- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
korpicschess
veterán
Félreértettél, kiszedték a folytásokan, csak kellett igazítaniuk is a beállításokon, de ez az én motorom (Aprilia RX 50), tehát tök más, csak ebből kiindulva lehetségesnek gondoltam. Igaz már volt egy sportkipufogó rajta előtte.
Valamiért azthittem, hogy Aprilia Scarabeo-ról van szó, de látom, hogy Generic Cracker. Akkor passz, lehet, hogy normális. szerk: runner már megválaszolta, hogy igen, normális -
runner 125
nagyúr
"Meg nem tudom neked feltűnt-e de nem bírjak elviselni ha egy robogós előttük megy."
Ez nagyon igaz.
Ritkán példálózom, igyekszem mindig normálisan közlekedni, soha nem voltam az az egykerekezős, vagánykodós típus.
A héten jöttem haza Sopronból. Tipikus eset: piros lámpa, mindkét sávban kb. 6-6 autó, én meg szépen előre csorogtam közöttük. Tükörben láttam, h az elől álló Pözsó 307-ben igencsak mormog valamit a csávó a nőjének. Tőlem függetlenül tűnt fel, de utólag belegondolva én lehettem a téma, pedig nekem rendszámom is van.
Zöldnél lenyeleztem, el is húztam mindtől. Kiérünk a városból, két teherautót és egy buszt ki is kerültem, beállok kb 100-ra, és látom a tükörben, h előzget mögöttem a 307. Elérjük az első falut, beállok 50-re, a faxkalap 10cm-re elgurul mellettem.
Mondom 'nyád, ez most mire volt jó, tán feltartottalak valahol?
Elég nagy volt a forgalom, többször megállt a sor a faluban is, az első megállónál jobbról ismét elgurultam mellette - már csak azért is, és ránézve, fejtekergetve előre soroltam. Aztán tábla után az 5-6km-s szakaszt lenyelezve tettem meg, 127-et ment, onnantól már nem láttam. -
Criton
veterán
Már ne haragudj, de nem délután 35 fokban mentem haza 15perc alatt, hanem reggel 6kor, azért nem mind1... azért néha félreolvassátok a dolgokat rendesen ti is.
Egyébként búcsúzok én is, mert a tököm tele van a 50es kategóriával, 1,5-2 hónap, és jövőre nagymoci. Kézcsók akkor, és köszönöm az eddigi tippeket/tapasztalatokat.
-
runner 125
nagyúr
Dehogynem, de legalább már az elsőt 14"-ra növelték.
De, amit a szakújságíró is leírt, ugyanazt éreztem én is, amit pár hsz.-sal korábban szóvá is tettem. Sajnos a felépítéséből fakadóan egy ilyen elgondolás soha nem lesz merev, és jó úttartású. Alacsony, hosszú építés, nagy tömeg, kicsi kerekek, robogóblokk felfüggesztés, gyenge futómű. Ez mind mind csak ront az egész vezethetőségen.
SzlobiG
Jah, de ebbe semmi extra nincs. Persze, az.
Ennyivel beérte a Nexus is 130-ig húzva, de autópályán 150-160-as utazóval sem evet többet cuccokkal kettőnk alatt 4,2-nél.
De, én sem vennék ilyet, mert tényleg eldönthetetlen h kinek ajánlható. Túrázni gyenge, két személlyel pláne. Városba dög nehéz, széles és nagy. Nem tudom tényleg. -
runner 125
nagyúr
Aprillia tényleg jobban cseng, mint az Aprilia.
(Léccimá', legalább a márkákat tanuljuk meg leírni helyesen.)Criton
"Ahogy észreveszem a legtöbb új vásárló mindig kérdezi mit nézzen stb...
A külsőt? a futott km nem számít stb... Miért is? Szépséggel megy a motor? Persze ne csöpögjön stb.."Nem hittem, h ki kell fejteni ezt is.
Nagyjából két kategóriában keresnek az emberek robogót. 100-150k és a 250-300. Mindkét kategóriában lehet találni szép, újszerű robogót, csak szimplán mindenkinek el kell döntenie, h inkább spórol még, és vesz egy vizes sportrobogót, vagy beéri egy Jog-gal, Scarabeo-val. De, összességében kinek nem esik jól, ha talál a pénzéért egy patika állapotú robogót? Naugye. Ehhez itt megkapja az induló segítséget, legalábbis tőlem biztosan.
A korrekt, megkímélt, nem leharcolt állapotot nyilvánvalóan azért szajkózom, mert aki azt megbecsülte, adott rá, nagyobb eséllyel következtethető, h a motorját is hasonlóképpen szervizelte, kezelte, ápolta. Robogóról beszélünk, mielőtt jön Yoda, h nézzem a Gixxer-ét..
)
Egy lelakott, karcos, hiányos, láthatóan minimum 35.000km-t futott robogónál tisztában kell lenni a váratlan, súlyosabb problémákkal. Ezért írtam Neked privátban már akkor is, h csak nyomott áron éri meg, mert rizikós - ami be is következett. Látszott rajta a nagy futás, hiába volt az órában 8000, a motor minimum 35k-t megtett már.
Míg, egy órában lévő, valós 20-25.000km-es futással bíró, de láthatóan patika állapotú robogónál sokkal kisebb annak a kockázata, h megszorul, besül, váratlan probléma lép fel.
Nem tudok mutatni statisztikákat, ne is kérj, ez szimplán 10 év tapasztalata.Hozzáteszem semmi baj nincs az ilyen hozzáállással sem, mert ha sikerült korrekt áron hozzájutni egy alapvetően jó műszaki állapotú, de használt robogóhoz, akkor abból némi tőke ráfordításával tuti biztosan felújított, alapvetően 0km-es járgány varázsolható.
Ez az út azoknak járható, akiknél nem számít a külső állapot
Viszont, eladásnál szinte biztosan nem fog megtérülni a felújítás, pláne két élű, mert az emberek nagy része már lapoz is tovább, ha meglátja, h "frissen fúrt, új dugó, új főtengely, stb".Ha, valami nem érthető, vagy szarul írtam, kérdezz csak, megpróbálok válaszolni, vagy még jobban kifejteni. De, úgy gondolom innen a topikból is sokan értik amit írtam, hisz bizonyítja a robogójuk mind motorikus, mind esztétikai állapota. (1. hsz.)
mod.
Jah és a jogsihoz grat!
-
Criton
veterán
Lehet nincs akkora nagy baj, majd a szerelő megmondja, még nem tudni
Szombathelyet azóta kerülöm, hogy katona voltam ott
Egy ennyi idős motornál szerintem most a dolgok cserélve lesznek, ez van, ez egyszer előjött volna.Rendbe kell hozatni.
Nekem mint egy átlagpolgárnak a Yamaha többet mond mint a Gilera,Aprilia persze motoros körökben ez más, de elég sok Yamahat látni rohangálni a városban.Több oldalon mehetne a "vita",hogy milyen dolgokat véltem ellentmondásnak, de csak a félreértések lennének szerintem
Egy találkát valahol Budapest és Szombathely között lehetne csinálni, legalább addig is pihenek egyet ha már nyári szünet nem nagyon van
-
Criton
veterán
Kedves jozsi252 és fesii:
A leírtakból most egy kicsit az jön le nekem, hogy Motowell után miért Yamahat vettem és miért nem Apriliat,Gilerat stb...
A másik dolog, hogy ameddig nincs motor, ott van a fixie, ami a legtakarékosabb, csak enni kell, pihenni és akkor megvan a lóerő
Kocsit rossz időbe veszem elő meg nagyobb utazásokra.
JA! Elsőre meglett a kresz (A korlátlan), már megy a gyakorlás.
Egy idő után cserélni kell a dolgokat(ahogy kocsinál is), nekem most, és attól, hogy a Motowell új volt, a mai napig nem ment úgy mint az Aerox.
A bicikli, motor, kocsi használati eszköz, mennek tönkre dolgok és nem csak évek alatt.
Nekem most 4éves a kocsi és lekopogom semmi baja nincs, pedig már 70ezer km van benne kb. és a kötelezőkön és a nem én hibámból keletkezett baleseteken kívül nem látott szervizt (lekopogom semmi baja), más ismerősnek 1-2 éves korában már szinte mindent cserélni kellett a kocsiban, motor/robogó esetében is lehet ugyan ez, vagy kifogja az ember a tuti, vagy nem.
Ha vettem volna egy általatok leírt motort, amire ti rábólintotok, hogy ez mennyire jó meg minden, de eljönni egyikőtök sem jött volna...persze nem ingyen ahogy azt korábban is írtam.
Mi lett volna a garancia, hogy mondjuk egy általatok kiválasztott motor jobb választás lehetett volna? Szerintem max annyi, hogy nem savazzátok a motort...
Még közel sem járok árban ahhoz, amennyibe a legtöbb Aerox került volna.
Kasztni szép, hihető km óra állás stb... de lehet belül egy hulladék.
Smani robogója nem rossz, és ezt a szerviz is megmondta, idős motor ez van - de javítható.
Ahogy észreveszem a legtöbb új vásárló mindig kérdezi mit nézzen stb...
A külsőt? a futott km nem számít stb... Miért is? Szépséggel megy a motor? Persze ne csöpögjön stb..
Ahogy megfigyeltem 10esetből egy esetben van tényleg olyan hirdetés, hogy külsőre meg belsőre is patent egy gép, nagyon nehéz kifogni, de a többségében az ilyen robogok 300felett vannak..
Jó lenne egy találkozás személyesen, mert a dolgok visszaolvasva kezdenek egy kicsit ellentmondásosok lenni ...Vespát akkor sem vennék ha megtehetném...
-
jozsi252
veterán
Igazad is van meg nemis. Mert ugye nyilván ő csak jótakart magának hogy, hegynek felfele is jól menjen, mert az előzővel azvolt a gond hogy nyélgázon se akart menni. Viszont azt bekell látni hogy az előző legalább új motor volt, de ott követte el a legnagyobb gondot hogy azt megvette.
Egy jó kis használt Gilera - Apriliát kellett volna vásárolni mivel, ha jól látom a helyzetet sportrobogót akart vásárolni, nem pedig egy "retro-s" Vespát.
Szóval a lényeg hogy mostmár az Aeroxot csináltasd meg Criton, és NE add el mert akkor már télleg nagyon megszívod.
-
AndrewTdi
addikt
Nemrég vett pár liter Repsolt.
más: nemrég értem haza, volt dolgom a városban. Mocival mentem. Háta fene sem tudja, hogy kellemes-e ilyen időben motorozni. Van amikor így érzem, van amikor inkább a klímás kocsiban ülnék. MOndjuk tény, hogy így hamarabb végzek és kevesebb üzemanyagból megúszom.
Az emberek meg eléggé figyelmetlenek.
-
DigitXT
félisten
Az az igazság, hogy ez nem "50-es függő".
Most mondjam
azt, hogy a 180-assal is ugyanúgy kijönnek elém? Naná, mivel
fingja nincs az autósnak, hogy milyen motor jön: 1) vagy észre
sem vesz 2) vagy úgy gondolja, ez előtt még úgyis elférek. És
el is fér, ha én satuzok egyet, vagy legalábbis "odafigyelek" rá.Annyi a különbség, hogy nagyobb géppel* lehet olyan tempót
tolni, hogy ritkán jönnek a seggedben, kevesebbszer előznek.
De épp azon a szitun, amin barack elcsúszott, ez sem segít!
(Egyébként nem értem: ha a motor "eldobásával" elkerülhető
volt az ütközés, nem lehet, hogy vészfékezve belefért volna?)Ha valami számít, az a xenon ("komolyabban veszik" a gépet,
ill. hamarabb észre veszik), de ebben sem szabad bízni, mert
ugyan lehet, hogy 10-ből 2-3 PONT emiatt nem jön ki eléd, de
marad elég, aki ennek ellenére SEM vesz észre, vagy hülye...Illetve azt mondom, hogy a hangos kipu is jól jön, DE ugyanaz
áll rá, mint a xenonra: jobban észrevehetnek, de nem bízhatsz
abban, hogy valóban észrevettek, mert abból simán csatt lehet.*: Budapesten nagyjából elég egy 180-as masina erre a célra,
de idióták mindig vannak, akik bevállalják a 110-120-at, szóval
az "óvatosság" sosem árt. (Hiába mész bőven a megengedett
sebességgel, vagy picivel fölötte, még mindig letolhatnak...)
Ui: mostanában hangtompítóval járok, sokkal "lightosabb" így,
a fülemnek kifejezetten kellemes, meg azért jóval kulturáltabb,
viszont pl. kevésbé húzódnak le előlem, hisz' nem hallanak.
Előre félek, hogy mi lesz, ha a xenont is kiveszem: láthatatlan
leszek, vagy mi a tököm? Mondjuk állítólag úgy kell vezentni... -
barack1997
senior tag
Ja persze a lófaszt, kijöttek elém, nem akartam belemenni (kár volt, hogy nem mentem bele, akkor tuti nem ment volna el) inkább eldobtam, de a lábtartó belefúródott a combomba, 4 öltéssel összevarrták, szombaton szedték ki a varratokat, meg csukló+ alkar törés 3 helyen, meg bukómat lenulláztam, de megvédett. A Nitro N311-V helyett most Lazer X7 Stars lett, úgyis most kategóriát váltottam (robogó ->supermoto)
-
runner 125
nagyúr
..hasonló gondolatmenetet már én is kifejtettem korábban Criton-nak, és gabo-nak is. Ennyi pénzt én sem adnék 50-es robogóért, mivel ezért az összegért már tényleg hibátlan 125-öst (esetemben 180-ast) is kap az ember. De, ha valaki nem sajnálja rá a plusz lóvét, és mindenképpen ragaszkodik (ilyen-olyan okok, tényezők miatt) az 50-eshez, hát tegye. Magával nem fog kicseszni, inkább a pénztárcája érzi majd meg.
Mint minden, ez is amortizálódik erősen. Alapvetően nagyobb bukta szerintem nincs mondjuk 3 év ugyanolyan használat után egy 230 és egy 300k-s robogón. Nagyjából mindkettő ugyanannyit veszít az értékéből, ebből kifolyólag szimplán "nagyobb befektetés" a drágább verzió, - ha, már ilyen tekintetben közelítjük meg a témát.
Azért ne túlozz.
Lelkes amatőr vagyok. Ha, tudok, segítek. -
runner 125
nagyúr
De azért nyugtass meg, h a _mosáshoz_, tisztán tartáshoz nem kell szakmai, lexikális tudás.
Megértem, h sok a műszaki analfabéta, de attól pl. a külsejére adhatnának az emberek. Csak sajnos piszok kevés az igényes ember - aki meg esztétikailag is rendben tartja, 90%-ban a blokkja is patika, s folyamatosan karbantartott / szervizelt.
Egyébként meg menj ki Bécsbe, vagy bármely osztrák városba. Gyakorlatilag nem látsz az utcákon letakaratlanul álló robogókat, motorokat, s ez nem vicc. Ott is sokan laknak társasházban, de mégis igényesen kezelik őket.
Lehet kapni gumis, és sodronyos ponyvát is, amit alul össze lehet zárni.De amúgy nincs lehetetlen, csak tehetetlen!
Ha, én társasházban laknék, biztosan megoldanám, akár havi pár ezer ft-om árán is, h fedett helyen legyen a robogóm. Nem kell extrém dolgokra gondolni, nem bérelnék garázst, elég lenne egy beálló, egy zárt lépcsőház, egy benzinkút beállója, stb. Persze aki kényelmes, és elvárja, h a lépcsőház ajtajában várja (ha el nem viszik) a járgánya minden reggel, az vállalja az ezzel járó kockázatokat is. -
Lehet egy motorra vigyázni is ám... Ha igényes vagy, odafigyelsz rá, mindenből a legjobbat adod neki, nem gyilkolod, gyári alkatrészekkel javítod, rendszeresen szervizeled, illetve normális garázsban tartod nem lehetetlen
Illetve még egy ok, amiért így néz ki: Nem 150k-s import szar, hanem egy olyan Runner amiért pénzt kellett fizetni. Cserébe így néz ki -
Criton
veterán
Úgy tudom 14éves max 25km/h sebességgel mehet, vagy is a németeknél így van.
Sok barom van az tény, de nekem nem szándékom ,hogy donor legyek.A belvárosban meg a belső kerületekben nekem sem volt sok bajom a sebességgel, mert többnyire mindig dugó volt, és ahol nem volt veszélyes 40el eldöcögtem mellettük.
Bajom főleg a város külső részén volt/van, ahol majdnem minden második autó böszme mercis na és diplomata rendszám... Lefele jövet volt, hogy 60al tudtam jönni, és akkor nem akartak megelőzni, teljesen kulturáltan jöttek mögöttem. Nekem a 60as sebesség már teljesen tökéletes.
Tothgera30: most pontosan nem tudom megmondani. 400nál már több, az fix
-
Criton
veterán
kb heti 250km megyek a motorral, szombat-vasárnap többet is beletudok rakni egy kicsit.
A sebességkorlátozást nem tudom miért hozzátok fel mindig, nagyon jól tudom, hogy a megengedett sebesség 45km/h. Ez a szabályozás még abban az időben volt jó mikor még Trabantok mászkáltak...
Kíváncsi vagyok, hogy hányan használjátok a robogót 45km/h vagy az alattszerintem kevesen. Robogó alatt most a 50ccm-re gondolok.
-
Criton
veterán
"akkor neked nem kell robogó se..." és még mi nem
Akkor biztos én csinálom rosszul a "bejáratást" ez van (meghalni sem akarok olyan helyen ahol 70es tábla van) , nem veszek legközelebb robogót ha a Mount Everesten lakom, ennyi
Használt robogó esetében sem tudni, hogy milyen volt a bejáratási ciklus. De aki műszakilag ott van, annak nem probléma az otthon szervizelés, én nem értek hozzá csak az alapok, meg hogy ráülök és A-ból vigyen el a B-be.
De ezt a témát többet nem hozom fel többet, sry ha "felborítottam a fórum" életét.Tothgera30: igen, ott nyeleztem, de mivel a "Alpokban" lakom, nem tudok mit csinálni, ja de, nem jövök le a hegyről így visszamenni sem kell
Nyelezve is 30al jövök fel óra szerint, ha nem adom neki a gázt, akkor 10-15 lenne szerintem."ne lehessen olyan könnyen megölni" ezt írtam is tegnap, hogy ettől félek, amire a válasz az volt, hogy miért is döglene meg a motor....
-
Nem is ez a durva. Ebből legalább létezik 50es, ugyan sokkal mélyebb a hangja, de ez is 2T és egy hátsó telója van. Én inkább azt tartom durvának amikor pl 250es Endurokkal, 400as Burgmanokkal, illetve különböző Burgman méretű robogókkal mennek rendszám nélkül.
mod: Telda szerintem úgy nagyon sok motort nem találsz meg, mert rengetegen csak annyit írnak hogy telefonon egyeztetett helyszínen. Aztán kitudja, lehet ott van tőled pár km-re csak a szűrés miatt nem is találod meg.
-
DigitXT
félisten
Talán a Google pötyög valamennyire.
-
runner 125
nagyúr
2 évente kb 14k a műszaki, átírás 30.
Éves biztosítása kb 1000Ft-tal több, mint egy 50-esnek.
De, ezzel autó tempóban eljutsz bárhova, akár két személlyel is, 3,5 literes átlagfogyival.Olvasd el a fentebbi postom, nekem ez a véleményem a 125-ös kategóriáról.
A motorozás (125ccm-től) mai világban luxus, pláne autó mellé, család mellé.
Ismétlem; aki motorozni akar, csináljon jogosítványt (ami egy életre szól!) és vegyen rendszámos robogót. Ha, nincs rá 230-300k, vegyen egy MZ-t.Tudod; 'addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér.'
-
Simson, Etz volt a csucs 15-20 eve, mikor elkezdtem motorozni. Tesomnak volt romet kadett-ja, vacsi ujan vette egy nyari keresetebol.
Azt kaptam meg tole, mikor vett egy 150-es etz-t, aztan a romet utan lett az elso simsonom, zold, s51-es enduro, istenem milyen jo is volt.
-
-
runner 125
nagyúr
Nem tudom, aki ismeri pénzt nem ad egy olyan dobért, ráaádul a hengertalp egy minimálisan más szögű a Mina-hoz képest, úgyhogy kicsi átalakítást igényel felrakás után.
Noh igen, PZS robogó drága, egyébként részben én is szhelyi vagyok/voltam.
Kulturált a közelekedés, nagyobb tempó általában a Zanatira, vagy a 11-es Huszár útra jellemző, de itt legalább nem villogatnak le a külsőben, mint Pesten.Vanek úr
Gyanítom tudod, h ennek a Benelli-nek már annyi köze van az olaszokhoz, h maradt az eladott márkanév. Ízig vérgi csájná.
Egyébként pár hsz.-sal fentebb pont ezeket ecseteltem.Ördögi problémák, amikre ritkán van megoldás.
Első tippem nekem is a szivató volna, ezért szoktam ajánlani a manuálisat. Indítás előtt ráhúzza az ember. Első indításra beindul, majd 1-1,5 perc múlva már vissza lehet venni.
Melegíteni illik a motort - és minden jó érzésű, műszaki érdeklődésű ember melegíti a jármüvet indulás előtt. De, ez akkor sem azt jelenti, - pl. a Te esetedben is - h 2 percet kell alapjáraton járatni.
Ha, működik a szivató, ugyanúgy el lehet vel indulni, max. kicsit be fog darálni. -
runner 125
nagyúr
Áh, újonnan semmiképpen ne vedd meg ezeket, hisz nem ér annyit a mutatvány. Használtan 10-15-ért találni már egy egy ZX-et, vagy egy gyári Mina kipufogó is jó választás lehet rá. Ez a gyári tényleg dög nehéz, s szerintem iszonyúan visszafogja.
Bár, ha ez a teljesítmény neked tényleg, akkor ne bántsd. -
Attól az egy-két esztétikai hibától eltekintve nincs is olyan rossz állapotban, durvább képekre számítottam
Valóban nem érdemes rákölteni, szerintem fényezni sem érdemes. Jelenleg a célnak megfelel, elvisz A-ból B-re, sőt még azt mondod szereted is
Ha majd később úgy érzed már nem elég a teljesítménye eladod és veszel egy komolyabb, drágább gépet, erre költeni nincs értelme szerintem
-
runner 125
nagyúr
Ez gyakorlatilag ugyanaz, mint a CPI Popcorn.
Annó volt nálam egy ilyen, fojtásokat szedtem ki belőle, mert 40-45-öt ment, persze azt is 400 méteren érte el. Ismerős fazoné volt, mondta kezdjek vele valamit, mert halál. Tényleg az volt. alattam a 40-et alig mozgatta meg a mutató. Átnéztem a karbit. Fúvókából kapott 10%-kal nagyobbat, ki lett ütve a kiputorokban lévő karika, plusz levágtam majd behegesztettem a vakcsövet, s ezek után kemény 55 lett a vége.
Mondjuk ez már 4-5 éves story, meg akkor még CPI-nek hívták.Egyébként nincs ez olyan szörnyű állapotban.
A hátsó teleszkóp biztos kuka, az nem csillapít már semit.
Az a kipufogó meg garántaltan van vagy 10kg. Állítom azért is ilyen lomhák. Vedd le és fogd meg egyszer. Amikor az övéről szedtem le, kiesett a kezemből.
Ráaádsul tényleg van benne katalizártor, ami az esetek nagy részében kirohad a helyéről, s szépen elzárja a kipufogó gáz normális útját, ami persze viszafogja a motort.
Érdemes lenne cserélni egy Mina kipura, vagy valami 50-esre optimalizált darabra. (Gianelli Next, Leo ZX / TT )
..ahogy látom kintről van ez is._
mod.
SirKero
Jah ok, ha van gyári akkor frankó, bár valahogy oda előre is lehetne rakni egyet. Mittomén', kesztyűtartóba, vagy valami vízmentes helyre.
-
runner 125
nagyúr
Ha, a 40.000-et lefutja komolyabb probléma nélkül, akkor emelem kalapom. ( Mint, ahogy pl. egy Kymco )
De, hidd el, h némi tapasztalat alapján jelentettem ki ezt.
Tudom h a sárgák egy marok rizsért összeraknak 1-1 robogót, de akkor sem lehet 1/3, 1/4 annyi pénzből legyártani ugyanolyan minőségben egy 50-es robogót, mint amit az olaszok, japánok csinálnak.
Láttam már belülről ilyen robogókat, párszor írtam már itt. A hajtókarjuk fele olyan vastag, mint az említett típusoknak, a főtengely is vékonyabb, s az egész blokk minőségén látszik az elnagyoltság, a pontatlan illesztések, sokkal silányabb öntvényház mellett.
Nem beszélve a teljesítményükről. A '90-es években fejlesztett levegős 3KJ blokkot veszik az esetek 80%-ban alapul, - na ez már tényleg elvi kérdés. A japánok/olaszok nagy meló árán kifejlesztettek valamit, amit a sárgák "némi módosítással" a szó szoros értelemben lemásolnak. Mint vállalkozó, Te kitalálsz egy működő üzletet, majd jön valaki, aki marketing alapján ugyanazt kínálja az embereknek 1/3 áron, s persze látod, h külsőre gyakorlatilag ugyanazt. Mit szólnál hozzá?A legborzasztóbb az lesz, majd amikor random mód feltűnő, majd eltűnő problémák fognak mutatkozni, aminek nem tudod az okát. Gondolok itt egy nehezebb indításra, egyik percben megszűnő, majd visszatérő teljes elektronikára, megmagyarázhtatlan blokkrezonanciahangokra, szóval készülj fel az ördögi körítésre.
Ezektől függetlenül használd egészséggel, s persze sok szerencsét hozzá.
-
Amúgy ha már itt tartunk abban biztos vagy hogy van benne fojtás? Mert nekem anno volt dolgom egy ilyen kínai noname "csodával" ami harmatgyenge volt, alig ment 45km/h-t, elvittem szerelőhöz hogy vegye ki a fojtást (hozzáteszem első tulajtól vettem, volt benne 800km) és mondta hogy sajna az így konkrétan nincs benne, ennyit tud, el kő adni de gyorsan
-
runner 125
nagyúr
Az RS 50 egy váltós 50-es, max SR 50, de az is más.
Rákerestem Google-ban, ez egy tipikus kínai blokk. Amit a 3KJ Mina blokkról koppintottak, hosszúvá alakítva.
3KJ Jog-gal 1-2 alkatrésze megegyezthet, de ne feledd, h ez egy copy blokk, így persze h nincs hozzá normális manuál.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Linux kezdőknek
- Micro Four Thirds
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 500GB SSD RTX 3050 8GB DeepCool Tesseract SW 500W
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest