- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz MaCS_70 #133200 üzenetére
Ha aban az idoben kicsit komolyabban veszik a tervezest, es faragnak belole 20-30Kg.(Volna honnan) Most is az egyik koronazatlan kiralyfeleseg lehetne a korosztaly/ idoszak kategoriaban. :). Gazdasagilag a szokasos receptetet alkalmaztak. Ossze legoztak es helyenkent modpsitottak par dolgot.
Mivel egy olyan kategoriaba kerult a vas, ahol nem volt konkurencia ilyen felszerelessel, nem kellett agyon eroltetni magukat.V.Stryker: Tetszik a fogalmazas. :). Fiatal vagy hozza :) En szoltam. :).
A 950 et ha megkapod erte, emelem kalapom, es urlok a sikernek.Bar lehet tavasszal lesz meg egy loket a piacba. Ha az Sogorok bekemenyitenek az oltassal az az import piaci resz beszukul, az arak tovabb emelkedhetnek, ha lesz akik megfizetik.A banditnak kultusza van, ezert. Erdemben jelentos elteres nincs.
Az egyik tura-sport a masik Sport-tura :D -
V.Stryker
nagyúr
válasz csongi #133204 üzenetére
Igazából 850ért odaadnam. Az alatt nemigen.
2002-es, már a faceliftes. Könnyített dugattyús. Kombinált fékes.73000 km.
Szeptemberben kapott új aksi, új gyertyák. új kuplungot, szelephezag allitast, karbiszinkron, olajcsere, kardán olajcsere, karbi membrán, fékek elmosogatva, új fekolaj.... Új hűtőközeg. Kopoltyus legnagyobb plexi van rajta, plusz eggyel kisebb Kappa... Ülésfűtés.
Szóval nekem most 950ben áll. Így 850nél "csak" egy szazast bukok rajta.[ Szerkesztve ]
-
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Innen melyiket vennétek meg leginkább 20-25k-ig? [link]
Sajna a 4XL kritérium, így soksoksok kiesik
A Dane Staby 4xl tegnap 40k helyett 20k volt, de addig gondolkoztam rajta, míg ma reggel ismét 40k
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133204 üzenetére
A tervezest komolyan vettek, es barmelyik modellt meg tudjak konnyebbre csinalni, de az megdragitotta volna, es ha a fajdalomkuszobon tul lett volna, akkor a foldbe all a sokkal jobb motor ahelyett, hogy a koronazatlan kiraly lenne.
Ausztria mar bekemenyitett es nemetorszag is be fog, de ha van eu qr kodod, jossz-mesz a hatarokon, nem oszt, nem szoroz. Ez a nagy inflacio inkabb hatassal lesz a hasznalt arakra.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #133210 üzenetére
Persze meg van a mérleg egyensúlya. Csak a sikerek közepette, lehetett volna egy kicsit jobban merészkedni, és a 2002től lévő fejlesztésekkel bátrabban bánni.
De mindegy ezek csak feltételes és múltidős gondolatok. Ez már nem változikA jelen piaci helyzetnél kiderül mekkora áremelkedést bír még el.
Egyik befolyásoló a Ft értéke. A másik az infláció. Erre fog még rápakolni ezek a védettségi intézkedések. AZ Euro-s árakban nem nagy változás van %-an az itthonihoz képest. Az ottani emelkedés még úgy ahogy elfogadható, csak mire Ft-os ár lesz drasztikusan drágul. Evvan.
A hazai termék paletta jelentős rész még most is import, és kb itt fejezik be a vasak az élet útjukat.
Átnéztem a hazai statisztikát. Messze nem vagyunk a 2006-7 járműpark szintjén.
Emelkedik, de egy pusztult állapotból a pillanatnyi emelkedést, igen erősnek lehet érzeni.
Kb ez így is volt a rendszerváltás után, és még így is marad az én életemben sztem.
V.Stryker: Sajnos kifizetted valakinek a szervizelést.
Sajnos ez ilyen. Ezért nincs kedvem már típusokat váltani. Ha figyelmebe veszem az éves km-t, akkor még egy 50-es is elegendő lenne nekem.
de sokszor megfordult a fejembe, felülök egy Nakedre, elmegyek kerülök egy órát, kimosom a bogarat a fogam közül oszt jó van az úgy. -
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133212 üzenetére
Markolatfutes, cordura. Utalom, mert az akszesszoáros Koso krvara elut mindentol, ami egy normalis motoron van, a cordurat meg ki nem allhatom, de ezzel elvagyok nagyjabol most.
Es motorfuggo. A big-bang r1 idealis teli jarmu. Szeles fejidomja letereli a kezedrol a szelet es a labadra fujja a hutobol a meleget. Vegyel te is big bang r1 et telire. A kovetkezo vetel mint teli autobahn jarmu, szerintem idealis lenne. :D
Explosión de dos tiempos
-
Steven
addikt
válasz fattyu #133212 üzenetére
Van szerintem csak nem néz ki jól
Én vettem shoxba , ha télen bejárok az irodába ne fagyjak szét. A lényeg , hogy ne fujjon sehova be a szél .
No meg a rétegesen öltözködés sem árt .
Én az egészbe azt nem szeretem ,hogy sok nagy és nehéz és macera irodába le vedleni a sok "szart".Ezért inkább nem járok be télen, szerintem másfél hónapja most voltam elöször a héten mikor 12 fok volt.
(kocsi nem opció nem vagyok hajlandó oda vissza 3 órát ülni Bp-n a forgalomba. )
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
LógaGéza
veterán
Használ valaki ilyen vagy ehhez hasonló utánfutóra rakható motorállványt? Előfordul néha, hogy futóval el kéne vinnem a motort, és akkor egyszerűbb lenne egy ilyet kikötni elől + hátul a villánál, mint 8 spanival a motort (és még akkor is végigizgulom az utat, hogy rendben van-e). Futó bérelt, vagyis fixet nem tudok rárakni, valamint a környéken nem találtam olyan bérlőt, ahol van motorszállító.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
félisten
válasz LógaGéza #133218 üzenetére
Én anno Montenegróban egy defekt okán hajtottam végre az alábbi nem kicsit izgalmas szállítást:
A Transalpot feltettük a gumis utánfutójára, de azt hátul becsukni már nem lehetett, mert a hátsó kerék már túllógott a platón. A motort egy darab gumipók kötötte az utánfutó rácsához, valamint én, aki mellette kucorogtam és kapaszkodtam a motorba.
Így tettünk meg kb. 25 km-t, a magyar átlagnál szarabb utakon, olyan 70-80-as tempóval pattogva az autó mögött. A mai napig nem értem, hogyan éltem túl.
A defektjavítás végül a szállítással együtt 5 euróba került.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
LógaGéza
veterán
válasz tboy93 #133223 üzenetére
Amikor először vittem, nekem is lenn volt az oldalsztender, logikusnak tünt amolyan safetynek, hogy ha borul, akkor az megfogja. Igen, ám de amikor engedett kicsit a spani leért, és konkrétan az ütésektől feljebbhajlott. Mondjuk jól is jött, mert annyira egyenesen állt a Duke mindig, hogy féltem, hogy felborul, most meg van egy stabil dőlésszöge az oldalsztenderen
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz csongi #133219 üzenetére
Pont ezt gondoltam normális támasztásnak, ugyanis a fenti szállításnál az volt a probléma, hogy elöl nem tudott a futó lemezén normálisan megtámaszkodni, és a jó magyar utakon a rázkódástól kicsit fordult a kormány, a kerék is, és szép apránként dölt oldalra... Sose voltam egy spanifer-maestro...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
LógaGéza
veterán
válasz Topiccsendőr #133226 üzenetére
Ez még
szerencsérenem fenyeget, pályára saját lábon viszem.
Köszönöm, akkor rendelem is - már csak a méret a kérdés, gondolom hosszabb távon járok a 17-21"-al, mint a 13-17-el.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #133226 üzenetére
egy vékony pólót vagy valamit rádobni nem érné meg, hogy ne ragadjon?
-
Topiccsendőr
addikt
Beleragadna a polo is. De nem nagy muvelet, 4-5 szor jobbra balra billegteted a motort, nagy erovel, es hallod ahogy elengedi a gumi.
Ja igen. Erdekesseg. Telen szallitani slicket ezzel nem szabad. Tobb gyarto is irja a slick gumikra hogy bizonyos homerseklet alatt repedezhet a gumi. Namost ezt nem a sima tarolasra ertik, es nem szimpla repedezest, mint azt korabban gondoltam. A futofelulet elvalik ilyenkor, es mehet a kukaba a gumi.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #133230 üzenetére
Tavaly ment kukába nekem is emiatt slick. 2-3 fok alá megy a gumi nagyon óvatosan kell bánni vele.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #133230 üzenetére
Szerintem ehhez lehet annak is köze, hogy a versenycsapatok, legyen az autó, motor, bármi, a slicket csak akkor teszik fel, ha ki akarnak menni a pályára, addig valamilyen valahonnan levedlett gumit raknak. Másik ok persze az, hogy a pályára szánt gumik egy versenycsapatnál mindíg a paplan alatt vannak.
-
zgospel
őstag
Megküldte a biztosító a jövő évi díjat. B05-ből B06-ba lépek, és ezért cserébe a tavalyi 26939 Ft helyett idénre már 26916 Ft-ra csökkenne a díj.
23 Ft kedvezmény 1 bónusz szintérthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
nagyúr
Én kaptam emailt, hogy hibás bonus besorolás.
Turns out, eggyel kisebbet adtam meg. Csökkent negyezerrel. 23 ezer az éves. (autóra) -
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #133236 üzenetére
Nekem 37k lesz most B05-ben a Jazz-re, pedig öregebb vagyok nálad 3 évvel, és a jogsim is minden bizonnyal régebbi legalább ennyivel.
De nem csodálkozom, Mosonmagyaróvár nagy kockázat lehet a biztosítóknak, ez éppen ma történt velem és anyum Ypsilonjával. Tavaly márciusban meg ez.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #133238 üzenetére
Na én meg pont az Unionnál voltam, de most a Waberersnél 23 ezer jött ki, úgyhogy váltok én is.
Az a 15 már sokkal jobban hangzik. Vajon miből jön a különbség?
A te motorod bő 25 lóval erősebb, durván 300 köbcentivel nagyobb is, szóval potenciálisan nagyobb ámokfutó kéne hogy legyél a számításkorhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
nagyúr
válasz tboldi #133237 üzenetére
Nekem is B5, 7 éves lesz a jogsim májusban, kettes Megane limuzin van a nevemen 2009-ből. Ha így is a hely az oka, az komoly
Szerda reggel haver elé mentek ki ugyanúgy, mint a piros autód elé. Csak kicsit jobban összetört. Főúton, úgydöntött a kiscsaj, hogy nincs elsőbbsége a havernak.
-
Steven
addikt
válasz zgospel #133234 üzenetére
Nekem 10-11 éve volt az sv1000s 14k ha jól emlékszem és akkor b elején voltam most már pár éve b10 és így is csak nő ! Én is ilyen 20-25k között állok.
A teljesítmény adó viccesebb minnél újabb motorod van annál magasabb az összeg. Ennyit az euro5 ről
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #133240 üzenetére
Boyracer Honda Jazz 2006-ból, és az én jogsim júniusban lesz 10 éves, idén már újítanom kell. 2017-ben, mikor hozzám került az autó, 89k volt még bónusz nélkül, ehhez képest a 37 sokkal barátibb.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #133245 üzenetére
2017-ben a 2002-es swift 1.0-ra 100k/ev-t szerettek volna kerni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
pakfong
tag
válasz zgospel #133234 üzenetére
Nekem a motorra 220€ az éves, az autóra meg 430€. Németbe' dolgozok, telik rá...
Mondjuk a motorra fele ennyi lenne csak, ha nem hozok össze szeptemberben egy balesetet; ez van.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen monitort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Milyen házat vegyek?
- GTA V
- Weblap készítés
- PlayStation 5
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest