- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #132349 üzenetére
a Pegaso fulladást nem szenzor okozta, hanem az alacsony fordulat. Fel lett tekerve 900-ról a könyvében lévő 1500-ra, és utána jó lett
Kereskedőhöz pedig azért adtam, mert nem attól félek, hogy szart adtam el, hanem attól, hogy a következő tulaj egy idióta, és kinyírja 1 hónap alatt! Azért ez igen nagy különbség.
Jah, és a KTM-et kereskedőtől vettem...Nem a nemzeti öntudat a hiba, hanem az, hogy ha valaki kijelenti, hogy minden magyar kókányol, minden magyar lop ausztriában, minden olasz motor szar, minden japán motor jó, stb-stb. Ismét nagy a különbség.
De nyilván erre is találsz majd valamit, hogy ki tudd ezeket forgatni. Nem baj, már megszoktuk...
Szerk.:
(#132350) persuader
Az értő olvasás megint hiányzik, vagy megint csak szándékosan forgatod ki a dolgokat? Írtam:"Erre hogy sikerult ez a reakcio? :D"
A komment egy önnálló komment volt. Sőt, később még oda is lett írva, hogy nem norbert1998-nak lett címezve.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #132349 üzenetére
Szóval nem minden motort azért árulnak, mert meghalt az idős, orvos tulaj, az özvegye pedig nem tud motorozni? Egy világ omlott össze bennem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #132348 üzenetére
Iguánba nem lesz már pici az a motor?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #132353 üzenetére
Kb annyira, mint a jóval gyengébb variáns a Megibe nekem. Illetőleg némileg jobban is megy, vezettem már azt, és mást is. A hatos váltó is dob a dinamizmuson egy kicsit.
Persze azért a 131 lovas 2.0 dCi mellet elbújhat mind, olyat is vezettem, hiába csak 20 ló a különbség, az egy másik kávéház, s abból volt 178 lovas is. A 131-es kettőben tiszta aszfalton rúgott szimplán gázadásra. Az enyém egyesben SEM. A 110-es Lagesz egyesben már képes rá néha. Szóval egyik sem erőgép, ez tény.
-
#31733248
törölt tag
válasz Geresics #132351 üzenetére
A leírt jelenség mögött több ok áll. Nemrég végezték el a Honda SH300-am 24 ezer kilométeres nagyszervizét (12 ezres a szervizciklusa), 160 ezer forintot fizettem a kasszánál, ami sok embernek egyszerűen túl sok és megoldják okosba az ismerős szerelőnél, mondjuk a feléből. De a 160 ezer forintos összes mögött nem csak a teljes hajtás cseréje áll a szokásos gyertya-olaj-légszűrő hármassal, hanem végigmennek egy sok pontból álló checklistán is, ennek eredményeképpen szúrták ki, hogy az egyik szelephézagom nem jó, ezért - még időben - lapkát cseréltek. A dolgok valahol ennél a pontnál kezdenek elcsesződni az okosba szervizelt motorok többségénél. Ennek a kis robesznak a tartós szervizköltsége valahol 12-15 Ft/km körül alakul (félidőben is viszem szervizcikluson kívül olaj és légszűrő cserére, de a szinter fékek is el-elkopnak), ami szerintem egyáltalán nem sok, viszont ennek árán több év múlva is teljesen megbízható marad, mert rendszeresen ellenőrzik a kritikus pontokat és minden időben, jó minőségű gyári alkatrészekre van lecserélve. Hogy megéri-e? Nekem igen...
-
nagyúr
válasz norbert1998 #132354 üzenetére
En megtartanam a meganet es vennek egy faja motort inkabb A 3-as lagunarol en sok jot eddig nem hallottam es max a helyed lesz tobb, sok elorelepest nem jelent.
-
Geresics
addikt
válasz #31733248 #132355 üzenetére
Értem amit írsz, én is ilyen cipőben járok, csak én az időpontegyeztetéses vergődésemmel elcsesztem egy szezont, és a szelephézag-ellenőrzést a Full Gas nem 30ekm-nél, hanem kb. 38ekm-nél fogja megcsinálni, és a szokásos szezonális felkészítést megoldottuk mi, a fékolajat pedig egy helyi (nem márka)szerviz. De pl. a hűtőrendszerre is rácsekkolnak majd a boglári szervizben elvileg. Jah, és a márkaszerviz a KTM-nél ad egy év Road Assistance-t ilyenkor. Most, hogy kész az új szervizük, idén már nem lesz akkora vergődésem talán összehozni, hogy odaviszem a motort, és egy hét múlva elhozom, de azért még mindig macera ez pécsiként...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #132356 üzenetére
Motor lesz így is úgy is, maximum nem télen, hanem kora tavasszal.
Tempóban valóban nem jelent sokat a Laguna előrelépésben, de kényelemben biztosan. Illetve szerintem az árát is jobban tartja majd.
Tboldi: Milyen csipsz?
Jó de hülye vagyok
Ezek nem szereteik annyira viszont. HKCS, turbó alulméretes. Nincs benne potenciál. Turbó és HKCS csere után lehet küldeni, de akkor is csak 8 szelep.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz norbert1998 #132360 üzenetére
Mire es mennyit hasznalod? Napi 10-20km-en hot mindegy hogy megane/laguna. Ertektartasban sem tartom valószínűnek hogy sokkal elorebb leszel...
-
Burt1793
veterán
válasz bajnokpityu #132359 üzenetére
Sh300on 24 ezrenként kell ellenőrizni a szelephézagot a manual szerint.
-
-Mosquito-
őstag
válasz bajnokpityu #132359 üzenetére
Még egy Aprilia 500-on is,18eKm-ként van az ellenőrzés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
boost
addikt
Tegnap megnéztem egy fehér (silk white -> selyem fehér) színu" Ducati Monstert, és az is nagyon szép volt. Talán még szebb is mint a piros, illetve elegánsabb. Csak a Ducati az piros... Csak már nincs sok értelme ilyenkor venni motort. Persze ilyenkor van sok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132351 üzenetére
Ejj, hat mi ez a palotalazadas :D
a tanacsok, amiket az elozo hszeidben adsz, alkalmazhatnad te is. Tehat pl a hangnem nem jon at egy hszben.
Oke a pegasoval tevedtem, elnezesedet kerem, rosszul emlekszem, szerencse, hogy a ktm et azota sikerult szervizbe elvinni. :D (Ugyelj a hangnemre-nalatod :D) na most fogod magad felkurni nagyon. :DAltalanos alanykent fogd fel a te-t a mondatban. Az ember nem bizik sehol semmiben. Se markaszerviz se filteres szerviz, se sufni. Se maganember, se kereskedo. Ez teljesen valos dolog.
Hat nezd. Bizonyos arsavtol bizonyos arsavig minden magyar kokanyol. Sajnos ez van. Es valoban ez egy sztereotipia, amit en sem szeretek, mert nem ilyen egyszeru a vilag, de a motoroknal az van, hogy akik altalaban a sarkos velemenyt mondjak valamelyikrol, azok annyira nem szoktak erteni a motorokhoz. Illetve itt csupan szet kell bontanod a motort es meglatod azonnal hogy miert van ez a sztereotipia. Aztan ugye jon az erto olvasas. Nyilvanvaloan nem az osszes magyar allampolgarra ertendo a sztereotipia, mert a csecsemok nem tudnak ganyolni. Igy termeszetesen igazsagtartalma elvesz a mondatnak, de akik altalaban azt mondjak, hogy az osszes olasz motor szar, es csak a japan motor a jo, azok ezt tenyleg igy gondoljak. Na ez a nagy kulonbseg.
De Attila, ne csinald mar. Elore vedekezni valami ellen, az olyan hogy elmondod a velemenyedet, aztan pedig becsukod az ajtot, hogy en vegeztem, hogy a masik fel ne reagalhasson a gondolataidra. Vagy ha reagal, azt csak kitalalta, es a tobbi ember terhere van :D es eleve elkonyvelni azt, hogy en kiforgatok dolgokat... hat az milyen erv? En igy latom, te ugy latod. Akkor enszerintem meg te forgatod ki a dolgokat, vagy mi? :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132355 üzenetére
A dolgok ott cseszodnek el, hogy nincs penz uzemeltetni a jarmuveket, es teljes kepzavar van arrol, hogy mennyibe kerul valamit uzemeltetni. Sufni szerviz is meg tudja csinalni a szelephezagot, meg egy Tasner is. A baj a penzzel van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz boost #132366 üzenetére
"Persze ilyenkor van sok."
Vagy nem. Van pár hirdetésfigyelőm, és kb. napi szinten nézegetem az új hirdetéseket.
696-ból július környékén volt olyan időszak, amikor 20+ volt fenn. Most van 8.
390 Duke-ból 30+ volt a csúcs, mondjuk abból most is van 24.
Egyedül a 690 Duke az, amiből több van most, mint 3 hónapja, de akkor abból 2 volt, most 5Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz A Zéé #132375 üzenetére
Szerintem ugyan az van mint autó fronton, felmentek az új motor árak, hiány is van (hosszú gyártási idők) és nem adják el a használt motorokat a tulajok. Főleg úgy, hogy szerintem egy jelentős rétegnek lett hirtelen több szabadideje motorozni is, a HO miatt.
[ Szerkesztve ]
-
boost
addikt
válasz Topiccsendőr #132373 üzenetére
a fehér?
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #132372 üzenetére
Senki nem gondolja, hogy a sufniszervizek ne lennének képesek megcsinálni a szelephézagot, vagy ellenőrizni a kormánycsapács állapotát. Azt írtam, hogy szinte soha nem mennek végig egy olyan checklistán, mint a márkaszerviz és ez baj.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132372 üzenetére
de hát ilyen a világ. Ezzel nem lehet mit csinálni
Az üzemelésnek sok szintje van. Van akinek kevesebb van, van akinek több. Ha csak a gyári és a drága lehetőség lenne, akkor sok millió munkahely nem létezne.
Csak úgy létezhet magasabb szint ha van alsóbb Soha nem fog egymás nélkül létezni.
-
GTVili
tag
válasz #31733248 #132378 üzenetére
A probléma valós... a kiindulása viszont többnyire a felhasználóhoz köthető. Ha nem viszi szakszervizbe, nyilván más (nem feltétlen alacsonyabb) színvonalú szolgáltatást kap...
Üzemeltetünk jónéhány sokmilliós Diesel berendezést... mi is tudjuk üzemeltetni X összegért. Ebben az esetben 24 hó garancia van a cuccra. Minden esetben felkínáljuk az üzemeltetőnek, hogy élhet a kiterjesztett garanciális igényével. Abban az esetben a gyártó képviselője, vagy a gyártó által akkreditált szerviz végzi a karbantartást.... 2-2,5 X-ért.....
Mondanom sem kell, hogy 10-ből 10-en nem kérik a kiterjesztett garanciát. Olyan gépekről beszélünk, ahol egy kisebb hiba javítása is több százezer Ft.....
-
tboldi
nagyúr
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #132376 üzenetére
tavaly is hasonló volt, csak akkor még a 125 Duke volt benn a figyelőben. Március-április körül volt egy felfutás a hirdetésekben, aztán nyár elején szinte semmi, nyár közepén dömping, aztán szépen lencsengés ősz végéig. Nagyjából ezt a mintát vélem felfedezni idén is az előbb említett típusoknál. Amúgy van olyan motor, ami tavaly tavasz óta hirdetve van folyamatosan...
Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz vlevi #132385 üzenetére
AT nem egy csupasz motor. Ugyan az az alváz, blokk stb.
Sztem jobb választás. Az áruk ugyan az lesz kb.
Egy 80Le körüli 750-es blokkal. Kardánnal egy jó kis csomag lenne.
A piacon a túra motorokra van a legnagyobb kereslet.
De még lehet ebbe a sávba valamivel megjelennek a piacon. Csak nem engedik a DL-t szinte egyedül garázdálkodni itt.
Meglátjuk mi lesz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132378 üzenetére
Nagyon az egekbe magasztalod ezt a checklistet, mintha ez lenne a kulonbseg egy minosegi szolgaltatasnal. Az a checklist az olyan banalis dolgokrol szol, amit hidd el, egy normalis szakember vegignez, hogy ne csukjak le, ha eletveszelyes motorral elvagodik az ugyfel.
Ha a szakszervizben egy ork dolgozik, a checklista ugyanannyit er, mint egy sufniban, amennyiben ugyanolyan kvalitasu emberek dolgoznak mindket helyen.
A baj a szolgaltatasok minosegevel van, es ami szomoru, hogy a minoseget nem feltetlenul kapod meg tobb penzert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #132391 üzenetére
a célszerszámokat viszont igen
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pfiucska
aktív tag
Amíg nem csúszik az út addig városon belül szerintem nem kérdés hogy motor vagy autó.. Városon belüli tempónál "nem nehéz" felöltözni, hogy 0 fok környékén ne fázzon az ember - persze csak ha nem gond utána a ruha / könnyen fel-le tudsz vetkőzni.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #132392 üzenetére
Már sokszor elmeséltem hogy repült szét szemem láttára a Cb1000r első villája Honda márkaszervízben...azok a finomságos dolgok ott gurultak a nem hiszem hogy csíramentes steril padlón...két marokba fogós testsúllyal összehúzós "célszerszám"? nem működött aznap jól.
Szóval a márkaszervízben is emberek dolgoznak nem pedig specifikus hibamentes droidok.Mr.Brightside
-
Xero
nagyúr
válasz dellfanboy #132390 üzenetére
Az ut 5 perc volt, a parkolas meg 15.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #132391 üzenetére
Ne nézzük már hülyének egymást. Persze, a független szervizben tipikusan a normális, a gyári protokollt lelkiismeretesen betartó szakik dolgoznak, a márkaszervizekben pedig azok a világtalanok, akik azt sem tudják, hogy létezik ilyen. Szerinted az átlagos szerelőnél van több esély hosszú távon jó állapotban tartani a motort, vagy az átlagos márkaszerviz esetén? Ne a szélsőségeket ragadd ki.
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #132386 üzenetére
Nem úgy értettem, csak nem írtam teljesen végig a mondatot.
Az, akinek az AT túraenduró terepképességeire nincs szükség, és nem is Goldwinget akar, annak pont jó választás egy országúti használatra tervezett crossover.
Hosszú túrákra sokkal jobb, mint egy csupasz motor.
Tracer, Versys 1000, BMW 1000XR, stb... -
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #132396 üzenetére
Azzal hulyenek neznelek, hogy felhivom a figyelmet arra, hogy nem a checklist fogja eldonteni milyen szolgaltatast kapsz? :D
a gyari protokollal kapcsolatban is ugy latom eleg rozsaszin idealizalt elkepzeleseid vannak, en meg ilyesmiben dolgozom, gondoltam megosztom veled, hogy annyira azert ne ess hasra ez elott. Nem hulyenek nezlek.Markaszerviz nem garancia semmire. Ez nem szelsoseg sajnos. Barmilyen helyen talalkozhatsz trogerrel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz vlevi #132397 üzenetére
Ahogy en latom annyira nem csupasz az AT.
A DL szelveldelme kellemesebb nekem mint az NT.
Mocskos meleg az NT. Tul vedett nekem.
Addig rendben van az NT, amig az aszfalt jo. Utana mar sztem nem.
Az AT futomuve tudja az NT tudasat, forditva nem igaz. De majd a teszteken kiderul mennyire lesz jo egy fostos aszfalton.
A BMW futomuve is felesleges aszfaltra, megis azt viszik, nem az RT-t.
Sztem nem lesz nagy slagar. Akkorat nem fog szolni mint anno.
Legalabbis en mashogy kepzeltem el, es ez attol messze van.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #132396 üzenetére
Nekem sajnos az a tapasztalatom, hogy a honda dreamben silányabb/felületesebb a munka, mint más, maszek szervizekben, vagy DigitXT fórumtársnál.
Voltam az sh-val az elején, meg még később is a Dreamnél, utána újra szét kellett szedni a hajtást, mert kitisztítás helyett csak belefújtak a variátorba. Drága, kelletlen és lassú is emellett. Egy 6 millás AT-t oda vinnék, de egy Sh300at nem. De mindenki csinálja úgy, ahogy neki tetszik. Vittem kozmaxékhoz is, őket szeretem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000