- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Milyen okostelefont vegyek?
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
őstag
válasz
Criton #26841 üzenetére
Mester linkelése alapján az erősebb kontrasztrugód miatt a szíj nem szalad ki végig.Egy picivel nehezebb görgő és már kis fut, és a vége is nő,de tuti nem nyúlnék hozzá, mert az emelkedős teszt azt sugallja, hogy jó.Lesz@rnám azt a pár km/h-át, mert így sokkal dinamikusabb.Használd ahogy javasolták, és itt a pont.A dekli fúrás pedig abban segít hogy a rugó keménysége nem lágyul ki, mivel a hőmérséklete alacsonyabb.
-
-
-
válasz
Criton #26818 üzenetére
Én meg (talán az új szíj miatt?) azt tapasztaltam, hogy gyorsabban megy ki a mutató a mérhető tartományból, viszont az hiányzik, hogy nem tudom a motort úgy felpörgetni, hogy pirosba menjen a fordulat. Egyszerűen addig húzom a kart még lehet, és húz, tart egy X kb 8K-s fordulatot ennyi. Régen ha odahúztam neki akkor felment 9-is is, de jobban nem ment csak zúgott. Ha igazat akarok mondani akkor eddig 3 robogón ültem, amikor megvettem, amikor az aranykezű belenyúlt meg most és várat magára a negyedik felállás.
runner 125! Ennyit számít ez?
-
-
válasz
Criton #26790 üzenetére
Az elmaradt gumi link. [link] - ahol ez átvehető az nem éppen a szomszéd, de elmegyek érte ha úgy adódik. Kiszállítás irreálisan drága, felejtős.
Na én nektek is megfogadom, amint varicsere lesz és pörgősebb lesz a motor, egyik reggel 5 tájt tök véletlenül ott fogok kövéret húzni (esetleg túráztatni) ahol alszik. Mert aki vasárnap stihllel kelt fel az vét ellenem. Hogy ***** ****g!Runner! Múlt héten és az előtt is. Mára már megy a buli a féltető alatt, kérdeztem is hol a stihl?
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #26639 üzenetére
rogton hulyek vagyunk, mi ketten, meg a szerelo meg mindenki mas
Nem, csak jól félreértettétek egymást. Vak vezet világtalant szindróma?
Nem tudtad, mit csinálnak a gépeddel, de azért mondtad SymbianOS-nek,
aki szintén nem tudta meg ebből, csak valahogy próbálta értelmezni.Azt
beírta (ami nem igaz), de ahogy "első kézből" beszélt a szervizzel, mindjárt
jobban le tudta írni: abból rögtön kiderült, hogy ÚGY nem hülyeség a dolog!Túlmelegszik a hajtáslánc, ez van. Nem a motor, hanem a varió + kuplung.
Remélem segítenek a szellőzőnyílások, s nem lesz megint gond a géppel.
Motorozni mégiscsak nagyobb élmény, mint hibalehetőségeket találgatni...miota eletembe elosszor beirtam ide
Ezt nagyon félreértetted: azt szerintem senki nem számolná meg, mert nem
is állna meg 21-nél a számláló, hanem pörögne több százig. Fojtás/hegy?
Kíváncsiságból ránéztem: magadban 640 HSZ-nál jársz (röpke 2 hónap alatt).
Nekem ez lesz a 790., de összesen ~7 év alatt. Igaz, csak 3 éve robogózom,
szóval vonjuk le azt a 2 db 2005-ös HSZ-t, így 788 és 3+ év. Azaz 20 HSZ/hó.A kontrasztrugóhoz még annyit, hogy ha erősebbet raknak bele, akkor azon
kívül, hogy jobban eszi a szíjat, nagyobb hőt is termel.Ajánlott olvasmány.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26636 üzenetére
Megszámoltam, mióta bebökted az első hsz.-odat amit már idéztem fentebb, 21 teljesen flame és értelmetlen hsz. született, h a nyamvadt feltételezett problémát leírd.
Tényleg nevetség tárgya már az egész.
Ez a 22.
SymbianOS
"túlmelegszik a motor,a meleg levegő nem tud hova távozni,ezért megfúrják azon részét amit kell,így tud távozni a felesleges hő!"
Micsoda? Ezt valaki fordítsa már le nekem, mert esküszöm nem értem miről van szó.
Milyen meleg levegő? Hol akar távozni? Mit fúrnak meg????
mod.
Látom moddoltad.
Ez über fasság, mi az, h szellőzés céljából? Ugye ezt a kamu dumát nem ettétek meg nekik?
Miért nem lehet feketén fehéren megmondani - amit már mi is feltételeztünk - h megragadt a motor és fúrni kell.
De, a hőleadásnak, hűtésnek vajnyi köze van ahhoz, h fúrni kell a motort. -
DigitXT
félisten
válasz
Criton #26632 üzenetére
Felesleges beírni valamit, hogy én tudom, de nem mondom el.
Majd írd akkor, ha lesz időd: ez az egész nevetséges. (Munka
mellett volt és van időd több HSZ-en keresztül magyarázkodni,
meg (viszonylag) hosszú OFF HSZ-eket írni, de a problémáról
egy szót sem... Csak annyit, hogy én tudom, mi volt: hehehe.)SymbianOS: ez meg a másik. Miért ne lehetne leírni, hogy épp
mit feltételeznek a szervizben? Ha már "feldobtátok a labdát", és
amúgy is itt vagytok a fórumon, akkor miért arra van csak időtök,
hogy jókat tereljetek? Inkább ne írnátok semmit. Benéz az ember
a topikba, mert látja, hogy vannak új HSZ-ek, erre ez megy. És ha
nem javul meg, akkor mi van? Attól még a feltételezés megvolt.
Szerk: és le lehet írni, hogy ezért meg ezért mégsem volt igaz.#26636: mobilról vagy, ezért nincs időd hosszan írni, oké: de most
akkor röviden meg minek is? Majd írd meg akkor, ha lesz rá időd...
(Most is magyarázkodsz... Ugyanazt a gumicsontot rágjuk HSZ-ek
óta. Az a HSZ is OFF, amire én válaszoltam, meg a mostani is.)
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26628 üzenetére
Egyébként visszatérve még a fentebbi "Megvan a hiba az Aeroxon. Yamaha válaszolt és bevált. SymbianOS ha gondolod akkor telefonon elmondhatom." bejegyezésedre, ez egy fórumban provokatív és flame keltő.
Minek írod be, ha csak neki mondod el?
Miért kell ide beírni, ha úgy kell könyörögni, h végre elmondNem vagyok pszichológus, de úgy gondolom, h nálad erősen mutatkozik valamilyen kényszeres 'velem foglalkozzatok' tézis.
-
tothlaci
csendes tag
válasz
Criton #26576 üzenetére
Ha valamilyen problémád van, és itt a fórumon megoldást találsz rá, az nagyon jó dolog.
Többek közt ez az oka annak, hogy ilyen sokan vagyunk itt.
Leírtad, hogy milyen hibát produkál a motorod, és sikerült behatárolni, hogy mi okozza.
Ne irigyeld tőlünk ezt az infót, mert lehet, hogy más is ilyen helyzetbe kerül. -
-
jozsi252
veterán
válasz
Criton #26287 üzenetére
Nyilván nem bántani szerettelek volna, sajnálom ha ennek vélted. Csupán arra akartam célozni hogy kicsit gyorsan belemenetél ebbe az Aerox-ba. Nem azzal érveltem hogy mért Yamaha Aeroxot vettél hanem azzal hogy miért mentél bele ilyen gyorsan?
Nyilván egy szerelő se tud belenézni a motorba hogy mégis milyen állapotban van. De azért aki ért a mocihoz, észrevett volna szerintem 1-2 dolgot, pl a hajtáson, vagy pumpánál, van-e csöpögés bárhol. Illetve egy kompresziómérőt beledugtam volna én. Bár ezt runner kollega elmondta hogy miért nem 100%-os, de azért mégis tud nyújtani egy támpontot hogy milyen állapotban van a moci.
Egy szó mint száz, nagyon nehéz kiszűrni olyan mocit amivel a közeljövőben lehet gond, csupán pár dolgot lehet megnézni, amit fizikailag is lehet "érezni" pl a telókat, fojásokat, csöpögéseket, illetve a moci hangja is sokat számít, valamint hogy mennyire egyenletesen gyorsul, vannak-e holtpontok. stb stb
Szóval bocsi
-
-
fesii
aktív tag
válasz
Criton #26285 üzenetére
Nincs bajom a Yamahával vagy, hogy mért azt vettél. Csupán azt irtam le, hogy az aprillia azér jobban cseng.
A kresszhez gratulálok!
Használati eszköz teljesen egyetértek veled de nem mindegy, hogy milyen sűrűn kell cserélgetni az alaktrészt! Az meg pláne nem mindegy ,hogy mit! Ami így hirtelen eszembe jut pl az aksi az teljesen normális, hogy nem bírja 5évig se. De egy olyan alkatrész aminek 30e km-ert kikéne bírnia de az csak 10e-ig bírja az nem jó előjel.Az én segítségemmel sokkal többre nem mentél volna.
Garancia semmire nincs. Nem a motort akarom piszkálni pláne nem téged. Én csak azt látom ,hogy olvasom a fórumot és vagy a szerelőnél van a robesz vagy azon gondolkodsz mikor viszed el. Márpedig ez nem normális.
Eljössz Szombathelyre szívesen találkozok én veled mert nem igazán tudom, hogy mire gondolsz itt az ellentmondások címszó alatt. De itt is nyugodtan leírhatod, hogy milyen ellentmondásba keveredtünk -
fesii
aktív tag
válasz
Criton #26210 üzenetére
Ha jól emlékszem azért vettél motort mert spórolni akartál benzin terén,mivel a kocsit tankolni manapság már elég húzós dolog.
Megvettél egy kramancot újonnan motowel volt talán már nem emlékszem rá.
Azzal a szerelőhöz futkoztál, kíváncsi lennék mennyibe kerültek a szerelések.
Majd eltudtad adni egész jó áron.
Vettél egy másik motort nem eget rengetően drágán de az ára megvolt...
Azóta megin maximum a szerelőhőz mész el vele.
Ezeket add össze, majd számold ki, hogy hányszor tankolhattad volna meg a kocsit abból az árból amit eddig motorra költöttél.
Eredetileg spórolás miatt vetted nem az élmény miatt, márpedig ilyen téren nem állsz túl jól..
Ami a legdurvább, hogy a motorodnál nem azért kell cserélni valamit mert elhasználódott elkopott stb.. mint pl az én esetembe már lennének esedékes dolgok, hanem mert bedöglik meghal stb...
Ezen azér személy szerint én elgondolkodnék...
Nem hiszem,hogy érdekelni fog de azér leírnám nekem eddig mennyibe kerül a motor.
50e ft-ér vettem.
Azóta: Hengercsere mert eltörött a kipufogó nyak tartója (nem tom máshogy leírni) 12000ft
Új Akksi: 3500ft
Gyújtáskapcsoló csere: 9600ft
Jelenleg 75e ft-nál járok!!!
Egyetlen problémám a sebesség de az se érdekel annyira csak közbe közbe előjőn, hogy 55 a vége. De valószinű ezt megoldaná a kipufogó kb 15ezerér.
Ez még mindig csak 90eft és akkor már repesztek is!
Én már felakasztottam volna magam ha ennyit kellene költenem rá. Nem tom mit csinálnék a helyedben de biztos, hogy változtatnék valamilyen irányba. -
-
válasz
Criton #26217 üzenetére
...és szerinted az gyári? Akkor én írtam neki hogy annyi pénzért ellenőrizhető évjáratú olasz gépet kap, sőt befecsis Pigi blokkost is, de még Aeroxból is kifogható annyiért egy szép darab. Viszont ő kipróbálta, tetszett, megvette, pedig senki sem ajánlotta.
#26219 g@bo: Jó hogy nem viszik, itthon 200k fölött 50-es robogót nem vesznek. Mikor én beböktem anno hogy az enyém új ára 650k körül van, és így is fél ár alatt hirdetem, akkor még mindig alkudni akart, hogy kereskedő Di-Tech Morini SR-t odaadja 200-ért. Hát akkor elszakadt a cérna, mondtam neki hogy b@azdmeg, vedd azt, oszt" örülj neki.
#26223 g@bo: ...vagy Runner... SR-nél beverem a térdem, pedig 184cm vagyok
. Nem lehet rajta kényelmesen elférni, vagy csak hosszabb a lábam az átlagnál
.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26217 üzenetére
Neki is megmondtam(tuk), h ne vegye meg.
..mai napig nem értem, h miért ragaszkodott annyira ahhoz a motorhoz. Pláne úgy, h előtte egyetlen egyet nem nézett meg, így összehasonlítási alapja sem volt.
Komolyan, mintha valaki kényszerítette volna, h márpedig öcsi ezt meg kell venned -
válasz
Criton #26213 üzenetére
Sajnos Márknak kell hogy igazat adjak, most ráköltesz annyit amennyiért lehetett volna egy műszakilag tökéletes állapotú gépet venni, ami még legalább 10-20k-t elfut komolyabb anyagi költekezés nélkül. Mindegy, ami megtörtént az már megtörtént, gondolom blokkügyileg ment szét, de ez csak úgy nem szokott bekövetkezni, tehát az üzemanyag-ellátást és az olajszivattyút érdemes átnézni. Továbbá ha lehetőség van rá, új fűtengelyt és csapágyakat is tetess bele, mert nem keveset futott a mostani sem, tehát ha hosszú időre le akarod tudni a dolgot, akkor érdemes szinte minden kicserélni a blokkban. Persze, ha motorikus gondja van, de mondom, minden jel arra utal.
-
válasz
Criton #26207 üzenetére
Én úgy tudom hogy befecskendezős autónál-motornál érdemes néha 98-as vagy 100-as oktánszámú benzint tankolni, mivel úgy a kompressziótűrése jobb lesz. Szerelő szerint ettől tisztul a rendszer is, tehát mióta az autóban az AGR szelep eltömítődött, azóta én néha tankolok 100-ast is bele, bár a motorba is.
#26210 Criton: Felpörög, motorikusan indul szépen, nem csörög-zörög? Mert ismerősnél volt ilyen, ott a henger falánál horzsolódott fel egy is rész (valahogy megragadhatott), és még ment a motor, csak dadogott, néha húzott, néha alig ment.
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26067 üzenetére
Ezentúl "Peti kérdezit" fogunk játszani?
Mert, az sem derül ki h melyik szilent. A központi, vagy a kicsik, de írjon a Tutto Moto-nak, Boros Endre pontos árat fog rá adni.
Végül vett Runner-t? Vagy venni akar? Ha, vett milyen műszerfalas?Teasüti
Aprilia Scarebeo, Yamaha Jog, Honda Dio. De, a 100k nagyon nagyon az alja, érdemes lenne megtolni.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26045 üzenetére
Ha, Pesten laknék, bemennék, oszt megkérdezném, h mégis mér nem jó elvtás úr...
Hallott ő már olaj kapcsán jóváhagyásokról?!?! Vagy az olajos doboz - motor színharmóniája alapján dönti el, h mi mibe jó.Bírom az ilyen szög egyszerű "eladókat", biztos azért rágott be, mert motorral mentél, nem egy kínai fröccsöntvénnyel.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26032 üzenetére
Minarellin tényleg a blokköntvényen vannak a sztendernek a furatai. De, szinte biztos, h maga a sztender van elkopva. Ha, a sztenderen lévő motorra sokszor ráülnek, akkor tizen pár év alatt könnyen megkopik.
De, megkéred SymbianOS-t, megfogja addig a motort, te lehajolsz és leveszed. 90%, a sztender kopott ki.(Újat szerintem ne vegyél, hibátlan bontott simán megteszi.)
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #26011 üzenetére
404, de márkát vegyél.
Michelin, Bridgestone - e kettőben én még nem csalódtam.
Bridgestone, Pilot City - ez jó választás lehet, ha egész évben használni akarod. Vagy; City Grip
-
-
-
jozsi252
veterán
válasz
Criton #25791 üzenetére
Köszi
Tudom mit érzel vele kapcsban. Robogózást egy tuningos Aeroxal kezdtem. Olyan 120 volt a vége és ahogy húztam a gázt emelkedett az eleje. Sokba volt nagyon, teljesen karcmentes Rossi replika.
szám, felnin sárga csík stb. Amikor 4 év után eladtam, ráült a srác, amúgyis nagy darab volt, de csak az udvarba próbálta ki, és beleis szeretett egyből.
-
jozsi252
veterán
válasz
Criton #25789 üzenetére
Ma hoztam el énis a szervízből, megcsináltak mindent. Azért nemkapott szikrát mert a gyújtás alaplapot vagy mit kikellett cserélni, szóval mostmár pöc röff gép lett. Illetve átnézettem velük mindent, kellett 1-2 dolgot cserélni, úgyhogy mostmár teljesen jólett.
Amúgy felis rakom majd hirdetni, mert van kilátásba egy új SR vizes gép, de nemakarom elkiabálni, reménykedek benne hogy összejön. Ég és föld lenne a 2 között a különbség az egyszer tuti
Sok szerencsét neked a mocihoz, úgylátszik hogy énis megtudok tőle szabadulni mint te
-
válasz
Criton #25722 üzenetére
Nem nem kerestem meg őket. Megvárom neked milyen lesz a végeredmény. Amúgy nekem meg mindent bezsíroztak ezt el is mondták. Tehát ha odaviszem lesz meglepetés úgy érzem.
Más: Jó a motor nem lomha induláskor stb stb, mindezt reggel. Du az első kanyar után már nem olyan mint megszoktam.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #25684 üzenetére
Nah igen, ha szép állapotú annak a piaci értéke kb. 1.000.000 FT.
Féktárcsazár, de robogóra nem célszerű, mert könnyűek, és attól még elvinni el lehet. Ki kell kötni.
ui.
A lehelyezett KRESZ táblás fém oszlopkat ember nem veszi ki szerszám nélkül. Meg kell nézni jó néhány baleset fotót, amikor letarolnak 1-1 táblát. Az esetek 90%-ban nem szakad ki, hanem szimplán lehajlik az egész.
-
válasz
Criton #25687 üzenetére
Hát nem tudom mihez kötöd, de azért nem minden második oszlop olyan amint pikk-pakk ki lehet szedni. Általában lebetonozott hatalmas oszlopokhoz köti a motort az ember ha van rá lehetősége...
Ellenben a féktárcsazár egy robogón semmit nem ér, hiszen ahogy zso79 mondta, felrakják egy teherautóra és szevasz. A lánccal való kikötésnél még mindig meg kell annyit csinálniuk hogy elvágják a láncot, azért ez talán kicsivel nagyobb visszatartó erő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest