Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Sony Xperia XZ Premium - tükör által homályosan
- 8000 mAh csak elég lesz
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darko
senior tag
válasz
Viktor0610 #41300 üzenetére
Köszi a válaszokat
-
Darko
senior tag
Szolgáltatótól lehet kérni a telefon szolgáltató függetlenítését, ha lejárt mindenfajta hűség a telefonra?
-
Darko
senior tag
válasz
Viktor0610 #41105 üzenetére
Helyes, most hívtak, hogy adjam oda nekik a telefont
Pedig nálam volt, csak akkor nem kérték. Pedig már majdnem megrendeltem a kijelzőt kínából. De jó hogy nem tettem!
Mit kell vinnem? Mindent, aksit is, töltő?
-
Darko
senior tag
Na csak elintéztem!
1/6 6kor beestem az LG szervizbe, mint kiderült nem hoztam magammal a szerviz papírt, de az ott dolgozó lánynak ez nem okozott problémát, kiadta a cserére jogosító papírt és a telefont. Tulajdonképpen a 3. alkalommal vittem a 2 év alatt az LG-hez a telefont javításra, mind a 3x a kijelző miatt. Hatalmas piros pont a szerviznek, az LG-nek meg inkább fekete. 10 perc múlva már úton voltam a Duna plázába a Telenorhoz, ahol mutattam a papírt, kikeresték a tarifacsomagom szerinti akkori (2014.07.24) vételi árat (131e), majd megmutatták a listát ahonnan választhattam egy másik telefont ugyanabból a tarifacsomagból. Drágábbat választottam és a különbözetet kellett csak kifizetnem. A rossz telefon is nálam maradt természetesen. Szóval a Telenornak is piros pont hogy mindent azonnal elintéztek, nem akadékoskodtak, kedvesek voltak.
Ja és a garancia természetesen az új készülék szerint megy tovább, ebben az esetben újabb 2 év.
Köszi mindenkinek! -
Darko
senior tag
Köszi a válaszotok! Ha annak idején XS csomagban vettem (24x5 954 Ft) részletre, gondolom az nem probléma. Ha jól emlékszem xs csomagban 130e Ft volt anno, akkor kb ebben az árban tudok majd választani?
-
Darko
senior tag
Hogy működik mostanában a Telenor-nál a garanciális készülékcsere? Történetesen ma hívtak a LG szervizből, hogy a készülékem mivel harmadszorra is meghibásodott ők nem javítják, hanem adnak egy papírt amivel el kell mennem a Telenorhoz, és tudok választani egy másik mobilt. LG G3-ról van szó, 2 éve vettem számlásan. Milyen értékben tudok másik telefont választani? Sajnos nem vagyok otthon, de érdekelne hogy hogyan zajlik egy ilyen csere.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Politika
- DUNE médialejátszók topicja
- Villanyszerelés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Hardcore pizza és kenyér topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H110 i5 6600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Zalman S2 TG DeepCool 580W
- Samsung Galaxy A55 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Xiaomi Redmi Note 10 Pro mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest