- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Netfone
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Azaz. Beszeljetek le rola, mint a csikost.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
bigdady
nagyúr
Hali
40ezres szervíz kész viszont azt mondják cserélni kéne a gumijaimat a fazeren mert öregek (dot 2010-es ).
Milyen márka és típus ajánlott kellemes ár/érték arányban normál utakhoz nem pályázva évi max 4-5000 km-hez? Bocs vakon vagyok[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #79310 üzenetére
Nekem volt, nem volt jó. Két komponensű, de keményebb, mint a mostani Pilot Road. Plusz a hátsó mintázat miatt 180km/h felett rázott.
Ha egy pár belőle 50k körül lenne, simán elgondolkodnék rajta, de amíg a márkásabbakhoz képest minimális a különbség, addig nem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
bigdady
nagyúr
Kösz a tippeket
Neten [ezt] a rangsort találtam.
Illetve egy ilyen cikket ahol pont ezeket tesztelték kb: [link]Gondolom ezekkel nem lehet mellé nyúlni. Mondjuk vizes úton nem hajtom a gépet szárazon meg még nem döntöm lapjára, viszont országúton megyek csak és azt is évi 4-5000-et
1. Metzeler Roadtec 01
2. Michelin pilot road 4 (vstryker kösz itt van közös keresztmetszet )
2. Continental Road Attack 2 Evo[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Valaki szerelő vagy szerviz tapasztalat Pesten?
Semmi extra tavaszi átnézés, meg esetleg szelep hézagolás.
Tasihoz akartam benézni továbbra is mint az a télen tervbe lett véve de az a mai Triumphos fikázása a kedvem elvette... A végén még megkapom mekkora egy szar kis negyed literes koreai szarom van.... ....The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #79315 üzenetére
A 11 k km alatt volt gond vele? (Tapadás, nyúlás)
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Moleman
addikt
válasz Micsurin #79316 üzenetére
Én annak idején őt néztem ki, elég olcsón dolgozik, de robogót nem vállalt - nagymotoros szempontból ez akár pluszpont is lehet. Kérdés, hogy Hyosungot vállal-e, meg hogy mennyire laksz messze.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #79316 üzenetére
A minap szintén okoskofott valamit, beírtam, visszaírt, hogy márpedig az összes manual azt írja... belinkeltem a manualt, az ellenkező állítással. Olyan korrekt volt, kitörölte a beszélgetést. Nekem is elvette a kedvem. Öntrlt f@sz lett mostanság.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
horvathkrisz
addikt
Sziasztok Srácok,
tavaly csináltam meg a korlátlan jogsit, egész eddig csak 50-essel mentem (Piaggio NRG-7 ló). Tegnap viszont vettem egy Kawasaki Vulcan S-t (650cm3, 61ló) és az lenne a gondom, hogy holnap kell elhoznom a kereskedésből, de nagyon félek. Szerintetek nem csináltam azzal hülyeséget, hogy nem tartottam be a "fokozatokat" és nem 250-300-ast vettem? Igazából némi bíztatást és pár tanácsot várnék tőletek, ja és legyetek szívesek ne kiröhögni.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
No para. Én 50-es után egy közel 100LE-s 750-es gépre ültem fel. Menj lassan, ahogy érzed biztonságosnak. Ha fejben rendben vannak a dolgok, akkor nem lesz gond. Aki hülye az 250-es géppel is hülye és meghal.
Amúgy meg grat a motorhoz.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Khaosz55
addikt
Nektek is at R17.hu oldalon nem a szokásos motorgumis oldal jön be hanem más?
Azt akarom megkérdezni, hogy mikor lesz kapható a continantal Road attack 3 .
-
Geresics
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Egy jó tanácsom van csupán: ne menj gyorsabban, mint amit biztonságosnak érzel!
Ha valaki gyorsabb nálad, úgy is megelőz. Ha valaki lassabb, azt biztonságosan kerüld ki. Nem kell azonnal, ráérsz!
Tartsd mindig szem előtt, hogy az aszfalt nagyon hideg, a tapadás a nyárihoz képes nevetséges!Széles utat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Gondoltam megkérdezem tőletek, mit ajánlotok akkor, ha a zavaróan halk, gyári Z1000 kipufogó zaját szeretném egy picivel hangosabbra, szebbre változtatni.
1. alakíttassam át a gyári dobokat?
2. vegyek rá valami nem túl drága, de márkásabb dobokat?
3. mennyire szar választás ezek az fake akra dobok?Tudom, hogy a gyári konfig a legjobb. tudom, hogy sokat beszéltetek a gyári karakterisztika megváltozásáról. tudom, hogy egy komplett rendszernek elég borsos az ára.
De annak tekintetében várnék hideget-meleget, hogy egy picivel szebb, hangosabb hangot szeretnék (mert a gyári tényleg zavaróan halk), a legkevesebb karakterisztikai és anyagi kompromisszum mellett.köszi
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AndrewTdi #79326 üzenetére
Mindenképp 2-es. A gyári dobokat nem piszkálnám,mert eladáskor jól jön. Illetve soha nem tudhatjuk, hogy itthon is mikor kezdenek rászállni a sportodobokra és közúti ellenőrzések során mérni a decibelt, aztán szórni a csekket. Minden évben van szó erről. Ha eljön az idő, legyen mit visszatenni.
Fake dobot én nem vennék. Én megkeresném Martint, ő nagyon fasza műbizonylatos dobokat csinál.
horvathkrisz: Jó volt, de fostam. Viszont nekem a magabiztossággal nem volt gondom szerencsére. A súlya volt inkább a rosszabb, az erőt meg én kontrolláltam. 4000-nél elváltogattam. Meg nekem a jogis után nem volt kihagyás. Még be sem fejeztem, de megvolt a motor. És ugye a jogsit is egy 600-as nyergében abszolváltam, így ez is könnyebbség volt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
PoLizei
aktív tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Ohh, ez ismerős érzés nekem is. 100km-ről kellett elhoznom az SVt úgy, hogy előtte jó 20 éve nem ültem nagymotoron (akkor is a vizsgán egy 250 ETZ-n). A próbakörön a nepper mutatta meg, hogyan kell kikapcsolni az indexet Aztán simán hazaértem. Persze utána még sokmindent meg kellett tapasztalnom a motorozásról, de normálisan, óvatosan vezetve csak rámragadtak az alapok.
P*L****
-
CyberPunk666
senior tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Nyugi, itt csak akkor kapnál savazást, betartanád a fokozatosságot.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #79329 üzenetére
[Falme ON] Azért remélem tudtál aludni! [Flame OFF]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chrys_
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én is tavaly vizsgáztam korlátlanra, előtte sosem motoroztam. Az első alkalom az volt, amikor szerviz és TÜV után elhozhattam a motort (Suzuki gsx 650 f) a műhelyből. Szűk, kanyargós udvar a szerviz kijárat. Ne tudd meg, hogy be voltam szarva Amíg áll a motor, addig van para. Amint megindul, minden hirtelen egyszerűvé válik. Csak óvatosan a kuplunggal.
-
AndrewTdi
addikt
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én is robogó után ültem át a Z1000-re. Tisztelni kell a motort, az erejét, a súlyát, meg szokni. Aztán szép lassan lehet szárnyakat bontogatni. Agyban döl el minden. Légy észnél, és élvezd! A többi magától jön.
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #79319 üzenetére
Nálam legutóbb a 650 es husáng vágta ki a biztosítékot... az SV licens, már három tulaj bizonygatta az ellenkezőt mire állította ő a Cagiva (Gagiva...) Raptorról beszélt.
@moleman: Köszi a napokban megcsörrentem max elhajt! De a lap alapján szimpatikus beütést kelt az emberben. Köszi!
(Még az MK-Bikeson agyalok nagyon lehet megérnek egy misét ! )[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Polemius
aktív tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Jogsid van, tehát tudnod kell vezetni.
Nézz ki egy közeli, üres placcot, ahol pár 8-ast tehetsz vele, és párat fékezhetsz, hogy ne forgalomban ismerkedj vele. Ne kapkodj, maradj nyugodt,igyál meg egy felest előtte,sz@rd le, ha lassabban haladsz másoknál, és idegesek. Gondolj arra, hogy neked meg van egy motorod, és vigyorogj.
Ha nagyon parázol, szánj rá még kicsit, és beszéld meg a kereskedéssel, biztosan megoldható az is, hogy házhoz vigyék. -
HSM
félisten
válasz horvathkrisz #79324 üzenetére
Ami én javasolni tudok, hogy tarts észben... A kuplung, mint jóbarátod, Véletlen parából gázra tenyerelésnél csodát tesz.
Valamint vizes úton majd menj óvatosan, mert ott az erő tud vicces dolgokat csinálni.
Szerintem amúgy nem lesz gáz, ne parázz, csak légy óvatos, és fejben fokozatos. -
-Mosquito-
őstag
válasz demars #79317 üzenetére
Nem tetszett és negatív dolgok.
Melegben nagyobb tempónál képes volt meg meg csúszni/elkenődni a puhább összetételű gumi miatt. Nyomatékos kigyorsításnál felgyürődött az oldala így nem lett szép kopás képe. Tapadás jó volt de azt a pluszt amit a gyártó ígért szerint jobb/tovább bírja mint a PR3 (nálam 15ekm) nagyon nem lett igaz sajnos 4-5eKm kevesebbet megy el (10-11ekm). Aki "sokat" megy egy szezonban ~15-25ekm annak nem gazdaságos főleg ha szeret is motorozni.-------------
Dunlop Roadsmart III-ról valaki valami infót tud?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Polemius #79336 üzenetére
Szerencsére mifelénk durván túlméretezték a tesco parkolót.
Két részre van osztva középen és a bejárattól távolabbi felében, akkor sem áll egy autó se, ha éppen csúcsforgalom van az áruházban.Nem tudom, szólhatnak az áruházasok, ha oda megyek gyakorolni? Elvileg a forgalomtól nem elzárt terület, tehát a KRESZ szabályait betartva jogom van ott közlekedni, nem? Jogukban áll ezt korlátozni a számomra?
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #79339 üzenetére
egyedül talán akkor, ha nyitvatartási időn túl vagy ott.
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #79339 üzenetére
Mivel jobbik esetben magánterület így lehet zavarni fogja őket. Jogod az van ott közlekedni de az nem tanpálya. Keress egy megszünt Obi parkolót az tök üres. Amúgy mit gyakorolnál?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Csinos gép, gratula!
Ahogy a többiek is írták: óvatosan és akkor nem lesz gond!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
válasz horvathkrisz #79320 üzenetére
Én tanfolyam előtt vettem nagymotort, előtte kb 10 vagy több évig nem nagyon motoroztam, akkor is 50-es simson. A tanfolyam egy másik városban volt, ott az oktató garázsában tároltam addig a gépet, oda egy barátom vitte el. Az első alakalommal meglepődtem, hogy bizony ezt nekem kell kivezetnem a tanpályára, de kb a második saroknál már nem volt bennem a kezdeti para. Szerintem rosszabb, hogy így ráfeszülsz, csak lazán, nyugodtan, magabiztosan és nem lesz semmi gond.
-
Polemius
aktív tag
válasz Lomha 8V #79340 üzenetére
Nyilván véletlenül szerepel áthúzva az a rész, nem azért mert valójában nem ezt tanácsolnám...
CyberPunk666:
Jó kérdés, szerintem ha elhajtanak, ne erősködj. Keress olyat, ami nincs nyitva hétvégén. És nem kell attól tartanod, hogy jönnek az orkok, vagy valaki mégis pont oda akar parkolni, meg akár bójákat is kitehetsz magadnak. -
runner 125
nagyúr
válasz canniball #79346 üzenetére
Venni kell tartalékba egy gyári dobot. Cimborám most ezt csinálta, osztrák ebay-en talált egy kb. alig használtat, 100 euro-ért, neki mondjuk formailag nem tetszik egyik utángyártott dob sem úgy a VFR-en, mint a gyári, amiben részint igazat is adok neki..
Elég brutál hangot ki lehet hozni egy gyári dobból is: 01, 02
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ha egy motornak nem tisztelték a bejáratási km-t akkor kaphat olyan pofont amitől mondjuk annyit kopott, hogy lényegesen korábban kihullik a sorból? Ismerős kérdezi, én azt mondanám simán. Egy nem összerázódott henger dugattyú igen megkophat ha húzzák neki az első időszakban. Úgy kérdezem, hogy tudott, hogy ketyeg, de azt nem mennyire kímélték. Papíron még bejáratós, de az utolsó szakaszban van.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #79348 üzenetére
Az is egy megoldás, kérdés melyiket mennyiből lehet kihozni és kinek mi tetszik. A lényeg hogy legyen talonban egy gyári dob(pár).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- ASUS routerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen