- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
honda 1993 #104682 üzenetére
Lada
-
Kickass
őstag
válasz
sitotomi #103889 üzenetére
Ahogy a többiek is írták ezeket a dízel E46okat ennyiért el kell felejteni.
Én újragondolnám a helyedben a melós autó fogalmát, és ha már eddig úgyis opeles vonalon mozogtál eltöprengenék egy 2.0dti astran például, a kínálat teteje, jól felszerelt példányok is beleférnek a keretedbe napi 2x40km-hez nem is kényelmetlen.
Nincs elöl oldalanként 4 lengőkar mint a passatban/audiban, nincs kettőstömegű. Egyedül az adagolóvezérlő elektronika lehet problémás, erről 2.2dti tulajként nyilván hallottál. Talán még octavia, esetleg seat Toledo ha van ennyiért.
-
Kickass
őstag
válasz
deicide #103550 üzenetére
Teljesen fölösleges, elég neki 1-2 perc normál tempóban és fokozatban visszahűl. Ha nem közvetlen előtte tapostad ki a lelkét nyugodtan le lehet állítani.
Még anno a turbós benzinest én is percekig járattam egyhelyben, ha meg volt lőve, mindegy hogy már városban 50el csorogtam végig 4km-t mire beálltam a parkolóbaMost a dízelt se járatom.
-
Kickass
őstag
válasz
Louies #103077 üzenetére
Akkor neked megvan mi kell ha 1,5 misiig el tudsz menni, Hyundai i30 vagy Kia Ceed. A CRDi-k nagyon jó motorok, üzemanyagrendszerrel se szokott általános gond lenni.
Ajánlani tudom ahonnan az enyém van, No. 1 autókereskedés a Sámsonin. A szikgátra és vámospércsire a helyedben ki se mennék, esetleg még a mikepércsin érdemes próbálkozni bár ott már nincs sok kereskedés.
Illetve Nyíregyházán sokkal nagyobb választék van, de persze ott is észnél kell lenni, főleg az Ukrajnából elszármazott magyarul beszélő kupecek árulnak romokat. -
Kickass
őstag
válasz
Louies #103022 üzenetére
Én hagynám ezeket a 15-16 éves, lerúgott millió km-es audikat a cigóknak. Pláne amiket linkeltél már képekről is borzasztóak, a vámospércsi úti kereskedések meg vagy átbasznak vagy visítva menekülsz majd a kocsik láttán.
Esetleg 1,2 körül már meg lehet csípni szép H Astrát, persze az se egyszerű. -
Kickass
őstag
válasz
FrankMonzano #102456 üzenetére
Facelift utániak már vállalhatóak.
-
Kickass
őstag
válasz
#76385920 #102325 üzenetére
Mennyi idősen vetted? El akarod adni? Jahogy nem....
Már vártam ki böfögi be először hogy az övé csak ennyi vagy annyi, de kit érdekel, a piacon lévő autók nagy %-ról van itt most szó.5150head: "Én is nézegetek 1.6 kombikat, de kezdem feladni..ahogy fentebb egy fórumtárs írta 200 felettiek vannak, vagy külföldi gépek. " - ez alapján nekem nem az jött le hogy nem km állás alapján keresgélsz, mindegy részemről ennyi, sok sikert
-
Kickass
őstag
válasz
5150head #102316 üzenetére
"Tudnátok 1-2 tippet adni?"
Persze felejtsd el a km óra állást....
De most komolyan, ezeknek nagy része cégautó volt, 3-4 éves korára jellemzően megvan 150-180k km futás (érdemes megnézni a mostani kinálatot Astra/Focus/stb. fronton 2011-től mondjuk hol áll a számláló)
Ti meg keresitek itt a szent grált aminek 8-10 évesen nincs még 200km az órájában, vicc.....
-
Kickass
őstag
válasz
peter.tamas #101967 üzenetére
G Astra 1.4 esetleg 1.6
Punto 2 1.2 16V (80lovas elég dinamikus mindennapi közlekedéshez)
vagy ha kicsit nagyobb kell 2000 vagy az utáni facelift Fiat Bravo szintén 1.2 16v vagy 1.6 16v motorokkal (műanyag szívósoros)esetleg Toyota Corolla 1.4 vagy 1.6 (4A-FE motorkóddal), de ebből nemigen fogsz találni vállalható klímás rozsdamentes példányt ennyiért
-
Kickass
őstag
válasz
runner 125 #101929 üzenetére
Pedig s 75ösök nem rohadnak, ha nem volt törve.
-
Kickass
őstag
válasz
Kornel #101895 üzenetére
nincs szükségem mobilnetre egyáltalán, van laptopom, tabletem, okosmobilom, PC-m, munkahelyemen, otthon, barátoknál, mekiben szinte mindenhol van netkapcsolatom (UPC wi-free miatt már lassan az utcán is)
évi pár alkalommal mikor utazni/kirándulni indulunk elég az offline navi is, ezért nem tartok mobilnetet, max előtte megtervezem merre is akarok pontosan menni, mint most is -
Kickass
őstag
válasz
werszomjas #101892 üzenetére
Lehet de én eddig az iGo-val is tökéletesen elvoltam, ráadásul, ha jól tévedek akkor Wazehoz kell mobilinternet, legalábbis hogy tökéletesen ki lehessen használni.
Akkor meg mindegy ha maradok az offline navinál.De most csak erre voltam kíváncsi, igaz 100%-os választ sehol nem kaptam.
-
Kickass
őstag
Bp-re be lehet jutni a 4es felől matrica nélkül? Illetve Budaörsre ki lehet jutni a GM-hez szintén matrica nélkül?
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Hello!
Fővárosi autópiacról (Nagykőrösi 162) mi az általános vélekedés? Szabad oda halandónak menni vagy 'úgyis átbasznak típusú' hely?
konrétan Sass-Topp autó
-
Kickass
őstag
válasz
DeFranco #95864 üzenetére
"körbe van lakatolva rendesen, nyilván eladásra lakatolták ki, olyan is."
"szorgosak voltak a küszöb alját ki kinyalták kályhaezüsttel, de minek? az szerintem randa."
Nagyon-nagyon fog sírni ennek az új tulaja aki majd a következő tavasszal meglátja, hogy mekkora egy rozsdaboglya fostalicskát vett, 800eurós kosztanya kb 100ezer forintból eladhatóvá téve két kézen átmenve tényleges értékénél 3x annyiért árulva....
-
Kickass
őstag
2.0 TDCI 131 lovas motorkról mi az általános vélekedés?
rohadt sokat hallani hogy ezek a tdci-k mind betegágy blabla de hogy melyik vagy mind vagy hogy ez a konkrét motor milyen? vélemény, tapasztalat, bármi érdekel amit érdemes tudni róla -
Kickass
őstag
Ezekről a 2.0 DiTD motorokról mit kell/lehet/érdemes tudni?
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
Bdanyy #91977 üzenetére
Nem sürget az idő, nyilván minél később találok annál több jut rá.
Golfban már ültem, elöl nem rossz, na meg volt már Cordobám meg 1es Puntom is aztán valahogy azokban is elfértem, bár utólag visszanézve az 1es puntoban azért viccesen mutattam
Az egyelőre nem kitétel hogy mögöttem is elférjenek.neduddki: már a japókba se bízhat az ember
-
Kickass
őstag
válasz
neduddki #91933 üzenetére
Nem a szomszédnak veszünk autót, de had ne hányjam már el magam minden egyes alkalommal mikor meglátom....
Rio egyébként szimpi de az a CRDi-vel lenne az igazi ahhoz meg még tenni kell. Na pl erre nem is gondoltam máris egy + ötlet.91934 bitpork: ez most kicsit neddudki-ra sikerült és számomra értelmezhetetlen
-
Kickass
őstag
Read only vagyok általában a topikban de végignézve Hahut annyira gyér a kínálat, hogy csak felteszem a kérdést, hátha akad egy két jó ötlet.
Mit vennétek kb 700ezerből (csak a kocsira költendő összeg ennyi) ha feltételek:
- benzin vagy egyszerűbb dízel, 12-15k-t megyek per év de városban már szinte egyáltalán nem járok autóval inkább közép-hosszú távokon
- felszereltség minimum: 2 légzsák elöl, vmilyen klíma, ABS, legalább elöl elektromos ablakok
- lehetőleg 4/5 ajtós vagy kombiAlkatrész ár ne legyen prémium, de pl Swift F Astra kizárva.
Fel-fel egy virtuális brainstroming-ra.
-
Kickass
őstag
Üdv!
Ha van esetleg tapasztalata Volvo S40 1.6-ról mik a vélemények?
Már ha a túlesünk azon hogy 'alulmotorizált', '1.6sehova', 'lomha' kérdéskörön.
Vannak jellegzetes típushibái? Korrózióvédelme tizen x évesen is elegendő ha nem volt törve?szerk.: 95 és 2004 közötti verzió ofkórz
-
Kickass
őstag
válasz
EQMontoya #87303 üzenetére
Nettó hülyeség.
Skoda Fóbia 1.2 6V 54ló 1 tonna.
Kényszerből mentünk vele, 4személy+csomagok horvátország és meglepődtem, tartottam az autópálya tempóját senki nem akart felkenni a szalagkorlátra se itthon se ott. És érdekes az emelkedőkön se gurultunk vissza....
Egy dolog volt szar, hogy klíma a fasorban se volt.Országúton is el lehet lenni vele, bár nem úgy kell vele előzni mint egy turbó benzin/dízel vagy egy nagyköbcentis szívóval, de nem is kell kilométereken át a kamion mögött araszolni.
-
Kickass
őstag
küszöbcsere 1 oldalon+lakatolás+2 elem fényezése+alvázvédelem=57k
profi munka fotódokumentálva, igaz ez K-Mo.
egyébként meg te írsz fals infot a másiknak, majd kiderül te se annyiért csináltattad -mocitető fényezés, ha alapból így írod senki nem szólt volna hozzá, de azért háborodj már fel a saját hülyeségeden légyszíves
-
Kickass
őstag
válasz
runner 125 #83666 üzenetére
Csakhogy a rendőrség feladata nem csak a traffizás, bármennyire is sikerül ezt már lassan a lakosság fejébe verni. És nem, a rendőrség nem is üzleti vállalkozás.
Ha már vettek többszáz eszközt a minimum hogy ezek képesek legyenek rendszámfelismerésre is és legyen egy + hozadéka, nevezetesen hogy esetleg több lopott autót/rendszámot kiszűrjenek. -
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #83225 üzenetére
Felső lengőkarok szokták hamarabb beadni a kulcsot 18-20k/db körül van a gyári vagy gyárival megegyező minőségű, ezek azért elég sokat elmennek, az olcsó kínai/egyéb vackok 10-20k km alatt is újra tönkremennek. Alsók drágábbak (30k) de azokkal kevesebb a gond.
156-om van.
De ahogy nézem hasonlók az árak 156 és 166ba is. -
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #83205 üzenetére
Ugyanúgy kényes a rossz utakra mint szinte bármelyik több lengőkaros megoldás (A4, 3er, stb...).
Drágának csak akkor drága, ha nem tudod milyet és hol kell venni (nem feltétlenül a legdrágább a legjobb és nem mindig a gyári a legdrágább), szerencsére Alfás körökben ezirányban is egyre több a tapasztalat és a jótanács. -
Kickass
őstag
válasz
peugeotmate #81336 üzenetére
Vajon a levegőszűrőről (vagymiaz) direkt van lehúzva a cső vagy lecsúszott? Utóbbi nem valami egészséges.
-
Kickass
őstag
válasz
!Overdose! #80926 üzenetére
Igaz, ezt csak most olvasom, viszont a folyamatos elhalálozás se autó hiba, szimplán nem jót raktak bele, egy normális gyári légtömegnek (ha valaki nem agyonolajozott dircsiszürcsit használ) el kell mennie 100-150k km-t röhögve, de inkább többet. Lényeg a lényeg ez nem megbízhatósági kérdés hanem téves karbantartásnak lehetne polkorrekten megfogalmazni
-
Kickass
őstag
válasz
!Overdose! #80910 üzenetére
Ha a vásárlás pillanatában nem produkál hibát szűrj már ki egy élete végén járó légtömegmérőt...a listából ki is húzhatod....
-
Kickass
őstag
válasz
batai15 #80430 üzenetére
hobizolihoz még annyit még hogy 2,4jtd vagy 1,9jtd a 110lovas de még a 105ös is szépen viszi, ráadásul örökélet 1év maga a mechanika, a 105lovason még változógeometriás csiga sincs
igazi igavonó bármit kibír ne rohadjon, meg futómű legyen rendbe ha még a belseje is szép az bónusz bár ezeket már leginkább építési anyagot meg sittet szállítani használták -
Kickass
őstag
válasz
trassher #79897 üzenetére
Én két dolgot tartok szem előtt, a motorba senki nem lát bele ez az egyik, persze lehet olajszintet ellenőrizgetni, meg hidegen hangot hallgatni stb...ettől függetlenül még nem biztos hogy fél év múlva nem lesz például hengerfejes. Futóműre ugyanez igaz, ha csak nem vacsiúj alkatrészek vannak benne (lengőkar kutyacsont stb...) abban max azt látod, hogy nincs kirepedezve meg még nem kotyog, szintén nem jelenti azt hogy nem te leszel az akinek pár hónap múlva ki kell cserélni.
Ami a leglényegesebb egy átlag júzernek: ne legyen rozsda ha nem vagy karosszéria lakatos vagy nincs jól bejáratott embered rá illetve a váltó legyen rendben már legalábbis ha manuális, ezeket a legegyszerűbb kiszűrni.
Ha az ember a legrosszabbra számol és esetleg még fel is világosítják a már meglévő hibákról az a legjobb.
De ha abban a hitben ringatja magát hogy ő most, hogy megfogta za isten lábát egy 10-15-20éves foskazánnal...na onnan lehet nagyot pofára esni. -
Kickass
őstag
válasz
Dany007 #79679 üzenetére
32500 volt a feszítő görgő, fém lapátos vízpumpa, vezérlés szíj, hosszbordás szíj
További 8500 ft volt a hosszbordás két feszítője.
Saját autó, novemberi árak, 1.8 TS 156, 1998
Az NGK platina szett, gyári gyertya, 30000ft, ez 100000km-es csereperiódusú, van 20 ezerért 50ezres csereperiodusú is.
Futóműnél a felső lengőkarok és a stabpálcák a gyenge pontok, felsó lengókarból 12-15ezer egy gyári vagy azzal megegyező minőségű, stabpálcát nem tudom fejből. Alsó lengőkar 25-30tól indul, de az ritkábban fekszik ki.
Én jtd-t vennék, alfaközösségben jópár van fele annyi panasz nincs rá mint a TS-re. Vezérlésmódosító ahogy írják 40k, ez is kibír 100-120k km-t olaj és felhasználás függvényében, légtömegmérő szokott még elhalálozni, az 30k újonnan, Bosch. Vagy ha épp van bontottan akkor pár ezer, nekem 11ért sikerült lőni bontottat, de később lett volna 7ért is.
El lehet benne férni, 190 centi és közel 100 kiló vagyok, elöl kényelmes, hosszabb út után se úgy szállok ki belőle mint akit agyonvertek.
Ts-ből 1.8 ez a legjobb konstrukció állítólag, 1.6 majdnem ugyannyit eszik mint ez, 2.0 meg szeret csapágyasodni. Ha keveset mész még meggondolandó a 2.5 v6, arra sincs panasz.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ja igen és érdemesebb a ténylegesen 2002 utániakat nézni ( belső faceliftes). Bár a 2002 előttiek se rosszak, ott figyelni kell hogy ne legyen rozsda. -
Kickass
őstag
válasz
Integrale #79596 üzenetére
Ha folytószelep takarítás megvolt, és alapjárati motor új, akkor olyan sokminden nem lehet.
Rossz vagy elkoszolódó légtömegmérő, valahol szintén az LMM után lyukas szívócső, ami miatt falsot szív.
Ha jól tudom tiédben csak 1 lambda van, ha előtte nem lyukas a rendszer akkor az se lehet gond. Mióta van meg a jelenség? Alapjárati mikor cserélve lett újratanítottátok?Vezérlésmódosítóról rákérdezhetsz Erhardnál (Albaalkatrész albaalkatresz.hu) esetleg még az Elaforgot (fiat-selenia.hu) érdemes megkérdezni. Ezekkel az árakkal csak akkor versenyezhet az Unix/Bárdi ha van ismerősöd legalább 40-45% kedvezményre.
-
Kickass
őstag
válasz
zolikaDB #79414 üzenetére
Pláne egy S2 mekkora pornó
Turbos kocsit nem kell indulás előtt melegíteni, felmelegszik az magától is, csak nem padlógázzal kell kifordulni a kapubejáróról, visszahűtésnél is igaz a tétel, mindig röhögök mikor a hülyék 5-10 percig állnak zakatoló motorral a parkolóban vagy raccsing után. -
Kickass
őstag
válasz
bitpork #78941 üzenetére
550literbe nem fér be 5 utazó + 5 hátizsák megeszek egy......disznót
Csak abból indulok ki, hogy a Cordobámban ami ~420liter csomival rendelkezett volt egyszerre mélyláda, nyárifelni szett gumistól(!), egy random bevásárlás cuccai, és itt ott még elfért volna egy két dolog -
Kickass
őstag
válasz
trassher #78934 üzenetére
Akkor a Vento miért kicsi? Nem kötekedésképp, meg nekem aztán tökmindegy mit veszel, csak a Vento se kisebb mint egy golf 3 Variant, talán csomagtérben kicsivel, bár ha jól tudom a Vento csomitartója 500+ liter ami bőven 3 hullás
szerintem 5 ember csomagja is röhögve elfér.
-
Kickass
őstag
válasz
!Overdose! #78578 üzenetére
Lehet van, max nem adják el.
mivel azt írta 2000 utáni csak erre reagáltam.
Bár ennyiért vagy ez alatt inkább csak S13-ak vannak CA18DET-el, de az se életbiztosítás ha csak valamelyik mostanában divatos japánokra szakosodott garázs (Missile, RedSun stb..) nem ismeri az előéletét, meg ugye azok jellemzően inkább 90 körüli évjáratok.
Biztos ki lehet fogni 1,5-2 között 97-99 Silviát, de továbbra is fentartom hogy fehér holló kategória és a jobbak 2m vagy afölött vannak. -
Kickass
őstag
válasz
!Overdose! #78561 üzenetére
annyiért nem fog kapni 2000utáni S14et, ami egyébként is fehér holló
szerk.: pontosítok, nincs is 2000 utáni S14
-
Kickass
őstag
válasz
KiLlHeIm13 #78331 üzenetére
Nem venném meg ezzel a motorral, rém korszerűtlen őskövület, hiába 1,4es és csak 60ló nyáron nem lehetetlen kihozni 8 litert városban (vegyes fogyasztás 6-7 között de ott papás tempó és kisváros országút inkább) , télen akár a 10es se elképzelhetetlen rövidtávon. Volt ilyen motorral szerelt autóm, egyetlen előnye hogy tartós 90nél tényleg nem eszik sokat, cserébe lusta/rugalmatlan.
Akkor inkább már egy 1.2 16V 80PS Bravo....
-
Kickass
őstag
válasz
.:Kristian:. #76294 üzenetére
láttam Amorén, nagyon szép, grat
-
Kickass
őstag
225/45 r17 peres
akkor én itt unortodox polgárpukkasztó vagyok ha 205/40et szeretnék 8J-re -
Kickass
őstag
válasz
zolikaDB #75613 üzenetére
egy ilyen idős autónál szerintem nem ez a kérdés hanem hogy hányszor mennyire és hogy javították, egyébként elég jó kiállása van képekről az autónak és ha tényleg dokumentálta a szervízeket akkor főnyeremény annak aki erre vágyik (pár hónapja a PGT-t én is egy halom számlával és egy vezetett doksival adtam át az új tulajának és a mostani kocsimnál is vezetem a szervízeket illetve gyűjtöm a számlákat már ami ugye nem bontott alkatrész)
-
Kickass
őstag
válasz
mokus1 #75461 üzenetére
Magával a motorral nincs sok para, egr-t szokás kiiktatni (falazni) ha már végleg baszakodik és a tisztítás nem segít vagy megelőzésként (ezt se tudja mindenki úgy megcsinálni hogy ne dobjon hibakódot utána), esetleg még a dpf lehet para (eltömődik) de ezt is ki lehet iktatni max a greenpeace-sek ánuszon inzultálnak
, mechanikusan nincs rá panasz, nem szokása csapágyasodni vagy hengerfejes lenni lépten nyomon, de persze mindent ki lehet nyírni.
Na meg a szokásos kettőstömegű, nem borul le túl hamar, de ha már remeg akkor csere.
Talán még a VT-s csiga is el tud kokszolódni, de általában azt is elég kitisztíttatni.
Átlagos modern dízel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest