- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz LógaGéza #132500 üzenetére
Sosem néztem utána, de azt javaslom az RSV fórumon olvass utána!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
Haver teljesen meg van indulva, hogy engedjen el a 600-650 transalp-ot, mert gyenge lesz nekem. És amúgy sem megyek annyit terepen, stb. Vegyek tdm-et, sokkal jobb lesz, főleg erőben, terepen se olyan rossz még, stb. Nos. Nem igazán tudom, hogy engedjek-e neki. Nekem is tetszik a tdm, de a Transalp is.
Nektek mi a vélemény?
Terep=fold út, akár rosszabb is. Oké, a fenti fotó sarán egy exc se ment volna át szerintem, de az az én hülyeségem volt.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132504 üzenetére
én azt venném, ami nekem jobban bejön, nem azt, ami a haveromnak tetszik. Mivel én terepepesebb beállítottságú vagyok, nem kérdés, hogy melyik lenne. Vagy csináld azt, amit én: vegyél egy 250-es endurót, és akkor jó a TDM is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
dellfanboy
senior tag
válasz norbert1998 #132499 üzenetére
szoval akkor ha te meg nem lattal negert akkor azok nemleteznek?
gondolom a szerelod meg a ferrarinal mester, hogy mar mindent is!latott!
kva jo logikad van ember!eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #132505 üzenetére
Egy próba körön azt tudom meg, hogy milyen aszfalton. Földúton, stb semmit nem tudok meg róla.
A 250-es endurot nem tudom magammal vinni a tengerparti hegyekbe vagy a matraba, mert a szomszéd városig meghalok rajta, olyan kényelmes. Ez teljesen ki van zárva.
Dellfan
-, gondolom nem jártál utána, hogy mekkora háttér információ bázis alapján mondtam, amit mondtam.
De hogy az analógia mellett maradjunk. Egyrészt, én 95%-ot mondtam, nem "mindig"-et. Másrészt, attól még, hogy néger létezik, minimum 95%, hogy az utolsó Dreher-t nem néger viszi el eloled a boltban.A szerelőm meg én vagyok, amit meg tud csinálni ő, azt én is, csak lehúzás nélkül. Érdemes megnézni a kapcsolódó becsületes nepper videót, miket csinál az a sok... Hadd ne mondjam mi. És akkor ő még próbált szépen és problémát lekicsinylően beszélni. És persze nagyon közeli másod kézből való információk is vannak ezekről a gondokról.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz norbert1998 #132508 üzenetére
TDM 900 nem való terepre, sőt. Én kicsit keményítettem a futóművén, aszfalton jó vele csapatni. Nehéz motor, alacsonyan és nagyon elöl van a kormánya, terepen egyáltalán nem kezes. Mentem vele szar úton Albániában, Montenegróban, de igazából az sh20, 5, 22, 23... fekszik neki. 😃
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132499 üzenetére
De, tonkre megy, motoroknal meg plane. De emiatt egy ilyen regi rendszer nem fog otthagyni. Csak euro5 tol vedi a katalizatort, es leallitja a befecst, ha sok a misfire.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LógaGéza #132500 üzenetére
Jo fek, elol sajnos puha, elegge kenyelemre hangolt villa. 3 mode, nyomatekos. Nekem tetszett.
Nem rotax eroforras, hanem az aprilia altal fejlesztett, emelekeim szerint rbw.
Ha az elofordulo hibakra vagy kivancsi, kulfoldi markaforumokat keress, a magyar nyelvuek semmit sem ernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #132508 üzenetére
Félreértesz. Nem helyette, hanem mellé! Ha csak 1 motor lehet, akkor univerzális kell. Ha 2 motor, akkor mindkettő lehet "célszerzsám"!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz Topiccsendőr #132511 üzenetére
Köszönöm, az lesz, mert a magyar szinte halott 14 óta... Szerviz szempontjából akkor semmi spéci dolog nincs rajta?
GTVili
Bevallom töredelmesen, én tegnap hallottam róla először. Az alap verzió nem is igazán jön be, de a kicsit "túrásított' GT már annál inkább - viszont ez legalább még ritkább Most összesen tán 6db eladó van, ebből 1 GT. Kár, hogy az is Miskolcon...[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132498 üzenetére
Sztem a plusz hiba forrasok.
Alapbol plusz egyhengernyi alkatresz. Vezermu lanctol a hengerig barmi gibasodhat.
Injektor. Egy sufni orszagban csak tologatni fogjak. De semmi nem lesz hozza, foleg szaktudas nem.
Vizes rendszer. A termosztattol a vizcsoig barmi pusztulhat.
A huto serulekeny barhol kap serulest es cibveszteseggel jar nagy szivas.
Egy ilyen uton a viz egyik legnagyobb kincs. Inkabb megiszom mint a motorba ontsem.
Startbol egy 100 ezret futott geprol van szo.
Szoval egy ilyen felkeszitese dupla koltseggel indul.
Kb a felsoroltakat vagy cserelnem indulas elott.Az injektor teljes rendszert meg egy valoban hozza ertovel teszteltetenem .Es itt a hangsuly az egyedul.
Nem tudom hanyan motorztak a balkanon, es a kozelkeleten teljesen egyedul. De aki igen az atgondolja mire szamithat mikor a civilzacios reszt maga mogott hagyja.
Ha Tamast erdekli vannak aktiv isemrosok akik jelenleg is ilyen terulteken dolgoznak, es mik a tapasztalatik.De mint mondtam, ha civilzalt regiok bemotorozasa a cel, es azt betudni fold korlui utnak, akkor kivallo valasztas egy transalp.
A Mcgregor sorozatban mikor vazat hegesztettek.
Csak az ABS koszont el.
Ilyen szaktudas, es szerszam mellett nagy szerencse, hogy csak az lett. Ott allsz egyedul es elkoszon a CDI, vagy ki tudja mi.
Nah az a szivas.Ez az en meglatasom, es ezert nem indulnek ilyen motorral Egyedul neki egy ilyen utnak
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Tapasztalatotok szerint mennyire hamisítják az Akrapovic kipufogókat?
Szeretnék egy normális rendszert MT07 alá, és egy srác megkeresett, hogy tud szerezni újat.
Ha kapok számlát és garanciát is, az már jó lehet? Mármint bizonyító erejű, hogy nem valami kínai hamisítvány?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #132517 üzenetére
BIKE-R Drz-vel is megcsinálta Magadant,bár azzal szívott is. Majd a vadi új Africa Twinel is eljutott oda. Igaz,akkor a túrát,visszaútat be kellett fejeznie mert sikerült gerincsérvet begyűjteni 20 mm-es kiszakadással.
[link] , [link] , [link]És meg lehet csinálni MZ-vel is. [link]
Szóval itt nem a technika a leggyengébb láncszem,hanem maga az ember. Érdemes beleolvasni BIKE-R írásaiba,hogy pl mennyire segítőkészek akár a Balkánon is.Meg hasonló helyekre is el lehet jutni,könnyű motorokkal. [link] Alig felpakolva. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #132520 üzenetére
Melyik volt egyedul, es teljesen egyedul?Sok kedvem nincs atnezni mindegyik linkelt oldalt.
Koszi. -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #132523 üzenetére
Mikor lesz idom, most tul sokat dolgozom.
Te melyik srac volt teljesen egyedul? -
nagyúr
válasz martonx #132501 üzenetére
Hosszu mese, de igen. Srac nagy chopperes volt es vitte sokszor az asszonyt. Vegul vettek az asszonynak is motort es mentek egyutt. Nem sokkal utana beutott a deviza krach, kellett a zsé, eladtak a srac nagymotorjat. Utana a csaj mar nem ment egyedul es kettojuknek meg keves volt a 250-es intruder. Felraktak emelore a garazsban, ponyva kerult ra es allt ott egy 13 evet. Makulatlan a gép, karcmentes. Nyilvan a 13 eves olajat, meg fekfolyadekot cserelni kellett, de még a fék sincs bekoptatva rajta rendesen
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #132517 üzenetére
Most felsoroltal majhogynem minden alkatreszt. :D ezek nem problemak. Vezermulanc az egy olyan alkatresz, ami effele kezbesito uzemmodban szazezer km-eket elmegy, henger megintcsak nem a szuk keresztmetszet, illetve ezeknek van elojeluk, ha valami gond van, hogy a kovetkezo 10 e km en belul hozzanyulhass. Idod lesz ra, zorgo vezlanccal pedig tobb ezer km-eket elmesz, foleg, hogy itt tenyleg gyokkettovel mennek. ha a feszitovel lenne valami, egy csavarral meg tudod oldani.
Injektor. Benzinpumpan kivul ott nem tudok elkepzelni hibat, ami eletszeru. cdi pedig a karburatoros motorban is van, ami el tud koszonni. Ha napkitoresbiztos elektronikai rendszert akarsz az egyedul a megszakitos motoroknal van, azaz nincs cdi, de azokat allandoan allitani, es apolni kell, es megszakitot vinned magaddal egy zsakkal. Azzal en nem szivesen mennek.Viznel az egyeduli normalis erv az eses. Ez tenyleg gondot okozhat, de levegost meg ugyanilyenforman megsutheted a melegben.
100 ezret futott gepet en sem szivesen vennek, ez vilagos, mondjuk egy visszatekert kevesebb km es, durvabban hasznalt tarsanal meg ez is jobb lehet, plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al, es a kuplungja ilyen futasteljesitmenynel meg gyari, akkor olyan hudenagy dolgok nem tortentek azzal a motorral, de hogy dupla koltseg, mert kicserelsz olyan dolgokat amiket nem kell?
Vagy felreertettem, vagy eltertunk a targytol, nem konkret motorokrol beszeltunk, hanem kobalta-vizhutes injektor kozotti felkeszitesi koltsegeket. De te is vizes motorral mentel a balkanra vagy nem?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #132529 üzenetére
"plane ha egy igazi hondas ment vele max 80-al" - azért ez szíven ütött :D
Én kérek elnézést!
-
Micsurin
nagyúr
Megint átengedett a tűszelep az Ernőn... és megint a bal. ~új tűszeleppel és beállított úszószinttel elment 1500km-ert és 1 hónapot majd megint azonos téma, baltűszelep átereszt és dől a benya.
Kezdek hajlani csongi elméletedre, hogy a fészek lehet kikopva.
Héten hívom Kozmát nincs időm se türelmem megint szétborítani a gépet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #132533 üzenetére
Igen, ha max 125 köbcentis
Erről jut eszembe, ebben a szép időben ma még motoroztam egy szezonzárótÉn kérek elnézést!
-
Tamás9x
őstag
Mátraházán vol zsongás, kihasználták az utolsó napokat.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
boost
addikt
Téli álomra küldéskor mi az ajánlott eljárás? Olvastam már benzinadalékról, csepptoltorol, kétheti beindításról... Itt mi a szentenderd?
-
martonx
veterán
válasz Geresics #132538 üzenetére
Ha már beindítgatás. Én téli hónapokban is, az enyhébb napokon (globális felmelegedés szevasz) havi egyszer el-el szoktam menni a környékben kicsit csavarogni.
Pont ezért részemről semmi különösebb téli elrakási eljárás sincs, hiszen nem tudni mikor jön megint pár napsütéses enyhe nap, amikor megint lehet egy kellemeset motorozni.Ez vajon beindítgatásnak számít? Télen abszolút nem is kellene beindítani, és motorozni?
Én kérek elnézést!
-
Polemius
aktív tag
válasz martonx #132539 üzenetére
"Ez vajon beindítgatásnak számít? Télen abszolút nem is kellene beindítani, és motorozni?"
Értelemszerűen senki nem erre gondolt. Ha neked elég jó az idő, menj. Semmi gond nincs, ha közben felmelegszik üzemi hőmérsékletre. (És nem borítod el.)
Itt mindenki arra gondol, hogy beindítani 5-10 percre, helyben járatni alapjáraton, annak nincs értelme, sőt, káros lehet hosszabb távon.Mondjuk télen biztosan többet mosnám, ha járnék vele.
-
boost
addikt
válasz dellfanboy #132541 üzenetére
nem 7 éves, 7000 km-es.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #132543 üzenetére
Aerox szal voltam anno nálad, amikor jeges volt a felület. Egy egész telet vegig nyomtam normális felszerelés nélkül. Imadkoztam, ne kelljen fékezni, mert már nem volt semennyire erő a kezemben. Soha többet. 2fok reggel meg oké, alatta pihen a teknika..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
martonx
veterán
válasz Topiccsendőr #132543 üzenetére
Enyhe idő alatt én sem a sós latyakban naked bike-al esés kelést értettem.
Szegeden a mai teleknél nem nehéz akár a leghidegebb hónapokban sem kifogni nappal 10-12 fokos száraz napokat.Én kérek elnézést!
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132529 üzenetére
Nem azt akarom ezzel mondani, hogy probléma. Inkább a duplikálás ami növeli a kockázatot. Dupla feszítő, dupla lánc, dupla karbi.
A dupla költség, a vizes oldal teljes felújítása okozza, illetve a vez lánc és spanoló.
Egy 20éves gumicsővel és termosztáttal és szivattyúval..stb nem indulnék el földkörüli útra.
Startból cserélném a láncokat. Nem igazán érdekelne, hogy majd jelez és még elmegy úgy x ezer km-t.
Saccolva kb 30ezer km-t kellene lemenni csak kötelező szervizeléssel.Folymatosan megy a szerelési minőségről a panaszkodás. Az is kükány aki kalapáccsal veri el a lánszemet. Hát könnyen lehet ahol láncot kell cserélnie, ezt fogják tenni és menni fog úgy is, de egy vez lánc cserét nem szívesen végeztetnék el a sivatagba. Főleg , ahol mindkét oldalát le kell fejteni. Egy olyan területen ahol szívélyesen segítenek, meg minden. Csak szer lesz amit csinál és távolabb meg ott szív az ember.
A belső gumis rizikót sem vállalnám ilyen úton Illetve 200Kg alatti súlyba gondolkoznék.
Nekem nehezek lennének.
A balkánra Egyhenger vizessel mentem. És minden ilyen alkatrészt cseréltem a vizes oldalon.
Egy olajlevegős egyhengeres motorhoz képest, sztem a dulpája, vagy még több a felkészítés motorikusan, úgy hogy a fő alkatrészek rendben vannak.
Egyenes szelep volt a motorba. És nem fértem a pumpájukkal a küllők közé.
Az5. helyen sikerült olyan pumpát találnom, ami jó volt. Megoldódott, de nem gondoltam, hogy ez is bonyolultabb lesz.
Nem én megyek nem az én döntésem.
Ha el is megy, a lehető legnagyobb és sikeres kalandot kívánok neki.
Addig kell megcsinálni amíg benne az embere a tűz. -
fattyu
veterán
válasz csongi #132546 üzenetére
nekem ma volt szezonzárás.
husky és kawa teletankol fűtött szobába elrak.
kawa karbi leengedve.
suzi még hazajön valahogy valamikor. valami injektor hülyéskedéssel van orvosnál de ennyi.17k km 2 új motor, egy parkolás közben felborulás a 2021es mérleg volt már rosszabb
szerk. jajj nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
HoaryFox
őstag
válasz boost #132537 üzenetére
Nekem a következő:
- Full puccra takarítás
- 100-as benzinnel tele + adalék (lehet nem kéne, de így nyugodtabban alszom)
- Karbi(ka)t leenged (szerencsére már injektoros motorom van, így ez a laza 15 perces szopás kimarad)
- Bowdenek megkenése (gázkar, kuplung, szivató, új motoron már hidrós a kuplung, szóval az is kimarad, szivató meg automata)
- Gumikat egy picit jobban felfújom (+0,1-0,2 bar)
- Akksit én kiszedem, nincs lehetőségem csepptöltésre, így felviszem a lakásba, szezon végén feltöltöm, majd szobahőmérsékleten pihen, tavasszal újra töltő mielőtt visszamegy a motorba.
- Kipufogó(k) betömése (répa, rongy, bármi, csak ne járjon bele a levegő)Asszem nekem ennyi
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bacus
őstag
Én még nem tettem el motort télre , igaz mindig csak 1 van, amíg lehet azzal járok, azaz kb 2-3 hét amíg nem tudom használni. Mackó január 1.én már szezont nyit
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...