- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
Nem, nem az NC a papás, kevertem, bocsi
-
A Zéé
addikt
válasz Zsírkrétamen #133447 üzenetére
itt, itt és itt leírtam az élményeim róla
Ennyi idősen már tuti kihagynám az A2-t... A Korlátlan jogsival is lehet gyengébb motort vezetni, míg ellenkező esetben annyira nem célszerű.125 Duke van jelenleg, és 2017 utáni 390 Duke, vagy 2013 utáni 690 Duke lesz a következő, ennek az eldöntése majd a következő pár hónap feladata lesz. Az ész és a pénztárca azt mondja, hogy bőven elég lenne a 390 is, mert még ahhoz sincs meg a kellő tudás, de a 690 meg szimplán izgalmasabbnak tűnik. 390-et most vett öcsém, azt majd jól kipróbálom, egy 690-re kellene még felülnöm majd valahogy, az majd sokat segít dönteni. Üléspróbán esett ki a 695 és a 696 Monster is. Én ilyen 90-100 lóerő közti motort biztos nem vennék egyből az A1-es után, de nem kell mindenkinek ugyanígy gondolkoznia
Just a simple Lineman...
-
zgospel
őstag
Mondjuk ez jogos, én ezt eddig 5-ből 3-szor tapasztaltam, hogy mentem volna valamiért és nem volt. De nem csak az én méretemben nem, hanem egyáltalán. Eljátszották ezt már kesztyűvel, gerincprotival, és bőrnadrággal is. Ha már ott jártam akartam egy alkalommal csizmát is próbálni, hát konkrétan abból a típusból ami már megfelelt volna nekem egy darab sem volt, de egyébként meg se 43-as, se 44-es méretből egyik típusból egy darab sem.
Még ezek közül a bőrnadrágot csak-csak megértem, mert talán az nem fogy olyan mennyiségben és még helyből is többet foglal, de hogy egy közepes kesztyű vagy egy gerincproti ne legyen elérhető heteken át, az vicc.Pedig azt gondolnám, hogy a szezon elejére feltöltik a készleteket, plusz évek óta látják hogy melyik termék és méret az ami nagyon fogy, nem egy rakétatudomány felkészülni.
Utána meg panaszkodnak, hogy az emberek megrendelik külföldi webshopokból
(Egyszer a Shoxban ki sem akartak szolgálni, mert az AGV sisakom feltűnt nekik minta alapján, hogy nem ott vettem, mert ők olyat nem árultak.)https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
JoinR
senior tag
válasz Geresics #133450 üzenetére
Újévkor nagyon jó áron hirdettek egy Rally CRF300-ast, azt nagyon akartam...de lehet már sajnálnám, annyira tetszik Igazából egy új DRZ400S-t kéne, csak mivel nincs, marad a CRF300L..talán rövidebb áttétellel lehet kompenzálni az erőhiányt, úgyse mennék vele messzire. De várom a javaslatokat
A 390 Adventure-t lassan meghirdetem, de lehet megmarad családon belül. -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
"Ültél már a 125-ösnél erősebb gépen? Sokkal erősebben? Húztad meg jól a bajszát annak, akárcsak egyenesben? Én néha úgy érzem, még a 650-es Strom is lehet, hogy nagy lépcső lesz"
Nagyon hamar hozzá lehet szokni, ha már nem attól tartasz, hogy mikor állít meg egy rendőr mert nincs rendszámod, jogsid, stb.
Sokkal nagyobb gond a motor tömege, illetve, hogy a tömegközéppont milyen magasan van.
A DL innen nézve nem jó, vagy nekem nem volt jó. A boxer bmw 20 kg-al nehezebb, de mégis sokkal könnyebbnek érződik, könnyebb vezetni. Amikor tologattam egymás után a két motort akkor megesküdtem volna, hogy nem 20, hanem 50 kg-al nehezebb a GS.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
senior tag
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
Az oké, hogy a forgalmi vizsga csak életkor betöltése után mehet, de pl a rutinvizsga?
Ültem már pár nagyobb gépen, 150-300-390-500-650.
Elsőre persze én is féltem, meg dög nehéz volt, meg alig ér le a lábam (162cm vagyok), de mivel kiskorom óta ülök utasként nagy dögökön, az első 50km után már szokható volt az erő.
Egyébként meg nyugis túrázó típus vagyok, szóval amikor mentem nagyobb géppel, akkor se mentem gyorsabban/durvábban mint a 125-össel.
A 390 Duke-ot pl nagyon élem, csak szeretnék végre hoszabb túrákra is elmenni, ahol kellene autópályázni is, és eddigi tapasztalataim alapján nem szívesen tolnék le egy 200-400km etapot autópályán a 390-essel, sem a naked mivolta miatt, sem pedig az ereje miatt. A CB500X nekem is nagyon tetszik, árban is jó lenne de félek hogy 1-2 év alatt kimotorozom, és adhatnám el. Persze ha netán összejön a 890 ADV, az se biztos, hogy 5 évig megmarad, de ezzel már szeretnék hoszabb távra tervezni, inkább valami 650-900 közötti vasat venni. -
senior tag
válasz Geresics #133449 üzenetére
Ezt láttam, ahogy az összes itthoni tesztet elolvastam és videókat is megnéztem
Meggyőző egyébként az NC, meg praktikus, dct a túrákhoz kifejezetten jól jönne meg a reggeli ingázáshoz. Elég jó motor, vannak akik már 100.000+ kilómétert is beletettek, nem megy tönkre....
Csak aztán belegondolok hogy a 890-el lehetne jókat terepezni, csak jobban megy ha kellene az erő, de többet is fogyaszt, drágább is.
Mindkettő mellett sok a pró meg a kontra, nehéz így a döntés.Tervezek ilyen tréningekre elmenni, mert hasznosnak tartom. De majd csak ha meg lesz az új vas, meg már összeszoktunk
-
senior tag
válasz A Zéé #133453 üzenetére
Köszi. Az új rutinpálya megvan, szezon végén begyakoroltam, párszor találkoztam is ott a volt oktatómmal, átnéztük már a pályát. Nekem tetszik hogy sokkal technikásabb mint a régi, saját motorral nyilván nem okoz gondot, de kiváncsi leszek mennyire fog sikerülni valami nagyobb nehezebb oktató motorral.
2 alkalommal sikerült kipróbálnom a 390-est. Egyszer melóba mentem reggel, ott pl baromira jól jött az a plusz erő, intenzívebben tudtam kigyorsítani, egyszerűbb volt reggel leküzdeni az autósokat, akkor baromira élveztem hogy egy erősebb, de ugyan akkora motoron ülök mint eddig. Következő alkalommal egy 50km körüli túrát tettünk ketten, ahol már nézelődtünk, nem siettünk sehova, így viszont néha fel sem tűnt, hogy nem a 125-ösn ülök éppen. Jó az a 390, de nem éreztem egy olyan ugrásnak hogy na erre most lecserélném, mert annyival jobb vagy másabb mint a mostani. Eleve ezzel kellett volna kezdeni
Én biztos megnézném a 690-et is, hogy milyen, és ha kényelmes.... -
Xero
nagyúr
válasz zgospel #133455 üzenetére
Na igen... En siman nyari halos kabatot, kesztyut szerettem volna illetve vegre kipufogot.
Elobbinel gondoltam megnezem hatha mondanak valami ertelmes arat a dainese.com akcio tukreben, de nem is volt az a szin amit szerettem volna meretben es majd dupla ar, kesztyubol kb semmi nem volt nyari, kipufogot pedig mar mondtam.
Igy szepen elkullogtam es megrendeltem ugyan azt BazisMotoron fele annyiert.
Annyira nincs buntudatom, vettem mar toluk uj motort illetve aprosagokat, asszony meg rendszeresen naluk veszi ilyen-olyan alkalmakra a Honda polot/pulcsit nekem.Azt mondtak marcius-aprilis kornyeken jon szallitmany. Oke addig nem lesz dog meleg, de valamit vennem kell, hogy csillapodjak tavaszig.
Voltam mar tobbszor Mugen borben es Scorpion sisakban, de egy rossz szo sem volt. Mondjuk csunya is lett volna ennyi love otthagyasa utan.
Akra is ha igy halad akkor vagy elkullogok Bodisekhoz, vagy berendelem az SC-Projectet, ami legalabb mar comming soon statuszba kerult. Ettol fuggetlenul szeretem oket, korrektek, segitokeszek, ha van amit szeretnek akkor minden szuper es az az 1 alkalmam a szervizzel is teljesen rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Zsírkrétamen #133458 üzenetére
Ezt sajna nem tudom. Az érdekelne engem meg, hogy vajon a létezik-e minimális teljesítménykorlát, ami kell ahhoz, hogy saját motorral menjek vezetni? Mert ha minden igaz, a Strom 49 kW, és elvileg 50 kW-tól lehet vinni. Legalábbis az egyik iskolában ez volt.
A súly legalább nem volt nagy meglepetés nekem, a 125-ös Varadero nem épp a kategórián belüli súlyáról jóhírű
De azzal voltunk országátjáró túrán, balatonkerülésen többször is. Lassúnak lassú, volt, hogy dombon fel (utassal, oldaltáska, doboz, sátor még ezekre) szembeszélben alig bírta a 80-at tartani, négyesbe visszaváltva (Mondjuk olyan dombon is mentem már fel, ahova kettesben SEM tudott felmenni ) -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133448 üzenetére
A mito csak a mai negyutemuekhez kepest erezheto "kielezett" nek. Inkabb 140 kilo korul van teletankoltan, hatso kereken ha megvan a 25 loero, az mar egy jo teljesitmenynek szamit, annak ellenere, hogy 33-37 loeroket lehet olvasni a neten. (Epp most lesz lemerve az enyem is padon, kivancsian varom a lelohaszto eredmenyt) Nagyon konnyu, es biciklinek hat egy nagymotorhoz kepest, de a kihegyezett 2T az a honda RS125, yamaha TZ125 kb 40 loerovel, ~ 80 kiloval.
Az aprilia rs125 es cagiva mito szimpla 125 utcai motorok.Nem kotekedesbol, csak ugye sokat olvasni ilyesmi mende-mondat, hogy ezek a ketutemuek mennyire erosek, olvastam mar olyat is, hogy kezelhetetlenek, es hogy 10 litert esznek. Csak nem szeretnem, ha erositenenk ezt a sztereotipiat, mert vannak emberek, akik elhiszik a legendakat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Ja, ne érts félre, bűntudatom sosincs emiatt, hogy honnan vásároltam. Nem okosba' veszem ezeket, hanem rendes boltokból, EU-n belül. Most azzal mit tudok kezdeni, hogy a hazai boltok kínálata ennyire foghíjas, csak azért nem fogok itthon venni valami mást, hogy nekik jó legyen. Ez az ő üzleti kockázatuk. A kisboltban sem szólnak rád, hogy "láttam tegnap a dohányboltban vettél sört"
Kipufogó kapcsán az Arrow-t nézted már? Van a tiédhez E jeles komplett rendszer meg külön csak dob. Itthon azt hiszem az X-bike forgalmazza.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz Zsírkrétamen #133460 üzenetére
"De majd csak ha meg lesz az új vas..."
Addig ott a Hungarorig Dirt 4 órás képzése, ott adnak motort is! Még sportmotorosknak is kötelezővé tenném, mert olcsó, hasznos, és nem mellesleg tök jó móka!"...meg már összeszoktunk "
A sajátmotoros tréning alapjával akkor nyered a legnagyobbat, ha amint megvan a motor, már mész is! Voltam anno a Pegaso-val is, és nekem a 1190-el az első utam szinte oda vitt, és bizton mondhatom, hogy rengeteget segített összeszokni a motorral!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133459 üzenetére
mid van most? és akkor nekem még kevés is
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133464 üzenetére
Hat. A roxi 50es hengerrel ozbarna gyertyával tudott 6ot enni
Egy 250es mz mennyit tud fotengelyen? 10-12 lóerő?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #133469 üzenetére
Annyira azért nem gyönge. Gyári adatok szerint a 125 -ös ETZ 10,5 LE, a 250 -es ETZ 21 LE.
Link[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133469 üzenetére
Ha egy ilyesmi 125 ~8 korul eszik, az mar nem is megy jol. Ha hozzanyultak az atomlocsatornakhoz, es random tettek ezt, akkor lesznek ennel is nagyobb fogyasztasok, cserebe meg szarul is megy.
Az etz olyan 18 loerot tudott minimum, de nemelyik 20 at. De ugye azt sem tul sokaig, ha huztad neki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133468 üzenetére
R1, 2 RS125, ST2, VFR
Ebbol 2 ½ projektmotor, az egyik RS epp most lesz lemerve, ujra osszerakva 0 rol, 40 loero van megcelozva, meglatjuk mennyi sikerul belole. Sok finomsaggal.
A vfr bol valamifele RC30 replika lesz csinalva, de gondolkodom RC45 on is, hamar belekezdek, legyen ram air is rajta.
Az ST2 meg turamotornak van, de miutan kifutottak a projektjeim (hahaha) az is idealis projektmotorra valik, mert nagyon szep a vaz, a blokk, es minosegi futomuve-feke van, amivel sokat nem kell dolgozni. Pl ilyet is lehet belole csinalni:
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133476 üzenetére
[link]
csak hidegen volt itt meg a ~20 ló, melegen már kevesebb.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133474 üzenetére
végzek a házzal szárazkuplung még kell nekem is
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbert1998
veterán
No meglett a rendszám, nevemen a motor, haza is hoztam.
Tehát röviden a gépjármű behozatal, külföldi motor, honosítás, külföldi papírok, stb címszavakra keresőtalálatokhoz:
Van egy kétnyelvű adásvételid (nekem olasz/angol volt, nem sírtak érte), olasz forgalmi és olasz forgalomból kivonatali papír. Az adásvételi dátumozásának napján jelentettem be az NKH-nál, hogy szeretnék honosítani, egy honosítási kérelmet kell kitölteni, beszkennelni, és a motor papírjaival elküldeni emailben a megadott email címre, ami a helyi KPM vizsgabázishoz tartozik. (azért mire onnan választ kapsz, az kb 2-3 hónap, ha nincs valami haverod, aki apróért megoldja okosba). Ezen kívül kell egy kötelező biztosítást is kötni aznap reggelre, és a pár oldalas ajánlatot ki kell nyomtatni (ebben még nincs forgalmi adat és rendszám, csak az alvázszámhoz köti a biztosító ekkor még, ezt utólag pótolni kell velük; a megkötés cserébe kicsit bonyolultabb, a netrsiknek is eletört a foga, miután kiválasztottam a legolcsóbb biztosítót, így közvetlenül annál a biztosítónál kötöttem meg, amit a netrisk a legolcsóbbnak írt, ez 17 ezer/év lett nekem)
Jött az email, hogy ma reggel nyolcra vihetem műszakira. 7:40-re odaértem, 8:10-kor már ment a műszaki, ami tényleg egy sima egyszerű műszaki szintjével ért csak fel, semmi extra szigor, a terem végében ücsörögtem. Be se inditották. Első féket néztek, meg nagyjából szemrevételezés volt. ~16 ezer
Onnan áttoltam 2 telephellyel arrébb eredetvizsgára, az is hamar meglett, visszatoltam KPM parkolóba a motort, hogy addig ott pihenhet rendszám nélkül, 17ezer.
Ekkor az eddig papírokkal elmentem befizetni a regadót, ami meglepő módon (számomra) bármelyik nemzetközi fuvarozó cégnél befizethető, mert nekik van VÁMos emberkéjük, és ha már van ott ilyen hivatalos személy, akkor megcsinálhatják ezt is, az kb egy óra volt, mert közben valami papírt ki kellett állítania nekem. Ilyen cégeket a multicégek telephelyei környékén találni minden megyeszékhelyen, Szombathelyen is van legalább 3, ahol regadót is be lehet fizetni. Persze elvileg a NAV-nál is be lehet, nem tudom. Ott 18 ezret fizettem.
Onnantól irány a kormányablak, egyből sorra is kerültem, kaptam rendszámot, forgalmit, egy szép, kellemes ívű karakterekből álló számsort kaptam a rendszámra, tetszik Ott még 39 pénzt kellett fizetni.
És innentől fogva van egy friss műszakis motor a nevemen, mindössze 55 ezer km-rel.
A motor a nevemre került nagyjából 11:15 körül, tehát kb. 3 órányi időt vett igénybe ez a hacaca, és összesen fizettem nagyjából 90 ezer forintot, így a motor még bőven egymillió alatt van, és már a kötelező is egy évre ki van fizetve rá. Lehet, hogy inkább eladnom kéne, most elég drágán mérik ezeket, majd másfél millióért Na majd ha elment a Honda, akkor lehet, hogy nézek valami izgalmasat.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133480 üzenetére
A muszaki friss, vagy a meglevo lett bejegyezve?
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133481 üzenetére
jó majd kereslek ha aktuális
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
norbert1998
veterán
Akkor, miket is vegyek a DL-re?
Markolatfűtést már rendeltem. Haspáncél meg bukókeret kosárban. Mi kéne még?
Villa "brace" előre még állítólag javasolt, azzal viszont kicsit várnék, hogy érezzem is majd a különbséget.
Behajtható tükör, hátsó oldaldoboz tartó (és egyben "bukócső") érdemes?
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Ape hanger kormány, előretolt lábtartó, krómozott háttámla, vaskereszt tükrök.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Milyen behajtható tükröt rendelsz? KLX-re is kellene megint valami...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
senior tag
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
jobb futomu? esetleg egy boxer blokk?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Motoros plexi, led matrix lampa, varosi memetfeny,ABS, Kanyar ABS.:). Futheto ules, futheto tukor. Akcio kamera. 3 db telefontarto, 5 db usb csatlakozo, fokozat kijelzo. Sportdob. Remelem nem hagytam ki semmit. :D
Benzin nem kell.:D. -
norbert1998
veterán
Szörnyűek vagytok
-
Methionyl
senior tag
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
oldalsó lábak, el ne dőlj vele
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133487 üzenetére
Sztender-szélesítő kb. az első, amit beszertek mindig. De milyen lesz a tükröd?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #133498 üzenetére
Ja, én meg azt hittem, hogy már találtál valami jót
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
senior tag
válasz Topiccsendőr #133493 üzenetére
ahh, a fek a gyavak fegyvere
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000