- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz diegho #150823 üzenetére
Audi A2 1.4 TDI? Ha a béna belső dizájnjával együtt tudsz élni akkor az jó választás lenne erre a felhasználásra. Nagyjából Suzuki Swift méret csak sokkal nagyobb a csomagtere. Egy átlagos nem esernyő babakocsi simán befér hátra és még marad hely a csomagoknak is. Alu bódés így lakatos csak akkor fogja látni ha törik. Sima lendkerék van benne nem kettőstömegű. Turbója (GT1544S) ha lekókad akár újat is kapsz 150k-ért a felújítás pedig akár fele ennyiben is megállhat. Városon kívül 4,5 liter alatt elgurul a rövid váltó ellenére is. Gumi sem drága rá (175/65R15) és a kopó alkatrészek sem fogják romba dönteni a családi költségvetést. Amíg össze nem töri az ember teljesen átlagos fenntartási költségekkel lehet számolni. Bár ha csak a karosszéria elemek sérülnek az nem para mert a nyolcvan százalékuk vagy grafit-metál vagy ezüst színű volt szóval könnyen van hozzá gyári cseredarab amit csak fel kell csavarozni. Még jobb lenne ha megtartanád a Merivát és vennél mellé egy Lupo 3L-t melóba járósnak. Na az városon kívül 90km/h-nál 2,8-at fogyaszt. Klímával plusz három-négy deci. Kettőstömegű abban sincs. A váltó az egyetlen gyenge pontja semmi más gond nincs vele. Igazából a váltó sem problémás csak kevesen értenek hozzá és az emberek átlag kispista sarki szerelőkhöz adják be az autót ha baj van vele mert anno a Suzukit is de jól megszerelte. Na ők szó szerint tönkre teszik a váltót a hozzá nem értésükkel és akkor már tényleg csak egy negyedmilliós teljes felújítás segít. Aztán persze a tulaj dühöng és köpködi az autót, hogy az micsoda egy fos. Pedig nem. Nincs azzal semmi baj. Számold újra 3 literes fogyasztással mennyit spórolnál.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
veterán
válasz diegho #150834 üzenetére
Szvsz nyugodt stílusban, 90 kmh-nál "bármelyik" aránylag modern kompakt autóval ki lehet jönni 5 liter körül.
Nem a Golfokat akarom fenyezni - csak ezekkel van tapasztalatom az utóbbi években - egy 2.0 turbóbenzines GTI megáll 6-ból 100-110 kmh környéken, az 1.4 TSI 5,5-ből.
Egy G Astra 1.4 nem játszhat?
-
veterán
válasz diegho #150838 üzenetére
Nincs sok friss tapasztalatom / ismertem az Astra G-kről, régebben maguk az Opelesek (kereskedő, szerviz) a szíjas Z14XE-t jobbnak tartották a láncos XEP-nél. Lehet hogy az idő mégis az XEP-t igazolja. De ha nem tetszik, akkor ne vedd!
@Morris: Úgy sejtem, hogy azért akkor nyugodtban tolják, ha ez a vegyes.
-
alázógyík
őstag
válasz diegho #150844 üzenetére
Az 1.6-os 2002-es volt, ami betegágy.
A kisebb motoros, 1.4-es kevesebbet evett jóval, 90-nél k.b. 5-5,5 körül ehetett.
Hátsó híd kopogása, nagyon kényelmetlen első ülés, és fél évente kopogó stab.rúd, ami előjött rajta hiba.
Fontos, hogy mennyire volt tulaja, v. csak használója. -
-
8th
addikt
válasz diegho #150834 üzenetére
Igen, az tényleg nem egy családi autó. Ha csak egy autót akarsz tartani akkor felejtős. Pedig annál olcsóbban semmivel nem jársz el.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #150893 üzenetére
Szerintem a Note. Az biztos, hogy a 207-esnél sokkal nagyobb. Jazz nem játszhat? Kollégám most vett egy 2006-os 1.2-est 1.2M-ért, szinte teljesen patika. Én biztos, hogy valami hasonlóra mennék rá.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #150897 üzenetére
Ott nálad a vezető előtt is végigszaladó tárolórekesszel van a baj.
Ebben az esetben én a Note-ot mondanám. Még nem utaztam benne, de pakolhatóságban brutál jó a méreteihez képest, és ránézésre az üléseken is jól el lehet férni. Mindenképp próbálj ki egyet. A többi felsorolt biztosan kisebb belülről, sokkal.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
elistvan
senior tag
válasz diegho #151183 üzenetére
Magyarán nem ajánlott. Olvastam anno a cikket, de nem emlékeztem hogy ez a széria is érintett. Köszi.
Tudom, kisebb de a nejemnek valahogy nem tetszik a meriva.
Plusz néha használnánk, azért jó lenne, ha keveset enne a kocsi.[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
8th
addikt
válasz diegho #151185 üzenetére
Meg egy hulladék siemens befecskendező rendszer ami ha megkotlik simán annyiba van a cseréje mint amennyibe az autó kerül. A legszebb az egészben, hogy nem felújítható. Nincs rá gyári javítási technológia. Ha tönkremegy mehet a kukába és jöhet a gyári új alkatész az autó piaci árának megfelelő összegért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #151190 üzenetére
Egy jó barátom szaladt bele ebbe a céges mk6 Fiesta Van-jával. Körbetelefonálta Magyarország összes valamire való dízeles szakműhelyét mindenhol ugyanazt mondták. Nem felújítható, csak csere játszik. Végül pár ezer forint híján négy kilóért állították talpra a kocsit ami akkor érhetett nagyjából 550ezret. Nem volt természetes a mosolya. Azonnal eladta amint készen lett. 175k nem horror? Dehogynem és a befecskendező rendszer nem csak egy szivattyúból áll. Le kell bontani az egészet tanktól az égéstérig és cserélni majdnem mindent. Kevés dolgot lehet megtartani és felújíttatni belőle. Én bottal sem piszkálnék meg olyan dízel autót amibe a Siemens szállította a komplett befecskendező rendszert. Ford Fusion-t ingázni? Nem elég, hogy nehéz még baromi magas is aminek köszönhetően az a doboz forma kb. egy telefonfülke légellenállásával bír.
Ha ennyire számít az üzemeltetési költség (számolgatod itt mennyit spórolsz vele) akkor pláne felejtsd el ezt a motort. Lehet, hogy boldog leszel vele és soha nem lesz semmi baja amíg nálad van de ha mégis akkor nagyjából két választásod van. Vagy fogcsikorgatva ráköltöd a kocsi árát még egyszer vagy eladod az autót bontásba egy százasért. Rohadt nagy bukó így is úgy is. Ne csak a fogyasztást nézd olyan autót keress amihez megfizethető az alkatrész és felújítható benne minden, vagy legalább részegységenként cserélhető legyen és ne kompletten mint ennél. A fogyasztáson való rugózást sem értem. Azonos méretű bódéban az összes modern dízel hasonló fogyasztást produkál nagyjából fél-egy literen belüli eltéréssel. Ha meg ennyire baszod a fillért akkor ahogy korábban is írtam vegyél munkába járósnak egy 3L-t hat kilóért és kész. Két és fél év alatt visszahozza az árát és ha majd valamikor eladod jobban is szállsz ki belőle.
Én tudod mit csinálnék? Vennék olcsón egy szög egyszerű japó benzines kisautót (pl. 1.3 Yaris) és gyártatnék a váltójába egy rohadt hosszú ötödiket, hogy 110-nél ne forogjon csak kétezret. Nem vicc. Nem kerülne többe ez egész történet mint egy mezei turbó felújítás és dízeles nyűgöktől mentesen lazán hozná egy modern dízel országúti fogyasztását.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#94529552
törölt tag
válasz diegho #151183 üzenetére
Még szerencse, hogy jó sok ilyen Fabia, Polo, stb., motor nem tudja, hogy neki tönkre kellene menni. Egy vezérlés csere ha csörög, ami nem is drága. De fogyasztásban bőven visszahozta több ismerősnél is. De ugyanez érvényes a TSI-kre is, mert láttam már amik 5-600k-t is futottak már. Ezekről focvist kérdezd.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz diegho #151193 üzenetére
Ne cserélj autót rakass a váltódba egy g*ci hosszú ötödiket. Ez lenne a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás.
ReSeTer: +1 az 1.9 PDTDI-re. Kulturálatlan hangos de nagyon jó motor és olcsón van hozzá minden. Plusz tdiclub-on olyan lelkiismeretes tdi buzi szerelő(ket)t is találni akik biztosan nem fognak átbaszni még ha könyékig bele kell túrni a motorba akkor sem. Ez sem utolsó szempont.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz diegho #151329 üzenetére
az hogy nem volt szervizelve, természetesen kizáró ok, illetve az is hogy mondjuk 3-4 évig állt
de az hogy télen nem használták....azért álljunk már meg, ezek nem trabantok meg zsigulik
ha 1-2 évente le volt szervizelve a gép, el kell hoznianyukámnak van egy 2001-es 206-osa, 60 ezer km-le, oylan a kocsi mintha új lenne, kívül belül
sokkal különb minden szempontból mint egy 200 ezret futott 5 éves cégesautó, pedig 16 évespersze a biztonság már nem a mai színvonal, ezt is mérlegelni kell
mindenesetre leharcolt állapotban 2-300 ezer ft-ot érne, de lemerném fogadni hogy 700 körül azonnal elvinnék ismerősi körben, meg sem kellene hirdetni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #151331 üzenetére
amíg valaki el nem megy megnézni és ki nem derül, hogy volt-e benne legalább két évente olaj cserélve vagy sem, eléggé fingreszelés. btw ha a minimális szervizt megkapta, én is rárepülnék megfelelő típusból egy ilyen darabra. de mindenféle légből kapott indokkal, meg mert a te ismerősi körödben spúroskodtak ezen/nettó idióták (hogy az új autót cserélgetik), nem kell lebeszélni a kérdezőt, mert lehet, hogy az évszázad vételét szalajtja el egy ilyen komment miatt. mindent, ami ígéretes és közel van, meg kell nézni. ha az első szűrőn átmegy, megállapodni az árban, elvinni szervizbe és ha ott is átmegy, akkor kicsengetni, nem pöcsölni rajta
LuckyL: alvázszám birtokában lekérhető a szerviztörténet, csak jó helyen kell kopogtatni
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151368 üzenetére
Milyen az a 2es?
Szerk: szerintem megvan
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151925 üzenetére
Kollégámnak kéne.
A Swiftet ajánlja mindenki, de neki a Mondeo tetszik. Ilyen egyszerű.
Meg ránézésre nagyobb is ami neki előny lenne. Persze ugye a fogyasztás, és a fenntartási költség a legfontosabb.bitpork
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151930 üzenetére
Ebből nekem az jön le hogy a Mondeo nem a legtakarékosabb autó
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151942 üzenetére
Hát nem tudom. Nem sokat. Hétvégi bevásárlás, esetleg 2-3 hétvégente egy pár 100km-es kirándulás és annyi.
Nem említette hogy kimenne a világból.Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151945 üzenetére
Tetszik neki...ez ízlés kérdése szerintem és nem a szakértelemé.
Ha én anno tudtam volna dönteni, nem kérdezlek meg benneteket. Vagy ha ő most tudna, szintén nem kérdeztetne velem.
Egy szóval sem mondta/m hogy a Mondeo fasza...megemlítette hogy tetszik, és megkérdezte labdába rúg-e. Nem rúg...ennyi.Én anno könnyebben lezártam a témát mert nekem tetszett a Swift. Ő kicsit fél tőle, mert kicsit talán nagyobbat szeretne..
Szóval itt tartunk most. Hasonló tulajdonságokkal bíró de nagyobb autó van-e ebben az árfekvésben amit érdemes megvenni, vagy mindenképp Swift?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz diegho #151948 üzenetére
Hagyjuk már a Mondeot kérlek
Külsőre tetszik neki...megmondtam hogy ratyi..túllépett rajta...legalábbis azt hiszem1M-ért kéne neki egy megbízható olcsó autó, ami ha lehet picit nagyobb kéne hogy legyen a Swiftnél...hja és nyilván ne legyen 20 éves.
Ezutóbbit én tettem hozzá, de gondolom hogy egyetérteneJorus A Fabia még nekem is bejönne, de elég nehéz 1M alatt találni..
Oké, itt most épp van egy[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen