- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Ma már én is kevés motorost láttam. De van egy olyan érzésem, hogy még holnap se lesz elég lélekjelenlétem egyenesen menni vele tegnap viszont sokan voltak még.
-
nagyúr
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #133152 üzenetére
Yes, patika idő volt. Öcsém is kivitte a cagiva-t egy körre.
Én most kezdem úgy érezni magam, mint aki csak szimplán rohadt nyomott és fáradt. Pedig jó lett volna, még gondoltam arra is, hogy motorral megyek szilveszterezniAzért ültem gyors járművön. Vagyis benne. Cadi CTS-sel vittek egy körre, 3,6 v6, ~320 ló. Izgi volt.
-
félisten
válasz norbert1998 #133147 üzenetére
Nagyon helyes!
Hajrá szombathelyiek! (Egy kicsit én is az vagyok...)
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
bacus
őstag
válasz Steven #133149 üzenetére
Hmm, benned is lehet némi kerülő fals . Az OnRoad szezonnyitóján 187 motort számláltak. Persze kérdés, hogy mikor, mert sokan csak Érden csatlakoztak, én meg Biatorbágyon le..
Valami ilyesmi volt a teljes útvonal.
MaCS_70 : pedig volt ma is 3 órakor.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz MaCS_70 #133157 üzenetére
Állítólag még van. Én sem járok már oda. Azért kár lenne, ha megszűnne, mert sztem ez a legrégebbi, folyamatosan "megtartott" motoros összejövetel. Ha jól emlékszem, akkor 1986 -ban volt az első (persze, akkor még nem a Citadellánál).
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #133154 üzenetére
Az aszfalt nem volt teljesen ideális itt sem, de nyugisan lehetett egyet motorozni. Ilyenkor ez nem a féktelen csapatásról szól, az tény.
-
félisten
válasz Somatom #133160 üzenetére
A Citadellával az volt a gondom, hogy sokszor fordultak elő számomra a motoroskultúrával összeegyeztethetetlen viselkedésformák. Néhány oda nagyon nem illő egyed is ott élte ki a feltűnési késztetését, ami sajnos komoly rongálásokkal és személyi sérülésekkel is járt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Debilon
addikt
Difi ruházatról mi az általános vélemény?
holnapi napi shox akcióban lesz egy nyári Difi Kyalami kabát, lehet rárepülnék
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
félisten
Felnyitható sisakot keresek -- vagy forrást arra, hogy egy Schuberth C2-be bélést szerezzek, csináltassak...
Nagyjából a Nolan-Schuberth-vonalon keresgélek, de az elmúlt 12 évben valahogy elavulttá váltak az ismereteim. Fogalmam sincs pl. arról, hogy a Schuberth C3-C4-C5 (/pro) széria milyen fejlődést testesít meg.
A minél kisebb zaj szempont...
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Geresics
addikt
válasz MaCS_70 #133167 üzenetére
a C3 egy nagyon jól sikerült széria volt, a C4 inkább csak meglovagolta a nevet, de azok szerint, akiknek volt mindkettő nem az igazi a C4. Talán épp ezért jött ilyen gyorsan a C5, ami csak most jelent meg. Eddig a tesztelők szeretik, és ezt találják a C3 méltó utódjának, ráadásul azt hiszem az új ECE szabványt is tudja már!
Én magam is nézegetem a C5-öt, de szerintem maradok a Shark vonalon majd fele ennyiért...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
félisten
válasz Geresics #133170 üzenetére
Pfiucska, Geresics!
Köszi! A felnyithatóság abszolút feltétel. Szűk negyed század után nem szeretnék visszalépni.
A Sharkot nem ismerem, eddig egy rövid ideig Nolan N100-asom volt, aztán Schuberth Concept, C2 és C3 -- ezeket nagyon szerettem, szeretem. Illetve vagy egy aldis példány is, amelyik mellesleg meglepően jó minőség, csak rettenetes benne a motor hangja.
Melyik Shark-típusra gondolsz?
Köszönettel: MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Geresics
addikt
válasz MaCS_70 #133173 üzenetére
Biztonságosabb sisakokat hoz az ECE szabvány frissítése
22.05-ről 22.06-ra lépünk idéntől.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Geresics #133170 üzenetére
Szerintem a C4 sosem volt a C3 utódja, én próbáltam, teljesen más fejformára való. A C3 pro teljesen kényelmes (L-es méretben *), a C4 semmilyen méretben nem volt jó már az üzletben sem. C5-t nem próbáltam, még nem volt.
* a Bázismotorban nem volt L-es C3 Pro, az M-es felpróbálása után pedig a hölgy mindenáron le akart beszélni a C3-ról és mindenáron egy zárt Scorpion sisakot ajánlgatott annak ellenére, hogy azt az elején is mondtam, hogy biztos, hogy nem szeretnék..
Az Euromotorban volt minden színben, minden méretben.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Milyen érdemi különbség van a Suzuki GSF 1250 S és a GSX 1250 között? Burkolatot és lámpát leszámítva.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
félisten
válasz norbert1998 #133179 üzenetére
Elég sok függ a motor / vezető áramlástani tulajdonságaitól és a sebességtől is. Simán lehet, hogy akár ugyanazon a motoron egy magasabb/alacsonyabb emberen pont fordítva alakul bizonyos sebességtartományokban a zajosság.
Egyébként nagyon köszönöm mindenkinek a sisaktanácsokat!!!
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Predator2
addikt
válasz dellfanboy #133126 üzenetére
Az általatok feltett kérdéseket megírtam a Yamahának. Ma kaptam választ. Azért nem reagáltam eddig.
Első körben jött is a pofon, nem lehet garancia kiterjesztést kötni a motoromra mert nem felel meg a feltételeknek.Tavaly amikor hívtam őket akkor még lehetett, de változtak a feltételeken. Most egy kis türelmet kértek, hogy utána járjanak, hogy ilyenkor mit lehet csinálni. Ha fejlemény van akkor ismét jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
sztanozs
veterán
Suzuki VL vonalra tudtok szervízt/szakit, akihez érdemes lesz elvinnem szezon előtt? Két éve nem volt motorozva és vsz ráférne egy generál.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #133188 üzenetére
Nade a bilincserol megmondod, h eredeti-e? :D
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133188 üzenetére
ültem már ezen azon de ez egy másik liga. nem mondom a hideg meg a taknyos út rakott az adrenalinra de ilyen kegyetlen erőt még nem éreztem. nagy szerelem lesz ez
aszondja szati kettesben le kéne nyelezni kidobja e. pesten belül egy kettest nyelezni ennek.... hol láttad mennyiért?
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #133191 üzenetére
Haat..
masik liganak en szemely szerint azert nem neveznem, 17X loero, sornegy, alul semmi. Hosszu 1. Persze megy, ha huzod, de manapsag a 200 lo feletti motorok azert na. Kidobja az alacsony fordulaton is, nem kell 200 al menni vele, hogy produkalja ha el van verve a korom.En az elso generacio paraszt szivocsovet szeretem, amikor egy trapez basz van elol, ami kinyulik a fejidom alol. Az nagyon eszement dizajn. Azonnal beleszerettem, ahogy meglattam eloszor. A muszaki megoldasai nagyon tetszenek, monocoque vaz, meg hogy a tank az ules ala benyulik, ezek akkoriban nem szokasos megoldasok voltak, legalabbis japanokon nem, europaikon persze igen, de manapsag is premium motoroknal fordulnak elo inkabb.
Epp rendszereket nezegetek a vfr re, igy mindent megnezek, amit felraknak, majd elokotrom, aztan elkuldom pm ben, nem szemetelnek ide.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #133192 üzenetére
nemtom. mentem azért 1000esekkel.
nem legutolsó generációs 200 lovasokkal. de ezt erősebbnek éreztem. jóval.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #133195 üzenetére
nekem ilyet ne mondjál DC-s vagyok
szerintem amugy gyönyörű
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Polemius #133196 üzenetére
Közben külföldi fórumon olvastam,hogy első futóműben is eltérnek. Meg a GSX jobban felszerelt... pl fokozatkijelző, modernebb műszerfal. Érdekes,hogy a Bandit meg mégis hasonló áron van... drága.
Közben ugye kész a Deauville... benne egy rakat pénz.... nagyszervíz, kuplung csere, minden pipa. Most rájöttem, hogy fiatal vagyok én még a Deauvillezni. Így várom a tavaszt, hogy a jelenleg 950k-ba lévő Deauville-t a legkisebb bukóval eladjam.
Nincs hirdetve, de ha valakinek a valakije keresne ilyet, akkor van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Stellar Blade
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Politika
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Háztartási gépek
- További aktív témák...