- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Nem egy otthon ülös típus volt az emberünk...
[link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
TommyGun #22051 üzenetére
Tologatni valóban nem egy álom.. Viszont a nagy,de alacsony súlypont miatt stabil,könnyen kezelhető. Ha van egy kis felesleges lóvéd a Wilbers progresszív rúgó nagyon ajánlott előre. Kb 38eFt. Vara az egy mamut.
Tetszik ez a nagy állat!
22052;
Yodamastah.Na igen az 1200Rt..
Az a cél,nagyon szeretnék egy olyat. Iszonyat jó kezes futómű,kényelem,egy világjáró motor. Szerviz viszont nem ocsó. Pl, Gs800-ast Fullgas BalatonB. 80eFt volt,olajcsere meg átnézés. Cseppet húzos..
1200Rt teszt
A Hp4-Gs videó egyszerű pr maszlag. Két külön világ,mind a kettő másról szól. -
-Mosquito-
őstag
válasz
TommyGun #22037 üzenetére
Jó lesz az ~260kg is...
A Varám ~ 280kg.
Más.
BMW 1200GS vs hp4Ha nem lenne ennyire kanyargós a pálya akkor Gs sz@rba lenne..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #21596 üzenetére
Én ma takarítottam le a láncot piros brigéciollal. Hagytam pár percet majd lemostam. Majd amikor megszáradt Mol teflonos spray-vel befújtam. Találtam közben Castrolt is itthon na majd legközelebb azzal fújom.ITT elég jó áron vannak. A neve sincs terméket kerüld egy fillért nem érnek. Kíváncsi vagyok a többiek hogy,hogyan ápolják,takarítják a láncot.
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
vendingo #21390 üzenetére
Én nem szeretném egyik motoromat sem magammal vinni a sírba..
Pedig voltak szépek és fájt a szívem amikor eladtam.
Az idő nem áll meg,haladni kell a korral. Hidd el a mai motorok is tudják a megbízhatóságot sőt túl is szárnyalják az elődöket.
Esetleg Transalp?A vasárnapi szerzeményem.. Ez egy életen át kiszolgálna.
HONDA -
-Mosquito-
őstag
válasz
vendingo #21361 üzenetére
Háát őő.. Ennyiért ennyi km-el én inkább mást is látótérbe helyeznék.. Pl, Honda Varadero,Suzuki DL 650,Yamaha TDM 850. A DL-ben igaz ugyan az a blokk,de jóval kényelmesebb,használhatóbb masina. A régi Varákról meg az a hír járja képesek 7-8 is megkajálni,de elpusztíthatatlanok. Én mindig megpróbálok mimnél fiatalabb,kevesebb km-es példányt kifogni a kiválasztott típusból.
Amondó vagyok ha az ilyen túra/eurók tetszenek,jönnek be akkor nézzél szét más márkát/típust is.
Mod.
BMW 800gs
Karcsú kis jószág. Neked az sem lenne jó. Ok hogy magas,de nem.. Na meg abban az árban nincs is. -
-Mosquito-
őstag
Nem nagyon tudok még hozzászólni eme gumma témában. Kedden lesz feltéve az új vasra amit vasárnap veszek meg. Ez egy új nagy kaland kezdete lesz számomra.
De azon a fórumon írt tapasztalatról na meg ajánlásáról csak jókat tudok mondani.
Amúgy,igen valóban észreveszi az ember az új gumit. Akkor tényleg mintha más motoron ülne.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Mizsala #21186 üzenetére
Szia,
Forrás; Index fórum Varadero XL 1000
Idézem..
Galoscsabus;"Akkor röviden, mert incs időm újból megírni az egészet:Anakee III. KÚÚÚRVAJÓÓÓ!!!!! :-)))Múlt pénteken kerültek fel, pödörtünk rajtuk 3300 km-t.Köszönet Zsifinek, hogy olyan gyorsan és nagyon korrekt áron menedzselte a projektet :-))Volt autópálya, gyors hegyi út és nagyon sok szerpentin (Korzika volt a cél).A gumi sokkal jobb, mint az eddig próbált összes többi (Trail Wing, Battle Wing, Tourance 2x, Karoo, Conti Trail Attack).Tapad is, csendes is, nem csúszik, meg lehet vele állni, a profilja miatt még nem ér le a lábtartó ott, ahol a Tourance már rég köszörül.Jókat mentünk vele és a többiek nem panaszkodtak, hogy lassan vezettem volna fel őket :-)) Szóval csak bátran Anakee III.-ra! :-)))))
No akkor újból bepötyögöm, hogy milyen szempontok szerint vélem jobbnak az Anakee III-at, a többinél. Tourance (mezei) volt 2x is rajta. Azzal csak annyi bajom van, hogy vizes úton igen vigyázni kell vele, főleg ha már túl van élete derekán.Valamilyen okból elkezd nagyon drasztikusan csökkenni a tapadás, amint a mintázat mélysége lefeleződik. vagy "öregszik" a gumi, vagy a felszín alatt más keverék van.....a rosseb se tudja. De az 100%, hogy amilyen tempót a Glocknerről É-i irányban lefelé toltunk vele új korában (szakadó esőben sokkolva két olasz sportmotorost, akik nem értették, hogy az a nagy bálna mit lohol állandóan a nyomukban, pedig szedték ők is a lábukat rendesen :-) ), az 6-7000 km után tutira öngyilkosság lenne velük.Karoo kilóg a sorból, csak egy átmeneti hóbort volt, egy télen át terepezgettem vele, aztán rá is jöttem, hogy a Vara nem erre való :-) Egy Tiszaparti találkozóra elmentem rajtuk, autópályán 150 felett olyan hangjuk volt, mint egy Mi8-as helikópáternak, az autósok tekergették is a nyakukat :-))))Trail Wing: ugye ezzel gurult ki a szallonból. Ez aztán igazi bakelit gumi, se szaga, se bűze, egyetlen erénye, hogy van és tartós. Biztosan vannak akik egy életet elgurigáznak rajtuk, de én egy kicsivel többre is szoktam vágyni. Hideg úton halál, vizes úton halál, szerpentinen halál.....hozzá téve, hogy mi általában ketten megyünk és sok csomaggal. Néha messze a papírforma szerinti határérték felett, ezért a tapasztalataim java része is ilyen körülmények között született. De azt nem gondolnám, hogy a gyári gumi bármiben is maradandót tud nyújtani. Legfeljebb annak, aki még nem próbált mást :-))A Battle Wing kényszerpályaként jött (nagy túra előtt kiköltekeztem és ezt adták nagyon olcsón). Nem volt rossz, .....de jó sem. Kissé bizonytalan volt a futása terhelés alatt, akár milyen keményre is fújtam. De úgy meg a tapadása ment a levesbe, főleg elől. Vizes úton jobb volt mint a gyári elődje, de elég sokat csúszkált. A leg durvább az volt, amikor az Alpok egyik jóféle motoros paradicsomában (B69) GCs úgy ment el mellettünk kanyarban a K60-on, mintha egy tócsát került volna, miközben feleség már igen csak sérelmezte, hogy minden kanyarban csúszik a motor hátulja és "nem lesz ennek jó vége" :-)))A Conti Trail Attack egy szimpatikus guminak indult, de hamar kiadta a gyengéjét. Szárazon rendszeresen elforgott élesebb kanyarokból kifelé jövet, főleg hegymenetben, amikor oda raktam neki a gázt. Nem volt vészes, de nem élveztem a dolgot. Nagyon instabil volt, habár közel sem annyira, mint a túra-sport gumik a Contitól, amik egyáltalán nem tudják elviselni a nagy terhelést és rogyadoznak a kanyarban a motor tömege alatt. Ami még nagyon ótvar volt benne, az a fűrészfogas kopás. Életének utolsó 2000 km-ében jobban rázott, mint a Karoo, pedig az sem volt piskóta a témában :-). Ami (számomra) hibákat felsoroltam a fenti gumiknál, abból az új Anakee-nél semmit sem tapasztaltam. Vajsimán fut, nagyon tapad, nem csavarog, nem rogyadozik és nem csúszkál. Fékezni is nagyon pontosan lehet vele, régen éreztem már ilyen bizalmat egy gumi iránt.De persze 3300 km még nem a világ, de a kezdetek több, mint bíztatóak. "
Én is majd ezt a gummát teszem fel a Varára.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
ujskodas #20817 üzenetére
Akkor majd nézd meg Déva-Vajdahunyad kb 10cm szintkülönbségű aszfalt,beton út motorral élvezet ott közlekedni hát még eltaknyolni. Esetleg a Szent Anna tavat. Ott mindent finomságot megkapsz azon a ~20km-en.. Aszfalt,macskakő,salak,murva,olyan kátyúk hogy csak nézel. Vagy esetleg Homorodfürdő Traszfogarasra vezető út... Érdekes..
És akkor még igen csak finoman fogalmaztam. Igaz,most negyedszerre is kimegyünk egy karikára ennek ellenére.
Zetelaka felett a tározónál van egy qva jó aszfaltozott út,kb Eger-Lillafüred. Na ott tényleg mosolyogva húztuk a gázt. -
-Mosquito-
őstag
válasz
csabyka666 #20524 üzenetére
Ez qva drága szerintem..
. Vagy ez az első motorod? Valamelyik alkusz netes cégre felmész kiszámoltatod,kidob jó párat növekvő ár szerint. Majd ahol,ami tetszik annál a biztosítónál még 1X kiszámolod..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Integra #20497 üzenetére
Ennyit a korrek,pontos tájékoztatásról..
[link]
Mondjuk van jó sok birka is köztünk..Tegnap Kálvin tér.. Jön egy Aprilia talán rsv kb 130-140.. Alig tudott megálni a lámpánál a kocsisor mögött hátsó kerék riszál,állóra fékezz..,Start,nyél gáz kanyarban folyamatos fékezés,hogy be tutja venni azt a sineken.. Szép volt kö..ög.. wazze..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #19821 üzenetére
Nekem karbantartott,szervizelt,szervizkönyves motorjaim voltak,van/nak ami mind itthoni vásárlás. Ez előny,de hátrány is lehet az eladásnál majd.. Mindenki szeretne egy gondos gazdától motort venni.. Àllapotra veszünk motort.. Na ja meg árra.. És ez arányban van ha olcsóbb akkor lehet karcos,törött,bizonytalan benne lévő Km-el. Mindenkinek a pènztárcája szab határt.. Nincs ezzel semmi baj,ki milyet vesz.. Nekem ilyen motor/ok kellenek másnak meg más.
Mille motor dunakeszi.. Ajjajjj.... Tudnék mesélni..
. Némelyik itthoni szervizekről is van rossz vélemény..aláírom..
"Nem győzöm hangsulyozni,h olaszból volt egy nagyon jó motorom.."
Ezaz.. Csak egy.. -
-Mosquito-
őstag
válasz
TommyGun #19495 üzenetére
Elég kevés van amire azt mondanám,hogy ok..
19496 Vendingo.
Pl a 650-es Burgman. Abs,elektromos plexi,tükör,55L csomagtér,elől plusz rakodás,kényelem,markolat,ülésfűtés. Manuális,automata váltás,power gomb.Kb két,három tank után(500-700km) pihenés. Ez a második 650-sem. Imádom,bár lehet eljő/het a váltás.. -
-Mosquito-
őstag
Nekem EBC szinteres van,hasonló jó mint a Nissin na persze töredék (5/15eFt) áron.
A fékkel én sem szoktam játszani! Minden évben új fékolajat kap a gép. Bár én túrázos vagyok nem pályás,megvan mindkettőnek a maga szépsége.Ahány fékbetét van annyi fajta igény,motor,motoros kinek mi jön be,mi válik be.
-
-Mosquito-
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz
csabyka666 #18585 üzenetére
Motorr.hu-nál a Modeka Le Mans 2 elfogadható árban van,és talán jónak is tűnik.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #18305 üzenetére
Grafikust bíztasd..
Én,mi csak nézni szoktunk bennetek,minden elismerés..
Mondhatni mi vagyunk a "pompom lányok".
-
-Mosquito-
őstag
válasz
csabyka666 #18295 üzenetére
Az ilyenek egyszer menjen ki Kakucsra edzeni az MZ-s meg robogósokkal.. Csak nehogy sírva menjen haza mert körbemotorozták,4kör alatt kap 1kört.
Vagy valamelyik MAMI kupát/versenyt nézzen meg.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
vendingo #18113 üzenetére
Igaz!
Ha szokott "fityegni" a kormányvég, illetve laza akkor biztos gumipogácsás verzió. Ha stabil már megvétel óta akkor egy anya van behegeszve. Ezt könnyebb kicsavarni.
Csináld így.
A kormányvégsúly csavarját óvatosan meglazítod(pár fordulat csak). Ha minden igaz akkor egy gumi pogácsa van a kormányvég belső felében. Ahogy ki/be csavaradod úgy feszül/lazul az a kormány belső falához. Na szóval ha meglazult akkor szépen megmarkolod és kirángatod/kihúzod. Próbáld először a balost,oldalsztenderen. Kiderül melyik lesz. -
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #17935 üzenetére
Adnám is el egyből és vennék egy rendes motort.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #17800 üzenetére
Kresz [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz
HUNNIA1920 #17442 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
Ki lehet bírni sityak nélkül is..
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #17404 üzenetére
Nana
A sisakra meg úgy minden másra is igaz,nagyban függ mennyit használja az ember. Magyarán hány km-t teszel meg vele. Lehet nálam kijön a hiba egy szezon alatt,másnál meg nem mert nem gurul,nem használja annyit. Aki ismer az tudja rólam,hogy vigyázok a cuccaimra.
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz
SirKero #17369 üzenetére
Szia,
E kettő közül a Kawa tűnik jobbnak. Bár én inkább a Hondát venném,de nem ezt a belinkeltet mert az eléggé leharcolt,kókányolt gép. Kawán tanultam,könnyen hamar megszokta az ember. Honda mellett szól az erösebb motor,két tárcsafék,megbízhatobb,ha netalántán kell valami,elterjedtebb több alkatrész van hozzá. Szakembert/szerelőt vigyél! Kintről behozott motoroknál minden elképzelhetö.A vázat alaposan nézzétek át,csavarodás sérülés,rozsdásodás miatt!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- Apple iPhone 13 Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest