- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Magisk
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #19556 üzenetére
bocs, de nekem volt elég sok robogóm, és elég sokat is foglalkoztam a dologgal. még ditechez is volt közöm, tuning szinten is.
a váltóhoz hozzányúlás az alacsony fordulatért egy cvt hajtásnál, egyszerűen butaságnak tűnik. görgők nehezebbre cserélése egy igazi hulladékot csinál a robogóból. pont ott fog csukni a varió, ahol sosincs nyomatékmaximum. akkor simán lehet venni egy gyengébb robogót is. ha végáttételről beszélünk, minek ruházzon be egy új hajtóműre, ha egyáltalán kap kisebbet.egyébként ezeknél a hibajelenségeknék ha lehet beszéljünk konkrét példákról, mitől van ez a sztereotípia. mik szállhatnak el egy adott modellnél. konkrét tapasztalatok kellenének. mert így egy nagy kalap alá véve valami. ez nem elég.
ez olyan, mint a rotaxra rámondani, hogy elég rossz blokk, mert mindig megragad, holott a sok gyök 99 százalékban a karburátort nem tudja beállítani, a kompresszióviszonyt nem számolja ki, aztán csodálkozik hogy ez van.a másik ami megtréfált, az a töltés. ha egy halott akku van bent, ami nyáron melegben egy indításnyi kapacitással rendelkezik, és az ember rámér a manualban megadott fordszámon a töltésre, akkor az akku miatt sosem fog annyit mérni. csak tökéletes állapotú akkunál lehet ilyet mérni, ami ugye elég ritka
aztán jön a szívbaj, hogy szar.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #19556 üzenetére
A Malaguti olasz?! Abban a tévhitben éltem eddig, hogy az valami indiai, stb. járgány, amibe veszik az olasz blokkot!
Töltöttem le teljes gépkönyvet az este (vagy 400 oldal), és nézegettem a motor javításának lépéseit. A szelephézag állítást nem biztos, hogy be merném vállalni (bár autón csináltam többször is), a többi szervizmunkát valószínűleg meg tudom csinálni. Alkatrészeket hol lehet ezekhez rendelni? Kalocsán még motorszerelő sincs, nem hogy alkatrészbolt....
A vázszerkezete nagyon tetszik (gépkönyv alapján), hogy komplett térhálós váz, nem csak a szokásos egy darab görbe vascső! Miket nézzek meg vásárláskor, hogy ne essek totálisan pofára? Még egyszer bocs a sok kérdésért, de anyagilag nem engedhetem meg magamnak, hogy nagyon mellé nyúljak, pedig a pénztárcám miatt a kínálat "aljáról" kell válogassak.
Egy 125-ös régi négyütemű utcai motor (Yamaha SR125, Suzuki GN) sem igen képes nagyobb tartós utazósebességre, ugye? Tehát azzal sem járnék jobban hosszú, magányos túrázásokon? Mert ha rábólintotok a nagyrobeszre, akkor az egyéb kategóriában már nem is keresgélek tovább. Kényelemre, praktikumra biztosan jobb a robogó, bár nálam nem ez a fő szempont...
200-250k között másból nemigen van válogatási lehetőségem, az egyetlen olcsó túraendurót az éjjel levették a hirdetésből (CitiFly 125, 220k-ért)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iKing.Hu - Honor 200 Pro - Moonlight White - Használt, karcmentes
- AKCIÓ! Intel Core i5 4690K 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 7900XTX 24GB Videokártya!
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest