Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AnonymusX
senior tag
Megosztanék egy kis KÜF, de inkább Yettel szösszenetet. Múlt pénteken igényeltem az igazolást a belépéshez, úgy rémlett hogy a személyes ügyintézést választottam, ennek ellenére aznap hívtak a Yetteltől.
Telefonon lefixáltuk, hogy ma, azaz szerdán futár hozza a SIM-eket. Erre reggel jön egy e-mail, hogy kiszállítás törölve. Nosza felhívom az e-mailben lévő számot, ahol elvileg készségesen áll rendelkezésre a Yettel, de felhívva a számot, az ügyfélszolgálatos csak azt tudta mondani, hogy írjak a visszaeles-megelozes@yettel.hu címre (lepattintva éreztem magam, mint akinek nincs hitele), hogy megtudjam az okát (segítőkészség nulla egy olyan telefonszámon, amit maga a Yettel tesz a kiszállításos emailbe). Írtam is, de délután felhívott egy másik ügyfélszolgálatos, mégpedig az, akinél telefonon kötöttem a szerződést, és mondta, hogy kapott értesítést a kiszállítás törléséről: a címemet nem jól vette be a rendszerük, érvénytelennek gondolta, szóval technikai malőr történt a részükről.
Egyébként ő már készségesebb volt, meg akarta oldani a bakit (és furcsállta is, hogy a visszaéléses email címre küldtek korábban), de mondtam, hogy hagyjuk ezt a kiszállításos módot, nekem ez most új időponttal nem megfelelő, amúgy is elbizonytalanított az eset a váltásban. Szóval itt a flotta engedély nálam, de ez a tapasztalat egyelőre lelombozta a kedvem, hogy most először Yetteles (Telenoros/Pannonos) legyek a családdal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!