- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- NFC Ring, avagy gyűrű, amivel fizetni is lehet
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #30486 üzenetére
Tény, h megosztó fazon, és szeret polgárpukkasztani enyhén kifejezve, de most hadd ne politizáljunk.
A sorozat szerintem frankó és új. Eddig ilyen nem volt.
Egyébként a legjobb megoldás szerintem valahol egy közepes minőségű zár lenne és egy ilyen nyomonkövető.
Mivel, ugye a legelső megmoccanásra beriaszt, s azért 10 perc alatt lehet cselekedni, mire elvágja teljesen a zárat.kcsa
Tolvajkergetők is próbálták, első videókban szó esik ezekről is, de megbízhatatlannak titulálták őket, sőt, tűnt el emiatt csali bringájuk is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #30452 üzenetére
Most tényleg nem látszik?
Az egész műanyag ház tele van felragadt porral, szorrel, de meg 3 szúnyog is volt benne.
Azt hiszem csináltam tisztítás utáni fotót is, majd megkeresem este.Akkor szar a ház, vagy a szivacs. Eleve gumi tomitessel vannak ezek összerakva, más részből a szivacs több ponton is felfekszik, így nem kaphatja csak úgy össze.
-
Motaba78
addikt
válasz
vicces #28977 üzenetére
igen az az egyik megoldás,de csak miután szét lett szedve kipucolva új tömítések bele majd zsír, esetleg a króm becsuszószárat polírozni, és méret helyes tömítést gyártani bele.
Ez az úgymond helyreállítás.A másik módszer amikor már fémes munka (forgácsolás) is van végezve, na ezután lesz nem kevés időre le a gond vele.
Itt nem csak a henger végén lévő "fej" van kicserélve.Mennyibe kerül az első zsíros telók cseréje olajosra ?
-
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #28636 üzenetére
A karbonmatricás sem véletlenül néz ki úgy, alatta tuti sérültek az idomok.
Egyébként azért, mert hiányzik az oldaláról alulról az 500ie gyári matrica. Ha, az nincs rajta, valamelyik felére tuti megfeküdt.
De, ha megnézed a műszerfal fotót, a felette lévő idom egy fényes csavarral van összehúzatva.
Ha, frontális ütközés éri, annak az idomnak 90%-ban eltörik a füle, és elállnak egymástól.
Mindkét szélterelő is hiányzik róla, noh és múltkor már leírtam a fordításokat is.
"Kisebb esztétikai hibákkal" - Össze volt törve, nagyjából rendbe raktuk, de többet nem költök rá.Ez látszik az árán is. 7 kilóért megkímélt facelift Nexus-t nem lehet venni.
korpicschess
Nálam a Michelin és a Bridgestone bizonyított már, én ezekből választanék.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
vicces #28601 üzenetére
Mit keresel? 500-ast?
nexusból én sem találtam 800K alattit ami legalább 2006-os volt.
Illetve találtam még egy Tmaxot is de gyanusan olcsó, és nagyon keveset ír róla a tulaj. Majd felhívom. Bár elvileg a szervizelése is lényegesen drágább mint a nexusnak, így nem is tudom.
Tmaxoznék inkább, de egyrészt annyit nem akarok beleölni, másrészt, ha bármi nyűg lesz vele, a Yamaha zsebbenyúlósabb.
És igazából nem si tudom, hogy annyival jobb-e a tmax a nexustól, hogy ezeket érdemes legyen bevállalni -
válasz
vicces #28572 üzenetére
Nekem is több mint 16 ezer km van a gyári szíjba és görgőkbe. Nem vagyok rá büszke, cserélni kellene, csak ugye eddig idő se volt rá, vagy épp a szerelő nem ért rá, de ha már cserélem akkor lehet kapna egy Multivart is, természetesen gyári méretű/súlyú görgőkkel. Szerintem késő ősszel, vagy télen meg is ejtjük a dolgot a szerelővel, addig meg úgy se nagyon van használva, most járunk 16450km környékén.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #28392 üzenetére
"egyedi fényezésű" = már annyi réteg festék, glett volt rajta, h azt sem tudttuk melyik a gyári szín, mattfekete festék meg volt itthon.
"Folyamatosan karbantartott, napi használatban van." = Az utóbbi időben egy valag lóvét rávertem, de most is fos, többet nem szándékozom rákölteni inkább eladom.
"Az elmúlt télen hengerfej felújításon esett át, amit versenyszerelő végzett el(mint az összes szervizelést)." = A robogóban úgy 60-70.000km van. Olasz pujarok már kihajtották a lelkét, ráadásul a nyitott dobtól megégtek a szelepek is, így ahhoz h eladható állapotba hozzuk, faterral a pincébe szétszedtük, oszt vettünk rá bontott, csak 40.000-et futott fejet.
"Az idén kapta a sportdobot, de adom a régit is." = A gyári dobról már nem tudtuk eltüntetni az esésnyomokat, így fater kukázott hozzá egyet occsóba, szerintem illik rá és szebb is.
ui.: a hátsó tárcsa válla innen látszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #26951 üzenetére
..ilyen tekintetben mákom van, bátyám műhelyében ezeket meg tudom oldani ingyé', de akkor is. Azért ez erősen lehúzás.
Viszont akik gumit szeretnének felhúzatni, lehetőleg csak a két kereket vigyék oda meg a gumikat, mert gyanítom még azt is felszámolják, h leveszik a dobot, meg a kerekeket...
-
válasz
vicces #20914 üzenetére
Vácról? úúúú! Itt felénk vannak jó helyek és mivel van rá jogsim kimehetek vele főútra is, de valahogy hiányzik újra átérezni azt amit régen a simsonnal, hogy meg van e még az érzés. Ezért van még bennem egy kis bizonytalanság attól függetlenül mit mondtok.
Havi mennyi a benzinetek? -
runner 125
nagyúr
válasz
vicces #20773 üzenetére
Igen, ahogy írtam én is, gáz nélkül elvileg nem kapja fel a varió a szíjat, és nem fog nyitni a kuplung, az-az nem lesz motorfék. Viszont elég egy apró gázmozdulat és nagyon könnyen felkapja, a nagy sebesség miatt meg piszok lassú lesz a visszaváltás, így máris motorfékkel fog gurulni - és lassulni - az ember.
Próbáltam jó párszor én is, ezért jutottam arra, h ha ismerős szakaszon vagyok és nagy lejtő jön, szimplán leállítom a motort. -
zack
nagyúr
válasz
vicces #17425 üzenetére
Semmi baja se lesz a téli használattól ha odafigyelsz. Indulás előtti melegítés, ill. a latyakos, felsózott idő utáni azonnali lemosás, mert a só még a fémet is megeszi hosszabb távon ha nincs lemosva.
Persze ha van más alternatíva, pl. autó, akkor nem kérdés melyi ka jobb hidegben és fos időben. -
g@bo
nagyúr
válasz
vicces #17418 üzenetére
hát én 0 fokig simán csapatok, kell mondjuk neccharisnya a nadrág alá, mert a térd érzi a hideget... ma reggel 20 km/h mellett rezonáltam, mert úgy csúszott az út, de tudtam, délután ragyogó idő lesz csapatni, igy bevállaltam.
gyakorlatilag a telet eddig végigmociztam, 1-2 rideg nap/hét volt. nemutolsósorban, látom milyen szépen alakul a benzinár...
-
DigitXT
félisten
válasz
vicces #17418 üzenetére
Hát, ha reggel 5 fok volna, akkor lehet, bevállalnám.
Nemrég vittem ki egy karikára - a jó időjárásra való
tekintettel: másodikra pöcc-röff volt, de utána (tökre
hidegen) kb. fél percig nagyon nem akart menni.
Aztán kicsit bemelegedett, és máris hasított.Ez a pár hét/hónap kihagyás is érződik, meg azért
hiába lett 5-6 fok nappalra: itt-ott bizonytalan az út.A Xenon jól világít - ellenben az egyik helyzetjelzőm
nem ég. Ki nem nagyon éghetett, mert LED, szóval
majd megnézem a foglalatot, hátha kicsúszott...Ha BKV sztrájk lesz, örülnék egy kis jó időnek...
Szerk: a benzinár egy kicsit durva. Egy éve ilyenkor
a V-Power 100-as is olcsóbb volt, mint most a 95-ös.
Ja, és még valamit leírok: Shell kúton a tankoláshoz
akciósan hozzácsapott energiaitalokkal óvatosan.
(Úgy lehúznak, mint annak a rendje... Rákérdeztem
mennyi, ha már ajánlgatja, kicsit zavarosan adta elő,
perszehogy nem annyi volt. És nem ez az első eset,
hogy lehúznak vmivel, szóval innentől csak tankolás.
És azt is csak akkor, ha muszáj, mert elég drága kút,
csak hát ez van közel, néha szoktam itt tankolni.)
-
-
runner 125
nagyúr
-
válasz
vicces #16962 üzenetére
Tehát ez úgy értsem hogy 3 liter melegen, 3,5 liter hidegen vagy tartósan tempózva
? Mert én teszteknél laza 4 litert olvastam, az már nagyon sok lenne (bár amennyit az NRG-re kéne fizetni, azt nem keresi vissza 10 év alatt sem, sőt, tuti megbánom...), akkor inkább várok valami patent használt Runner PJ-re, mert nagyon tetszik ez az új Runner, azt gondoltam hogy fellángolás, múló szerelem, de nem, az kell nekem és kész
. Még jó hogy nálunk egy évben maximum 1000-1100km megy a motorkába
.
-
klaczi
aktív tag
válasz
vicces #16282 üzenetére
Ezt a blokkot külön vásároltam és egy mikuni súber+súbertűs karbi van rajta. Szivató gyanánt be van építve egy pillangószelep. Ennek lenne az a feladata, hogy, elzárva dúsítsa a keveréket. Igen ám de egy jó beállított alapjárat esetén a motor hajlamos leállni.Tehát finoman a gázkarral emelem az alapjáratot. Nem túráztatom csak épp, hogy egy kis gázt adok. Olyan 20 másodperc múlva magától ketyeg. Azt várnám el a cserétől, hogy indítás után folyamatosan minden beavatkozás nélkül forogjon. -
DigitXT
félisten
válasz
vicces #15815 üzenetére
esésnél a robin meg fogja védeni az ütéstől
Egy városi használatot megnézve: miért gondoljátok, hogy a robogó
"kevésbé veszélyes", mint a sportmotor? Sokszor nem is a motoros
kottázza el a dolgot, hanem az az autóvezető, aki telibeveri... És az
előtte nem fogja kérdezni, hogy motoros, vagy robogós-e az illető.Szó se róla, mindenki olyan bukót vesz, amilyet akar...
Én azt az
elvet vallom, hogy "nem kell elesni": körültekintőnek kell lenni, meg
minden - kivédeni mások hibáit, és akkor van esélyed a túlélésre.Ettől függetlenül ha beütne a krach, akkor örülnék, ha minden cucc
rajtam lenne, ami számít: gerincprotit ezért mindig hordok, sisakból
sem veszek gagyit. (Bár ami most van, már öreg, majd cserélnem.)Sajnos a nagy melegben sokszor hiányos védőöltözékben megyek,
mert egyrészt úgy kényelmesebb (tudom, gyenge érv), de ha a nap
miatt halálra izzadok, akkor mindjárt dekoncentráltabb is leszek, az
meg a közlekedésben gáz... Szóval kicsit ellentmondva magamnak:
az, hogy valaki robogózik, vagy motorozik, bizonyos helyzetekben*
pont ugyanazt jelenti, tehát ugyanolyan jó védőfelszerelés indokolt.
(Jó, azért ne kezdjen mostantól mindenki "full bőrben" robogózni.)
*: nem beleértve azt, amikor a rövidgatyás, pólós, papucsos ember
egykeréken "közlekedik" az M3-as bevezető szakaszán (majdnem
felkenődve közben a betonfalra, ill. előtte a mellette haladó autóra).
Bár egykerekezni egyes robikon is "szokás", szóval a fene tudja. -
priti
addikt
válasz
vicces #15585 üzenetére
Az szóba sem kerül, mert a felhajtók miatt kerülő nekem. Én a 2-es Főúton megyek kb. 1-2km-ert Dunakeszi meg Göd között. Én úgy emlékszem, hogy ez szabálytalan, de se nekem se a bringásoknak nem szól a rendőr, pedig bringával tuti tilos főúton közlekedni, erre tisztán emlékszem. Aztán most például Dunakeszi nyert 140 millát EU pályázaton kerékpárútra, erre felfestették a kerékpárutat a kettes szélére a pénzt meg lenyúlták, szóval én már régen feladtam, hogy ez hogy van. Kvázi a kerékpárút felfestésével most kötelezik a bringásokat, hogy ott közlekedjenek ahol régen tilos volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
vicces #14256 üzenetére
Jó döntés.
Esetleg nézz be ide is, valszeg tudnak jó tippeket adni.
-
CL Smooth
tag
-
-
bajnokpityu
félisten
50eseknek soha nem volt komoly papirja,ezért nem is lesz velük baj.
azokkal lehet baj,amikre kötelező a vámolás,külföldi műszaki,regisztráció, tehát nem segédmotorok.
mondjuk talán van még egy kiskapu.egy ideje a 150cc alatti gépeket nem kellett vámoltatni,és nem volt regadó.ezekkel nemtom mi lesz. -
golyani
őstag
kezdjük ott h nmemegy 80-at csak óra szerint valós az vmi 70-75. ofgyasztás meg hát én a gyár iaeroxxal is 3-ból járok, csak annyira húzom h tegnap pl szikrákat dobált a kipufogó
(nem mert leért, hanem a csövön kifelé) viszont kezd érződni h kopik a szíjam, 9100 lesz a robiban és most már csöken a végsebem olyan 78-80-ra.gondolkodám rajta h nyáron vario csere egy Polini SPC-re.
-
no megnéztem a paripákat egy üzletben.
A karbis sr-en nem fordulatszámmérő az analog műszer, hanem sebességet mutat.
a karbison van berugókar, az injektoroson már nincs.
2-2,5 az injektoros fogyasztása, a karbisé 4 liter vagy több, de ezt 80km/h-ra mondta az eladó.
illetve azt is mondta, hogy az injektor be fog tojni 17-18ezer km környékén. akkor csere. 30-40ezer forint.
nem tudom hogy milyen robogót vegyek. igazából csak a fogyasztás ami szempont nálam a nagytestűség után. a városba akarok rohangálni vele, nem jó vácon autóval közlekedni, mert nagyon sűrű város. kérdés, hogy a karbis fogyasztása hogy alakulna majd alattam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Gurulunk, WAZE?!
- Futás, futópályák
- Bittorrent topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Napelem
- Házimozi haladó szinten
- NFC Ring, avagy gyűrű, amivel fizetni is lehet
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest