- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
KonzolKartel #56996 üzenetére
hogy a francba lehet 89 a köteleződ??? ez milyen kategóriában volt?
-
DeFranco
nagyúr
Akkor ne kelljen cserélni
@bitpork: hallok valami kopogást, de elölről, és szerintem a kutyacsont lesz. Anno megkérdeztem akihez hordom, hogy milyen a hátsó futómű most, és mennyi rá az esély hogy komolyan (flexelősen) hozzá kell nyúlni, szerinte nem sok, sőt nagyon kevés. Ettől függetlenül ha összejön összejön, de nem tartom valószínűnek.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
én sem rohangálok folyton, nem erről van szó... arról van szó, hogy leszarod vagy nem szarod le, hogy rohad alattad az autó, legyintve, hogy még 10 évig nem esik szét úgy sem...
persze, én sem futok ámokot minden egyes hibával, ha sorra jön, akkor megcsináltatom szépen lassan, vagy meg sem csináltatom. ez azért messze van attól, hogy lehorzsolnak egy műanyag elemet, és rohanok fényeztetni
de azt nem fogom hagyni (és szerintem te sem) hogy egy olcsón, gyorsan orvosolható kőfelverődésből 3 év múlva átrohadt és cserés elem legyen
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #56349 üzenetére
ez nem autóbuziság, hanem egyfajta igényesség
amim van, arra vigyázok, amennyire csak értelmes keretek között lehet, hiszen sok pénzt fizettem érte, és sokan sokat dolgoztak érte, hogy az a tárgy elkészüljön.
szeretek rendesen bánni a dolgaimmal, ha autó, ha telefon, ha porszívó
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
adalbert1 #56297 üzenetére
Ha kell, Zuglóban tudok egy korrekt kipufogóst. Nagy szakismeretem nincs a témában, egyszer kellett, akkor körbejártam, és ez volt a legkorrektebb-legelfogadhatóbb, garanciát persze nem tudok rá vállalni, de én oda vinném legközelebb is. Nekem tresh ajánlotta.
(de rossz így részegen írni, háromszor írtam át...
)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
fenergie84 #56190 üzenetére
Az reális, csak tényleg nézzék meg rendesen, meg hajtsál ki belőlük egy részletes checklistes pöcsétes papírt. Legalább egy olyat, mint ami a totalcaron van checklist.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #56151 üzenetére
te, azzal azért remélem tisztában vagy, hogy benzin vs. dízel témában soha nem foglaltam állást, és a dízeleseken is csak annyira szőrmentén viccelődök, mint a hondásokon, meg a többieken. nem is igazán a dízeleseket froclizom, hanem ezt az egész dízel/benzin fud-ot.
elcsattan egy-két beszólás, mert mókázunk, de ahogy említettem, komolyabban soha nem szólok bele, még pedig azért, mert nem értek hozzá. nem vagyok vegyészmérnök, sem környezetvédelmi technikus, se semmi, így ilyet tőlem nem is olvashattál, de cáfolj meg, ha gondolod.
szóval nem kell nekem címezni ezt a kirohanást, mert semmi közöm hozzá
-
DeFranco
nagyúr
Ejj, ez de rendben lévőnek látszik...
Jó, szénné van glancolva, de igen egyben van, csak az az aftermarket rádió...
amúgy kiváncsi lennék, mivel varázsolták a műszerfalat ilyen valószínűtlenül újszerűvé
-
DeFranco
nagyúr
válasz
ReSeTer #56138 üzenetére
a focusokkal is ez a bajom, de fotók alapján nem tudok beléjük kötni
igaz úgy is vannak fényképezve, hogy ne lehessen... amelyik közel van oda elmennék röhögni egyet, aztán maximum komolyan meglepődök, hogy ingyenpénz, de inkább az előbbi kimenetelre számítok
mondjuk a középső az egy összekókányolt szar szerintem, csomó extráról nem is hallottam még, hogy lehetne benne gyárilag
-
DeFranco
nagyúr
én általában könyököt valahova ki, és balnoob... kényesebb helyzetekben noob (nem véletlenül, az a legstabilabb)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #56030 üzenetére
csókkal lehet jobb a helyzet, én beszéltem a II. kerületi, a XIV. kerületi, a szolnoki, a kecskeméti, a szegedi és a pécsi okányirodával, valamint a kocsi bejelentése szerint illetékessel is, és zéró eredménnyel zártam a dolgot, pedig tényleg tudok kérni, a 45+os közigazgatási premenopauzás női ügyintézők a célcsoportom, tudok bánni velük
egyébként azt is kétlem, hogy az okmányirodában egyáltalán hozzáférnek-e az óraálláshoz, lévén ezt a KEKKH tartja nyilván ami nem egy cég, de ebbe nem kötök bele, mert tényszerű infóm nincs
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #56027 üzenetére
Te szépen lekéred az ocsmányirodában
ahogy azt Móricka elképzeli... jelenleg erre kb. semmi esélyed
nekem a vizsgaközpontban mondták meg jófejségből (szánalomból) telefonban, hogy amit látok az valós vagy nem valós, meg elvileg a KEKKH-nak ki kellene adni, de nem adja.
ocsmányirodában meg azt sem mondják meg, hogy miért van kivonva a forgalomból az autó (tulaj kérésére, hogy ne kelljen rá biztit fizetni amíg nem használja, vagy van rajta hárommilió adótartozás) meg hogy egyáltalán van-e rajta elidegenítési tilláromhaj... sehogy sem, kérelemre sem, szánalomra sem.
anno öt okmányirodát hívtam fel, hátha megmondják, miért van kivonva az autó ideiglenesen, és hidd el nagyon szépen tudok kérni, de ez is kevés volt, nem hogy még az óraállást
közigazgatási ismerős szerint még a pisiszünetet is naplózzák náluk, olyan adatot le sem kérhetnek amihez nincs konkrét feladatuk-ügyiratuk, mert jön a fenyítés, így még jó ismerősnek is necces - de ez az utolsó bekezdés csak hallomáson alapul, a többi tapasztalat
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #55996 üzenetére
Én erősen úgy voltam vele, hogy kitörölhetem, ha van megbízható szerelő, akkor az is meglátja a bontás nélkül látható hibákat, ami meg rejtett, arra a szagszervíz is azt mondja, hogy bontás nélkül nem volt feltárható, bocsdenemgaris.
Persze lehet nincs igazam, véleményem van... arról meg tudjuk mivel hasonul...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
-secret- #55856 üzenetére
az a baj, hogy még mindig él a házmesterrutin, hogy ami nyomtatott betűvel van írva, az biztos igaz
nincs konkrét információm a dologról, de kizártnak tartom, hogy vizeznék... adalékanyagokkal lehet játszani, ettől nem egyforma a benzin a kutakon, és régen, még a JET-es időkben tényleg szar is volt a lukoil benzin, de az itteni tapasztalatok alapján most nincs vele gond.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Laraxior #55786 üzenetére
azt mondják nem rossz a lukoil... legalább is az utolsó infóm ez, én is ott tankolok (bár most gyanús lett, de ezt most hagyjuk)
@MunezXBK: épp akartam jelezni, hogy megint a fhlansziák panaszkodnak, de inkább folyamatosan kussolva játszódok
(te ótód miért nincs a listában???)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bandus #55594 üzenetére
ne vedd magadra, de az utóbbi 72 órában akkor is sikerült megtalálnod valaki(ke)t az ON-ban is, a lakvásban is, meg itt is
már az előzőnél is akartam szólni, de gondoltam nem borítom magamra a bilit majd rájössz, erre betalálsz engem is...
nincs harag, de tényleg vissza kellene kicsit venni, és ezt jóindulatból írom.
@: OK, akkor 7 utánra időzítjük a landolást... kösz mindenkinek
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bandus #55589 üzenetére
no offense de mit kell minden szarra minden topicban beszólni valakinek valamit jó igényesen? van még olyan akibe nem kötöttél bele? leszel szives visszavenni, kezd marhára unalmas lenni
by the way pont 6 körül fogunk érkezni menetrend szerint ezért kértem a konkretizálást, hogy legalább 6, pont 6, vagy 6 után még egy jó darabig
a pontosság kedvéért Budapest felé menő irányról beszélek, és 18:00-ról...
-
DeFranco
nagyúr
ha négykor van vége vasárnap a forma1-nek akkor meddig ne akarjak az M3-ason hazajönni Budapest felé?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zolikaDB #55551 üzenetére
az nem kopva van, ki van frankón szakadva, nagyíts bele... meg a pedálok is simán majdnem teljesen le vannak kopva. gumipedálok feltételezem között akkora különbség nincs, de a fókában fele ennyire nincsenek megkopva ugyanilyen futás mellett. a váltószoknya csak extra
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #55539 üzenetére
garantált, hogy futott de nem annyit.
nézd meg csak a kormány-pedál-váltó hármast... nem akarok tippelni, mert úgy is ecseszem, de a többszöröse lehet benne.
@Tothgera30: H astrákért nem vagyok oda. Igaz csak kevés ideig vezettem, csereautóként volt nálam, de egy kelletlen lusta dög volt a G-hez képest. Nekem a G-s Classic II-k a gyengém. Meg a kockalámpás C Vectra.
Persze a Focus után
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Tothgera30 #55535 üzenetére
dá szííp ótó
kár hogy háromszor tekerték már
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #55450 üzenetére
susnyásban hunyás
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #55309 üzenetére
Meg lehet csinálni, főleg ha muszáj, de nem teljesen biztonságos. Ha teheti az ember, érdemes megállni. Ha van egy másfél órás etap, persze hogy én sem állok meg '60-nál, hogy ácsi, de jó lenne, ha ez lenne a vezérelv a saját biztonságunk érdekében.
Ha menni kell, menni kell, nincs mese, persze. Amikor Krakkóból jöttem haza, én is a paracetamollal versenyeztem, hamarabb kellett hazaérnem, mint hogy visszalázasodok, úgy hogy a 7 órás út alatt volt két pisiszünet, aztán davaj, irányhorány... de ne ez legyen a mérce.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #55270 üzenetére
mentem aludni sziasztok...
hú mi lesz itt
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #55092 üzenetére
nem én hondáztam bogárka...
amúgy semmi bajom a hondákkal, tök jó szívni a hondások vérét, ugyanúgy, mint a pdtdi-sek vérét, meg a pénzmosoda ólródkvattrósók vérét, meg a túlaggódó kalaposfordosok vérét de ennyi, nincs ebben semmi támadó kóbor...
biztos jó autókat gyártanak, én is így tudom, semmi bajom a kocsijaikkal. azokból szeretek mókát csinálni, akik szerint suzukiból is hondát kell venni.
eltört a rugód??? lúúúúzer!
mikó'? mesélj már!
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #55050 üzenetére
a klímát? ne már... te is azért, hogy ne rohadjon be a víz?
@[rvilike]: az, hogy személyes véleményem szerint egy baromság - nem az, hogy kikapcsolod/ják/juk hanem ah hogy ki kell kapcsolni/niuk/nunk mert ilyen szarul van megcsinálva. Az, hogy 1-2 ember így tesz, OK, elfogadom, nekem is van dilim, de ha kiderül, hogy mindenki ezt csinálja, mert ez a normális, akkor ott valami komoly gond van, ami nem tudom miért csak engem zavar... lehet hogy hülye vagyok, szokás szerint felvállalom (a többi nemkikapcsolós szokás szerint kussol, így maradok én a fórumhülye), de csak így jutunk előre, ha valaki bekérdez. Így leszünk óóóókosak.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #55047 üzenetére
Mert nem bírsz magaddal, azért
Az utolsó ~5 km már nálam is laza mindenképpen, ez magától adódik így, mert a városban amúgy sem pörgetem, mert minek, a többi csak ráadás, mint blökinek a jutalomfalat.
Ez viszont nem von le semmit abból, hogy akkora markaság egy klímát érkezés előtt 10 perccel kikapcsolósra gyártani hogy még mindig ellent mond a józan eszemnek.
-
DeFranco
nagyúr
A lényegi, szlovák rész, az elég sz@r. Kevés kátyú van, de az váratlan, nagy és mély. Nagyon sok a teher, menni nem lehet, csak ha tényleg vakmerően előzöl, amúgy meg tötyögsz és vársz egy olyan kanyarra, amit legalább belátsz és nem jönnek szembe.
Szépnek szép, a kátyúkat leszámítva élvezetes is, de szerintem élményautózásra mérsékelten alkalmas. Gépészkedni megtanultam rendesen, és rájöttem, hogy kiba jó a váltóm
Bővebben írtam róla itt: [link] (utazás "fejezet")
@fokukac: azzal kapcsolatban is leírtam már ugyanezt (hogy oltó nagy marhaság valamit így megcsinálni), de ott még értem is a fizikai kényszert, itt viszont lehetne neki csinálni egy "leeresztőt"...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tomcsi23 #55027 üzenetére
Jó, én el tudom hinni, hogy így van (rákérdeztem azért máshol is), de mindig abból indulok ki, hogy mi már itt is egy külön állatfaj vagyunk. Érdeklődünk, tájékozódunk.
Sem Hans Jürgen, sem Butikos Klárika, sem Kovács János e.v.-nek nincs erről fogalma, nem is fogja kapcsolgatni a klímát (jellemzően havonta egyszer nyúl hozzá, és úgy van ahogy hagyta) érkezés előtt 10 perccel.
Azért az elég nagy blama lenne, ha a felhasználók 95%-a potenciális veszélynek lenne kitéve egy ilyen barom dolog miatt, amiről nem tud, nem is hívják fel a figyelmét, és nem is foglalkozik vele éppen ezért.
Érdet, nem a fizikát cáfolom, hanem hogy ezt józan ésszel így kellene csinálni.
-
DeFranco
nagyúr
Lehet így van, nem vitatkozom, de miben másabb, ha állásában csorog ki és a nyilván meleg alkatrészeken szárad, mint ha menet közben száradna ki az idő előtt kikapcsolástól? Gondolom annyi eszük csak volt, hogy ha menet közben felpang a víz, akkor annak fúrtak valami leeresztőt, ami elengedi, amikor megállsz, mint egy kádlefolyó...
@[rvilike]: megoldás?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
fokukac #55009 üzenetére
hamisitóban van választék, a fele ott is büdös, de legalább van ami nem
a hiperekben tapasztalatom szerint mind büdös
@nyogo83: én is találtam ilyen eseteket a neten (fordokat, de nem csoda, hiszen "ford focus rugó törés"-re kerestem
) de csak 2-3-at, és mindegyik ilyen indokolatlan és véletlenszerű volt. Az ilyen 40-nél meg álló helyzetben történtek még a legjobbak, akkor van gond, ha ez pályán történik.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #55006 üzenetére
na most mondd, ha valaki előre megmondja, hogy ennyit kell rákölteni (de nem többet) mielőtt megveszem, ott helyben aláírtam volna, ezen kívül semmi váratlan hiba nem volt (még)
(viccen kívül tényleg, lehet hogy lesz még gond, 9 éves a gép, de ez még szerintem belefér kategória... egy rugótörésre úgy sem lehet mondani semmit, az az, aminek nem szabadna megtörténnie 15 évesen sem, tipikus balszerencse, nem kiszűrhető nem megelőzhető)
-
DeFranco
nagyúr
jut eszembe: ha hosszan megyek (országút, soktíz, 50+, 100+ kilométer) és klímázok, akkor megálláskor képződik egy tócsa a kocsi alatt, gondolom a klíma kondenzvize, feltételezem ez normális, sehonnan nem hiányzik a folyadék, színtelen, szagtalan
kinek mekkora méretet ölt ez? most lengyelországból hazafelé volt olyan, hogy biza egész kifolyt a kocsi alól széles csíkban, úgy kb. harmad-fél autónyi területet megnedvesítve... jellemzően ennél azért kevesebb szokott lenni, és itt is csak egy csíkban csordogált, nem egy egybefüggő félautónyi tócsát kell elképzelni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
máyköl #54983 üzenetére
Fullosan a sajátomra, de senki nem ellenőrizte, hogy ki ül a gép előtt.
Tisztázzuk: mit akarsz pontosan? Más nevében más autójára biztosítást kötni, vagy más az üzembentartója a te autódnak és annak a nevére, vagy mit akarsz? Gondolom az illető tud róla, hogy a nevében kötnél biztosítást... az adatai kellenek csak.
-
DeFranco
nagyúr
én is sokat dilemmáztam, aztán innen az egyik kolléga megdobott egy hibátlan állapotú első pár gyári szőnyeggel. imádom. köze nincs az aftermarketekhez. és mellesleg két hónapja egy millimétert nem mozdult rögzítés nélkül
és ennek rendesen normális finom-gumi illata van, nem az a büdös kínai.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #54909 üzenetére
(nem pont erre a hsz-edre, hanem úgy általában amit írsz)
nézd... igazad van, minden biztosító mocskos sumák, ez nem kérdés, ez a dolguk, de amit írsz az a túlzásló másik oldala. jó persze, van olyan, hogy a csao sem fizet, főleg a két kulcsba tudnak belekötni hamar, de a másik oldalon meg tudom őket érteni, mert amennyi a biztosítási csalási kísérlet itthon, persze, hogy körömszakadtáig kötözködnek. ők nem tudhatják, hogy jóhiszemű vagy-e. ezzel nem azt mondom, hogy egyetértek, csak látok egy ilyet is.
másrészt van pár ismerősöm, sztorim, amikor a biztosító igen is fizetett. volt olyan is, akit nagy szarból (csődből) húztak ki, nyilván nem szívjóságból, hanem szerződés szerint. megértem a hozzáállásodat, de én elfogadom az érem másik oldalát is.
ami nekem a csao mellett szól, az az, hogy lophatatlan autó nincs, akkor sem, ha az értékének a 30-40%-át rálocsolom a biztonságra. ezeknek a nagy részét egy közepesen képzett tolvaj kiiktatja. váltózár? ugyan már. ha olyan az autó, letépik a váltó borítását, kézzel berakják kettesbe, és viszonlátás. megszakítók, rablásgátlók? ugyan már, bejutnak a motortérbe, elindítják közvetlenül. zárdugó? ablaktörés. nem lehet biztosra menni.
és ha viszik, akkor viszik az egészet autóstól, rálocsolt pénzestől, és egy fillért látni nincs esélyed. csaónál legalább esélyed van arra, hogy egy részét kifizetik, és nem marad a keserű maró düh mellé még a seggfázás is, mert letolt gatyával állsz a helyzetnek.
meg lehet olyan is, hogy egy kanyarban nem adja ki. hiába vezetek tatásan, lehet egy pillanatnyi figyelmetlenség, műszaki hiba (pl. rugótörés), vagy éppen az, hogy a főtörzs lányának a fiúja jaszkarizik belém, és persze én vagyok a hibás, a kocsi TK én meg ott állok, hogy WTF.
na ezt fizetem én ki évi 35k-val, hogy legalább emiatt nem vagyok idegbajos. lehet fizet, lehet nem, de szerintem fizetni fog, és ennyivel legalább kevesebb az amúgy is magas parafaktor. autóm ettől még nem lesz, ha elviszik, és nem az anyagi érték a legnagyobb félelmem ebben az esetben sem, hanem az, hogy még egyszer ezt a világborzalmat a nyakamba kell vennem, mint autóvásárlás, mert még egyszer ilyen mákom nem lesz, hogy így kifogjam az tuti. éppen ezért képes vagyok már arra is, hogy az esztétikai dolgokat meg sem csinálom kívülről az autón, inkább ne tetsszen meg senkinek, jó úgy az a szamárfüles lökös, hátha valaki pont ezért fogja skipelni. ami rozsda, azt persze igen, de ami nem, azt inkább egyelőre hagyom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
nyogo83 #54889 üzenetére
Basszus... rögtön az M3 bevezető mellett... én is Zuglói vagyok, tudom, hogy itt az egyik legrosszabb a statisztika, pont azért, mert közel az M3, hamar lehet lécelni a kocsival valami nyugisabb helyre. Ez a szívás, mert sok része kiváló a kerületnek, de az én seggemben is zabszem van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest