Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Már PlayStation 5-ön is játszható a V Rising
gp A PC-s teljes kiadás után már konzolokon is játszhatunk a programmal, amelyhez egy rövid launch trailert mellékeltek a fejlesztők.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
Vasaló Swift-ben nem volt G13BB, ezekben M13A volt VVT nélkül, majd később VVT-vel.
-
gooool
őstag
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
A Panda nem nyerte el a tetszését, na meg kellene egy minimum 1,4 95 lovas motor bele, hogy előrelépés legyen neki a napi rutinköre során.
Ahogy nézem szinte minden vasaló Swift és Ignis M13A motorkódos, amiket találtam.
Fiestát néztem, de sok belőle, ami már korrodál, a Micra meg valahogy nem az ő stílusa, túl nőies, a Lanciat néztem, viszont 3 ajtós kiesik, illetve volt már balesete és ha bontott elemeket kell vadászni, akkor azt hiszem nem az lenne a legkönnyebb projekt.Végül akadt azért pár 1 milla körüli Suzi, amit elraktam megnézősre.
ngaba:
Suzukival indította autós pályafutását, nagyon szerette, az Ignis most is bejön neki. A Pözsiben igazából a megbízhatóságán kívül nem sok érdemlegeset lehet kiemelni, én mondjuk a relatíve ügyes futóművét tudnám még, de tényleg annyira fapad, hogy amúgy egy nyári napon belerohadsz, ráadásul szokása bezárni a kulcsot a járó autóba kp.zár híján, így számos alkalommal kellett már hajnalban vagy éjszaka mennem a pótkulccsal a munkahelyére, amiből köszönöm, többet nem kérek.
Ami fontos neki, hogy magasabban üljön, dinamikusabb legyen a gép, klímás legyen és legyen ködlámpa, nagyjából ennyi. A többit én pakolom hozzá igényben, mert tudom, hogy hosszú távon mennyit javítanak a komfortérzeten.Üdv, Balázs
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #195331 üzenetére
Relatív kényelmes, kompakt egyterű nyugodtabb sofőröknek. Volt kettő is a családban, sajna egyik karambolban elvérzett, másik viszont járja az utakat tisztességgel.
Magas, ülések kényelmesek, ha egy jól felszereltet kifogsz, az szipiszuper. Hibája a szelep fedél és hengerfej tömítés, illetve a gyári dobok mára lerohadnak róla. Szervója egyujjas, teljesen jó városban.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #195400 üzenetére
Minket 2004 óta boldogít egy M13A-s WagonR, ezen is tanultam meg vezetni 10 évvel ezelőtt, és a mai napig vezetem rendszeresen. Valóban nem a legkényelmesebb a futóműve, de nekem valós 130-nál sincs benne halálfélelmem. Megszokás kérdése.
szerk.: Ja, 165/60R14.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Tothgera30 #195400 üzenetére
A gyári mérete az 1.2-es Agilának 155-ös, és aki vezette ritkán ír olyat, hogy elég stabil a WagonR. Ha neked az, lelked rajta, abszolút tizes skálán kb kettest adnék neki (ahol egy 206/Fabia mondjuk 5-4,5 körül kapna).
|AP|: Újból ha tetszik a Sanderot is megnézheted, elég korrekt lett az új.
Én fiatal használtat néznék, akkorát ami kell, nem nagyobbat. Most 1,5éves autót vettünk, 5évig garis, de megmondom őszintén egy valag plusz pénz, és dilettáns ....-ök, bármi garanciális probléma lesz, hamarabb fogom megjavíttatni hozzáértő normális műhelyben a naplopó unmotivált pancser For..p helyett. (Céges autókkal is csak a szívás van velük is.)Vagy 2-4 órányi autózok majd valami normálisabb márkaszervizhez ha garanciás problémám lesz.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
bexinho23
őstag
válasz Tothgera30 #195355 üzenetére
Köszi, az Astra-t számításba vettem és a Hibridet is.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196873 üzenetére
"bódé galvanizált"
Igen, azért látok annyi rohadó példányt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196879 üzenetére
Gyere el Mosonmagyaróvárra és mutatok neked, ha erre vágysz.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #196883 üzenetére
Elhiszem.
Mondjuk mások meg a mi 2004-es WagonR-ünkre csodálkoznak rá, hogy sehol sem rozsdás, leszámítva az utólagos Bosal vonóhorgot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #196879 üzenetére
Zafira esetén hasonló a dolog? 2004-es megkímélt Zafiránknál a hátsó sárvédőív, az ajtónál, a műanyag burkolat alatt kezdett kicsit rügyezni. Nem nagyon volt még észrevehető, de határozottan elindult.
-
mondomén
őstag
válasz Tothgera30 #196973 üzenetére
Ezek kozul mazsolazom. Meglatjuk szemelyesen melyik tetszik jobban. Koszi!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197016 üzenetére
Nem esett ki, bár előbbiből nem igazán találni jót, már néztem.
Meg most - ahogy írtam is - elsősorban anyumnak keresünk járgányt a vasútállomásra járni, neki nincsenek ilyen "sportos" igényei, egy sima, 60-70 pacis (?) Panda is jó lenne.Nekem csak akkor kell másik autó a Jazz helyett, ha nem sikerül úgy a javítás, amivel együtt tudok élni. De bízom benne, hogy helyre tudják hozni szépen, azért olyan nagyon nagy baja nem lett.
Most éppen a móvári SV Autócenternél van, tegnapelőtt szétszedték és megírták emailben, hogy a lökhárító alatt van még pár apróság, ami törött, de semmi komoly. Hétfő-kedd magasságában meg megy hozzájuk a kárszakértő pótszemlére, aztán kezdődhet a tényleges javítás.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197055 üzenetére
Úgy vagyok vele, hogy ha már valami mechanikusan szar, akkor legalább legyen benne valami izgató. Az olaszoknál a dizájn, a franciáknál a kényelem, az Opel viszont egyikben sem erős, dögunalmas az összes.
Na, jó, egy Speedster jöhet, de csak ha elférek benne a 194 centimmel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197058 üzenetére
Oké, nem mechanika, hanem elektronika, de uncsitesóm J Astrája nem győzött meg.
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197061 üzenetére
Ez egy széria legvégéről való 4 ajtós
1.6 szopóbenzin, pontos évjáratot nem tudok, de a K már kapható volt, mire ő megvette.szerk.: 2019. márciusi az autó egészen pontosan, visszakerestem az autós topikban az akkori hsz-emet. És 1.4 turbó, rosszul emlékeztem, B14NET.
szerk. 2: És a videón már a második alkalom látható.
De nem tudom, hogy mi lett a vége, nem vagyunk olyan szoros kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197070 üzenetére
A videó készültekor csak 8 hónapos volt az autó, és napi használatban van/volt, Kittsee-be ingázik Móvárról. Kicsi az esély az aksira.
-
MC Pite
veterán
válasz Tothgera30 #197179 üzenetére
Nem tudom mennyire 200e km környékén lukad ki, egy kivételével mind (kb 7db) Wagon/Agilában lyukas volt legalább az egyik (óra szerint 70 és 150 közöttiek voltak, amit elhoztunk Agilát végül abban 22x volt). Azért sztem hamarább kilukad, ami ugyan kellemetlen, de nekem csak egy remek indikátor arra, hogy igénytelen tulajdonosa volt aki leszarta az autót. Lásd sok autó sluszkulácsnál ugyanez; akinek nem volt pár ezrese egy kulcsburkolatra, attól nem kell autó, köszi. 2db 206-ost már ekkor otthagytam, hiába pöröltem velem a csaj akinek néztük. Finnyás vagyok? Lehet. De akinek arra nincs 4ezre amit fogdos és néz, azoknál szerintetek hogy nézett ki az autó? Vagy hogy tartották karban? Igen, úgy...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Bdanyy
addikt
válasz Tothgera30 #197179 üzenetére
Az astra amiben ültem, szerintem 100k körül lehetett. Eléggé ridegen van/volt tartva, szerintem kábé csak műszaki előtt szokott látni szerelőt. Így nézve viszont jól bírja a strapát, az tény
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
venom8888
őstag
válasz Tothgera30 #197301 üzenetére
Az 3 hengeres? Bir az menni? Azert jo lenne nyomatekos motor, az 1.6 ot neztem, 136 lovas, manual. Az jo?
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #197830 üzenetére
Na ugye!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #197844 üzenetére
+, ha jól rémlik, illetve, ahogy írva is volt nemrég, a lengyel Classicok esetén már a korrozióvédelem is jobb elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
Shreky
tag
válasz Tothgera30 #197844 üzenetére
Fater 2006-os Németben összerakott Astrájában is spóroltak a kábelekkel, de ez szerintem attól függ, hogy milyen felszereltséggel kérted. Ő nem kért bele semmit gyárilag, hanem a szalon rakott bele egy huszasért egy Kenwood CD játékost. Gyanús is volt hogy miért 65 ropi egy gyári kazettás magnó, és miért 120 a gyári CD, de utólag rájöttem azért, mert ha semmit nem kérsz bele, csak két közép mély hangszórót kapsz előre, és annyi. Ha egy nyomorult magnót kérsz már bele, csak akkor rakják bele előre a magas sugárzókat is, illetve akkor kapod az extra kábelt az ajtóba, amiben be vannak kötve a hátsó hangszórók, és akkor kapod meg hátra is a közép mély, és magas hangszórókat.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
veterán
válasz Tothgera30 #198071 üzenetére
Kia ceedre erdemes lehet meg ranezni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Gombinyó
őstag
válasz Tothgera30 #198089 üzenetére
CT200h -
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #199298 üzenetére
Lehetséges, a szüleim még 2002-ben kezdtek el szemezni a WagonR-rel, az még tuti 4 személyes volt. Aztán 2004-re, apum 40. szülinapjára meg is lett, de a motor miatt szerintem jobb is, hogy vártak vele egy kicsit.
-
veterán
válasz Tothgera30 #199305 üzenetére
495 db találat 1 és 1,3 M között, 1200-1600 ccm, érvényes magyar forgalmival és klímával. Nem vészes átpörgetni.
-
veterán
válasz Tothgera30 #199307 üzenetére
Jó az Astra. Focus, Hunyadi... franciát ajánljon más aki ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #199305 üzenetére
Megane mk3 1.6 szívó? Árazás sötét folt, csak tippelek, hogy lehet már ennyiért.
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199366 üzenetére
Igen ez nem volt definiálva.
Most ami van az egy 83 LE-s Japán, forgatom akkor megy úgy ahogy, de zúg is mellé.
Golf 6 1.4 TSI-vel már elég lenne kb, így az 1.4T Astra is szerintem.
Aztán jövőre csere egy másikra, de az majd kiderül melyiket.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199373 üzenetére
Egész tetszetős és automata is meg melle. Mennyire problémás ez az automata?
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
veterán
válasz Tothgera30 #199373 üzenetére
"Nem bánnám ha lenne benne menni akarás, előzést se utálja alapon". 1.4 TSI már tudja ezt, a GTI-nél viszont sima liba. Ha már költ, hadd élvezze. Fenntartási költségek terén hasonló a két autó.
És biztos jó az Opel is, nekem egy ideje kiesik az érdeklődési körömből. Nem engemet kell meggyőzni.
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
GTI olajos elvben, gondolom ezert is irta.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
Soha nem értettem meg mi köze a futásnak a motorhoz
A legjobb motorja a csoportnak - nem még a benyálasok sem ilyen jók. A nagy bódéhoz kell a teljesítmény, és ha nem beton lába van az embernek akkor 8,5 vegyesben eljár vele. Mi kellhet ennél több?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Tothgera30 #199401 üzenetére
Három GTI-vel és kettő 1.4 TSI-vel a hátam mögött nem a hasamra ütve írom, hogy hasonló a fenntartási költségük. Az 1.4-be 4, a 2.0-ba 6 liter olaj kell.
És igen, olajos a DSG benne. Benzinből többet kér átlagosan 1,5 literrel, ez főleg városban jelentkezik, autópályán hasonló, 180-tól már a GTI fogyaszt kevesebbet.Komplett szerviz csomag (6 liter Liqui Moly, Mann Frecious Plus pollen-, Mann olaj-, Mann levegőszűrő) 73,3 euró, az ~ 26 ezer Ft, gyári műanyag olajleeresztő dugó 1306 Ft. Plusz egy kedves ismerős hamarosan lecseréli az olajat, szumma 32-33 e. Ft. Az 1.4-hez lehet, hogy megáll 25-ből a mutatvány ha olcsóbb olajat és kevésbé flancos pollenszűrőt tesznek bele.
Fékre tudok még aktuális árakat írni (Hátsó féktárcsa 26820 Ft, TRW DF6504 Hátsó fékbetét 9915 Ft, TRW GDB1957 Első féktárcsa 27840 Ft, 100.3300.20 Zimmermann Első fékbetét 14620 Ft, 25683.200.2 Zimmermann), szóval körbe minden 79 195 Ft.
Egy drága alkatrész van a 7-es GTI-ben, a termosztát, de a 6-osban még hagyományos -nem drága- van.
Vatta új gyári turbó GTI-hez 150 ezer Ft, 1.4-hez 120-140 ezer, ha esetleg cserelni kellene, de nem jellemző.
A kasztni ugyanaz, a gumi felniméret kérdése, de mivel normális "szabvány" méretek, így nem drágák a prémium abroncsok sem.
(Az 1.4 kokszosodik, a 3. generációs 2.0 nem.)[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #199504 üzenetére
Láttál már élőben J Astra-t és UFO Civic-et belülről? Elég durva a különbség. Az Astra-ban Mario Girotti is nyomorogna saját maga mögött, a Civic-ben két Carlo Pedersoli is elférne kényelmesen. A J Astra-nál csak az A Insignia “viccesebb” élmény ilyen szempontból. Ez utóbbinál a hossz szintén okés, de a belső magasság pakolhatóságban szégyen. Anno az F Astra kombim is sokkal nagyobb volt. Lötyögött benne az, ami nem fért be az Insignia-ba.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Tothgera30 #199504 üzenetére
1.4 TSI almát hasonlítottam 2.0 TSI almához, nem Opel körtéhez. (Árakat a 2.0 TSI-hez írtam, mert ahhoz vannak friss áraim.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #199897 üzenetére
Hát ha ilyen lassan oldódnak meg a chip ellátási gondok, akkor lassan az új autók várólistája is 1+ éves lesz.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #199913 üzenetére
4,5M-s kerettel bezárólag nagyon kevés 1.4T van belőle, szinte mind 1.6 vagy 1.4 és mellé borzalmasan felszerelt.
De igen van most ott is vagy 2-3 db favorit nagyon olcsón ami lehet szamár megoldásként előkerül majd.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #200278 üzenetére
Nem nagyon van belőle magyar példány, csak ismeretlen eloeletu kulfoldi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #200461 üzenetére
Nálunk is van több gyümölcsös, de én már csak olyat mernék telepíteni, amire elég síkfal metsző és rázó gép, és lehet az a 2 ládázó ember sem lenne meg pár év múlva... Nincs valami agrár topik?
-
t1
addikt
válasz Tothgera30 #200610 üzenetére
Fiat Bravo 1.9 ?
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #200610 üzenetére
Késői Peugeot 307? Citroen c4?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
captainnemo
aktív tag
válasz Tothgera30 #200690 üzenetére
Ez gondolom preferencia sorrend
-
dj79
senior tag
válasz Tothgera30 #200721 üzenetére
Okoskerék, szolenoid nem drága sztori, olajcserékre kell figyelni, aztán tudomásom szerint nincs vele nagy rumli. FB klubon belül több infót lehet találni, adok-veszekben meg néha felbukkan néhány jó hirdetés, érdemes ezekben körülnézni.
-
dj79
senior tag
válasz Tothgera30 #200728 üzenetére
A hastrákban még a z16xer van emlékeim szerint.
A felszereltségek leírása meg a hahun olyan, amilyen -
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #200982 üzenetére
Nem is rossz ötlet, főleg az árát nézve.
1 misin belül vannak, szerencsére van is itthon dögivel.
Nem hajlamos ez az olajzabálásra? Vagy ez még a fam1-es vas blokk?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #201000 üzenetére
Mégis a Meriva nagyobb belül. Vegyél egy 2m körüli embert, ültesd be előre, állítsa be magára az ülést, utána pedig be maga mögé is üljön be, ha tud. Astrában nem fog. Meriva és sok más egyterű ebben jó, no meg abban, hogy a gyereket beteszed, nem le. Első ülés hátulja műanyag, gyerekek összekoszolják jöhet a nedves rongy, 2sec és tiszta... Stb.
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #201006 üzenetére
A túltöltés nem megoldás, az alulméretezett csapágyakat nem javítja meg. Bravo csoportban tobben is ezt követik, +1 liter olaj, ugyanugy beszartak a váltók. 2012 utan nagyobb és erôsebb csapágyak vannak azokban a váltókban. Túltöltéskor panaszkodtak megnovekedett elenallasra a valto miatt, olajszivargasra stb.
Teljesen más váltó van az faceliftes Bravokban, R jobb lent van, nem balra fent. C635 a váltó kódja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #201006 üzenetére
191cm vagyok és 102 kiló Ezért is kényelmes a Tourer, mindenki tökéletesen elfér mindenki mögött/mellett.
[link] ez megoldás a rugdosásra, ilyeneken nem akadok fent.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #201006 üzenetére
Pontosan babához keresett autót, magad mögé nincs igény beülni értem én. Babahordozó kényelmesen befér? Össze se lehet hasonlítani mennyivel praktikusabb egy egyterű, mint egy g astra ha baba van.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Futás, futópályák
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen