- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
gp Úgy tűnik, hogy a SEGA egy teljes felújításon dolgozik, aminek nincs köze a free-to-play reboot változathoz.
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #198149 üzenetére
Meg nem is tervezheto karbantartas, hat micsoda fosch auto az amin vezerlest is kell cserelni, bontoba vele.
De legalabb az intervallumot se jol irta, 1.4-nel a gyari ajanlas 240k km, de inkabb 200 korul szoktak cserelni normal hasznalat mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Nintendo Switch
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Építő/felújító topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...