Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AnonymusX

    senior tag

    Megosztanék egy kis KÜF, de inkább Yettel szösszenetet. Múlt pénteken igényeltem az igazolást a belépéshez, úgy rémlett hogy a személyes ügyintézést választottam, ennek ellenére aznap hívtak a Yetteltől.

    Telefonon lefixáltuk, hogy ma, azaz szerdán futár hozza a SIM-eket. Erre reggel jön egy e-mail, hogy kiszállítás törölve. Nosza felhívom az e-mailben lévő számot, ahol elvileg készségesen áll rendelkezésre a Yettel, de felhívva a számot, az ügyfélszolgálatos csak azt tudta mondani, hogy írjak a visszaeles-megelozes@yettel.hu címre (lepattintva éreztem magam, mint akinek nincs hitele), hogy megtudjam az okát (segítőkészség nulla egy olyan telefonszámon, amit maga a Yettel tesz a kiszállításos emailbe). Írtam is, de délután felhívott egy másik ügyfélszolgálatos, mégpedig az, akinél telefonon kötöttem a szerződést, és mondta, hogy kapott értesítést a kiszállítás törléséről: a címemet nem jól vette be a rendszerük, érvénytelennek gondolta, szóval technikai malőr történt a részükről.

    Egyébként ő már készségesebb volt, meg akarta oldani a bakit (és furcsállta is, hogy a visszaéléses email címre küldtek korábban), de mondtam, hogy hagyjuk ezt a kiszállításos módot, nekem ez most új időponttal nem megfelelő, amúgy is elbizonytalanított az eset a váltásban. Szóval itt a flotta engedély nálam, de ez a tapasztalat egyelőre lelombozta a kedvem, hogy most először Yetteles (Telenoros/Pannonos) legyek a családdal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák