equalizer" nem állítódott el akkor ez pipa, nem itt keresendő a bibi.
A másik lehetőség a párásodás.
Ezt viszont úgy tudod tesztelni, hogy fűtött garázs vagy egy melegítő a csomiba felügyelet mellett!!! Aztán , ha szárad változik-e a dolog.
Ellenkező esetben végfok ami a mélydobozban van. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Tce motorost ne akarj ha az nem egy 1.6/1.8/2.0 tce.
Vagy, de erre nincs kereted 1.33 tce.
Az 1.2/0.9 tce felejtős.
Az 1.4tce vállalható 200ezerig. Itt rendszerint hengerfejesednek és nagyon költséges a javítása.Mekkora kocsi kell?
1 vagy 2 gyerek van/lesz?
Ha gondolod gyere el próbáld ki a clióm.
(Nem nem eladó!)
Csak hogy elfértek-e benne elég tágas-e élhetőnek érzed-e.
Mert ebből az 1.2 tce ből egy grandtour szerintem ideális kompromisszum.Pl. [link]
-
rob210
Topikgazda
Ebből egy 2.0 benzin gáz lenne a tuti.
Azok fenntarthatóak és mennek is ha kell.
Az 1.6 gyenge ehhez főleg egy családdal megpakolva.
Nagyon jól elfértek benne, de 5 fővel ez inkább csapatszállító mint autó.
Értsd úgy, hogy forgalmi akadály leszel a pályán.
Fogyasztása 8-11 közé tehető. -
rob210
Topikgazda
válasz
osztszoroz #90590 üzenetére
Két féle fhp jeladóval szerelték. Ez az álltalános ami az 1.6 ban is van létezik a 2.0.16 szelepesnél is. Ez a termosztátház alatt van a váltó motor találkozásánál.
illetve van ez amit a 6 os váltónál alkalmaztak előszeretettel, de mint írtam létezik az előzővel szerelt verzióban is. Ennek a helye a kocsi alatt a váltó alján van.
Ezért írtam, hogy alul keresd.
1 db 10 es fejű csavar fogja.
Azért tettem be a képet, hogy tudd lásd mit keress -
rob210
Topikgazda
válasz
osztszoroz #90584 üzenetére
Alulról van ezek 6 sebességes váltóval vannak szerelve.
Keresd úgy a videót, hogy megane 2 rs fhp problem. -
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #90578 üzenetére
Köszi. Tüszös mandula. Túlélem , már megvolt a 2 legrosszabb éjszakám.
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok bocsi de aki időpontra vár annak rossz hírem van sajnos tolódik minden.
Olyan sz@rul lettem most estére, hogy el se hiszem.
Napközben még vígan futóműveztem. Most meg alig bírtam feljönni az emeletre.
Bocsi srácok. -
rob210
Topikgazda
Csak a renault.
-
rob210
Topikgazda
válasz
tothjozsi96 #90570 üzenetére
Minden modern autó komforelektronikája lekapcsolja.
Bocs nem írtam neked. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
#94522368 #90557 üzenetére
Ne tegyél bele castrolt, ha jót akarsz
A 0.9tce egy fokkal jobb mint az 1.2 tce.
De a vezérműláncra figyelni kell, és az olajcsere 10ezrenként történjen meg.
Ami még fontos a jó minőségű gyertya és az olajcserék során egy élőadatos diagnosztika.
Itt ugyanis ha egy egy pici ütem kimarad a gyújtásban azt felhasználóként nem veszed észre, de az nyírja ki a motort. -
rob210
Topikgazda
már elkezdte tördelni a ferodo réteget.
Ha elvékonyodik nagyon akkor előfordul, hogy "lerobban" az alaplapról.
Szóval ez nem játék srácok. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90536 üzenetére
No mindjárt felkerül a fék aztán meglátod mi lett túlreagálva. 🤣 előzetesen annyit, hogy a fékfolyadékot is esedékesnek éreztem lecserélni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #90529 üzenetére
Igen megérkezett a zsákolás.
Jól látod a helyzetet nem volt központban a szíj.
Szarul rakta fel a szakértőúr csak leszarta, és így ette az amúgy is román conti szíj oldalát.
Mert ez egy 1 éves vezérlés és így néz ki 22.ben tette fel a mester.
-
rob210
Topikgazda
Nos urak.
Továbbra is tartom, hogy a tuningjóskákkóklerfalváról sose fognak kihalni.
a pajszer volt a legközelebbi szerszám a típusismeret meg az ablakban.
-
rob210
Topikgazda
válasz
LamerGyuri #90518 üzenetére
Pedig ez egy avensisé 🤣🤣🤣
A tiéd ott figyel a dobozában hiszen nem vagy itt. -
rob210
Topikgazda
Új játékszet
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90464 üzenetére
Ilyet én még nem láttam.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #90461 üzenetére
Rossz hírem van azért nem találsz mert nincs.
Kerékcsapágy készlet eleme.
Mert a csapágy alatt van.
Azaz csapággyal együtt cserélhető!
Hányan szívtak már ezzel, hogy hozták elkeserítettem őket cseréltük.
Csonkállvány le csapágy kiprés lemez csere, csapágy be és csonkállvány vissza, a menete.ha lesz egy kis időm beteszlek, de élni nem tudok annyi a munka és még itt is kell moderálni :k igyekszem. Ha csak nem jön mycso és tesz be.
-
rob210
Topikgazda
Annyira még nem gáz, le kell venni lesöréteztetni és két réteg korrant meg egy alvázvédő.
A száradások miatt ez 4 nap amit senki nem fizet ki.
Inkább vesz bontottat vagy újat ami szerintem irreálisan drága. De ha veszel egy bontottat és azt megcsináljuk majd cseréljük akkor hamar megvan .
A másik meg szelepfedél tömítés csere.
Rutin munka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest