Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lafaty80

    addikt

    válasz Redlight2 #1945 üzenetére

    Sajnos az nem ment fel senkit "rossz" termék eladása alól, hogy nem vállalt rá garanciát. És itt most nem szándékosságot feltételezek. (fordított helyzetet is képzelj el, te mit tennél akkor?)

    Aki ismeri a konzolokat tudja, hogy egy-egy hiba nem 5-10-30 perc után jöhet elő (főleg régebbi xbox360-oknál melegedéstől származó hibák, fagyások, vagy konzol halál) csak, hanem érdemes hosszabb időt nyüstölni a biztonság kedvéért.

    Ha a vevő ezt azonnal jelezte, miután megkapta és a kipróbálta, úgy szerintem jogos lehet a kérése. Ha úgy adódik igen, tehet feljelentést, és ha alá tudja támasztani egy szerviz szakvéleménnyel esetleg hogy tényleg korábbról fennálló hiba is lehetett. Ezt viszont nehéz lesz egyértelműen bizonyítani sajnos vagy nem sajnos.

    Szerintem próbáljátok meg ezt egymás között valahogy lejátszani.

Új hozzászólás Aktív témák