- Yettel topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Apple Watch
- Szakít a OnePlus és a Hasselblad?
- Kifelé is csukható a Z Flip7?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #12397 üzenetére
Nincs szerzodeskotesi kotelezettsege egyiknek sem (mint ahogy kiszolgalasi kotelzettseg sincs a boltban sem). Ha olyanjuk van, nem kotnek veled szerzodest es csokolom. Ha csak a csomagoddal van bajuk, akkor atmesz masik tarifacsomagba, ha meg veled, akkor meg szamhordozol.
-
axioma
veterán
válasz
zoli62 #12397 üzenetére
Eleg furcsa... ilyen alapon nem szabad hibat jelenteni? Ok meg kozben hivatkoznak majd arra, hogy nem tudjak javitani a hibakat, mondvan nem is tudnak rola, mert senki sem meri majd bejelenteni?
En a helyedben kialkudnek egy ingyen fuggetlenitest is, ha mar miattuk kell szolgaltatot valts... na jo, legalabb megprobalnek. Ez szerintem teljesen jogos. A huseg alatti ingyen elengedes NEM kedvezmeny, marmint hogy elengedik a buntetest, az TEGED kot, oket nem, es nem adtal okot a rendkivuli felmondasra, akkor eleve szoba se kerul a husegkerdes. Probalkozz be, vesztenivalod naluk mar nemigen van...
(Hm, jo kerdes, hogy ha alairtad a 2 evet, az olyan szerzodes volt, hogy kozben a ceg sem valtoztathat? Peldaul elofiz. dijat? Mert akkor viszont me'g neked van karod abbol, hogy nem a regi aron fogsz tudni szolgaltatashoz jutni, pedig te arra szerzodtel... es ok szegik meg a felmondassal, nem te.) -
1430
senior tag
válasz
zoli62 #12392 üzenetére
"nem tudnak megfelelni az általam támasztott igényeknek,és üzletileg nem éri meg nekik az előfizetésem fenntartása"
Az én tippem az lenne, hogy olyan sok időt vesz el a "hasfájásaid" intézése (értsd reklamációk, észrevételek), hogy többe kerül a rád áldozott munkaórák kifizetése, mint az általad generált bevétel.
-
axioma
veterán
-
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #12390 üzenetére
A. Szolgáltató általi rendes felmondás
A rendkívüli felmondás (9.1.4.4.B.) pontjaiban foglalt esetek kivételével a Szolgáltató az
Előfizetői Szerződést 60 napos felmondási idővel jogosult felmondani.
Rendes felmondásra elsősorban, de nem kizárólag, akkor kerül sor, ha az az üzleti
Előfizető, aki az egyéni előfizetőre vonatkozó rendelkezések alkalmazásáról előzetesen
nyilatkozott, fizetésképtelen, illetve amennyiben csődeljárás, felszámolási,
végelszámolási vagy törlési eljárás indult ellene.Az Előfizető tudomásul veszi, hogy tilos az Előfizetői Szerződés keretében igénybe vett
bármely szolgáltatást harmadik személy(ek) részére részben vagy egészben
továbbértékesíteni a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül. Amennyiben az
Előfizető e kötelezettségét megszegi, tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az
Előfizetői Szerződést – annak korlátozását követően - rendes felmondással megszüntetni,
és amennyiben a Szolgáltatónak bármilyen kára származott az Előfizető szerződésszegő
magatartásából, ezt a Szolgáltató jogosult érvényesíteni. A kártérítési igény
szempontjából a szerződésben kikötött igények, valamint a szerződésszegő magatartás
miatt felmerülő károk érvényesíthetők.
Amennyiben az Előfizető nem tesz eleget együttműködési, tájékoztatási, valamint
változás-bejelentési kötelezettségének, a Szolgáltató jogosult az Előfizetői Szerződést
rendes felmondással megszüntetni. -
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #12321 üzenetére
A valsagadot ki kell valahogy termelni, gondolom az ugyfelszolgalatnal is volt elbocsatas. Ha jol tudom, mindossze annyira vannak kotelezve, hogy a hibabejelentest 2 percen belul elo embernek kell fogadnia. Ellenkezo esetben -bejelentes eseten- nmhh birsag a nyeremeny.
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #12318 üzenetére
Felrerakod a szamla varhato osszeget, aztan ha megjon, befizeted. ennyi. Mocskosul nem ertem, mit kell ezen ennyit rugozni. Foleg akkor, ha TUDOD, hogy epp csunyan elhasaltak egy rendszerfrissitesben es perpillanat fellabuak. Szerinted hianyzik az nekik, hogy kitolnak egy korsms-t a szamlas elofizetoknek, hogy majd kesobb kell befizetni a havi szamlat, a sok hulye ugyfel meg egybol elkezdje felhivni -a problemak miatt- amugy is tulterhelt ugyfelszolgalatot, hogy de megis mikor? (mert ketseged ne legyen, az emberek hulyek, es tobbezer folosleges hivas keletkezne ebbol).
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #12282 üzenetére
Ugyanazt látom visszaköszönni, mint amikor bevezették az amdocs-ot. Teszteletlenül rászabadították a rendszerre, vért izzadtak a sokprocis, sokmillás unix szervereik. Jelen pillanatban képtelenek egy csomó pontban megfelelni az ÁSZF-jüknek emiatt a csodás frissítés miatt, egy csomó volt automatizmus ugyanis csak kézzel működik. Emiatt aztán a 48 órás határidőket is akár többszörösen túllépik.
-
tomp
félisten
válasz
zoli62 #12277 üzenetére
A múlthónapban leadott hiper21 előfizetés utolsó számláját még máig is várom. Pedig 27-én volt zárás. 6-án fizettem ki mindig. Most meg még meg sincsen. A rendszerfrissítés rendesen betett nekik. A mobil sz.zárásom 21-én volt annak rendben kijött a számlája, mivel ugye frissítés előtt volt.
-
axioma
veterán
válasz
zoli62 #12202 üzenetére
Nem normalisok ezzel a mobilint. start-tal. Flottaban vagyunk, es 3 lepesben is van vedekezes:
1. flotta/keszulek engedelyre oriasi, a sotetkek/fekete feliratok es savok kozott piros szinu felirat, ide nem kiabalok de ott csupa nagybetuvel: mobil internet start-t torolni!!!
2. be van allitva a flottara, hogy nem lehet ilyet hozza aktivalni egyaltalan
3. ezen kivul trigger (kulonleges kezeles) is van ra, hogy ha ilyen elofordul, akkor toroljek.
Ennek ellenere kb. havonta kell reklamalni azert, mert valamelyik uj csaladtagos szerzodesre felraktak, es amikor nem az az egy ugyfeles fogadja a panaszt, akinek ez mar a konyoken jon ki, akkor volt hogy visszavalaszoltak, hogy meltanyossagbol a felet elengedik a 23e-nek... (User semmi szandekolt netezest nem csinalt, o ugy tudta, nincs is a szamahoz net engedelyezve, az android vagy hat kinek milyen van ment fel ezert-azert a netre.) Nyilvan vegul nem fizetett egy fillert sem ra. -
asdf_
veterán
-
polonic
félisten
válasz
zoli62 #11946 üzenetére
Áá, azt csak nem lépik meg. Nekik is inkább az az érdekük, hogy elektronikus legyen a fizetés és az ehhez tartozó dolgok, ehhez kapcsolódva a számla, aztán ehhez a hívásrészletezés. Ez így nem kerül nekik annyi pénzbe, mintha nyomtatni kéne.
Egyébként kérdeztem őket fb-n. Azt válaszolták, hogy előfizetők számára nem látható fejlesztés ez most. Úgymond motorháztatő alatti.
-
club1
veterán
válasz
zoli62 #10828 üzenetére
Én speciel megértem az indokaikat. Gondolom valami service desk szoftvert használnak, ott pedig az esemény/ticket nyitásának automatizálásával 7x24 órás munkaidő esetén minimum 6 főállású munkatársat lehet megspórolni. (5x8 esetén minimum 2 munkatársat, de közterhekkel együtt az is sok milliós évi tétel.)
-
Tutu7030
veterán
-
tomp
félisten
válasz
zoli62 #10426 üzenetére
Engem 2állomás is lefed a lakásban. Egyszer az egyikre, egyszer a másikra kapcsolódok.(140 illetve 500méterre vannak)
Nappal mind2-n szinte leáll a hipernet. Azaz mind2-n elfogy a sávszél és válthatok át okostarifára mert csak azon megy ilyenkor a net.Szerintem akkor működne jól a hipernet, ha 200méterenként lenne egy állomás.
-
tomp
félisten
Okostarifában a google maps korlátlan. Ez által a navi is. Azaz a Telenor reklámozni fogja.
"Válassz a neked legfelelőbb okostarifák közül és korlátlanul használhatod a Google Navigációt. Nem kell venni drága szoftvert. Csak válassz okostarifát. Okostarifa okosoknak."
Na kb ilyen reklámot várok. -
alba-regia
aktív tag
Szerintem is kérdezd meg az ügyifogyikat. Bár ez nem garancia semmire.
Nekem az androidos Tab-ra két beállító üzenet küldtek, a harmadikat az ügyfélszolgálat. Újból felhívtam őket, mondtam, h utánaolvastam és ezt nem lehet SMS-sel beállítani. Akkor kapcsoltak, és mondták, hogy a telenor.hu/android linken nézzem meg a beállításokat. Na ott szó nincs a DJuice-os 100 megás csomagról, ill. arról, hogy nem net az APN (egyébként net apn-nel is működik, de nem tudom, hogy akkor vonja-e a lét). Utána megint felhívtam őket, másik ügyintéző. Mondta, hogy az APN-t állítsam online-ra, mivel ezzel a csomaggal ez a beállítás.
Közben kaptam a DJuice ügyfélszolgálattól közel egy hét alatt a fenti problémára egy válasz e-mailt. Abban szintén azt írták le (pontosabban beillesztették az androidos beállítós linkről a képeket), hogy az APN: net. Ezt idézem:"Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.
A + 36 20 xxx xxxx-es GSM szám esetében jelenleg a Netezz mobilon 100 MB-os csomag van beállítva. Ennél a csomagnál ha elérte a 100 MB-ot, akkor
32 Ft/ MB egységgel történik a túlforgalmazás. Szeretném ajánlani a Klikk szolgáltatást, ahol nincs túlforgalmazás- és a jelenlegi akcióban 3 hónapon át havidíjmentesen kipróbálható. (http://www.telenor.hu/klikk)Az internet beállítást pedig az alábbi ábra segítségével nyomon követheti." Innen jönnek a beillesztett képek, ami szerint az APN: net.
Na, erre gondoltam, megnézem ezt a Klikk szolgáltatást. A DJuice oldalán semmi info róla, csak a telenornál. Az online rendszerbe belépve sem lehet megrendelni. Így megpróbáltam az általuk leírt módon, SMS-ben. Visszajött a válasz: "Ön a kért szolgáltatás megrendelésére nem jogosult".
Az egésznek a lényege:
Szerencsétlenek sokkal kevésbé felkészültek, mint itt a fórumon a legtöbb ember. Innen kezdve inkább itt kérdezek... -
-
csab2
veterán
Naja, 1 év tarifamegtartással vettem. Augusztusban jár le. Erre az egyetlen értelmes tarifacsomagot amire váltani akartam (MobilKvartett), megszüntette a Telenor.
Pech. Éppen most agyaltam, hogy mire válthatnék. Az okostarifák nem tetszenek, mert meg van különböztetve a hálón belüli/kívüli irány. Valszeg alaptarifa 3 lesz, mobil online 500-zal és sms 30-cal. Ez havonta összesen 6470 forint, ami röhej, mert a T-nél a MédiaMánia S csak 4990 forint és azért több percet lehet lebeszélni, több sms-t tartalmaz és a percdíjai is jobbak. Szívás!
-
Prien
addikt
Ne is mondd, ma 3x próbáltam elérni az ügyfélszolgálatot. Először délután 5 körül, ekkor 4 percet kellett volna várni, majd este 8 körül már 9 percet, most 10 után pedig 10 percet.
Tehát minél később éjszaka próbálsz ügyet intézni, annál többen lennének előtted?
Vagy létszám csökkentés volt? Mert ilyet még nem tapasztaltam, igaz, nem is vagyok egy notórius ügyfélszolgálat-hívogató.
Akár még vicces is lehetne.
Legalább egy visszahívás-kérő szolgáltatás vagy valami... -
Mulderpapa
aktív tag
Igen, besz*ptam. Meg velem együtt még sok más ember is.
Az üzletben, amikor megkötöd, akkor azt nem mondják, hogy csak pár hónapig élnek ezek a feltételek és utána emelnek, meg leveszik a netet. Olvassam el a 10 oldal ASZF-et, meg szerződést mielőtt aláírom? Szerintem meglincselne a többi vásárló. -
Mulderpapa
aktív tag
Lemondani sajnos nem tudom, mert ugye 2 év hűségnyilatkozatot kellett aláírni.
Tévedtem. 200MB adatforgalom van a Red Bull tartalmak böngészésén felül. Legalábbis ezt mondja a gép, ha felhívod a 1220-at, illetve az ügyfélszolgálatos is ezt mondta.Ennek ellenére vidáman hirdetik 500 MB! adatforgalommal, 4990 Ft-ért az oldalukon!!!
Lemondani nem lehet, de ezek után a számlát nem fogom befizetni. Vagy mondjam nekik azt, hogy az infláció miatt csak 4000 Ft-ot tudok fizetni?
-
club1
veterán
Dell Inspiron N5010 Mars Black notebook - Intel Core i3-380M 2.53GHz, 4GB DDR3 1333MHz (2*2GB), 15.6" HD TrueLife (1366x768 fényes) WLED TFT + integrált 1.3Mp webkamera, 500GB 5400rpm SATA HDD, 64bit Windows 7 Home Premium HUN + Office Starter + Dell Stage + Skype, 1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafikus vezérlő, 8x DVD+/-RW DL meghajtó, 6 cellás akkumulátor 48WHr, magyar billentyűzet + Numpad, Bluetooth 2.1, Intel Centrino Wireless-N 1000, HDMI kimenet, 7-1 kártyaolvasó, 4x USB2.0 (eSATA), 3 év szerviz garancia
A szervizszolgáltatást a HRP (Bp. XIII. és a C-SZERVIZ (Budaörs) látja el. Megbízhatóság: átlagostól kicsit jobb, használható és stabil (kivéve vírus vagy hardverhiba). Alsó-középkategóriás notebook, 3D-s játékok nagy része is játszható vele, internetes/irodai alkalmazások gondot nem jelentenek neki.
A fenti konfiguráció teljes ára 140.000 Ft + ÁFA-ról indul a piacon. Amivel spórolhat a Telenor: Gyengébb VGA kártyával rendeli a konfigurációt, ezzel mintegy 15-20 e Ft-al csökkenthető a teljes ár. -
club1
veterán
Hüleség. Amióta a ZTE berendezéseken telefonálok (kb. 2 hete), vissza tudtam állítani a telefonom kettős módra. Előtte nem tudtam 5-10 percnél többet egyfolytában beszélni UMTS-en (Budafok-Tétény, Százhalombatta, Fót) szakadás nélkül. Több mint két éve vártam egy ilyen hálózatot... Napról napra egyre több ZTE cellát kapcsolnak be, és igen, van szívás velük, de nem azért mert szarok. Ebben a technológiában minimalizálni kell az átfedéseket, az új berendezéseknek pedig más az iránykarakterisztikája azaz az egész hálót újra kell tervezni/állítani.
-
tomp
félisten
Ezt hol olvastad? Szerintem hülyeség. Ahol tapasztaltam leállást, mind a régi rendszer volt. Azért nem olyan egyszerű a csere. Ugye ha lekapcsolnak egy állomást, a rajta átmenő forgalom is kiesik.
Volt már szerencsém a zte állomáshoz. Jó. Stabil sebesség, sokkal jobb térerő. -
egykori
őstag
Én is így látom. Elképesztő, hogy sok kis csomagra osztják az előfizetést, és elég egy-két helyen túllépni a keretet és már lehet is fizetni - pluszban!
Ki a csoda fog számolgatni, hogy hány percet beszéltem, hány smst küldtem a különféle szolgáltatókhoz tartozó ismerőseimmel, rokonaimmal, kollégákkal stb.
Vagy melyik internethasználat tartozik a multimédiába, melyik nem, ebből mennyit forgalmazott a telefonom ide- vagy odatartozóan.
Azután, a legkisebb csomagot választók felett ott lebeg az a bizonyos kard, hogy mikor elégeli meg a szolgáltató e csomagot választók jólétét, mert csak promóciós!
Természetesen tudjuk, hogy ezeket az Okosságokat nem azért találták ki, hogy az ügyfeleknek jó legyen, hanem a nyereségesség növelése a cél.Érdemes egy kicsit számolgatni!
-
rudymester
senior tag
-
ottoyes
senior tag
Persze...családi csomagot aktiváltam bonusz program keretében...de a bevont kártyákról levonták a hívások díját,ami ugye ingyenes.Jóváírta.Ennyi...mondjuk még az volt benne a csavar,hogy közben mégegy szolgáltatást aktiváltam,és ezért a családit "parkolópályára" tette..
pont 72 óra alatt megoldották,telefonon,és e-mail-ben tájékoztattak.
-
club1
veterán
Semennyire. Az átlagos beszélgetés valahol 1:20 körül van. Azaz 82 Ft hagyományos tarifával, ezzel meg 68-88 Ft, attól függően, hogy kit hívsz. A röviden beszélni szeretők minden bizonnyal utálni fogják, a hosszabban beszélőknek pedig a 41 Ft-os percdíj miatt amúgy is volt valami okos megoldásuk (amik közül egy-kettőt ebben nem is lehet használni).
-
-
csab2
veterán
Én augusztusban vállaltam 1 db készülékhűséget és 2db tarifahűséget. Egyiket a 180 perc tarifára, másikat pedig a mobil online m-re. Emlékeim szerint mindkét esetben 20 000 forint a kötbér. A készülékhűségnél pedig 50 000 forint. Benne van a nyilatkozatokban amit aláírtam.
Szerintem az ÁSZF-ben is benne kell, hogy legyen. -
Qru
MODERÁTOR
Én már csak ilyen maximalista vok...
mod:
E66 és még Pannon-t ír ki. Nálam nem történt meg még a rendszerváltás.
mod2:
Micuir_M: A csoporton belül ingyen dumának van havi díja (jó csak 200HUF/hó). Kár, hogy egy ismerősöm se DPI-s.
Vagyis most már akkor egy biztos van, csak nem tudom a számát.
-
nggabi
félisten
nekünk dpiseknek semmi sem elég
engem is érdekelnének ezek az új dolgok:
- Forgalmi kereten belüli használat: bruttó 990.-/hó
- Limiten belüli forgalom: 0.- Ft/hó és 0.- Ft egyszeri díj.Holnap megpróbálom megkérdezni a 1220-on, de mivel ezek új szolgáltatások csodálkoznék ha elsőre tudnák az üfszolgon...
Nemzetközi hívástiltás 300 ftért havonta??? tiszta tréhom...
-
Sas madár
őstag
-
Landsmann
addikt
-
-
zoli62:
Amennyiben megreklamálod, és kérésed jóváhagyják, ingyenesen cserélhetsz számot, egyéb esetben nettó 1500 forint a feltöltőkártyás szám cseréje.dzsozefo:
Egyenleg nem vihető át egyik számról a másikra, de a fent említett dolog neked is járható út.Kimmuriel:
Amennyiben bejövőhívás még van a kártyán, feltöltéssel újraaktiválódik a szám, viszont ha már nem talál hálózatot, az Egyedi Igénykezelési Csoporttól kell kérni a visszaaktiválást. Fontos, hogy a kártya kikapcsolásakor az egyenleg is törlésre kerül, ha vissza is kapcsolják a számot, a korábban volt egyenleg elvész. -
Landsmann
addikt
Tévesen beírt telefonszám, tévesen megjelent szám egy hirdetésben. Millió oka lehet, hogy egy titkos számot hívnak. De gondolom nem téged keresnek rajta. Mert ha igen, az már érdekesebb dolog, mivel titkosított számot jogszerűen nem tudhatnak meg.
A megoldás számcserén íkvül még a hívásszűrés lehet. Ezt általában már mindegyik telefon tudja. -
TiMoN
senior tag
Én sem hagyom magam felháborodásom elküldtem e-mailbe.
Választ még mindig nem kaptam.
Ok 1xrü. Egy kifizetett szolgáltatást nem lehet használni ha az egyenleged
negatívba megy. Mért nem lehet 0?
Telefonos ügyfélszolgálatos teljesen igazat adott nekem és mondta
e-mailbe tehetek panaszt. Lehet máshol kell kopogtatnom.Használhatatlan csomag: internet 20mb.
Mivel cimborám csak azé tölti fel h velem beszéljen és h msn-ezni tudjon
de hát óvatlanul is kell 1 et telefonálni nem free számra így kiugorhat negatívba.
Így havi 2000ft nem elég ezek szerint családi csomag fizetés és net 20mbra. -
Esmein
nagyúr
Ami az agyamra mászik például az a live menü a vodánál. Elég sokszor nem megy rajta pl a pannonos beállító sms, de van hogy kézi szegeléssel se lehet beállítani hogy menjen a wap. a pannonos menü meg annyiból ki is merül általában, hogy van egy fix beállítás mms meg wap hozzáféréshez amit nem lehet mókolni, de mellé fel lehet venni akármit. (sőt, ha jól tudom a telefonok sincsenek összefirkálva)
-
-
zoli62
addikt
A Bónusz programmal kapcsolatban többször megkérdeztem, hogy százalékosan milyen súllyal számít a költés, és az előfizetői múlt. Nem kaptam kielégítő választ. Mintha egy titokzatos valami lenne az egész, amiről nem adható ki lényegi információ.Ezért számomra ez a kedvezményrensdzer kevésbé átlátható, mint a korábbi Partnerprogram, vagya T-Mobile KAP. Ráadásul, hogy árnyalja a képet, korábban valami "kiemelt" ügyfélkategória is létezett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Túlmelegedik a géped? Segítünk!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Eladó karcmentes Xiaomi Redmi Note 10 5G 4/128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest