Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Integra #17928 üzenetére

    Hat ja.
    Egyebkent most nem azert, de amint egy egzotikus gep feltunik egy szervizben az krva isten h fikazva van.
    Megneztem pl a panigalet. A blokktomito paszta valoban szarra volt kenve a szelepfedel oldalan, de az semmibe nem szol bele, max csunya 10 centirol.
    Volt bent egy szarazkuplungos benelli. Az osszes szerelo fikazta h az mennyire egy szar gep, mert hogy hangos a kuplungja (hallgattal volna szarazkuplungos nsr t az se halkabb) megkerdeztem h ennyi az osssz baja?
    A masik ami egyaltalan nem egzotikum az rsv. Hogy az milyen szar, mert a blokkontvenyben van az olajpumpa feszke. Es ha cserelni kellene akkor egesz ontvenyt kell cserelni.
    Kerdeztem, es tonkre szokott menni az olajpumpa?
    Akkor mar nagyon csunyan neztek ram.
    Volt egy 1098, hogy az milyen szar, mert a hatso feknyereg lelazult es szetverte a marchesinit 1100km nel. Azt meg sem mertem emliteni, h el van pofazva h utana kell huzni mindent az elso uzembehelyezesnel.
    Tokom tele lett a sirassal, meg ha belekerdezel valamibe akkor micsoda gyoker vagy. Csak hidd el a sztorit, az a lenyeg.

    De ha valamelyik is ratenne a segget egy ilyen motorra azonnal lefosna az inat, szoval nem tudom. Egy 1098 ra vagy 1198 ra vagy panigalera nekem ne mondja mar senki h szar, nezze mar meg az adatlapot h mi mennyi egy v2 bol. Embernek lehet velemenye, h draga a fenntartasa, de ilyet nem mondhat ra h szar :)

    Explosión de dos tiempos

Új hozzászólás Aktív témák