Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kroni1

    veterán

    válasz Kolondrum #67981 üzenetére

    Most akkor azt is a fejidom számlájára írtad, hogy gyengébb az a motor mint a tiéd? Mert szerintem ennek nincs köze egymáshoz.. :) Én meg pont a naked-el vagyok úgy, hogy nem nekem való.
    Volt egy V2-es Honda Spada-m, azon még oké volt a városban h nincs plexi, de azért arra is vettem egy MRA-t mert balatonra menet már zavart a túl nagy szélnyomás és a rengeteg bogár a ruhámon, meg a nyakamon és a sisakomon. A plexi ezt mind orvosolta.
    Aztán a Triumph Thunderbird-öt kipróbáltam, és hát aszittem leszakad a fejem!!! 80-nál már zavart a szél, (GS-en 100-nál is felnyitott sisakrostéllyal csak napszemcsiben krúzolok) 120-nál a kabátom már úgy fel volt fújva, mintha michelin baba lennék, és a szélnyomástól fájt a fülem, a sisak meg mintha le akart volna repülni a fejemről. Haver mondja, hogy ő már megszokta, én meg mondtam h én meg a fejidomosok általi kényelmet szoktam meg. :)

    Adj kicsit több időt egy fejidomos motornak szerintem, és rájössz, hogy sokkal pihentetőbb illetve kevésbé fárasztó azzal motorozni, mint nakeden. Azt hogy nem fordul az idom megszokod, a tükrök meg nem minden motoron vannak az idomon, a GS-en pl. a kormánnyal fordul.. Nekem volt olyan robogóm amin a kormányrészen volt a lámpa, utána lett amin meg az idommal fordult. Elsőre fura volt, de minden csak megszokás kérdése.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák